Minä ajan sähköpyörällä

Anonyymi-ap

Niin minä teen, ihan säästä riippumatta. 9 kilsaa töihin ja takaisin, jokikinen työpäivä. Pakkasrajaa en ole vielä määritellyt, koska ei ole ollut niin kovaa pakkasta, etten olisi lähtenyt ajamaan. Sateella puetaan tietysti sadeasu.
Siinä sitä on kaljalaatikkonsa vieressä happanevalle, pyörättömälle mätisäkille ihmettä kerrakseen.

34

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, mikä se sun pointtis oli? Kaljako on päässy loppumaan ja vituttaa, kun fillaristas ähkö loppu, sähkö katkastu maksamattomien laskujen takia eikä saa fillaria ladattua kaljareissua varten? Kävellä et viitti.. no nyt on pahat kelit kävellä tai fillarilla mennä, soita pirssi

      • Anonyymi

        Ei kaljan loppuminen, eikä sähköpula. Kaljaa en juo tai alkoholia yleensäkään. Jos huomasit, niin minähän käyn töissä ja lataaminen olisi mahdollista mm. työpaikalla. Akullinen fillarisähköä maksaa keskimäärin 6 snt/kerta. Työantaja ei ole siitä kiinnostunut.
        Eikä minun talostani ole sähköt poikki, koska maksan laskuni ihan ajallaan.
        Mikä se poittini on?
        No se on se, että kaikenmaailman takapajulaiset "tietää" kaiken sähköpyöristä. Minä olen rakentanut ensimmäisen sähköpyöräni ihan itse. Tavallinen suomalainen perusfillari sai vetävän etupyörän ja uuden tavaratelineen, jossa on 15 ah:n akku. Se synnytti työpaikalla melkein kansanliikkeen, koska eihän sisäänlämpiävä yhteisö (tai ne muutamat mulkut) voinut sietää moista. Alkoi nalkuttaminen, jopa suoranainen vittuilu.
        Hulluko nää oot, jos ihminen olisi tarkoitettu sähköpyöräilijäksi, niin Luoja olisi tehnyt hänelle sähköpyörän... aijjaa, niinkö? Ei se pyörä voi kestää, ei sillä voi ajaa talvella - kun patteri jäätyy, millä sinä ajat kun akku tyhjenee...? Soita kun sähkö loppuu, niin minä tulen hakemaan sinut, mutta sen pyörän saat jättää sinne tielle.
        Tuosta on kohta kymmenen vuotta ja se fillari kulkee vieläkin, mutta työmatkat taitan silti uudemmalla, tehdasvalmisteisella.
        Yhä vieläkin mm. täällä takapajulaiset kertoo sähköpyörän ongelmista ja vaarallisuudesta, ja väittävät sen olevan vain huonokuntoisia varten.
        Hypätkäähän suksille, niin katsotaan kuka se huonokuntoinen on.
        Kyllä minä ymmärrän, että se jankkaaminen johtuu pääasiassa kateudesta ja tarkoitus on vain hämmentää. Lienee siis minullakin oikeus vittuuntua näihin takapajulaisiin ja kommentoida, ihan vaan ärsyttääkseni.


    • Anonyymi

      9km suuntaansa lyhyt matka. Miksi et aja normaalilla fillarilla? Tuon matkan polkee normifillarilla n. vartissa.

      • Anonyymi

        Sähköavustin mahdollistaa normaalistipyöräilyn myös niille jotka kärsivät lihasheikkoudesta


      • Anonyymi

        Jaa miks sen pitäs ajaa tavallisella jos on rahaa ostaa sähköpyörä? Eihän semmonen maksa kun kakspuol-kolme tonnia. Meillon kolme sähköpyörää mut ei yhtään tavallista. Eikä tavallista enää tuukkaan. Ei me kyl talvella paljon pyörää käytetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa miks sen pitäs ajaa tavallisella jos on rahaa ostaa sähköpyörä? Eihän semmonen maksa kun kakspuol-kolme tonnia. Meillon kolme sähköpyörää mut ei yhtään tavallista. Eikä tavallista enää tuukkaan. Ei me kyl talvella paljon pyörää käytetä.

        No pääsisi nopeammin tuon matkan


      • Anonyymi

        Puhut vähän mutta p**kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut vähän mutta p**kaa.

