Moniko toivoo..??

21

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, hei pliis. Teiltä löytyy aina hyviä, sekä ylläreitä. Onpa säälittävää biisi ruinausta, mutta menkööt.

• Romantikko heräs viimemetreillä. 😆

• Anonyymi

Muori toivoo tuota livenä.
      Lupasin ensi kesänä järjestää asian, kun ovat keikalla täällä päin.

-keinovaginamies-

• Minustakin varsin jees bändi. 😊

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Vesterinen Yhtyeineen on kyllä hyvä 👍 Olen pari kolme kertaa ollut heidän keikallaan. Lippujen kanssa kannattaa olla ajoissa liikkeellä. 🙂

https://vesterinenyhtyeineen.fi/keikat/

Aivan jees. Suursuosio on kyllä tiedossa. Minähän kuuntelen seuraneitiniä mukana, muori fanittaa enempi.
        Samat paikat kuin viimekesänä eikä maksa mitään :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Muorillasi on hyvä musamaku :) Sama tavoite itsellä. Viime syksynä oli jo ajankohta vatattu, mutta muut kiireet ja kehno sää ennätti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muorillasi on hyvä musamaku :) Sama tavoite itsellä. Viime syksynä oli jo ajankohta vatattu, mutta muut kiireet ja kehno sää ennätti

Minun mielestä sillä on hyvä maku muutenkin, varsinkin miesten suhteen :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Vesterinen Yhtyeineen on kyllä hyvä 👍 Olen pari kolme kertaa ollut heidän keikallaan. Lippujen kanssa kannattaa olla ajoissa liikkeellä. 🙂

https://vesterinenyhtyeineen.fi/keikat/

Olen kahdesti nähnyt Vesterisen livenä ja kyllä tosiaan toimii :) Lavalla pidetään aidosti hauskaa ja se välittyy myös yleisöön. Täytyy olla viisi sitruunaa syönyt ja yhden seipään niellyt jos ei siihen hurlumheihin lähde mukaan ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kahdesti nähnyt Vesterisen livenä ja kyllä tosiaan toimii :) Lavalla pidetään aidosti hauskaa ja se välittyy myös yleisöön. Täytyy olla viisi sitruunaa syönyt ja yhden seipään niellyt jos ei siihen hurlumheihin lähde mukaan ;)

Joo, heillä on aina välittynyt sellainen soittamisen ilo ja heillä on vähän omintakeinen tyylinsä muutenkin.

Kerran käytiin katsomassa heitä Jämsän torilla jotain yli 10 vuotta sitten, kun kaveripiirissä oli yksi nainen jo löytänyt bändin. Kuulin heitä silloin oikeastaan ensimmäistä kertaa, eikä yleisöä ollut paljon, mutta se soundi jäi kyllä soimaan minunkin korviin pitkäksi aikaa. Se oli tosi hienoa ja "puhdasta". - Sen jälkeen olen lähinnä seurannut yhtyeen lentoa. 🙂
        Yhden keikan kävin katsomassa Joesuussa pari vuotta sitten, kun mieheni oli kuollut ja yhden keikan katsoin hiljan Tampereella. - Koko ajan homma on käynyt suuremmaksi. 👍🤩

https://youtu.be/mOs0pSAckCo?si=2Zz9cp67j1dS9xPn

• Anonyymi
    • Mitä alotuksella tarkoitat? Onko sinulla joku silmäterän alla?

• Anonyymi

Rande on kylässä.

• Ei ole. Eikä varmaan tulekaan, kunhan hieman oluthuuruisesti herkistyin hetkeksi, ennenkuin uni vei. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Ei ole. Eikä varmaan tulekaan, kunhan hieman oluthuuruisesti herkistyin hetkeksi, ennenkuin uni vei. 😄

Tämä paljasti sinusta uuden puolen ehkä suojelet itseäsi piilottamalla tunteet kovalta maailmalta ja alkoholi tuo ne pintaa kun laskee muurin alas.

• Disseisback kirjoitti:

Ei ole. Eikä varmaan tulekaan, kunhan hieman oluthuuruisesti herkistyin hetkeksi, ennenkuin uni vei. 😄

Toivoisin sinua joku silittelisi paljon lämmittäisi sinun kovan kuorren pidät loitolla ettet ihastuisi tai välitäisisi. Sinun lämpöä pitäisi saada hehkumaan enemmän ettet ”sano suoraa, ikäviä kun pelkäät pahinta”
        https://tenor.com/fi/view/cute-attention-gif-20081443

• Disseisback kirjoitti:

Meillä isukki pelaa Rocket League isompien(17v ja 8v ) poikien kanssa kanssa.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rocket_League

Niillä jännittävät hetket 8v oli ihan ylpispistynyt kun 17v sano pikkuveljelle” syötä keskelle ” ja kehu kun onnistunut toinen oli ihan häkeltynyt kehusta taas isoveljen palvominen alkoi.

Pistän tottakai videon pätkän netistä, että näkee tunnelman tyylillä maaleja ja sitäkin itsekin jaksaa katsoa olen myös itsekin pelannut mutta minulla ei ole silläin konetta. https://m.youtube.com/watch?v=iRWofl5HuB4&pp=ygUNUm9ja2V0IExlYWd1ZQ==

• Disseisback kirjoitti:

Näyttävösti tuossa youtubessa hienoja maaleja vain tosi harvemmin kukaan noin hienoja maaleja osaa yksinään tehdä tuollaista ilmassa pitää autoa vielä palloa hallinnassa se on hyvin vaikeaa en edes tiennyt tuon olevan mahdollista.😅

• Anonyymi

Tuon namusen voisin ottaa pois kuleksimasta🤩.💩

• Itse olen jo suosiolla jättänyt nuo pellot kesannolle.

Onhan noista pelloista aikanaan myös satoakin korjattu mutta lopulta kuitenkin halla tai kuivuus ovat ainakin osan sadosta tuhonneet joten on pitänyt laittaa leipään puolet petäjäistä.

En tiedä johtuuko maaperästä, lannoituksesta, siemenien laadusta vai onko minulla vaan niiin lyhyt kasvukausi että kun itsellä alkaa pellolla orastamaan niin puimuri on siirtynyt toiselle pellolle koska siellä on jo valmista viljaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5056
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3596
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2876
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1760
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      134
      1612
    Aihe