Raamattu kehottaa voittaman pahan hyvällisyyvejä käytäntössä kuten mitensiläisesti?
Sankari,
Selef Urge
miten pahan voittaa hyvällä tai hyvyydellä?
16
251
Vastaukset
- Anonyymi
22.55 - 23.19
LOL LOL LOL!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=C0ycSaOtxRg
Selef UrgeMitä lol? Linkistä avautui saarna anteeksiannosta. Juuri kun olen kysellyt aiheesta Jumalalta ihan viime päivinä.
Sitten... Alla oli biisi'täältä ikuisuuteen 'ja sulussa sana niente.
Tuo niente on sana jota toistan kun puhun kielillä. Olen miettinyt tarkoittaako se mitään. Arvoitukseksi jää.... Isto Hiltusen biisikin on tuttu rauhoittaa tässä surussani mieheni poismenon takia.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mitä lol? Linkistä avautui saarna anteeksiannosta. Juuri kun olen kysellyt aiheesta Jumalalta ihan viime päivinä.
Tuo niente on sana jota toistan kun puhun kielillä. Olen miettinyt tarkoittaako se mitään. Arvoitukseksi jää.... Isto Hiltusen biisikin on tuttu rauhoittaa tässä surussani mieheni poismenon takia.Etkö muka ymmärrä vitsiä tuossa kun opettava kysyy mikä on Raamatun jakeen kohtaan oikeja vastaus ja vastausehdotus on kiirastuli, joka on epäraamatullinen katolilaisen kirkon yksi kiero harhaoppi. Epäraamatullinen:Raamatussa mainitsematon, yli Kirjoitusten hyppäämistä. Jos kaikki Kirjoitukset ovat vaika jalkapallokentällä oleva maali niin maali on kun sanoo että Helvetti on ikuinen tuomijonpaikka sinne joutuneille, se on oikein, se on maali.
Jos taas alamme valehtelemaan että kun Helvettiin joutunut on Helvetissä, jossakin keksityssä kiirastulessa puhdistautumassa synneistä......jonkun tietyn kärsimysajan läpäisten....niin tämä henkilö pääsee pois Helvetistä, joten lopulta Helvetti olisi tyhjä vangeistaan, jotka Jeesus itse opettaa Raamatussa olevan ikuisen tuomijon paikka, niin tällainen valhe on jalkapallotermillä ilmaistuna, joko ohi maalin eli ohi Raamatun mennyt epäonnistunut/valheellinen yritys.
Mullakin on joitakin sanoja, jotka toistuvat joka kerta tai lähes joka kerta.
Kokeilenpa nyt mitä sanoja tulee poimittua: makere, makure,tesere tuli nyt tuossa. Kyllähän sen jotain pitää tarkoittaa, muutenhan puheesi olisi sijan saksaa eikä Jumalan antamin kielelmöisin puhutta, jonka sanoissa on aina jokin merkitys ja tarkoitus, jota ymmärtääksen kielillä puhujilla olisi oltava sen ymmärtämisen lahja, mutta se on harvinaisemmin saatu lahja, jota tietenkin voi niin halutessaan anoa. Olisihan se kiva lisäbonus jos ymmärtäisi kielillä puhumisensa sisältöjä.
Osanottoni miehesi poismenon johtosta, Jeesus sua lohtutelkoon, jotta avun tuskaas saat.
Tiejän että rakkaan menettämisessä ei juuri mikään välillä auta, mutta aika tekee työtään koko aika ottaen pois erollisen ahtistuksen piinaavinta tuskaa kunnes koittaa tyven taas syjänmeen. Jos vainaja on kristittynä lähtenyt niin se auttaa asijassa suuresti, sillä silloin kristityillä on jälleennäkemisen aika pijan koittavainen. Se helpotti omassa tuskassani, jonka kipuisuus yllätti minut voimallaan että kestollaan lähes 3v kipu oli kovaa. 2019 marraskuun 26 - jonnekin hieman ennen kuin 3v tuli täyteen. Tämä siitäkin huolimtta että maallinen isäni lähti uskossa Jeesukseen ja hänen lähtöönsä liittyi suurta Jumalan siunausta niin hänelle kuin minulle. Hänelle Jumala ilmoitti ilmeisesti lähtöhetken kun sanoin tulevani jälleen ylihuomenna katsomaan häntä ja hän sanoi että hän on silloin jo poissa ja puhui Jumalan muuttaneen aikataulua. Tarkoitti ilmeisesti sitä hänen maallisen vaelluksensa lähtöhetkeä. Maallinen isäni tiesi oikein, itse lähtiessä olin jonkinlaisessa shokissa, muistan vaikean olon kun katsoimme toisiamme viimeisen kerran silmiin ja sitten lähdin pois hänen vuoteensa vierestä Malmin teho-osastolta.
Ja sain seuraavana päivänä ilmoituksen tekstiviestillä soittaa sairaalaan. Tiesin heti mikä asia se on, sillä juuri ennen sitä sain yöllä nähdä unen, joka paljasti että isäni on lähtenyt kohti kirkkauven maajilmaa. Ja niin kävi että maallinen isäni kuoli ja mulla alkoi piina-aika, jossa ainoa apu oli takertua Jumalaan ja lupauksiin jälleennäkemisestämme ylösotossa ja sen jälkeen.
