Arvasin jo, että..

Saan tänään tuta aloituksistani.

Joillain, tai jollaan on vaan ääretön vimma saada minut olemaan nainen, täti tai tyttö...

Aina tuo sama jankutus... okei...

Oon sit tyttö, nainen, täti mummo...whatver naarassukupuolinen... ok. Entäs sitten?

En siis ole uhka heteromiehenä... "alistun" naiseksi.

Keksikää jotain muuta....

112

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoo paljon vainoojasi ajatusmaailmasta, että naiseus (oli ikä mikä tahansa) olisi pahakin loukkaus. 🙂

      • Anonyymi

        Tuo nsiseksi "haukkuminen" on hyvin kummallinen tapa haukkua. Varsinkinnjokaisen naisihmisen kannattaisi tajuta pysyä hitokseen kaukana yksilöistä, joiden mielestä naiseksi kutsuminen voi olla haukkumista.


      • Anonyymi

        Ehkei se naiseus ole se loukkaus - olla nainen.

        Jospa se loukkaus on se, että nainen yrittää olla jotain muuta kuin on - esim. mies. Siinä se loukkaus on loukkaus miehelle: olla neiti.

        Mutta ei se neitiä halvenna mitenkään...


      • Anonyymi

        Se on melko samanlainen loukkaus jos naiselle sanoo että näytät mieheltä.


      • Niin, ei minusta naisena pitäminen ole mitään huonoa...

        Mieluusti voisin olla nainen... no menkkoja en haluis, enkä sellaista hormoonivirtausta yms. Mutta minusta baiset on kovia jätkiä. 😄

        Eläimissäkin usein ne on kovimpia taistelijoita. 😄💪

        Mietin, että joskus aikoinaan kun keräilijätyypit asettui paikoilleen ja jommankumman piti suojella "huudeja" niin pölhöt valitsivat miehet...sit syöttivöt niille enempi ruokaa ja ne suojeli tiluksia...entäpäs jos miehet oiskin häärineet kotona ja naiset olis ollu vahvempia fyysisesti? Ehkä ois luonnekin ollut myötä? 😃

        Viikinkiaikana sotapäälliköitä olivat myös naiset...argeologit on todistaneet. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on melko samanlainen loukkaus jos naiselle sanoo että näytät mieheltä.

        Entä jos tekstien perusteella luullaan mieheksi?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, ei minusta naisena pitäminen ole mitään huonoa...

        Mieluusti voisin olla nainen... no menkkoja en haluis, enkä sellaista hormoonivirtausta yms. Mutta minusta baiset on kovia jätkiä. 😄

        Eläimissäkin usein ne on kovimpia taistelijoita. 😄💪

        Mietin, että joskus aikoinaan kun keräilijätyypit asettui paikoilleen ja jommankumman piti suojella "huudeja" niin pölhöt valitsivat miehet...sit syöttivöt niille enempi ruokaa ja ne suojeli tiluksia...entäpäs jos miehet oiskin häärineet kotona ja naiset olis ollu vahvempia fyysisesti? Ehkä ois luonnekin ollut myötä? 😃

        Viikinkiaikana sotapäälliköitä olivat myös naiset...argeologit on todistaneet. ☺️

        Luuletko ettei miehillä ole ”hormonivirtauksia”?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ettei miehillä ole ”hormonivirtauksia”?

        No ei samsnlaisia kuin naisien kuukautiskierrossa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei se naiseus ole se loukkaus - olla nainen.

        Jospa se loukkaus on se, että nainen yrittää olla jotain muuta kuin on - esim. mies. Siinä se loukkaus on loukkaus miehelle: olla neiti.

        Mutta ei se neitiä halvenna mitenkään...

        Kummallinen loukkaus tuokin.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, ei minusta naisena pitäminen ole mitään huonoa...

        Mieluusti voisin olla nainen... no menkkoja en haluis, enkä sellaista hormoonivirtausta yms. Mutta minusta baiset on kovia jätkiä. 😄

        Eläimissäkin usein ne on kovimpia taistelijoita. 😄💪

        Mietin, että joskus aikoinaan kun keräilijätyypit asettui paikoilleen ja jommankumman piti suojella "huudeja" niin pölhöt valitsivat miehet...sit syöttivöt niille enempi ruokaa ja ne suojeli tiluksia...entäpäs jos miehet oiskin häärineet kotona ja naiset olis ollu vahvempia fyysisesti? Ehkä ois luonnekin ollut myötä? 😃

        Viikinkiaikana sotapäälliköitä olivat myös naiset...argeologit on todistaneet. ☺️

        Nut on vähän harhaista kuvitelmaa ja tajunnanvirtaa.

        Realiteetit usein ohjaa välttämättömään. Siksi voidaan ajatella, että esim. joku ideologinen hörhöporukka jossain valitsi miehet kotiin ja lähetti naiset suojeleen populaatiota. Ehkä nekin kuvitteli, että se hoituu jotenkin ruokas uudelleen jakamalla.

        No voinemme vetää johtopäätökset, miksi näistä elämänsä darwin-awards voittajista ei sittemmin ole kuultu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on melko samanlainen loukkaus jos naiselle sanoo että näytät mieheltä.

        Tuossahan onnkyse ulkonäköön kohdistuvasta haukkumisesta, joka on taas aivan eri asia. Tosin monelle tuo olisi kohteliaisuus.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ei samsnlaisia kuin naisien kuukautiskierrossa. 🙂

        Niin, miesten ”virtaukset” on jatkuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nsiseksi "haukkuminen" on hyvin kummallinen tapa haukkua. Varsinkinnjokaisen naisihmisen kannattaisi tajuta pysyä hitokseen kaukana yksilöistä, joiden mielestä naiseksi kutsuminen voi olla haukkumista.

        Ne eivät itsekään ymmärrä mikä ajattelu heillä on jumiutunut päähän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nut on vähän harhaista kuvitelmaa ja tajunnanvirtaa.

        Realiteetit usein ohjaa välttämättömään. Siksi voidaan ajatella, että esim. joku ideologinen hörhöporukka jossain valitsi miehet kotiin ja lähetti naiset suojeleen populaatiota. Ehkä nekin kuvitteli, että se hoituu jotenkin ruokas uudelleen jakamalla.

        No voinemme vetää johtopäätökset, miksi näistä elämänsä darwin-awards voittajista ei sittemmin ole kuultu...

        Luulen, että äitien imetysaika valitsi miehen...joskus kivikautena ehke ei ollut rintapumppuja ja jääkaappeja. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miesten ”virtaukset” on jatkuvia.

        Tiedä häntä? Kaippa siellä välillä jotain suhisee...tosin palstasetiä kun vähän "pyöräyttää" niin johan alkaa kohista. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ne eivät itsekään ymmärrä mikä ajattelu heillä on jumiutunut päähän...

        Niinpä. Jokaisen naisen kuitenkin pitäisi kyetä huomaamaan, miten kilahtaneesta ajattelusta on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jokaisen naisen kuitenkin pitäisi kyetä huomaamaan, miten kilahtaneesta ajattelusta on kyse.

        Niinpä niin...

        Ja täällä jankutetaan jännämiehistäkin...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Luulen, että äitien imetysaika valitsi miehen...joskus kivikautena ehke ei ollut rintapumppuja ja jääkaappeja. 😄

        Ootko koskaan huomannut miesten fysiikan ylivoimaisuuden?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko koskaan huomannut miesten fysiikan ylivoimaisuuden?

        En. Sanoisin, että löytyy nainen, joka nostelisi sinutkin kuin märän rätin sivuun...kyse on yksilöstä...ja varsinkin nykyään, kun ravintoa on molemmille sukupuolille saatavissa yhtä hyvin. Naiset on nykyään pidempiä ja isompia kokoajan...
        Joku sata vuotta ja eroja on vielä vähemmän. 😀


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En. Sanoisin, että löytyy nainen, joka nostelisi sinutkin kuin märän rätin sivuun...kyse on yksilöstä...ja varsinkin nykyään, kun ravintoa on molemmille sukupuolille saatavissa yhtä hyvin. Naiset on nykyään pidempiä ja isompia kokoajan...
        Joku sata vuotta ja eroja on vielä vähemmän. 😀

        Kannattaisko sun mennä peruskoulun biologian tunnille uudestaan. Ei helkkari mitä soopaa...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Luulen, että äitien imetysaika valitsi miehen...joskus kivikautena ehke ei ollut rintapumppuja ja jääkaappeja. 😄

        Sen verran mä korjaan tuohon naiseuteen viitaten; ett hyvin harva tarvitsee rintapumppuja, jotta saa lypsettyä rintansa tyhjäksi. En aikakaan minä. Rintapumpussa kyse on lähinnä maidon hygieennillisyydestä, ei joudu kosketuksiin paljaan ihon kanssa. (kuten käden)
        Toi jääkaappi on hyvä huomio, sailyväisyyden takia!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran mä korjaan tuohon naiseuteen viitaten; ett hyvin harva tarvitsee rintapumppuja, jotta saa lypsettyä rintansa tyhjäksi. En aikakaan minä. Rintapumpussa kyse on lähinnä maidon hygieennillisyydestä, ei joudu kosketuksiin paljaan ihon kanssa. (kuten käden)
        Toi jääkaappi on hyvä huomio, sailyväisyyden takia!
        trollikka

        No mä tuumin tuon eilen muistaakseni siihen tyyliin, että joskus vuonna kivi ja kirves, ei nainen ehkä pystynyt imettämään ja pistämään samalla turpaan ryöstelevää naapuria, siksi miehet hoitivat sen puolustuksen...ja heille syötettiin paljon energiaa, jolloin vuosisatojen saatossa naisista alkoi tulla pienempiä kuin miehistä...

