On introvertti insinööri ja kälättävä sairaanhoitaja.
Tyypillisin pari
20
669
Vastaukset
Onhan se hyvä, että siinä parisuhteessa edes joku kommunikoi. Olisi omituista, jos ne molemmat vaan istuisi hiljaa tuppisuina. 😀
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18283948
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Joskus olen maannut sairaalassa ja kokenut keskustelun yöhoitajan kanssa intiiminä ja jollain tapaa eroottisena.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mikä tahansa tilanne missä on naisen "hoivattavana". Sama ravintolassa jne.
Hmm ... selittääkö tuo myös Väliksen ym. vastaavat tapaukset? Mä olen aina ihmetellyt, että miksi osa miehistä muuttuu parisuhteissa passattaviksi, mutta onko kyse siis tuosta ilmiöstä. Kokeeko osa miehistä tosiaan eroottiseksi sen, että nainen hoivaa ja passaa?
Anonyymi kirjoitti:
Hmm ... selittääkö tuo myös Väliksen ym. vastaavat tapaukset? Mä olen aina ihmetellyt, että miksi osa miehistä muuttuu parisuhteissa passattaviksi, mutta onko kyse siis tuosta ilmiöstä. Kokeeko osa miehistä tosiaan eroottiseksi sen, että nainen hoivaa ja passaa?
Joskus on vaan ihan parasta olla naisen passattavana. Mutta kohtuus kaikessa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Joskus on vaan ihan parasta olla naisen passattavana. Mutta kohtuus kaikessa.
Kuulostaa oudolta, mutta uskon tietenkin kun sanot noin. Itselleni ei ole ikinä osunut tuolla tavalla ajattelevaa miestä kohdalle.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, mutta uskon tietenkin kun sanot noin. Itselleni ei ole ikinä osunut tuolla tavalla ajattelevaa miestä kohdalle.
Kuvitellaan nyt tilanne, että istut pöytään ja nainen on tehnyt lihapataa. Instant love.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kuvitellaan nyt tilanne, että istut pöytään ja nainen on tehnyt lihapataa. Instant love.
Kuulostaa tosi oudolta. Kuten sanoni, niin eipä ole itselleni koskaan osunut noin ajattelevaa miestä kohdalle. Mä en ole koskaan tajunnut mitä ihmettä tarkoitetaan sanonnalla "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta". Mun kokemukseni mukaan miehiä ei kiinnosta tuollainen pjaskan vertaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tosi oudolta. Kuten sanoni, niin eipä ole itselleni koskaan osunut noin ajattelevaa miestä kohdalle. Mä en ole koskaan tajunnut mitä ihmettä tarkoitetaan sanonnalla "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta". Mun kokemukseni mukaan miehiä ei kiinnosta tuollainen pjaskan vertaa.
Meitä on moneen lähtöön.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Meitä on moneen lähtöön.
Niinhän meitä on. Molempia mun eksiäni vain vitutti, jos heitä varten yritti kokata tai leipoa tai muutenkaan millään ruoalla ilahduttaa.
Siis minä tunnen tällaisen parin! 😅😂 mies on hiiren hiljaa ja nainen porisee kuin papupata… onkohan se niin kuin sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan?
- Anonyymi
Mies on alistunut kohtaloonsa.
- Anonyymi
Lääkäri voisi määrätä alkoholismin tai tupakanhimon hoitoon katseluaikaa ostopalveluita videoita kuten disney+ ja netflix sellaisia juttuja lääkkeenä, ei malta lähteä pois minnekään on katsottava, niin jännä jut5rtu
- Anonyymi
Minttu ja Keijo ne yhteen sopii ja Villekin samaan:
Ja Jonnskin samaaqn:
https://www.youtube.com/watch?v=JNClPpIEX3g - Anonyymi
Näille järjestetään opintojen aikana yhteisiä illanviettoja, ja sairaanhoitajan helppo siirtyä inssi miehensä töiden perässä koska hoitoala työllistää siellä sun täällä, joten hyvin pragmaattinenkin järjestely kaikessa perinteisyydessään. Asetelmassa ollaan kuitenkin elämän perusasioiden äärellä ja kiinni fyysisessä todellisuudessa kummankin työssä.
- Anonyymi
Tunnetko montakin sellasta paria?
- Anonyymi
Ei selvästikään ole sitten oikeasti kovin introvertti, jos jaksaa kälättäjää. Lienee pikemmin hiljaisen puoleinen ambivertti.
- Anonyymi
Mies 34 ja äitivaimo 84 on myös yleinen tämänpäivän parisuhde.
- Anonyymi
💕💕😘
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san916168- 1472623
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1902502Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo312289Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en492229Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää792178Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761710Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81521- 421417
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291329