Mikseivät ihmiset pysty olemaan oma itsensä? Siitä koituu hankaluuksia kaikille, mutta erityisesti itselle. Huoh.
Ihmiset, jotka eivät pysty olemaan oma itsensä ollenkaan
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
En minä ainakaan yritä olla kukaan muu kuin olen. Olen kaiken lisäksi suhteellisen tyytyväinen itseeni. Enkä usko olevani ainoa.
Meniköhän vähän liikaa yleistämiseksi? - Anonyymi
Yhteiskunnan normit estävät ihmistä olemasta se, mikä oikeasti on. Jos ihminen olisi puhtaasti sitä mitä oikeasti on, nikn en osaa edes kuvitella sitä kaaosta mikä siitä seuraisi. Ihmisen osa on sekoittua ympäröivään maailmaan ja muodostaa yhteisöjä.
- Anonyymi
Niin kai aloittaja tarkoitti tilannetta, jossa toinen matkii muiden käytöstä liikaa. Itse olen joskus takavuosina kuullut neuvon olla oma itseni, vaikka käytössäni on vain suodatin ja mukautuminen toisen käytökseen. Väärä tulkinta minun tapauksessa.
Olen oikeastaan todella välinpitämätön muiden suhteen, koska koen, että minua harvemmin ymmärretään tai jaksetaan kuunnella. En kuitenkaan ole oma ihana itseni sanomalla, että asiasi ei voisi vähempää kiinnostaa. En turhaan halua luoda toiselle huonoja muistoja. - Anonyymi
Tuli vaan mieleen, että minulla on kokemus muiden ihmisten olemisesta liian aitoja omia itsejään... Minua ei haittaa, jos toinen vaikka yrittää olla edes vähän teennäinen, jos mitään hyvää ei kommunikaatiosta löydy. Joidenkin seurassa on vaan niin vaikea olla. Sanat ja ajatukset katoavat sekä pelkää seuraavaa hyökkäystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389