        Tytöt syntyivätkin pienempinä..

        Kuten vielä nyttenkin.. mutta se tulee muuttumaan. Viitteitä on jo. Nykyään miesten ei tarvitse olla isoja ja taas naisten pieniä...Sukupuolet alkaa taas tasoittua tarpeen mukaan.

        Tää oli se pointti. Se tapahtuu pikkuhiljaa.,ei myö sitä elinaikana huomata...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä tuumin tuon eilen muistaakseni siihen tyyliin, että joskus vuonna kivi ja kirves, ei nainen ehkä pystynyt imettämään ja pistämään samalla turpaan ryöstelevää naapuria, siksi miehet hoitivat sen puolustuksen...ja heille syötettiin paljon energiaa, jolloin vuosisatojen saatossa naisista alkoi tulla pienempiä kuin miehistä...

        Tytöt syntyivätkin pienempinä..

        Kuten vielä nyttenkin.. mutta se tulee muuttumaan. Viitteitä on jo. Nykyään miesten ei tarvitse olla isoja ja taas naisten pieniä...Sukupuolet alkaa taas tasoittua tarpeen mukaan.

        Tää oli se pointti. Se tapahtuu pikkuhiljaa.,ei myö sitä elinaikana huomata...

        Ootko trolli vai liian tyhmä? Miesten isommat lihakset johtuu mieshormonista eikä mistään syöttämisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko trolli vai liian tyhmä? Miesten isommat lihakset johtuu mieshormonista eikä mistään syöttämisestä.

        Perehdy oikeaan historiaan ja tule sitten uhomaan.

        Tämän hetken tiedon mukaan tämä mun sanominen on totta

        Nykyargeologit ovat löytäneet samankokoisia miesten ja naisten luita ajalta, jolloin miehet ja naiset olivat tasaveroisia...asettuminen aloilleen alkoi muuttaa fysiologiaa ja siihen on mietittty ruualla olleen merkittävä osùus.

        Js nykyhetki osoittaa, että naiset isonee ja miehet pienenee...kun merkitystä koolla ei enää ole..

        Mutta elä mun puolesta missä liihotatkaan. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Perehdy oikeaan historiaan ja tule sitten uhomaan.

        Tämän hetken tiedon mukaan tämä mun sanominen on totta

        Nykyargeologit ovat löytäneet samankokoisia miesten ja naisten luita ajalta, jolloin miehet ja naiset olivat tasaveroisia...asettuminen aloilleen alkoi muuttaa fysiologiaa ja siihen on mietittty ruualla olleen merkittävä osùus.

        Js nykyhetki osoittaa, että naiset isonee ja miehet pienenee...kun merkitystä koolla ei enää ole..

        Mutta elä mun puolesta missä liihotatkaan. 😃

        Olet ihan uskomattoman vajaaälyinen. Ei näköjään mitään kriittistä ajattelukykyä kun jotain nettikukkua tulee lukeneeksi. Vai oletko edes lukenut itse keksityltä kuulostaa. Sanattomaksi vetää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan uskomattoman vajaaälyinen. Ei näköjään mitään kriittistä ajattelukykyä kun jotain nettikukkua tulee lukeneeksi. Vai oletko edes lukenut itse keksityltä kuulostaa. Sanattomaksi vetää.

        No samaa voin sanoa sinusta. Elät jossain 70-luvulla vieläkin...argeologit on piippu suussa öyhääviä ukkoja...

        Mutta on jo todettu, että argeologisia löydöksiä on aiemmin tulkittu esimerkiksi uskonnollisin ja vakaumuksellisin perustein. Mutta uuvelot jätti ne museoihin ja niitä on voitu tutkia uudestaan "tieteellisin" perustein. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No samaa voin sanoa sinusta. Elät jossain 70-luvulla vieläkin...argeologit on piippu suussa öyhääviä ukkoja...

        Mutta on jo todettu, että argeologisia löydöksiä on aiemmin tulkittu esimerkiksi uskonnollisin ja vakaumuksellisin perustein. Mutta uuvelot jätti ne museoihin ja niitä on voitu tutkia uudestaan "tieteellisin" perustein. 😄

        En ollut syntynyt edes silloin.

        Jos yrittää esittää arkeologiaeksperttiä kannattaisi aloittaa siitä että kirjoittaa sanan oikein.

        Vaikka ethän sä edes yritä. Heittelet vaan oman pään sisäistä vajaaälyistä tunnehölinää joka ei tiedettä ole.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä tuumin tuon eilen muistaakseni siihen tyyliin, että joskus vuonna kivi ja kirves, ei nainen ehkä pystynyt imettämään ja pistämään samalla turpaan ryöstelevää naapuria, siksi miehet hoitivat sen puolustuksen...ja heille syötettiin paljon energiaa, jolloin vuosisatojen saatossa naisista alkoi tulla pienempiä kuin miehistä...

        Tytöt syntyivätkin pienempinä..

        Kuten vielä nyttenkin.. mutta se tulee muuttumaan. Viitteitä on jo. Nykyään miesten ei tarvitse olla isoja ja taas naisten pieniä...Sukupuolet alkaa taas tasoittua tarpeen mukaan.

        Tää oli se pointti. Se tapahtuu pikkuhiljaa.,ei myö sitä elinaikana huomata...

        Kyllä mä tajusin hyvin tuon ajanjakson; kivi ja kirves ja sukupuolten roolin, siihen aikaan.

        Mä nyt kerrankin vastasin lyhyesti, ja siinä kohdin sä ett ilmeisesti ymmärtänyt mun viestiäni. No loppujen lopuksi ei sillä ole merkitystä.

        "Tytöt syntyivätkin pienempinä." - Kuten vielä nykyäänkin, mutt ei me silti jalkoihin jäädä. Useammallakin meistä naisista on itsepuolustus taito, vapaaehtoisesti omalla ajalla hankittu. Joten ei pelota pahemmin; miesten suurempi voimakkuus -> alle satakiloinen, lentää vielä komeasti, jollei osaa olla varovainen, eikä osaa judon perusoppeja.
        En mä nyrkkejäkään pelkää, tarvittaessa osaan myös väistellä... tai ottaa tietentahtoen selkääni, jos siitä on suurempi hyöty niin!
        Suoraan sanoen kieroilua, jolla varmistin oman selustani, saaden tahtoni lävitse.

        Alun alkaen, mulla oli tarkoitus sanoa ett mä en epäile sun mieheyttäs, vaikka aika hyvin sä pystyt myös naisten ajatusmaailmaa ymmärtämään. Teet kuitenkin useinmiten juuri sellaisia miehelle tyypillisiä yleistyksiä, ihan luonnollisesti!
        Hiukan samoin kuin pönttöuuni joskus, vuosia sitten. Mä puolestani elän osaksi niin miesmäisesti; kalastaen ja metsästäen, ett jopa mun veljilläni on joskus vaikeuksia ymmärtää mua; täydellisesti!
        Eivät aina osaa kohdella mua edes naisena; sanovat siis jotain sellaista ett mä näen punaista! Vähätellen keskenään naisia, muka huumorilla; ja mä olen ollut kuulolla!
        Sitt ollaan huuli pyöreenä; "mistä helvetistä toi nyt nokkaantui" ??? Mistähän!!!

        Päivänjatkoja... siivous kesken, kummassakin huushollissa ja pihasauna on lämmitettävä tänään, kumpikin Broidi tulee saunomaan Faijan kanssa, kuulemma. Moikka!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tajusin hyvin tuon ajanjakson; kivi ja kirves ja sukupuolten roolin, siihen aikaan.

        Mä nyt kerrankin vastasin lyhyesti, ja siinä kohdin sä ett ilmeisesti ymmärtänyt mun viestiäni. No loppujen lopuksi ei sillä ole merkitystä.

        "Tytöt syntyivätkin pienempinä." - Kuten vielä nykyäänkin, mutt ei me silti jalkoihin jäädä. Useammallakin meistä naisista on itsepuolustus taito, vapaaehtoisesti omalla ajalla hankittu. Joten ei pelota pahemmin; miesten suurempi voimakkuus -> alle satakiloinen, lentää vielä komeasti, jollei osaa olla varovainen, eikä osaa judon perusoppeja.
        En mä nyrkkejäkään pelkää, tarvittaessa osaan myös väistellä... tai ottaa tietentahtoen selkääni, jos siitä on suurempi hyöty niin!
        Suoraan sanoen kieroilua, jolla varmistin oman selustani, saaden tahtoni lävitse.

        Alun alkaen, mulla oli tarkoitus sanoa ett mä en epäile sun mieheyttäs, vaikka aika hyvin sä pystyt myös naisten ajatusmaailmaa ymmärtämään. Teet kuitenkin useinmiten juuri sellaisia miehelle tyypillisiä yleistyksiä, ihan luonnollisesti!
        Hiukan samoin kuin pönttöuuni joskus, vuosia sitten. Mä puolestani elän osaksi niin miesmäisesti; kalastaen ja metsästäen, ett jopa mun veljilläni on joskus vaikeuksia ymmärtää mua; täydellisesti!
        Eivät aina osaa kohdella mua edes naisena; sanovat siis jotain sellaista ett mä näen punaista! Vähätellen keskenään naisia, muka huumorilla; ja mä olen ollut kuulolla!
        Sitt ollaan huuli pyöreenä; "mistä helvetistä toi nyt nokkaantui" ??? Mistähän!!!

        Päivänjatkoja... siivous kesken, kummassakin huushollissa ja pihasauna on lämmitettävä tänään, kumpikin Broidi tulee saunomaan Faijan kanssa, kuulemma. Moikka!
        trollikka

        Varmaan mullakin on vielä mieheyteen liittyviä aivopieruja naisista, mutta kyllä mä pidän naisia ihan yhtä kykevinä mihin vaan, kuin miestäkin.

        Ja jostain olen tosiaan nähnyt dokumentin, missä kerrottiin sukuöuolien välisistä eroista fyysisesti. On pystytty osoittamaan, että elinolot ja tavat ovat muuttaneet sukupuolten välistä kokoa, mutta se muuttuu hiljalleen tasaisemmaksi.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä tuumin tuon eilen muistaakseni siihen tyyliin, että joskus vuonna kivi ja kirves, ei nainen ehkä pystynyt imettämään ja pistämään samalla turpaan ryöstelevää naapuria, siksi miehet hoitivat sen puolustuksen...ja heille syötettiin paljon energiaa, jolloin vuosisatojen saatossa naisista alkoi tulla pienempiä kuin miehistä...

        Tytöt syntyivätkin pienempinä..

        Kuten vielä nyttenkin.. mutta se tulee muuttumaan. Viitteitä on jo. Nykyään miesten ei tarvitse olla isoja ja taas naisten pieniä...Sukupuolet alkaa taas tasoittua tarpeen mukaan.

        Tää oli se pointti. Se tapahtuu pikkuhiljaa.,ei myö sitä elinaikana huomata...

        "Kuten vielä nyttenkin.. mutta se tulee muuttumaan. Viitteitä on jo. Nykyään miesten ei tarvitse olla isoja ja taas naisten pieniä...Sukupuolet alkaa taas tasoittua tarpeen mukaan."

        On myös huomattava, että sukupuolten kokoero ei ole kaikkialla tällä pallolla liikipitäenkään samaa tasoa. Kulttuuriset tekijät ovat vaikuttaneet valtavasti juuri tuohon asiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuten vielä nyttenkin.. mutta se tulee muuttumaan. Viitteitä on jo. Nykyään miesten ei tarvitse olla isoja ja taas naisten pieniä...Sukupuolet alkaa taas tasoittua tarpeen mukaan."

        On myös huomattava, että sukupuolten kokoero ei ole kaikkialla tällä pallolla liikipitäenkään samaa tasoa. Kulttuuriset tekijät ovat vaikuttaneet valtavasti juuri tuohon asiaan.

        Joo, siihen vaikuttaa moni asia. 😊


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18280855

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Miksi tulet sitten haastamaan riitaa minulle, jos et kestä että toinen haastaa riitaa takaisin? Sinulla on niin kovin hyökkäävä asenne ja syytät minua milloin mistäkin, kuten nyt multinikkeilystä. Luuletko että se tuntuu minusta hauskalta. Voin sanoa että se tuntuu perin juurin ikävältä. Miksi minun pitäisi siis sinua pyöritellä pumpulissa?

      • En mä puhunutkaan vain sinusta... lue joutessas mulle muutkin tulleet viestit kahdessa aiemmassa aloituksessa.

        Eikä kyse ole ettenkö kestäis... 😃

        Mä vaan ihmettelen, että mitä ihmettä kiukkuutte niin, että sanotte että hommaa mekko, ole täti, ole nainen tms... mitä se edes tarkoittaa?

        Mitä sillä on väliä oonko setä vai täti, pukeudunko mekkoon vai mihin?

        Kiukutkaa toki, mutta yrittäkää nyt vaikka nimitellä idiootiksi, meduusaksi, mutta elkää naispuoliseksi... se ei ole vähättelyä, tai alistamista...

        Se vain kertoo teistä enempi.


      • Disseisback kirjoitti:

        En mä puhunutkaan vain sinusta... lue joutessas mulle muutkin tulleet viestit kahdessa aiemmassa aloituksessa.

        Eikä kyse ole ettenkö kestäis... 😃

        Mä vaan ihmettelen, että mitä ihmettä kiukkuutte niin, että sanotte että hommaa mekko, ole täti, ole nainen tms... mitä se edes tarkoittaa?

        Mitä sillä on väliä oonko setä vai täti, pukeudunko mekkoon vai mihin?

        Kiukutkaa toki, mutta yrittäkää nyt vaikka nimitellä idiootiksi, meduusaksi, mutta elkää naispuoliseksi... se ei ole vähättelyä, tai alistamista...

        Se vain kertoo teistä enempi.

        Koska tiedän että se ärsyttää sinua.

        Ja kuten olen aikaisemmin sanonut, olen hyvin feminiininen mies. Femboy??? Jote minulla ei ole vara sanoa kenenkään machoudesta.

        Mutta minua vituttaa suuresti sinun vihjaileva sävy, kun tulet aina länkyttämään jotakin, etkä sano sanottavaasi suoraan. Mustamaalaat toisia ja sitten toinen ei voi edes puolustautua, kun et sano suoraan. Raukkamaista toimintaa.


      • Ulisemaan kelle? En kellekään. Kuten sanottua. Te anonyymit olette yksi ja sama henkilö.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Koska tiedän että se ärsyttää sinua.

        Ja kuten olen aikaisemmin sanonut, olen hyvin feminiininen mies. Femboy??? Jote minulla ei ole vara sanoa kenenkään machoudesta.

        Mutta minua vituttaa suuresti sinun vihjaileva sävy, kun tulet aina länkyttämään jotakin, etkä sano sanottavaasi suoraan. Mustamaalaat toisia ja sitten toinen ei voi edes puolustautua, kun et sano suoraan. Raukkamaista toimintaa.

        Sullahan on ollut aikaa sanoa kaikkea suoraan, rauhallisesti ja vaikka mitä...

        Mutta tunnut vaan riehuvan, mitä tänne vaikuttaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        Sullahan on ollut aikaa sanoa kaikkea suoraan, rauhallisesti ja vaikka mitä...

        Mutta tunnut vaan riehuvan, mitä tänne vaikuttaa...

        Minulle taas välittyy vaikutelma kiukkuisesta sedästä joka pyörittelee minun sanojani mieleisekseen. Miksi edes ajattelet, että minun pitäisi lähtökohtaisesti puolustautua jotain mielikuvituksessasi luomiasi syytöksiä vastaan? Minä en ole mitään velkaa sinulle. Lopeta mustamaalaamiseni. Tuo on jo vainoamista palstalla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulle taas välittyy vaikutelma kiukkuisesta sedästä joka pyörittelee minun sanojani mieleisekseen. Miksi edes ajattelet, että minun pitäisi lähtökohtaisesti puolustautua jotain mielikuvituksessasi luomiasi syytöksiä vastaan? Minä en ole mitään velkaa sinulle. Lopeta mustamaalaamiseni. Tuo on jo vainoamista palstalla.

        Mitä mä oon sua syytellyt? Itse olet ehkä sitten uhriutunut tai jotain...

        Sinä tulit sanomaan minua palstapoliisiksi, sitten kohta olin täti ja nyt setä...

        Miten sinä käyttäydyt täällä ja kirjoitat, vaikuttaa siihen mitä saat vastaan.

        Sama se on minullakin, mutta itse minä tiedän mitä olen. 🙂


      • Disseisback kirjoitti:

        Mitä mä oon sua syytellyt? Itse olet ehkä sitten uhriutunut tai jotain...

        Sinä tulit sanomaan minua palstapoliisiksi, sitten kohta olin täti ja nyt setä...

        Miten sinä käyttäydyt täällä ja kirjoitat, vaikuttaa siihen mitä saat vastaan.

        Sama se on minullakin, mutta itse minä tiedän mitä olen. 🙂

        Sekö sieluusi sattui? Palstapoliisi. Pienet on ihmisellä murheet. No, anteeksi että sanoin sinua palstapoliisiksi.


      • Siis kelle?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sekö sieluusi sattui? Palstapoliisi. Pienet on ihmisellä murheet. No, anteeksi että sanoin sinua palstapoliisiksi.

        Pitäiskö sun jo mennä unille, niin ei mee sekaisin sun...mikäs se olikaan? Rytmi?


      • Disseisback kirjoitti:

        Pitäiskö sun jo mennä unille, niin ei mee sekaisin sun...mikäs se olikaan? Rytmi?

        Mitenkä se menikän se alistamisjuttu. Miksi nyt yrität alistaa minua paapomalla?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitenkä se menikän se alistamisjuttu. Miksi nyt yrität alistaa minua paapomalla?

        Hyvää yötä sinullekin. 🥱😴


      • Disseisback kirjoitti:

        Hyvää yötä sinullekin. 🥱😴

        Toivottavasti nukut huonosti.


    • Anonyymi

      No voi sinua. Aikoinaan tehdastyösssä muiden isojen paskiaisten kanssa sain kuulla vaikka mitä. Toki annoin takaisinkin samalla mitalla.

      Tositilanteessa toki autoimme ja suojelimme toisiamme ja kesähessuja.

      Muistan kun oli ihan rutiini ionisaattorin puhdistaminen. Olin itse luukkumiehenä ja laitoin kesätytön hommiin.

      Hetken päästä kysyin josko vaihdettaisiin rooleja? Hän oli niin sisuuntunut ettei suostunut vaihtamaan. Niin se pikkutyttö opiskelija teki työn, mikä isoa paskiaistakin harmittaa.

      >simiti<

      • Eihän tässä mitään... 😃

        Kunhan vähän hämmennän iltaa kohti pakkaa...🙂

        Mutsi antoi jonkun paistin... se ei saanut siihen makua ja manaili..olihan se vähän mautonta...löin soijaa, cokista, mausteita ja viipaloin lihan siihen...nyt oon kuivatellut sitä...🤗

        Mutta tylsää ois odottelu ilman äksönii...🤭


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eihän tässä mitään... 😃

        Kunhan vähän hämmennän iltaa kohti pakkaa...🙂

        Mutsi antoi jonkun paistin... se ei saanut siihen makua ja manaili..olihan se vähän mautonta...löin soijaa, cokista, mausteita ja viipaloin lihan siihen...nyt oon kuivatellut sitä...🤗

        Mutta tylsää ois odottelu ilman äksönii...🤭

        Onkohan meillä entisillä nuorilla vähän tylsää, kun pitää palstalla päteä. 🤣

        Minulla on ainakin tylsää, kun naisystävästä lähtien on ystäviä ryhtynyt lakoamaan.

        Tosin palstailun kautta olen saanut tuoreita ystäviä. Usko tai et, niin olen saanut jopa harrastaa seksiä. 😳

        Voi kun elämä oli yksinkertaista ja helppoa, ennen kuin Katja vainaa tuhkattiin.

        >simiti<


    • Oli niin tai näin, mutta toistensa kurkuissa tänään(-kin) enemmistönä tuntuvat olevan miesoletetut.

      • Mä oon täti...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon täti...😄

        Kehuhan sen pitäisi olla :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kehuhan sen pitäisi olla :)

        Sivusta totean, että ottaen huomioon millaisia valtaosa miesoletetuista tällä palstalla on, niin naiseksi kutsuminen on ehdottomasti täällä kehu.


      • Mutta asiasta toiseen. Hyvin usein on kyse vaan lukutaidottomista henkilöistä, jotka mielestään "nimittelee" toista kirjoittajaa "naiseksi" tai "mieheksi".

        Minusta se kertoo laiskuudesta ja todellisesta kiinnostuksen puutteesta koko palstakirjoitteluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ottaen huomioon millaisia valtaosa miesoletetuista tällä palstalla on, niin naiseksi kutsuminen on ehdottomasti täällä kehu.

        Erinomaisesti samaa mieltä. Naisoletetut ovat järjestään muutenkin fiksumpaa sakkia kun palstalaisia alkaa vertaamaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kehuhan sen pitäisi olla :)

        Itsekin ymmärtäisin näin. 😃

        Mutta kyllä mä setä oon ja siihen tyydyn.

        Mutta on mussa tätiäkin vähän. 😄


      • elisakettu kirjoitti:

        Mutta asiasta toiseen. Hyvin usein on kyse vaan lukutaidottomista henkilöistä, jotka mielestään "nimittelee" toista kirjoittajaa "naiseksi" tai "mieheksi".

        Minusta se kertoo laiskuudesta ja todellisesta kiinnostuksen puutteesta koko palstakirjoitteluun.

        No sitähän mä tässä aloituksessa vähän penäsinkin...

        Jotenkin kun joku karkaa henkseleistään ja haluaa jotenkin latistaa, alistaa, nimitellä tai vst... niin miestä naiseksi kutsuminen on jotenkin niiiiiiin laiskaa, mielikuvituksetonta ja idioottimaista...

        Menee joku vastaanotettu v.ttuiluntynkäkin ihan hattaraksi...

        Mieti... mä suutun ja sanon sulle että: kuule haista sinä Ellu oikein helvetin pitkä Heinä...

        Kyllä latistuu koko homma...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No sitähän mä tässä aloituksessa vähän penäsinkin...

        Jotenkin kun joku karkaa henkseleistään ja haluaa jotenkin latistaa, alistaa, nimitellä tai vst... niin miestä naiseksi kutsuminen on jotenkin niiiiiiin laiskaa, mielikuvituksetonta ja idioottimaista...

        Menee joku vastaanotettu v.ttuiluntynkäkin ihan hattaraksi...

        Mieti... mä suutun ja sanon sulle että: kuule haista sinä Ellu oikein helvetin pitkä Heinä...

        Kyllä latistuu koko homma...😄

        Trollailullakin on mennyt jotenkin mielikuvituksettomaksi. Hauskaa trollailua ei oikein osata oikein tehdä. Tai no sun, Kamun ja Harmiksen välillä tietty joskus on sopivaa naljailua, kuten Lnerin ja Harmiksen välilläkin OLI (laiskoiksi peevelit ovat tulleet).


      • elisakettu kirjoitti:

        Trollailullakin on mennyt jotenkin mielikuvituksettomaksi. Hauskaa trollailua ei oikein osata oikein tehdä. Tai no sun, Kamun ja Harmiksen välillä tietty joskus on sopivaa naljailua, kuten Lnerin ja Harmiksen välilläkin OLI (laiskoiksi peevelit ovat tulleet).

        No mä saatan olla siitä tylsä nykyjään, että ei hermo mene sanoihin... mietin jopa, mitä se oikeasti tarkoittaa. 😃

        Nythän Harmis yrittää enää vaikuttaa minuun alkoholin kautta ja vissiin Linukkakin osittain nennyt siihen mukaan, silleen, että on huolissaan.

        Minusta on tulossa Ellu varsin tylsä tyyppi täällä jo. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä saatan olla siitä tylsä nykyjään, että ei hermo mene sanoihin... mietin jopa, mitä se oikeasti tarkoittaa. 😃

        Nythän Harmis yrittää enää vaikuttaa minuun alkoholin kautta ja vissiin Linukkakin osittain nennyt siihen mukaan, silleen, että on huolissaan.

        Minusta on tulossa Ellu varsin tylsä tyyppi täällä jo. 😁

        Niinhän meistä kaikista. Johtuu siitä, ettei osata enää yllättää ketään. Mutta kyllä mun piti Harmista peukuttaa sun säästöaloituksessa, oli niin rempsakasti kommentoinut sulle säästökohteet.

        Mun pitäis vaan sullekin alkaa vittuilemaan kunnolla, että oppisit tärisemään, sais palstaserkutkin uutta luettavaa.

        Olen vain niin kehvelin kiltti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niinhän meistä kaikista. Johtuu siitä, ettei osata enää yllättää ketään. Mutta kyllä mun piti Harmista peukuttaa sun säästöaloituksessa, oli niin rempsakasti kommentoinut sulle säästökohteet.

        Mun pitäis vaan sullekin alkaa vittuilemaan kunnolla, että oppisit tärisemään, sais palstaserkutkin uutta luettavaa.

        Olen vain niin kehvelin kiltti.

        Joo. Vittuilu pitää virkeänä. 😁

        Ja ihon kimmoisana. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon täti...😄

        Ooh, Kyllä miellän sinut enemmän naiseksi. Silloin ei tule sellaista tekisi edes mieli leikkiäkään kanssasi.


    • Anonyymi

      Palstajeesus välillä taas uhriutuu.

      Tässä on tietty kaava joka aina toistuu. Ensin on uhovaihe ”minä sitä, minä tätä” jota seuraa tämä uhriutumisvaihe… aika maanisdepressiivistä.

    • Anonyymi

      Uliuliuli.

    • Anonyymi

      Uuu se voisikin olla aikaa kuumaa sinä naisena😉 Hieman kiinnostaa…🤭

      Mukavaa iltaa sulle Disse🤗

      • No mä veikkaan, etten naisena olisi kovin tämän kummoisempi. Täällä on joskus tullut mietittyä, niin varmaan ihan samalla tavalla tekisin kaikkea mitä nyttenkin.

        Mun on vaikeaa silti kääntää seksuaalisuuttani ajatuksissa myös..tai siis kääntyishän se tavallaan sit heterosta homoseksuaaliksi...🤔

        Sitä siis en osaa kääntää päässäni.

        Mutta naisena voisin elää ihan samoin mitä nyt...en näe mitään estettä sille. 😃


    • Minun mielestäni se on melko keskenkasvuista ja mielikuvituksetonta huumoria, tai sanoisinko; huumorin yritystä, kun yhdellä tai useammalla kirjoittajalla on tapana säännöllisesti kommentoida rekisteröityneiden kirjoittajien olevan eri sukupuolta kuin miten nämä itse asian kertovat.