        Tuohan on juuri pyörätielaillisen sähköpyörän ongelma, että sen käytännön huippunopeus on 25 kilometriä tunnissa. Sen yli ei oikein kukaan näytä polkevan arkiliikenteessä. Olen seuraillut tätä normipyöräni päältä, sillä saan kevyesti kiinni laillisesti avustavat sähkökulkimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on juuri pyörätielaillisen sähköpyörän ongelma, että sen käytännön huippunopeus on 25 kilometriä tunnissa. Sen yli ei oikein kukaan näytä polkevan arkiliikenteessä. Olen seuraillut tätä normipyöräni päältä, sillä saan kevyesti kiinni laillisesti avustavat sähkökulkimet.

        Siksi vähemmän laillinen on oikein mukava arkiliikenteessä jolla helposti leppoisalla retkikadenssilla 60r/min pidät 34km/h vauhtia :)


    • Anonyymi

      Ei sitä tärvi täällä kuuluttaa jos ajaa pyörällä. Riittää kun otat yhteyttä pyöräilyliittoon ja psykiatrille.

      • Anonyymi

        Täällä käsitellään enemmän psyykkisiä asioita kuin pyöräilyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä käsitellään enemmän psyykkisiä asioita kuin pyöräilyä

        Lihasheikkous ei välttämättä korjaudu psykiatrilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihasheikkous ei välttämättä korjaudu psykiatrilla.

        Sulla lienee kokemusta siitä?


    • Anonyymi

      Täyssähkö on paras pyörä

      • Anonyymi

        Ei oo ku kolmanneksi paras.


      • Anonyymi

        Täyssähkönen on mopo, skootteri tai jopa moottoripyörä.


    • Anonyymi

      Se on paras

      • Anonyymi

        On on, sähköpyörä on ihan ehdottomasti paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on, sähköpyörä on ihan ehdottomasti paras.

        Ei ei, ei se oo. Se on vaan sähköpyörä. Sähköpyöräilijä puolestaan on lihasheikkoudesta kärsivä. "Parhaus" loistaa poissaolollaan.


    • Anonyymi

      Jalankulkijat juoskoon, astukoon lätäköihin
      kiiltäköön asfaltti vetinen
      Eihän tietää voi kansa joka märkänä kulkee
      miksi oon tänään niin lihasheikkoinen

      Minä ajan sähköpyörää,
      ihmiset on kummissaan
      voisin ajaa sähköpyörää jälleen huomenna!

      Keppi pinnoihin lentää, sieltä spandeksi saapuu
      näyttää miten satuloita haistellaan.
      Hyvää syntymäpäivää mulle toivottaa hän
      ja palstalle floodaa viisisataa viestiä

      Minä ajan sähköpyörää,
      palstalaiset on kauhuissaan
      voisin viettää lihasheikkous päivää jälleen huomenna!

      • Anonyymi

        Heeeee... Repesin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heeeee... Repesin!!!

        Minäkin olen revennyt aina kun uudelleensanoitan jotain.


    • Anonyymi

      En koskis tavalliseen pyörään enää pitkällä tikullakaa

      • Anonyymi

        Mitenpä sinä ...


    • Anonyymi

      Sähkäri munamankelit huonokuntoisten menopelejä. Noiden nopeudet voisi olla samat kuin sähkäri potkulaudoilla. Sähkäri spandexit max vauhti 25km/h. Ooaaee.

      • Anonyymi

        Pullistele sinä fillarilla, minulla ei ole tarvetta. Jos on tehty väline, jolla työmatkat helpottuu, niin totta v....ussa minä valitsen sen. Siksi sähköpyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullistele sinä fillarilla, minulla ei ole tarvetta. Jos on tehty väline, jolla työmatkat helpottuu, niin totta v....ussa minä valitsen sen. Siksi sähköpyörä.

        Niin, vaikka jokainen ymmärtää, että yrität kätkeä lihasheikkouden helpotuksen taakse. Siksi sähköpyörä.


    • Anonyymi

      Heitän kohta kepin sun spandexin haarakiilan väliin ni heität voltin

      • Anonyymi

        Se heittää voltin käskystä ilman keppiäkin. Niin ne h....t tekee kaikki.


    • Anonyymi

      Minä syön viakraa, niin minä teen

    • Anonyymi

      Täyssähkö kuntopyörä on kevyt polkea.

    • Anonyymi

      Pyörälijät ovat kaikki melko homeperseistä sakkia, haistakaa vaikka satulaa jos ette muuten usko.
      Pyyhkimätä on jääny.

      • Anonyymi

        Vai niin. Noh, sinähän sen tiedät.


    • Anonyymi

      Sähköjäniksen tuijottaminen tuo TDF tason suorituskunnon

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe