Rauhaa!
Hedelmäpuu tekee arvokasta työtä tuottaen uuden sadon joka vuosi. Kuitenkin tuo työ jonka se tekee päätyy ihmisen vatsaan ruokana ja ulostuu. Upea luomus eli appelsiini, persikka, päärynä tms. muuttuu arvottomaksi jätteeksi.
Ihminen tekee usein myös työtä Rauhan eteen hienoissa puitteissa kuten oli Haagin rauhankonferenssit , mutta vaikka olisi hienot puitteet ja kauniit hedelmät työllä kaikki se on turhaa vaivannäköä jos Jumalan tahtoa ei totella. Tulikin rauhan asemasta ensimmäinen maailmansota.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Haagin_rauhankonferenssit
Kuningas Salomo on Saarnaajan kirjassa kuvannut sitä miten käy ihmisen työn hedelmien. Niiden käy lopulta samoin kuin hedelmäpuiden hedelmien. Ne muuttuvat jätteeksi.
Ihminen elää 70-80 vuotta , mutta Kaikkivaltias ikuisesti. Hänen profetioidensa mukaiseksi maailma muuttuu aina huolimatta siitä paljonko Ihminen näkee vaivaa.
Onko Ihminen edes hedelmäpuita parempi?
Enemmän on hyötyä lapiosta kuin Tapiosta. Yksi kourallinen oliiveja aiheuttaa iloa ja ylistystä Jumalaa kohtaan enemmän minuutissa kuin Tapio koko elämänsä aikana.
Ihmisen osa on olla Panteistisessä yhteydessä hedelmäpuiden kiroama. Koska syö puiden kauniit hedelmät niin myös madot lopulta syövät ihmisen? Tässä toteutuu luonnon kosto. Ei edes metsän puut ole Jumalan silmissä vailla korkeaa arvoa , vaan niiden turmelemisen tähden myös Ihminen lopulta turmeltuu.
Siunausta!
Ihmisen kaikki ponnistelut turhia?
1
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627