      - Näyttäisi siltä, että te miesoletetut kuten vaikka sinä ja Rande, jotka kirjoitatte sujuvammin naisoletettujen kanssa ja osaatte kuvata hiukan monisanaisemmin tunteitanne, niin teille heitetään naiseuden varjoa. - Toisaalta taas me naisoletetut kuten tosi.typy ja minä saamme aina silloin tällöin kuulla olevammekin miehiä. Sitä en nyt osaa arvata, mikä meistä erityisesti tekee maskuliinisia.

      No, toki olen palstalla kertonutkin, että joissakin viitekehyksissä koen välillä itsekin olevani äijänä miesten joukossa, että eihän se miehisyys niin kaukaa haettua minussa olekaan. 😄 Ja luulen, että tosiasiassa ymmärrät sen lopulta olevankin kehun, että tuottamaasi tekstiä joku pitäisikin naisellisena. - Ei ole häpeä tuntea eikä varsinkaan se, että osaa pukea tunteensa sanoiksi. Joku mies (tai nainenkin) saattaisi jopa kadehtia sellaista kykyä. 👍

      • "Toisaalta taas me naisoletetut kuten tosi.typy ja minä saamme aina silloin tällöin kuulla olevammekin miehiä."

        Tätä samaa saan itsekin kuulla aina aika ajoin. Alkaa käydä jo vanhaksi vitsiksi.


      • Joo, no itse otan vastaan naisena pitämisen ihan huumorilla ja toisaalta ok:na. Mutta se idea, jos ssnotaan senkin akka, osta hamekangas, ei ole loukkaus, vaikka sitä sillä tarkoitetaan.

        Ymmärrän tarkoituksen, mutta tuo kuullostaa minun korvaan samalta kuin joku sanoisi, että senkin savolainen, osta sanomalehti. Tai oikeastaan, hei hämeeläinen, tee talkkunaa...

        Sitä vaan, että miesten alistamisyritykset toisiaan kohti on naurettavia. Ja jos siinä koetetaan käyttää hyväksi naissukupuolta, kertoo taas se siitä, miten kyaeinen mies suhtautuu naissukupuoleen. Tarkoitus on sanoa, että olet epämies...mutta ehdottaminen, että olisi nainen, on kuin sanoisi hei mies, olet kyllä ihminen...😁

        Mutta hauska nähdä, miten ihmiset kiukkuaa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, no itse otan vastaan naisena pitämisen ihan huumorilla ja toisaalta ok:na. Mutta se idea, jos ssnotaan senkin akka, osta hamekangas, ei ole loukkaus, vaikka sitä sillä tarkoitetaan.

        Ymmärrän tarkoituksen, mutta tuo kuullostaa minun korvaan samalta kuin joku sanoisi, että senkin savolainen, osta sanomalehti. Tai oikeastaan, hei hämeeläinen, tee talkkunaa...

        Sitä vaan, että miesten alistamisyritykset toisiaan kohti on naurettavia. Ja jos siinä koetetaan käyttää hyväksi naissukupuolta, kertoo taas se siitä, miten kyaeinen mies suhtautuu naissukupuoleen. Tarkoitus on sanoa, että olet epämies...mutta ehdottaminen, että olisi nainen, on kuin sanoisi hei mies, olet kyllä ihminen...😁

        Mutta hauska nähdä, miten ihmiset kiukkuaa. 😄

        Tuo on juurikin hyvä asenne, kun ymmärtää, että joku yrittää vain epätoivoisesti päästä itse jotenkin ylöspäin painamalla toisia alas.

        Se on ihan sama miten tuollainen nimittelee, koska siinä toiminnan tarkoitus on merkityksellisempää kuin se mitä sanotaan.

        Jos ei itse aina jaksa kommentoida provoiluyrityksiin, niin sitten ei kannatakaan, koska se harmittanee nimittelijää melkeinpä enemmän kuin joku sanailu. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuo on juurikin hyvä asenne, kun ymmärtää, että joku yrittää vain epätoivoisesti päästä itse jotenkin ylöspäin painamalla toisia alas.

        Se on ihan sama miten tuollainen nimittelee, koska siinä toiminnan tarkoitus on merkityksellisempää kuin se mitä sanotaan.

        Jos ei itse aina jaksa kommentoida provoiluyrityksiin, niin sitten ei kannatakaan, koska se harmittanee nimittelijää melkeinpä enemmän kuin joku sanailu. 😄

        Joo. Niinpä mä usein teenkin. Nyttenkin joku spämmäilee johonkin mun kommenttiin pettämisketjussa. Lisäksi löytyy spämmäreitä enempi ja vähempi. Mutta tiesin jo, kun vähän älähdän, että täällä palstalla on pahaa ainesta, joitten tarkoitus on luoda vaan pahaa mieltä ja sekoittaa pakkaa, niin kohteeksi joutuu. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Niinpä mä usein teenkin. Nyttenkin joku spämmäilee johonkin mun kommenttiin pettämisketjussa. Lisäksi löytyy spämmäreitä enempi ja vähempi. Mutta tiesin jo, kun vähän älähdän, että täällä palstalla on pahaa ainesta, joitten tarkoitus on luoda vaan pahaa mieltä ja sekoittaa pakkaa, niin kohteeksi joutuu. 😁

        Joo huomasin, kun tuossa selailin joitakin keskusteluja. - Samoin esim Pirppikselle ja Haaveilijalle sataa taas kuraa Jasusta puhumattakaan. - Sitä on yleensä tosi ikävä seurata vierestä, kun pitää pohtia, että kannattaako ruokkia trollia ja toisaalta, jos lähtee kertomaan omia näkemyksiään, niin harmittaako se sittenkin enemmän sitä nimittelyn kohdetta, joka haluaisi itse valita taistelunsa. - Ei oo helppoo. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Joo huomasin, kun tuossa selailin joitakin keskusteluja. - Samoin esim Pirppikselle ja Haaveilijalle sataa taas kuraa Jasusta puhumattakaan. - Sitä on yleensä tosi ikävä seurata vierestä, kun pitää pohtia, että kannattaako ruokkia trollia ja toisaalta, jos lähtee kertomaan omia näkemyksiään, niin harmittaako se sittenkin enemmän sitä nimittelyn kohdetta, joka haluaisi itse valita taistelunsa. - Ei oo helppoo. 🙂

        No mua ei haittaa pätkääkään spämmääjät ja nimittelijät ja muut inisijät. 😊
        Mutta olisi hyvä nostaa esiin kuitenkin se saasta ja sanoa, että se on huomattu. Jotenkin...

        Ei ymmärtää, eikä hyväksyä. Ehkä korkeintaan sääliä, että jonkun elämä on niin kehnoa, että sellaiseen sortuu. 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        No mua ei haittaa pätkääkään spämmääjät ja nimittelijät ja muut inisijät. 😊
        Mutta olisi hyvä nostaa esiin kuitenkin se saasta ja sanoa, että se on huomattu. Jotenkin...

        Ei ymmärtää, eikä hyväksyä. Ehkä korkeintaan sääliä, että jonkun elämä on niin kehnoa, että sellaiseen sortuu. 🤔

        Tuo on kyllä hyvä pointti osoittaa, että se kura on huomattu ja että ei hyväksy sellaista. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuo on kyllä hyvä pointti osoittaa, että se kura on huomattu ja että ei hyväksy sellaista. 👍

        Niin, siitä voi puhua muuten, ei huomioida niitä itse kirjoituksia. 🙂

        Ei kenenkään tarvitsisi kaikenlaista kuraa joutua kestämään, vain siksi, että jotkut ei osaa käyttäytyä. 😊

        Täällä on tyypoejä, mitkä halveeraa kirjoituksillaan naisia, kirjoittaa seksuaalissävytteisesti lapsista, nimittelee miehiäkin ja kiusaa minkä kerkeää. Heiltä pitäisi karsia huomio pois, mutta tuomita käytös muuten, vaikka erillisillä aloutuksilla.


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, siitä voi puhua muuten, ei huomioida niitä itse kirjoituksia. 🙂

        Ei kenenkään tarvitsisi kaikenlaista kuraa joutua kestämään, vain siksi, että jotkut ei osaa käyttäytyä. 😊

        Täällä on tyypoejä, mitkä halveeraa kirjoituksillaan naisia, kirjoittaa seksuaalissävytteisesti lapsista, nimittelee miehiäkin ja kiusaa minkä kerkeää. Heiltä pitäisi karsia huomio pois, mutta tuomita käytös muuten, vaikka erillisillä aloutuksilla.

        Tuokin on hyvä ajatus. Aloitusten tekeminen tuntuu vain nykyään minusta niin vaivalloiselta.. Koska en haluaisi tehdä aloitusta, ellen ehdi vastailla edes ensimmäisille kommentoijille.

        Sinulla onkin ollut niitä nyt mukavasti. 👍 Hauska lueskella, kun täällä piipahtaa. 🙂 Vaikka juuri tänään kyllä varmaankin lepäilen raskaan viikon jälkeen, eli lojun nojatuolissa ja palstailen. 😄 Huomenna on menoja taas.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuokin on hyvä ajatus. Aloitusten tekeminen tuntuu vain nykyään minusta niin vaivalloiselta.. Koska en haluaisi tehdä aloitusta, ellen ehdi vastailla edes ensimmäisille kommentoijille.

        Sinulla onkin ollut niitä nyt mukavasti. 👍 Hauska lueskella, kun täällä piipahtaa. 🙂 Vaikka juuri tänään kyllä varmaankin lepäilen raskaan viikon jälkeen, eli lojun nojatuolissa ja palstailen. 😄 Huomenna on menoja taas.

        No eipä sitä aina tarvitse itse vastaillakaan. Jonkun tuollaisen yleisaloituksen voi tehdä anonyyminäkin, niin ei vellikellokaan täyty.

        Kunhan tulee keskustelua ja joku/jotkut käyttäytymistavat vaan tuomitaan siinä. Kyllä ne siinä osaa elää ja luoda keskustelua itsestäänkin. 🙃

        Sulla menoa tuntuu riittävän...😄

        Mä varmaan pätkin pitkiä puita puoliksi kärristä huomenna ja mätän ne liiteriin. Tänään tein jo sellaisen telineen, mihin ne saan mätettyä ja katkottua. Vähän testasin jo ja hyvin toimii. Poitsu tuli kylään ja töihin viikonlopuksi. Pitääkin laittaa sähköpyörä lataukseen, se sanoi hurauttavansa sillä huomenna töihin. ☺️


      • Disseisback kirjoitti:

        No eipä sitä aina tarvitse itse vastaillakaan. Jonkun tuollaisen yleisaloituksen voi tehdä anonyyminäkin, niin ei vellikellokaan täyty.

        Kunhan tulee keskustelua ja joku/jotkut käyttäytymistavat vaan tuomitaan siinä. Kyllä ne siinä osaa elää ja luoda keskustelua itsestäänkin. 🙃

        Sulla menoa tuntuu riittävän...😄

        Mä varmaan pätkin pitkiä puita puoliksi kärristä huomenna ja mätän ne liiteriin. Tänään tein jo sellaisen telineen, mihin ne saan mätettyä ja katkottua. Vähän testasin jo ja hyvin toimii. Poitsu tuli kylään ja töihin viikonlopuksi. Pitääkin laittaa sähköpyörä lataukseen, se sanoi hurauttavansa sillä huomenna töihin. ☺️

        No onpa kiva, että poika tuli kylään. 👍 Minun poikani laittaa usein whatsappilla viestiä, että "tulisin puolen tunnin päästä, onko ruokaa?" 😄 Ja kahvia hän ottaa myös, tietysti. Se on kova poika juomaan kahvia. - Mutta ei hän ole täällä nukkumassa käynyt enää sen jälkeen, kun muutama vuosi sitten he muuttivat yhteen tyttöystävänsä kanssa.

        Joo, haen tyttären tänne huomenna ja sitten me lähdetään sunnuntaina lomalle. En ole vuosiin ottanut talvilomaa vielä tässä hiihtolomaviikolla, mutta nyt kun tytär on opettaja, niin olen taas tässä aikataulussa. 🙂

        Viikko sitten minulle tuli kova flunssa päälle ja olen tämän viikon vetänyt troppia jos toistakin, että saan itseni kuntoon ja voidaan lähteä. - Nyt näyttää lupaavalta. 👍

        Ai niin, sinulla on sähköpyörä. Sellainen kiinnostaa minuakin, mutta ne on vaan niin kalliita, etten ole raaskinut investoida, jos sitten käykin niin, ettei minun tulisi sitä juuri käytettyä. - Jos työnantaja lähtee vähän sponssaamaan niitä, niin sitten kyllä todennäköisesti kokeilen. 🙂

        Ja sulla riittää puusouvia 👍 Mihin nuo klapit sitten käy? Onko ne siis sauna- tai takkapuita vai sinne sun lämmityskoneeseen?


      • Xena-183 kirjoitti:

        No onpa kiva, että poika tuli kylään. 👍 Minun poikani laittaa usein whatsappilla viestiä, että "tulisin puolen tunnin päästä, onko ruokaa?" 😄 Ja kahvia hän ottaa myös, tietysti. Se on kova poika juomaan kahvia. - Mutta ei hän ole täällä nukkumassa käynyt enää sen jälkeen, kun muutama vuosi sitten he muuttivat yhteen tyttöystävänsä kanssa.

        Joo, haen tyttären tänne huomenna ja sitten me lähdetään sunnuntaina lomalle. En ole vuosiin ottanut talvilomaa vielä tässä hiihtolomaviikolla, mutta nyt kun tytär on opettaja, niin olen taas tässä aikataulussa. 🙂

        Viikko sitten minulle tuli kova flunssa päälle ja olen tämän viikon vetänyt troppia jos toistakin, että saan itseni kuntoon ja voidaan lähteä. - Nyt näyttää lupaavalta. 👍

        Ai niin, sinulla on sähköpyörä. Sellainen kiinnostaa minuakin, mutta ne on vaan niin kalliita, etten ole raaskinut investoida, jos sitten käykin niin, ettei minun tulisi sitä juuri käytettyä. - Jos työnantaja lähtee vähän sponssaamaan niitä, niin sitten kyllä todennäköisesti kokeilen. 🙂

        Ja sulla riittää puusouvia 👍 Mihin nuo klapit sitten käy? Onko ne siis sauna- tai takkapuita vai sinne sun lämmityskoneeseen?

        Kannattaa kysästä, olisko firma kiinnostunut työsuhde-etuihin noiden sähköpyörien suhteen.

        https://www.gobybike.fi/tyontekijalle/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoeGuBhCBARIsAGfKY7yuiNfu_RYQtqoWZRTrgZvUN8zkvtpdbKBu_-uxH1Yjr025Fx4yWMAaAnXEEALw_wcB

        Meillä on tämä... satku lähtee bruttopalkasta ennen veroja tuohon ja 3 vuotta ja pyörä on maksettu. 🙂

        Ulkomailleko sitä ampaistaan?😀

        Joo, noi menee kattilaan. Sitä ei tartte näillä keleillä lämmitellä kuin joka kolmas päivä. 🙂


      • Disseisback kirjoitti:

        Kannattaa kysästä, olisko firma kiinnostunut työsuhde-etuihin noiden sähköpyörien suhteen.

        https://www.gobybike.fi/tyontekijalle/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoeGuBhCBARIsAGfKY7yuiNfu_RYQtqoWZRTrgZvUN8zkvtpdbKBu_-uxH1Yjr025Fx4yWMAaAnXEEALw_wcB

        Meillä on tämä... satku lähtee bruttopalkasta ennen veroja tuohon ja 3 vuotta ja pyörä on maksettu. 🙂

        Ulkomailleko sitä ampaistaan?😀

        Joo, noi menee kattilaan. Sitä ei tartte näillä keleillä lämmitellä kuin joka kolmas päivä. 🙂

        Kyllä me on kuule kysyttykin.. Ja asiaa on selvitetty.. Mutta, aika näyttää. Kun mikään vuosi ei oikein ole niin kuin hyvä vuosi tuollaiseen panostukseen.. - Vaikka en nyt ihan usko, että koko henkilökunta tuhon lähtisi. Tuskin puoletkaan. - Mutta kyllä, asia on oikeasti vireillä. 👍

        Joo, etelään mennään. Oltiin tuolla viimeksi silloin jouluna -21, kun mieheni oli kuollut. Sellainen max 22-23 astetta olisi toiveissa, että jaksetaan liikkua. Tai että minä jaksan 😄 Koska tytär kiskoo minua kyllä taas joka puolelle lenkkarit sauhuten. - Ei meidän kummankaan ole tapana loikoilla koko lomaa. Mieluummin sellaista aktiivista.

        Olen vähän pohtinut, että taidan sammuttaa tuon ilpin loman ajaksi. Ettei tule mitään jäätymisvaurioita, jos se kovasti sulattelee itseään viikon aikana. Se on ollut päällä siitä asti kun se asennettiin, joten ehkä se olisi hyvä joskus sammuttaakin. 🙂 Ja kun täälläkään ei ole kovin kylmää kai tiedossa, niin asunto pärjää pattereilla kyllä, niin kuin ennenkin. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä me on kuule kysyttykin.. Ja asiaa on selvitetty.. Mutta, aika näyttää. Kun mikään vuosi ei oikein ole niin kuin hyvä vuosi tuollaiseen panostukseen.. - Vaikka en nyt ihan usko, että koko henkilökunta tuhon lähtisi. Tuskin puoletkaan. - Mutta kyllä, asia on oikeasti vireillä. 👍

        Joo, etelään mennään. Oltiin tuolla viimeksi silloin jouluna -21, kun mieheni oli kuollut. Sellainen max 22-23 astetta olisi toiveissa, että jaksetaan liikkua. Tai että minä jaksan 😄 Koska tytär kiskoo minua kyllä taas joka puolelle lenkkarit sauhuten. - Ei meidän kummankaan ole tapana loikoilla koko lomaa. Mieluummin sellaista aktiivista.

