Palstailu on turhaa ja tylsää

Anonyymi-ap

Miksi siis harrastamme sitä?

12

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikoloppuaamuisin on hitaita ja hiljaisia luppotunteja. Tylsyys ja pysähtyneisyys parantaa hyvinvointia?:)

• Kaipa sitä vain koko ajan odottaa, että joku tekee hurjan hauskan aloituksen, mitä on kiva lueskella tai jopa kommentoida itsekin.
      Minä ainakin lueskelen joidenkin vakikirjoittajien keskinäistä sanailua ja nautin hyvästä huumorista. - Muuten yksin kotona tulee harvemmin naurettua ääneen ja sitä kaipaan parisuhteesta. Arjen komiikkaa ja yhdessä nauramista.

• Anonyymi

Koska olemme tylsiä ja turhia

• Anonyymi

Ja se tekee myös meidän elämästä turhaa.

• Koska muuten olis vielä tylsempää🤔

• Anonyymi

ehkä tästäkin paltasta on tullut yleis palsta, kun tise aihe vanhentuu,

• Teen yleensä muuta samalla ja pidän palstaa taustalla auki. Nyt esim luen sellaista mangaa kuin Nozomanu Fushi No Boukensha.

• Mummielestä oli kyl niiku vielä tylsempää, ku piti 65 miljoona vuotta vossiloituneena maata ihan hiljaa maassa, ennenku ne kaivo mut esiin ja nykyajan konsteilla sit laitto taas toimiin.

• Ainakin noiden syntyvyyslukujen valossa, seksikin on tylsää ja turhaa. Silti jotkut sitä harrastaa. Ja siitä tulee pahoja tauteja. Tänne kirjoittamalla voi aina oppia jotain eikä se vie terveyttä.

• Mitäh siis pitäisi harrastaa.

• Tjaa, törkkäsin just sapuskat uuniin, aikaa 20 min. Ei syvempiä motiiveja 🙂

• Anonyymi

Miksi isäsi on Lesbo?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57