Selef Urge - Anonyymi
Mitä lol? Linkistä avautui saarna anteeksiannosta. Juuri kun olen kysellyt aiheesta Jumalalta ihan viime päivinä.
Tuo niente on sana jota toistan kun puhun kielillä. Olen miettinyt tarkoittaako se mitään. Arvoitukseksi jää.... Isto Hiltusen biisikin on tuttu rauhoittaa tässä surussani mieheni poismenon takia.Niente tarkoittaa italiasta suomeksi käännettynä 'ei mikään', 'ei mitään'.
"Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet.
Ja kuitenkin: hän kantoi meidän kipumme,
otti taakakseen meidän sairautemme.
Omista teoistaan me uskoimme hänen kärsivän rangaistusta,
luulimme Jumalan häntä niistä lyövän ja kurittavan,
vaikka meidän rikkomuksemme olivat hänet lävistäneet
ja meidän pahat tekomme hänet ruhjoneet."
Jes. 53 Anonyymi kirjoitti:
Etkö muka ymmärrä vitsiä tuossa kun opettava kysyy mikä on Raamatun jakeen kohtaan oikeja vastaus ja vastausehdotus on kiirastuli, joka on epäraamatullinen katolilaisen kirkon yksi kiero harhaoppi. Epäraamatullinen:Raamatussa mainitsematon, yli Kirjoitusten hyppäämistä. Jos kaikki Kirjoitukset ovat vaika jalkapallokentällä oleva maali niin maali on kun sanoo että Helvetti on ikuinen tuomijonpaikka sinne joutuneille, se on oikein, se on maali.
Jos taas alamme valehtelemaan että kun Helvettiin joutunut on Helvetissä, jossakin keksityssä kiirastulessa puhdistautumassa synneistä......jonkun tietyn kärsimysajan läpäisten....niin tämä henkilö pääsee pois Helvetistä, joten lopulta Helvetti olisi tyhjä vangeistaan, jotka Jeesus itse opettaa Raamatussa olevan ikuisen tuomijon paikka, niin tällainen valhe on jalkapallotermillä ilmaistuna, joko ohi maalin eli ohi Raamatun mennyt epäonnistunut/valheellinen yritys.
Mullakin on joitakin sanoja, jotka toistuvat joka kerta tai lähes joka kerta.
Kokeilenpa nyt mitä sanoja tulee poimittua: makere, makure,tesere tuli nyt tuossa. Kyllähän sen jotain pitää tarkoittaa, muutenhan puheesi olisi sijan saksaa eikä Jumalan antamin kielelmöisin puhutta, jonka sanoissa on aina jokin merkitys ja tarkoitus, jota ymmärtääksen kielillä puhujilla olisi oltava sen ymmärtämisen lahja, mutta se on harvinaisemmin saatu lahja, jota tietenkin voi niin halutessaan anoa. Olisihan se kiva lisäbonus jos ymmärtäisi kielillä puhumisensa sisältöjä.
Osanottoni miehesi poismenon johtosta, Jeesus sua lohtutelkoon, jotta avun tuskaas saat.
Tiejän että rakkaan menettämisessä ei juuri mikään välillä auta, mutta aika tekee työtään koko aika ottaen pois erollisen ahtistuksen piinaavinta tuskaa kunnes koittaa tyven taas syjänmeen. Jos vainaja on kristittynä lähtenyt niin se auttaa asijassa suuresti, sillä silloin kristityillä on jälleennäkemisen aika pijan koittavainen. Se helpotti omassa tuskassani, jonka kipuisuus yllätti minut voimallaan että kestollaan lähes 3v kipu oli kovaa. 2019 marraskuun 26 - jonnekin hieman ennen kuin 3v tuli täyteen. Tämä siitäkin huolimtta että maallinen isäni lähti uskossa Jeesukseen ja hänen lähtöönsä liittyi suurta Jumalan siunausta niin hänelle kuin minulle. Hänelle Jumala ilmoitti ilmeisesti lähtöhetken kun sanoin tulevani jälleen ylihuomenna katsomaan häntä ja hän sanoi että hän on silloin jo poissa ja puhui Jumalan muuttaneen aikataulua. Tarkoitti ilmeisesti sitä hänen maallisen vaelluksensa lähtöhetkeä. Maallinen isäni tiesi oikein, itse lähtiessä olin jonkinlaisessa shokissa, muistan vaikean olon kun katsoimme toisiamme viimeisen kerran silmiin ja sitten lähdin pois hänen vuoteensa vierestä Malmin teho-osastolta.
Ja sain seuraavana päivänä ilmoituksen tekstiviestillä soittaa sairaalaan. Tiesin heti mikä asia se on, sillä juuri ennen sitä sain yöllä nähdä unen, joka paljasti että isäni on lähtenyt kohti kirkkauven maajilmaa. Ja niin kävi että maallinen isäni kuoli ja mulla alkoi piina-aika, jossa ainoa apu oli takertua Jumalaan ja lupauksiin jälleennäkemisestämme ylösotossa ja sen jälkeen.
Selef UrgeKiitos viestistä. Mun mieheni kuoli jo yli 5 vuotta sitten. Odotan että tavataan vielä. Mutta kuten laulussa sanotaan "minä teen tätä matkaa muistojen." enkä yksin vaan Jeesuksen kanssa. Osanotot myös sulle isäsi poismenosta. Siinä on ollut loppumetreillä jo yliluonnollinen aspekti. Kuten siinä ettei isä uskonut viimeisillä hetkillään näkevänsä.
Katsoin linkittämäsi puheen nyt kokonaan ja rukoilin loppurukouksen myös. Annan sinullekin anteeks pienet asiat kuten kaljakoriksi nimittämisen😁✝️☮️Anonyymi kirjoitti:
Niente tarkoittaa italiasta suomeksi käännettynä 'ei mikään', 'ei mitään'.
"Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet.
Ja kuitenkin: hän kantoi meidän kipumme,
otti taakakseen meidän sairautemme.
Omista teoistaan me uskoimme hänen kärsivän rangaistusta,
luulimme Jumalan häntä niistä lyövän ja kurittavan,
vaikka meidän rikkomuksemme olivat hänet lävistäneet
ja meidän pahat tekomme hänet ruhjoneet."
Jes. 53Kiitos. Taas yksi uskonaskel eteenpäin. Siunausta sinulle.
Kiitos. Taas yksi uskonaskel eteenpäin. Siunausta sinulle.
Ps. Saattaa olla että Jeesuksen kova risti työ jää hyödyttömäksi jos emme omista armoa osaksemme ja vain kannetaan syyllisyyttä aina... Tai jos sitä yritämme ansaita. Tokihan usko Jumalaan on kahdensuuntaista, eli sillä mitä ihminen tekee on merkitystä. Kiitos sulle vielä, palkitkoon Jumala työsi.
- Anonyymi
Tuo niente on sana jota toistan kun puhun kielillä. Olen miettinyt tarkoittaako se mitään. Arvoitukseksi jää.... Isto Hiltusen biisikin on tuttu rauhoittaa tässä surussani mieheni poismenon takia."Olen miettinyt tarkoittaako se mitään. "
= EI MITÄÄN (espanjaksi). 😂 Voi tietenkin tarkoittaa mitä vain muilla kielillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen miettinyt tarkoittaako se mitään. "
= EI MITÄÄN (espanjaksi). 😂 Voi tietenkin tarkoittaa mitä vain muilla kielillä.Sorry piti sanoa italiaksi. Nauratti kun kysyit tarkoittaako mitään ja vastaus oli ei mitään.
- Anonyymi
Kirjoitin poisjättäjellisyyvessä näin:
"joko ohi maalin eli ohi Raamatun mennyt epäonnistunut/valheellinen yritys."
Lisään siihen ajatuksen:
joko ohi maalin eli ohi Raamatun mennyt epäonnistunut/valheellinen yritys TAI maalintejon torjunta"
Maalivahti:Jeesus, joka torjuu kaikki valheet, mutta päästää maaliin kaikki Raamatussa pysyvät potkaisut, sutkaisut.
Selef Urge - Anonyymi
Pahan voittaa ....
A. Olemalla itse vielä pahempi pahaa kohtaan. Niin voitto saavutetaan pahasta Raamatun mukaan,
b. Rakastamalla. Niin voitto saavutetaan pahasta Raamatun mukaan. Mieti lähinmäisen rakkauven voittovoimaa. Lähinmäinen on usein aika häijy ? Jopa pahan vallassa oleva jumalaton pilkkaava pahaksiloituneisuus eikä mikkään Herran siunaamallisuus. Näitä häijyllisijä tulee rakastaa kuin commando tietää mitä tulee tehjä, miten toimija paineen alla, kuinka keikauttaa itsensä pois kuoleman aootteesta, sen alta.
Aito Kovanaama,
Sele Urge- Anonyymi
olisko b.
- Anonyymi
Periaatteessa b, mutta ei se taikakalu ole. Jos esim. Putin hyökkää Suomeen, niin ei sitä rakastamalla ulos heitetä. Siinä tilanteessa lähimmäisen rakkaus on maan puolustamista.
- Anonyymi
Ensin kääntää pahalle posken. Sitten kun se paha kilauttaa, kääntää toisen posken.
Kun se siihen kilauttaa, niin käytäntö astuu sitten kuvaan.
Täräyttää takaisin, niin paha on voitettu. Lapsikastettu katsoo taivaalta, montako tähteä hän näkee silmissään ja pitääkö vapahtaja pyytää apuun. Vesi ei pessytkään sitä pahanperisyntiä pois. Tuomari sen teki- kun laski kymmeneen. - Anonyymi
Jumalaa avuksi huutamalla. Silloin lähialueen lampaat tulee paikalle auttamaan apua huutanutta liberaalin naispapittaren kynsistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168