        Olen vähän pohtinut, että taidan sammuttaa tuon ilpin loman ajaksi. Ettei tule mitään jäätymisvaurioita, jos se kovasti sulattelee itseään viikon aikana. Se on ollut päällä siitä asti kun se asennettiin, joten ehkä se olisi hyvä joskus sammuttaakin. 🙂 Ja kun täälläkään ei ole kovin kylmää kai tiedossa, niin asunto pärjää pattereilla kyllä, niin kuin ennenkin. 👍

        Voiskos poikasi käydä katsomassa puolessavälissä viikkoa, mikä jäätilanne. Nämä kelit olis just hyviä ilppikelejä. 🤔

        Lämpötilaa vois kyllä pudottaa, vaikka sinne puoleenväliin viikkoa asti vaikka, niin tulis säästöäkin. 🙂


      • Disseisback kirjoitti:

        Voiskos poikasi käydä katsomassa puolessavälissä viikkoa, mikä jäätilanne. Nämä kelit olis just hyviä ilppikelejä. 🤔

        Lämpötilaa vois kyllä pudottaa, vaikka sinne puoleenväliin viikkoa asti vaikka, niin tulis säästöäkin. 🙂

        Itse asiassa sitä jo aiemmin häneltä kysyinkin ja ohjasin oikein videon kera hakemaan rautakangen oikeasta paikasta. - En vain saanut silloin mitään vastausta.. Lienee poika ollut kiireinen.. - Täytyypä vielä muistutella ja kysellä miten olis. 😁

        Minä en ole juuri tuohon ilpin kaukosäätimeenkään koskenut, mutta osaan siitä tietysti sen lämpötilan kyllä pudottaa. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa sitä jo aiemmin häneltä kysyinkin ja ohjasin oikein videon kera hakemaan rautakangen oikeasta paikasta. - En vain saanut silloin mitään vastausta.. Lienee poika ollut kiireinen.. - Täytyypä vielä muistutella ja kysellä miten olis. 😁

        Minä en ole juuri tuohon ilpin kaukosäätimeenkään koskenut, mutta osaan siitä tietysti sen lämpötilan kyllä pudottaa. 👍

        Kiitos kehotuksesta Disse, eli kannatti kysyä uudelleen. 👍 Olihan tuo poika kuulemma tulossakin hoitamaan sitä ilpin jääasiaa, vaikkei vain silloin viikko sitten kommentoinut mitään. 😁
        Hän tulee vielä huomenna käymäänkin, kun ollaan vielä kotona. - On kiva saada molemmat lapset yhtä aikaa kahvipöytään. 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa sitä jo aiemmin häneltä kysyinkin ja ohjasin oikein videon kera hakemaan rautakangen oikeasta paikasta. - En vain saanut silloin mitään vastausta.. Lienee poika ollut kiireinen.. - Täytyypä vielä muistutella ja kysellä miten olis. 😁

        Minä en ole juuri tuohon ilpin kaukosäätimeenkään koskenut, mutta osaan siitä tietysti sen lämpötilan kyllä pudottaa. 👍

        Joo. Kannattais yrittää saada poitsu talon.ieheks. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos kehotuksesta Disse, eli kannatti kysyä uudelleen. 👍 Olihan tuo poika kuulemma tulossakin hoitamaan sitä ilpin jääasiaa, vaikkei vain silloin viikko sitten kommentoinut mitään. 😁
        Hän tulee vielä huomenna käymäänkin, kun ollaan vielä kotona. - On kiva saada molemmat lapset yhtä aikaa kahvipöytään. 🤗

        Oho... katsoin ensin ton toisen viestin...😃

        Kivakiva...🙃


    • Anonyymi

      katso uusin xeksi-elokuv Deeper, näet tyttökaverisi.

      ..well yeah... rankkapäivä oli mutta tulipa hoidettuas elen siis... kauppareissut jne... nyt voi rentoutua vähän..

    • Anonyymi

      Niin no nimimerkkisi ei selkeästi kerro sukupuolestasi

      Toki minuakin on sanottu vanhaksi.ämmäksi, vsikka olen omasta mielestäni ìhan heteromies ryyditettynä jälkikasvulla.

      Moni ryhtyy tärisemään ja pélkäämään jos näkee pumpatun legioonatappajan vartaloni oikeassa elämässä.

      Missään nimessä en nykyisin hyväksy. Väkivaltaa tai tappamista. Mielestäni kaikkien "operaattoirien" kannattaisi hiljentyä ja tehdä hyväntekeisyytä.

      >simiti<

      • Eikä sillä väliä, vaikka joku luulusi täällä, tai irl mua naiseksi...ei mitään merkitystä...

        Ei tämä aloitus sitä koskenutkaan, vaan sitä, miksi naiseksi sanominen olisi jokin pilkka, iva?


      • Disseisback kirjoitti:

        Eikä sillä väliä, vaikka joku luulusi täällä, tai irl mua naiseksi...ei mitään merkitystä...

        Ei tämä aloitus sitä koskenutkaan, vaan sitä, miksi naiseksi sanominen olisi jokin pilkka, iva?

        Koska se saa sinut kiehumaan joka kerta. Yhtä hyvin voisin kutsua sinua hattivatiksi, jos tietäisin sen ärsyttävän sinua :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Koska se saa sinut kiehumaan joka kerta. Yhtä hyvin voisin kutsua sinua hattivatiksi, jos tietäisin sen ärsyttävän sinua :D

        Sulla on omat tulkintasi.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sulla on omat tulkintasi.

        Se sai sinut kiehumaan niin vähän, että teit ihan oman itkupotkuraivari aiheen asiasta. Toimii joka kerta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se sai sinut kiehumaan niin vähän, että teit ihan oman itkupotkuraivari aiheen asiasta. Toimii joka kerta.

        Jos osaisit lukea ja ymmärtää luetun, ymmärtäisit mistä on kyse, mutta ei sinun kannata yrittää. Olet varmaan jo ylittänyt käsityskykysi.


      • Disseisback kirjoitti:

        Jos osaisit lukea ja ymmärtää luetun, ymmärtäisit mistä on kyse, mutta ei sinun kannata yrittää. Olet varmaan jo ylittänyt käsityskykysi.

        Voitko sanoa hyvällä omalla tunnolla, että sinua ei yhtään ärsyttänyt XD

        Pohjimmiltaan tässä on kyse siitä, ettet tykkää tuntea oloasi "alistetuksi". Sinun kannattaisi selvittää itsellesi, mikä siinä saa niin suuren tunnekuohun sinussa aikaiseksi. Sitten tällaisten vaippaikäisten janttereiden (itseesi verrattuna) louskutus ei tuntuisi missään. Miltä tuntui hävitä pojan klopille? Hähää. Lällällää.

        Hyvää yötä. Pitää mennä nukkumaan. Ja ai että näen makoisia unia, kun sain vähän ällyyttää sinua.

        Tui tui.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voitko sanoa hyvällä omalla tunnolla, että sinua ei yhtään ärsyttänyt XD

        Pohjimmiltaan tässä on kyse siitä, ettet tykkää tuntea oloasi "alistetuksi". Sinun kannattaisi selvittää itsellesi, mikä siinä saa niin suuren tunnekuohun sinussa aikaiseksi. Sitten tällaisten vaippaikäisten janttereiden (itseesi verrattuna) louskutus ei tuntuisi missään. Miltä tuntui hävitä pojan klopille? Hähää. Lällällää.

        Hyvää yötä. Pitää mennä nukkumaan. Ja ai että näen makoisia unia, kun sain vähän ällyyttää sinua.

        Tui tui.

        Voin. 🙂

        Jos ymmärtäisit, mistä on kyse, et nolaisi itseäsi näin....mutta kun et, niin...

        Hyvää yötä vaan.


      • Disseisback kirjoitti:

        Voin. 🙂

        Jos ymmärtäisit, mistä on kyse, et nolaisi itseäsi näin....mutta kun et, niin...

        Hyvää yötä vaan.

        Minä lyön sinun kiukkusi läskiksi. Kerta itse et voi ottaa vastuuta tunteistasi, on minun tehtävä se puolestasi. Menetit - kuten niin moneen kertaan - taas hermosi siitä, että sinua kutsuttiin naaraaksi. Se on palstalla, et saa sitä enää takaisin. Paska homma, mutta elämä on.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä lyön sinun kiukkusi läskiksi. Kerta itse et voi ottaa vastuuta tunteistasi, on minun tehtävä se puolestasi. Menetit - kuten niin moneen kertaan - taas hermosi siitä, että sinua kutsuttiin naaraaksi. Se on palstalla, et saa sitä enää takaisin. Paska homma, mutta elämä on.

        Minä voisin ihan hyvin olls naaras. Ei vaikuttsisi minun elämääni nyt välttämättä mitenkään.

        Mutta jos väännän sinulle ärsyyntymiseni rautalangasta. Minua ärsyttää miesten tapa sanoa toista miestä naiseksi, homoksi, ämmäksi, nartuksi, hameväeksi, transsuksi tai miksikä muuksi vaan kuin mieheksi, joka vaan ärsyttää...

        Ihan yhtä painava argumrntti kuin sanoa kakkapyllyksi... no mitähän sieltä pyllystä tulee ulos...vaikka pesen pideellä ulostamisen jälkeen hsnurini, voi siellä kakkaakin olla...paljon mahdollista. 😄

        Toksinen maskuliinisuus on sitä, että "miehisyys" määritetään tietyllä tapaa tietynlaiseksi. Ja mikä eo sovi siihen, on jotain muuta... sinun emmättelysi pari päivää sitten merkitsi minulle, että haluat sanoa, että olen "epämies" ja halusit sanoa sen "tätinä" tai hameen pukemisena, mikä taas minulle ei tarkoita todellakaan sitä.

        Minä arvostan naisia kovasti. Mun parhaat ihmiset ympärillä on naisia. Mutsi, sisko, tädit ja etenkin eräs isotäti 92 v, jossa on "munaa" enemmän kuin monessa miehessä. Esikuva...ukkini, voiteli piirakoita ja tiskasi astioita, kun halusi tehdä jotain...enää ei ollut pöllimetsähomnia tai p.skakasaa pelloilla mätettävänä. Mutta ei kokenut tekevänsä "akkojen" hommia.

        Sinä voit ssnoa olevinasi olevasi "femboy"...mutta sitä et tuo kyllä esiin kommenteillasi...


      • Disseisback kirjoitti:

        Minä voisin ihan hyvin olls naaras. Ei vaikuttsisi minun elämääni nyt välttämättä mitenkään.

        Mutta jos väännän sinulle ärsyyntymiseni rautalangasta. Minua ärsyttää miesten tapa sanoa toista miestä naiseksi, homoksi, ämmäksi, nartuksi, hameväeksi, transsuksi tai miksikä muuksi vaan kuin mieheksi, joka vaan ärsyttää...

        Ihan yhtä painava argumrntti kuin sanoa kakkapyllyksi... no mitähän sieltä pyllystä tulee ulos...vaikka pesen pideellä ulostamisen jälkeen hsnurini, voi siellä kakkaakin olla...paljon mahdollista. 😄

        Toksinen maskuliinisuus on sitä, että "miehisyys" määritetään tietyllä tapaa tietynlaiseksi. Ja mikä eo sovi siihen, on jotain muuta... sinun emmättelysi pari päivää sitten merkitsi minulle, että haluat sanoa, että olen "epämies" ja halusit sanoa sen "tätinä" tai hameen pukemisena, mikä taas minulle ei tarkoita todellakaan sitä.

        Minä arvostan naisia kovasti. Mun parhaat ihmiset ympärillä on naisia. Mutsi, sisko, tädit ja etenkin eräs isotäti 92 v, jossa on "munaa" enemmän kuin monessa miehessä. Esikuva...ukkini, voiteli piirakoita ja tiskasi astioita, kun halusi tehdä jotain...enää ei ollut pöllimetsähomnia tai p.skakasaa pelloilla mätettävänä. Mutta ei kokenut tekevänsä "akkojen" hommia.

        Sinä voit ssnoa olevinasi olevasi "femboy"...mutta sitä et tuo kyllä esiin kommenteillasi...

        Vakavasti puhuen. Minulla on hyvin samansuuntaisia ajatuksia kuin sinulla 👍


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Minä voisin ihan hyvin olls naaras. Ei vaikuttsisi minun elämääni nyt välttämättä mitenkään.

        Mutta jos väännän sinulle ärsyyntymiseni rautalangasta. Minua ärsyttää miesten tapa sanoa toista miestä naiseksi, homoksi, ämmäksi, nartuksi, hameväeksi, transsuksi tai miksikä muuksi vaan kuin mieheksi, joka vaan ärsyttää...

        Ihan yhtä painava argumrntti kuin sanoa kakkapyllyksi... no mitähän sieltä pyllystä tulee ulos...vaikka pesen pideellä ulostamisen jälkeen hsnurini, voi siellä kakkaakin olla...paljon mahdollista. 😄

        Toksinen maskuliinisuus on sitä, että "miehisyys" määritetään tietyllä tapaa tietynlaiseksi. Ja mikä eo sovi siihen, on jotain muuta... sinun emmättelysi pari päivää sitten merkitsi minulle, että haluat sanoa, että olen "epämies" ja halusit sanoa sen "tätinä" tai hameen pukemisena, mikä taas minulle ei tarkoita todellakaan sitä.

        Minä arvostan naisia kovasti. Mun parhaat ihmiset ympärillä on naisia. Mutsi, sisko, tädit ja etenkin eräs isotäti 92 v, jossa on "munaa" enemmän kuin monessa miehessä. Esikuva...ukkini, voiteli piirakoita ja tiskasi astioita, kun halusi tehdä jotain...enää ei ollut pöllimetsähomnia tai p.skakasaa pelloilla mätettävänä. Mutta ei kokenut tekevänsä "akkojen" hommia.

        Sinä voit ssnoa olevinasi olevasi "femboy"...mutta sitä et tuo kyllä esiin kommenteillasi...

        "Sinä voit ssnoa olevinasi olevasi "femboy"...mutta sitä et tuo kyllä esiin kommenteillasi..."

        Eikö tuo ole lokeroimista? Onko pakko jakaa asioita sukupuolen mukaan? Että naisen kuuluu kommentoida niin ja miehen noin...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä voit ssnoa olevinasi olevasi "femboy"...mutta sitä et tuo kyllä esiin kommenteillasi..."

        Eikö tuo ole lokeroimista? Onko pakko jakaa asioita sukupuolen mukaan? Että naisen kuuluu kommentoida niin ja miehen noin...

        xLiner

        Jos ei ole väliä, ei pitäis oikeastaan loukkaantua siitäkään että löytyy toiseen sukupuoleen enemmän liitettyjä piirteitä. Tai puuttua edes. Vai?

        Äh, ihan sama. Meen nyt pesemään munani.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä voit ssnoa olevinasi olevasi "femboy"...mutta sitä et tuo kyllä esiin kommenteillasi..."

        Eikö tuo ole lokeroimista? Onko pakko jakaa asioita sukupuolen mukaan? Että naisen kuuluu kommentoida niin ja miehen noin...

        xLiner

        Kuka lokeroi ja mitä?

        En mä määrittele olevani feministinen mies...mä oon vain minä.

        Palstapojuhan lokeroi itsensä...

        Mutta lokeroimistahan se. .jos sitä ajoit takaa..


      • Disseisback kirjoitti:

        Kuka lokeroi ja mitä?

        En mä määrittele olevani feministinen mies...mä oon vain minä.

        Palstapojuhan lokeroi itsensä...

        Mutta lokeroimistahan se. .jos sitä ajoit takaa..

        Disse, miehet ei itke palstalla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vakavasti puhuen. Minulla on hyvin samansuuntaisia ajatuksia kuin sinulla 👍

        Jaah.. mutta sinun reagointi aiheeseen ei ole sitä...


      • Disseisback kirjoitti:

        Jaah.. mutta sinun reagointi aiheeseen ei ole sitä...

        Etkö vieläkään ymmärtänyt, että puhumme hattivatista.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Disse, miehet ei itke palstalla.

        Miksi ei?

        Ja minusta täällä palstalla "itkijöitä" suurimmaksi osakseen on juuri "miesoletettuja".


      • Disseisback kirjoitti:

        Miksi ei?

        Ja minusta täällä palstalla "itkijöitä" suurimmaksi osakseen on juuri "miesoletettuja".

        Ja sinä haluat olla yksi heistä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Etkö vieläkään ymmärtänyt, että puhumme hattivatista.

        Minä kun luulin, että puhuit jakoavaimesta.

        Mutta ymmärrän hyvin sinua. Tuolla mielenterveyslääkityksellä voi höpistä mitä vaan. 😄
        Voi hieroo Niveaa silmiin ja sanoa keksineensä nimimuokkaimen commodore 64;lla...😄

        Muista vaan toveri hyvä, ettei iltapäivän lääkkeitä saa syödä aamupäivän lokerosta... muuten saattaa taas tulla valkoiset setät hakemaan kun p.skot housuun ja huudat käytävässä. 😃


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja sinä haluat olla yksi heistä?

        Luuletko, että se olisi halusta kiinni?

        Oon minäkin käynyt monesti "pohjalla" ja ollut heikko...oon sitä vieläkin.

        Mä kyllä tiedostan, että jopa "miehetkin" on heikkoja... useimmiten miehet tekee esimerkiksi itsemurhia kuin naiset... juuri yksi kaveri veti itsensä "kiikkuun" kun nainen jätti.


      • Mitä sä nyt keksit? Mä oon v.ttuillut sulle jo päiviä tässä...

        Et vaan tajua. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Luuletko, että se olisi halusta kiinni?

        Oon minäkin käynyt monesti "pohjalla" ja ollut heikko...oon sitä vieläkin.

        Mä kyllä tiedostan, että jopa "miehetkin" on heikkoja... useimmiten miehet tekee esimerkiksi itsemurhia kuin naiset... juuri yksi kaveri veti itsensä "kiikkuun" kun nainen jätti.

        Menetin äkillisesti kaiken haluni tähän meidän leikkiin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Menetin äkillisesti kaiken haluni tähän meidän leikkiin.

        No sinulle se onkin ollut leikkiä...

        Se varmaan johtuu sinun mielenterveysongelmastasi... nyt en ihsn varma ole, mutta oliko se jokin asperger?

        Vai muistanko väärin?


    • Anonyymi

      Arveluttava. Ei jatkoille.

    • Anonyymi

      laitan tietokone4en t64kimiä hwqujw nimi-ju65ujaq

      Palsman
      Nenpals
      Epasspa
      Nen
      Norp
      Kalay

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe