Nainen miten viettelet miehen

Anonyymi-ap

Miten viettelet miehen

134

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedän huolella välistä pataan enkä viettele.

• Anonyymi

Tämä on hyvä.

• Anonyymi

Tietysti aina löytyy näitä ylirajaisia lätin ylittäjiä heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti aina löytyy näitä ylirajaisia lätin ylittäjiä heh heh

I just make shit up and then i try to make them look like my lies t peter pan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I just make shit up and then i try to make them look like my lies t peter pan

Yes i am evil piggy K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes i am evil piggy K

On very long vacation

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18284438

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Mies vietteli minut.

• Anonyymi

Ei ole haaveesi vielä toteutunut, eikä taida toteutuakaan, kun yhä sinkut palstalla asut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole haaveesi vielä toteutunut, eikä taida toteutuakaan, kun yhä sinkut palstalla asut.

Olen täällä ystävien takia.🤷🏻‍♀️

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen täällä ystävien takia.🤷🏻‍♀️

Aivan, uskokoon ken haluaa, kovin on ainakin keinotekoiset virtuaaliystävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, uskokoon ken haluaa, kovin on ainakin keinotekoiset virtuaaliystävät.

Mutta minkä osuuden sä kultapieni sitten koet olevan totta näissä miehen monologeissa tai huuhaahahmoissa? Taidat pitää sinnikkäästi näitä miehen hahmoja luonnollisena mielessäs aina samana henkilönä, jota vastaan käyt harhaista sotaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ilmeisesti 🦄 katkera vanhapiika oikein lue noita miehen huuhaahahmojen esittelytekstejä

• Ihan vaan olemalla oma itseni😁

• Anonyymi

Luin ensin soma hipsteri, sori. Tuo on paras ominaisuus kyllä. Teeskennellä ei kannata.

• Anonyymi

Se on kyllä pateettista, että joillain on mies vielä käsitys, että olet nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Pateettinen tarkoittaa mahtipontista (paitsi tuolla Atlantin takana, jossa se on eri juttu).

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi, miksei minua taaskaan epäillä mistään.
        (minussa on runsaasti salamyhkäistä epäiltävää ja koen osattomuutta palstasuosiosta kun siihen ei jatkuvsti kiinnitetä huomiota)

• buddy-love kirjoitti:

Lisäksi, miksei minua taaskaan epäillä mistään.
        (minussa on runsaasti salamyhkäistä epäiltävää ja koen osattomuutta palstasuosiosta kun siihen ei jatkuvsti kiinnitetä huomiota)

Sä oot vaan niin fiksu. Kukaan ei osaa epäillä mitään… hienoa jos olet säästynyt vellikellon turhalta kilkatukselta😉

• Haaveilija39 kirjoitti:

Sä oot vaan niin fiksu. Kukaan ei osaa epäillä mitään… hienoa jos olet säästynyt vellikellon turhalta kilkatukselta😉

Kaikki trollaus on merkki palstasuosiosta ja mitä enemmän, niin sitä arvostetumpi henkilö on kyseessä.
        Ehdottomasti vaadin, että kaikkien trollien ja muun vastaavan lauman jäsenten kuuluu jatkuvasti epäillä minua kaikesta ja syyttää ihan mistä tahansa, sillä muutoin en koe olevani täällä riittävän suosittu.
        (toisille sitä vain jaetaan palstasuosiota oikein runsaalla mitalla, samalla kun toiset jäävät ilman)

;)

• Anonyymi

joku veripatti oli leaq n alla, kun yleensäkin höylään viikset jq kavat poisw... niin höyläsin, 5uli paqljon feerta patis

• Anonyymi

Kysymys ei ole vähäpätöinen, mutta osaamattomia naisia palstalla on ilmeisesti paljon...

• Anonyymi

samsungini ehdottaa alkaa ohj3elmaq Vaqlh33ööomem metto ,qqoö,q--

• Anonyymi

Ei ole ollut ikinä tuollaiselle tarvetta. Se, että olen oma ihana itseni, on aina riittänyt. Toisinaan on pikemmin pitänyt alkaa esittämään kylmempää ja etäisempää tapausta, kun olen huomannut ei toivottua kiinnostusta, jota en ole edes tajunnut ruokkivani.

• Anonyymi

Ottamalla polvillaan suihin.

🦄

• Anonyymi

Luulisi, että se pitäisi olla vieteltynä ennen tuota. Vai siis vedätkö sä vain tuntemattomalta ukolta housut kinttuihin ja alat hommiin?

• Anonyymi

Tämä on aina hyvä.

<3

• Anonyymi

Voi ei trollaako ätmi nyt yksisarvista pahus🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei trollaako ätmi nyt yksisarvista pahus🤭🤭🤭

Joskus sitä saa mitä tilaa. Toki voi yrittää samaa uhritarinaa mitä ennenkin, mut

• Anonyymi

En millään kun olenhan valas 👌

• Anonyymi

Oma "Joona" sinullekin varmaan on olemassa. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Tämä on naisen minulle kirjoittama t hulu

• Oman miehen voi vietellä niin monella tapaa... - Vaikkapa jos nainen menee makkariin ennen miestä ja pukeutuu nättiin alusasuun. Sitten nainen asettuu sängylle selälleen, polvet koukussa ja hymyilee jalkojensa välistä miehelleen, kun tämä astuu huoneeseen. 😉

• Anonyymi

Ei tarvetta moiselle.

Jasu

• Anonyymi

Ylipainoiset frigidit ja feministit eivät käsitä mistään viettelystä yhtään mitään.

Heillä viettää oma terveys kohti lattiaa.

Tosin eipä mulkkujensa kuvia lähettelevillä miesoletetuillakaan ole mitään käsitystä siitä, miten vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen voisi saada heräämään.

Toisaalta, maapallolla on muutenkin liikaa ihmisiä ja jos nämä nykyajan rekkalesbot ja falsetissa piipittävät "miehet" lisääntyisivät vielä keskenään niin siitä vasta sotku syntyisi....

Alfanaaraat ja urokset löytävät edelleen toisensa - nyt ja aina.
      Roskaväki saakin olla sohlaamatta, levittämättä kelvottomia geenejään....

• Anonyymi

Miten määrittelet roskasakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten määrittelet roskasakin?

Minä voin täältä sivusta fasilitoida sen verran, että tapaukset jotka ei oikein osaa erotella esim keskustelupalstan informaatiota. Siinä on turha pilkata ketään salaliittoteoreetikkoa, jos itse käyttäytyy verkossa todella höynästi ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin täältä sivusta fasilitoida sen verran, että tapaukset jotka ei oikein osaa erotella esim keskustelupalstan informaatiota. Siinä on turha pilkata ketään salaliittoteoreetikkoa, jos itse käyttäytyy verkossa todella höynästi ns

Mutta jos kerran joku meemitäti tai tarinateppo saa kaikki hopeavettä juomaan..😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos kerran joku meemitäti tai tarinateppo saa kaikki hopeavettä juomaan..😬

Maybe i just give up then and turn to jouko piho or something

• Anonyymi

Jos minä olisin nainen, viettelisin miehen vilauttamalla pimppiä.
      Maailman vanhin, helpoin ja yksinkertaisin juttu. Toimii aina.

• Anonyymi

Välis sulta ei kysytty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välis sulta ei kysytty.

Anna nyt miehen yrittää iskeä miestä, ei ole ymmärtääkseni sulta pois, vai onko? Ei tiiä vaik välistä onnaiski.

• Anonyymi

Tulemalla paikalle. On toiminut

• Anonyymi

On miehen tehtävä lähestyä naista. Nainen sitten valitsee ehdokkaistaan.

• Anonyymi

sitten sanotaan mies ollut omaan makuunii,

• Anonyymi

Miehen tehtävä on lähestyä naista, Naisen tehtävä on heittää miestä pakilla ja haukkua miehen huono käytöstapa ja ulkonäkö, kun ei naiselle kelvannut.

Mitä tarkoitat "ehdokkaistaan" onko nainen keränyt varastoon 20 miestä ja naisella on eräpäivä, jona hän sitten valitsee itselleen sopivan ehdokkaan.
        Siis naisella on useampia miehiä varastossa odottamassa ja nainen kerää sinne ehdokkaita, enpä tiennyt, että naiset ovat tuollaisia.

• Anonyymi

Avovaimo on ihana ja fiksu tyyppi. Mutta myönnän, että isot tissit minut lopullisesti vietteli!

Oli erään toisenkin naiset tyypin kanssa peliä siinä ja tuli tilanne, että pitää päättää kenen kanssa etenee. Kumpikin mukavia, ihania, hienoja ihmisiä. Valitsin isommat tissit.

• Anonyymi

Laitan lenkkimakkaran narun päähän ja liikutan sitä puskasta piilosta narun avulla.

• Anonyymi

Kannattaa olla tarkkana, voi narun päähän lenkkimakkaraan tarrutua terävähampainen piski ja tulee sinne puskaan, jossa olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa olla tarkkana, voi narun päähän lenkkimakkaraan tarrutua terävähampainen piski ja tulee sinne puskaan, jossa olet.

Eikun komea rantaleijona tulee. Olen valmiina huutamaan oih!

• Anonyymi

Aika ilkeää kysellä tälläisiä palstan ylipainoisilta ja yli-ikäisiltä naisilta. Ei koske heitä viettelemiset.

• Anonyymi

Minäpäs laulankin valaan laulua ja samperi kun pitävät niin seireeninä että ihan pitää enimpiä pois hätistellä. 🐳👩🏻‍🦳😁

• Anonyymi

Lähtemällä TYÖNHAKUUN👌

• Anonyymi

Ajan miehen eteen suurella rekalla.

• Anonyymi

Käynnistän moottorisahan?

• Anonyymi

Vesurilla jalat alta.

• Tuolla isompikin miesporukka "lakoaa"! 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tuolla isompikin miesporukka "lakoaa"! 😁

Juu, käytin kyllä tänään rälläkkää..

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tuolla isompikin miesporukka "lakoaa"! 😁

Siihen kyllä vaaditaan raivaus sahaa, jolla saa miesporukan kaatumaan jaloista poikki sahaamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen kyllä vaaditaan raivaus sahaa, jolla saa miesporukan kaatumaan jaloista poikki sahaamalla.

Älä höpäjä, niin monta nuorta vesaa kaatanut sillä. Moottorisalla sit vähä isompi joukko riskuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpäjä, niin monta nuorta vesaa kaatanut sillä. Moottorisalla sit vähä isompi joukko riskuja.

Riskut.. piti kirjottaa puskajussia.

• Anonyymi

olisikohan joku haaveiluja vihamielinen jotta puukonkin knssa riehuisi puukon kanssa yölläå kuin ylikomisariko...

buub,

• Anonyymi

toetplpme öaottaa livoa ka ö',åätoöpka--- mikä USB-device tämäkin on joka kuvaa lämpöjä: 20.8 aiaä ulko 2.2

• Anonyymi

Sitten on kyllä jotain pahasti, jos mun tarvitsisi alkaa oikein erikseen miestä viettelemään. Enpä ole moiseen tilanteeseen vielä elämässäni törmännyt. Taitaa olla sellaisten luontaisesti vähemmän viehättävien ongelma tuo.

• Anonyymi

Heh, mietin samaa, en ole ikinä joutunut viettelemään ketään ja silti olen ollut lähes aikuisikäni aina parisuhteessa jo 7 kertaa. Pitkissäkin parisuhteissa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, mietin samaa, en ole ikinä joutunut viettelemään ketään ja silti olen ollut lähes aikuisikäni aina parisuhteessa jo 7 kertaa. Pitkissäkin parisuhteissa.

Jasu

Mä voi helposti kuvitella sen reaktion, jonka joku klassinen viettely-yritys olis kummassakaan eksässäni aikaansaanut ja se ei ole positiivinen 😂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voi helposti kuvitella sen reaktion, jonka joku klassinen viettely-yritys olis kummassakaan eksässäni aikaansaanut ja se ei ole positiivinen 😂.

Sama, mulle olis naurettu päin naamaa. Ja olisin tuntenut itsenikin pelleksi. Jos ei muuteen minusta huumaannu, kuin että mun pitäis lieruta, keikistellä ja heittäytyä vampiksi, niin kaikin mokomin, olkoon huumaantumatta. En mä nyt ihan näyttelijäksi rupee kenenkään mieliksikään.

Jasu

• En koe osaavani "viettelemällä" vietellä miestä. En koskaan ajattele, että nytpä viettelen miehen vaan se tapahtuu luonnostaan, jos on tapahtuakseen. Kun mies ja hetki on oikea, niin eihän se vaadi kuin oikean fiiliksen. Viettelevä katse, huumaava tuoksu, pehmeä iho, sulavat liikkeet, kosketuksia, suudelmia, kehon viestit.. Eihän se nyt rakettitiedettä ole, vaan kahden ihmisen välistä kemiaa 😊

• Lainaus edellisen kommentin rivien välistä

"Katson niitä miesoletettuja omista korkeuksistani (249cm) ja valitsen mieleiseni. Kävelen hänen luokseen, otan tiukan niskalenkin ja paiskaan miehen tantereeseen. Otan katsekontaktin maassa lojuvaan yllättyneeseen urokseen ja loikkaan kimppuun kuin sika limppuun. Enkä kysele lupia, pthyi"

• randombypasser kirjoitti:

Lainaus edellisen kommentin rivien välistä

"Katson niitä miesoletettuja omista korkeuksistani (249cm) ja valitsen mieleiseni. Kävelen hänen luokseen, otan tiukan niskalenkin ja paiskaan miehen tantereeseen. Otan katsekontaktin maassa lojuvaan yllättyneeseen urokseen ja loikkaan kimppuun kuin sika limppuun. Enkä kysele lupia, pthyi"

No vähän tuohon tapaan 🤣 Kun vietellään, niin vietellään sitten kunnolla eikä mitään lirkutella 😁

• Aletheias kirjoitti:

No vähän tuohon tapaan 🤣 Kun vietellään, niin vietellään sitten kunnolla eikä mitään lirkutella 😁

Mä niin tunnen sut 😂

• randombypasser kirjoitti:

Mä niin tunnen sut 😂

Niin tunnet, olis vaan heti pitänyt kirjoittaa totuus mun viettelymenetelmistä, kun sä heti tulit ja paljastit kaiken 🤣

• Aletheias kirjoitti:

Niin tunnet, olis vaan heti pitänyt kirjoittaa totuus mun viettelymenetelmistä, kun sä heti tulit ja paljastit kaiken 🤣

Niin, olisit vain kertonut että olet kuin iso hämähäkki, joka poimii valittuja herkkupaloja verkostaan "nautittavaksi" 😂

• Aletheias
        randombypasser kirjoitti:

Niin, olisit vain kertonut että olet kuin iso hämähäkki, joka poimii valittuja herkkupaloja verkostaan "nautittavaksi" 😂

Noin se menee, valitsen herkuimmat yksilöt ja hyökkään kimppuun armottomalla voimalla. Uhrit ei voi mitään muuta kuin antautua 😁

• Aletheias kirjoitti:

Noin se menee, valitsen herkuimmat yksilöt ja hyökkään kimppuun armottomalla voimalla. Uhrit ei voi mitään muuta kuin antautua 😁

Tai kuten naiset aina nälkäisinä, hyökkäävät minkä tahansa ulottuvilleen tulevan "aterian" kimppuun 😂

• Hmmm ... hiljaisena sunnutaiaamuna, polttamalla kananmunat pohjaan ja huudattamalla palohälytintä. 😂

Menikö tämä viettelys nyt oikein? 😃

• Tässä alkoi epäilys heräämään että mistä syystä ne munaset jäivät sinne hellalle niin unohduksiin 🤔, veivätkö toteutuneet aktiviteetit huomion ajankulusta 🙂, muna vai kana?

• E-Lukka kirjoitti:

Tässä alkoi epäilys heräämään että mistä syystä ne munaset jäivät sinne hellalle niin unohduksiin 🤔, veivätkö toteutuneet aktiviteetit huomion ajankulusta 🙂, muna vai kana?

Parisuhteessa täytyy hakea huomiota, mistä sen nopeimmin saa. Kaikki keinot ovat sallittuja! Vain oma mielikuvitus on rajana.
        Tässä kävi klassinen, "räminää ja meteliä, sekä draamaa" -tyyli. 😂

Omaa hajamielisyyttä se oli. En kiinnittänyt huomiota omaan tekemiseen ja ajatus vaelsi jossain kaukana. En möhli usein, mutta sitäkin lahjakkaammin. 😃

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Parisuhteessa täytyy hakea huomiota, mistä sen nopeimmin saa. Kaikki keinot ovat sallittuja! Vain oma mielikuvitus on rajana.
        Tässä kävi klassinen, "räminää ja meteliä, sekä draamaa" -tyyli. 😂

Omaa hajamielisyyttä se oli. En kiinnittänyt huomiota omaan tekemiseen ja ajatus vaelsi jossain kaukana. En möhli usein, mutta sitäkin lahjakkaammin. 😃

Ihmiset on usein viehättävimmillään mokaillessaan ja unohtaessaan itsensä. Niin se vaan kauniisti menee ja on. Silloin, kun ei yritetä ja silti ja juurikin siksi tulee priimaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on usein viehättävimmillään mokaillessaan ja unohtaessaan itsensä. Niin se vaan kauniisti menee ja on. Silloin, kun ei yritetä ja silti ja juurikin siksi tulee priimaa.

Mukavaa, että katsot asioita positiiviselta kannalta.
        No joo, myönnän. Olihan siinä tilanteessa mukana riittävästi koomisia piirteitä. 😊

• Sinäänsä mielenkiintoinen aloitus, että moni nainen mietti, että mitenkä muka pitäisi vietellä...

Ei pidäkään... mutta jos haluaa, niin usein ei ihmeitä tarvitakaan...

Mutta vieteltynä oleminen onkin ihan eri fiilis...se kuuluu siihen, että mies tuntee olevansa haluttu. Moni ei sitä edes mieti...

Näin sivusta vaan tuumin...😉

• Anonyymi

Mites sinä viettelisit miehen 😁? Tai mites harmis kun sitähän on epäilty että olisi salaa miehiin päin? Ne takamuspuheet, you know.

• Anonyymi

Erikoista, jos miehet kokevat sen noin. Tai no enhän mä tietenkään tiedä sitäkään miten kaikki naiset tuon kokevat, mutta itse koen sellaisen viettelemisen yrityksen typeräksi, ärsyttäväksi, naurettavaksi, luontaantyöntäväksi tai jopa ahdistavaksi. Jos on jokin keino taata, että kikki mielenkiintoni katoaa, niin se on viettely-yritys. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sinä viettelisit miehen 😁? Tai mites harmis kun sitähän on epäilty että olisi salaa miehiin päin? Ne takamuspuheet, you know.

No vähän vaikeaa miettiä noin...

Mutta jos mietin, että mitenkä nainen voisi vietellä minut, niin sitten tulee ideaa..😁

Se pitäis alkaa viattoman huomaamattomasti...vaikka yks ksks pysähtyy eteeni ja poimii jotain hitaasti lattialta. Peppu minuun päin. Katse tietysti kertoo paljon...ja olemus...
        Sitten kyöhnääminen kylki kyljessä... katseita, leikittelyä, ehkä minun nivusien hyväilyä ja kielen lipomista. Tuhmien kuiskuttelua korvaan.

Tissimiehet vois innostua kun asettelee rintoja rintaliiveihin...🤔 Tai muuten myllää niitä..en tiedä, oon vannoutunut peppumies ja mut voi herättää kuolleista kun alasti tverkkaa. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Erikoista, jos miehet kokevat sen noin. Tai no enhän mä tietenkään tiedä sitäkään miten kaikki naiset tuon kokevat, mutta itse koen sellaisen viettelemisen yrityksen typeräksi, ärsyttäväksi, naurettavaksi, luontaantyöntäväksi tai jopa ahdistavaksi. Jos on jokin keino taata, että kikki mielenkiintoni katoaa, niin se on viettely-yritys. 😂

En mä kaikkien puolesta puhu..😄

Enkä mä tuollaiseen sortuis eka kerralla...mut jos oon jo suhteessa, niin tuohan on esileikkiä..ja aloite. 🙃

Kyllähän tuollainen leikki nostattais mun fiilinkejä suhteessa. 🙂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

En mä kaikkien puolesta puhu..😄

Enkä mä tuollaiseen sortuis eka kerralla...mut jos oon jo suhteessa, niin tuohan on esileikkiä..ja aloite. 🙃

Kyllähän tuollainen leikki nostattais mun fiilinkejä suhteessa. 🙂

Enpä vain itse ole vielä törmännyt mieheen, joka tuollaisesta tykkäisi. Varmaan liittyy omaankinn persoonaani, että ei nyt ihan ääripäästä erilaiseen edes tykästyisi. Joskus kuullut mm. eksäni suusta, että hän kokisi tuollaisne lähinnä noloksi, kokisi valtavaa myötähäpeää. 🙂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mutta jos mietin, että mitenkä nainen voisi vietellä minut, niin sitten tulee ideaa..😁

Se pitäis alkaa viattoman huomaamattomasti...vaikka yks ksks pysähtyy eteeni ja poimii jotain hitaasti lattialta. Peppu minuun päin. Katse tietysti kertoo paljon...ja olemus...
        Sitten kyöhnääminen kylki kyljessä... katseita, leikittelyä, ehkä minun nivusien hyväilyä ja kielen lipomista. Tuhmien kuiskuttelua korvaan.

Tissimiehet vois innostua kun asettelee rintoja rintaliiveihin...🤔 Tai muuten myllää niitä..en tiedä, oon vannoutunut peppumies ja mut voi herättää kuolleista kun alasti tverkkaa. 😆

Joo. Silloin aniharvoin kun naiset ovat lähestyneet minua niin ne on olleet kovassa humalassa kun tapahtumapaikkana ovat olleet baarit. Ne lähestymiset olivat fyysisiä ja tapahtuivat varoittamatta. Se oli liiankin suoraa toimintaa minun makuuni. Niistä jutuista ei koskaan sitten kehkeytynyt mitään. Kun ei tiedä edes toisen nimeä niin on se kumma kun pitää alkaa lääppimään. Kerran joku nainen puristi minua (miestä) pepusta. Auta armias jos sukupuoliroolit olisivat olleet toisin päin siinä tilanteessa, niin olisin varmaan nyttenkin vankilassa 😅.

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä vain itse ole vielä törmännyt mieheen, joka tuollaisesta tykkäisi. Varmaan liittyy omaankinn persoonaani, että ei nyt ihan ääripäästä erilaiseen edes tykästyisi. Joskus kuullut mm. eksäni suusta, että hän kokisi tuollaisne lähinnä noloksi, kokisi valtavaa myötähäpeää. 🙂

Luultsvasti et sytykään itse sellaisesta miehestä...😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Silloin aniharvoin kun naiset ovat lähestyneet minua niin ne on olleet kovassa humalassa kun tapahtumapaikkana ovat olleet baarit. Ne lähestymiset olivat fyysisiä ja tapahtuivat varoittamatta. Se oli liiankin suoraa toimintaa minun makuuni. Niistä jutuista ei koskaan sitten kehkeytynyt mitään. Kun ei tiedä edes toisen nimeä niin on se kumma kun pitää alkaa lääppimään. Kerran joku nainen puristi minua (miestä) pepusta. Auta armias jos sukupuoliroolit olisivat olleet toisin päin siinä tilanteessa, niin olisin varmaan nyttenkin vankilassa 😅.

Humala ja joku baari ja viettely ei tod. Sovi toimivaan yhtälöön. Sillä saa ehkä taluutuksen kotiin ja avaimet viskataan perässä, ennenkuin ovi läimästään kiinni. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Luultsvasti et sytykään itse sellaisesta miehestä...😊

No mä taisin tuossa jo sanoa mitä itse viettely-yrityksistä ajattelen. Tai siis miten minä ne koen. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

No mä taisin tuossa jo sanoa mitä itse viettely-yrityksistä ajattelen. Tai siis miten minä ne koen. 🙂

Jep....

• Disseisback kirjoitti:

Voiii no nyt on hauskaa.. siis toi twerkkaa ja sä heräät kuolleista😂😂😂🤣 hyvä työpaikkatauko. Mä nauran ääneen🤭

Voiii no nyt on hauskaa.. siis toi twerkkaa ja sä heräät kuolleista😂😂😂🤣 hyvä työpaikkatauko. Mä nauran ääneen🤭

Joo. No peba on vaan niin. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo. No peba on vaan niin. 😁

Kyllä minäkin peppuja katselen. Silti jos mies twerkkaisi niin kyllä mua naurattaisi enemmän.🤭 jos taas nainen esittelis, niin se fiilis ei olisi niin ”kiusallinen” mutta siis joo peppu on pop.

Kyllä minäkin peppuja katselen. Silti jos mies twerkkaisi niin kyllä mua naurattaisi enemmän.🤭 jos taas nainen esittelis, niin se fiilis ei olisi niin ”kiusallinen” mutta siis joo peppu on pop.

Joo. Peppu on pop..😃

• Anonyymi

niin rn uyifä olidiko jänniyyääbää nukkua haaveilijan kawnddas.

• Anonyymi

joku galuijsdn kdsnddd
      aidi mrnnä nukkumaanhaqave44ilijsawn ksndsxdas

• Anonyymi

Suoraan sanottuna en tiiä elän puutteessa

• Anonyymi

Kaikkeen tottuu ja mieluummin rantautuu esim seitsemän vuoden välein ku titanicissa kuin kokeilee, että toimisko

• Anonyymi

Ostan kaljaa ja makkaraa jääkaappiin kerran viikossa, en useammin.

• Anonyymi

Ja lapsille lauantaipussi? On retrokarkki ajalta mitä päihdeorientoitunut jonne ei muista

• Anonyymi

haavrilija vcoi aiheuttaa joysin ihsxyumiys kuvillaan

mikähän niin joo HID-Humsn Inyrtgdvr Frtbivrt tli miutrn ihmintn k5rdkuurlrr uir7uyokonrn kansa eli vaikka hiiti ysi näppäimiyö

• Anonyymi

joku n36flixin juttu kirjoiyyi minulle: some kinf og blura device millä ksyslry

• Anonyymi

hyvä joo netflixi lähetti vierstin sähköpostiin että usinf somer kind of blurasy device millä kaytselety, vatrmenytaa henkilön.

mikähän joku jännä dsrjs blsckrtockills rli glixillä joku nainerrn yerkrr ysikojs js kitoukxrn mirhrllr

• Anonyymi

Taisit saada huijausviestin netflixin nimissä.

• Anonyymi

ikwebou oiooew eku olkköl¨'
      fg2f2f''

ruhmä kuin huuhkaja poppe eli pöllö

• Anonyymi

haAAI Anonra voi olls jox ihasn joo aamun tuikeaan herää höpöttelemään niaten kanssa hassuja

• Anonyymi

niin aika hassukin ohjelma tuo joka muodostaa nb imimerkeistä erilaixiza nimiä, zxinänzä

• Anonyymi

tuo nimittelijäkoodi on hasxu joo, itzse niin 256-bittisten tietokone

• Suosittu sanonta, että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta, ei pidä paikkaansa. Kaunistelevaa höpöä se on. Oikeasti tie miehen sydämeen vie naisen vitun kautta, ja nimenomaan sydämeen.

Eikä se suinkaan tarkoita, että mies on kärsimätön seksiraakalainen, vaan se tarkoittaa, että jos nainen tuntee myötäistä tunnetta miestä kohtaan ja pyrkii saamaan hänet RAKASTUMAAN, hän ehdottomasti antaa suloista vittuaan.

Ei siitä automaattisesti seuraa, että mies rakastuu, mutta se on naiselle ainoa tie saada mies rakastumaan ja osoittaa, että hän itse on tosissaan etsimässä pysyvää molemminpuolista yhteistä elämää.

Kuvitelma, että viivyttelemällä saisi arvostusta miehen silmissä, on väärästä sitkeästä harhaluulosta johtuvaa itsensä pettämistä. Tällaisiakin miehiä on, varsinkin sovinisti-iljetyksissä, mutta he ovat äärimmäisen harvassa. 🌹👀

• Anonyymi

Mikä tässä oli pointti mies, että älä patoa tunteita ja jos niitä ei ole, niin älä silti?

• Anonyymi

"Suosittu sanonta, että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta, ei pidä paikkaansa. Kaunistelevaa höpöä se on. Oikeasti tie miehen sydämeen vie naisen vitun kautta, ja nimenomaan sydämeen."

Molemmat noista ovat ihan yhtäläistä höpönlöpöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suosittu sanonta, että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta, ei pidä paikkaansa. Kaunistelevaa höpöä se on. Oikeasti tie miehen sydämeen vie naisen vitun kautta, ja nimenomaan sydämeen."

Niin ja jos asiat ei kohtaa yhdessä tai erikseen ym, nii ehkä mies on epämieluisa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja jos asiat ei kohtaa yhdessä tai erikseen ym, nii ehkä mies on epämieluisa

No eating what so ever🧐

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä tässä oli pointti mies, että älä patoa tunteita ja jos niitä ei ole, niin älä silti?

Psykologian kyökkipsylogistisessa muodossa on patoamishypoteesi. Ajatus on, että kerryttämällä aivoihin kamaloittavaa tunnetta ja sanoin ilmaistavaa asiaa, syntyisi vaikeita häiriöitä, jotka pitäisi 'purkaa'.

Tällaisia entiteettejä ei ole havaittu olevan olemassa. Usko patoamiseen lienee muistumaa menneisyyden samanistisesta selitysyrityksestä. Jos reaktio johonkin asiaan näyttää tapahtuvan viipeellä, ei kyse ole suinkaan patoutumien kerryttämisestä ja niiden purkamisesta, vaan siitä, että asian prosessoiminen aivoissa kestää ajan. Aivan samoin, kuin tietokoneohjelman ajaminen kestää tietyn ajan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kuitenkaan. Miehelle on seksitarpeen lisäksi tärkeää havaita, että nainen oikeasti haluaa tutustua. Ilman seksiä tutustuminen on virvatuli. Tutustumiseen kuuluu KAIKKI, mitä on todellisessa yhdessäolossa. Ei jotakin tärkeää voi jättää pois vääntämättä kokonaisuutta vinoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on epämieluisa, ei pidä ryhtyä mihinkään kanssakäymiseen. Naisen ei pidä haaskata kallista aikaansa, eikä antaa miehelle vääriä toiveita.

• Anonyymi kirjoitti:

No eating what so ever🧐

#No eating what so ever🧐#

Toki yhteinen ruokailu on miellyttävää ajanvietettä, mutta ei se ole tie miehen sydämeen siinä määrin kuin suloistakin suloisempi vittu ja herttailu.

• Anonyymi

Sullakin on kyllä pointtinsa. Joskus vaan jää häiriimään muut jutut. Mutta pointti sulla on.

• Anonyymi kirjoitti:

Sullakin on kyllä pointtinsa. Joskus vaan jää häiriimään muut jutut. Mutta pointti sulla on.

Kertonet, minkä näet hyväksi ja minkä häiritseväksi.

• Anonyymi

Rub the sfiff shoulders

• Anonyymi

Opettele paranoidinen ja todellisuudesta irtaantunut suurtodistelija sitä lontoota, äläkä oo niin työmies putkone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele paranoidinen ja todellisuudesta irtaantunut suurtodistelija sitä lontoota, äläkä oo niin työmies putkone

Jälkikirjoitus rikolliselle siis tämä

• Toki on syytä puolin tai toisin hieroa olkapäitä tai mitä tahansa, mutta toisenkin tulee kertoa, mikä tuntuisi kivalta.

• Anonyymi

teenkö nimiä tuolls ohjrlmslls miyä y

Tegi
      Nanoahick
      Hya
      Naiviikaka
      Sin
      Cgat

• Anonyymi

Kerron hänelle, että joulupuu on ulostettu.. kyllä näin on. Lausun sata riviä linuxin lähdekoodia ja tarjoan hänelle erilaisia okkultistisia rituaaleja suoritettavaksi.

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut vietellä. Enemmänkin hätistellä😁💩

• Anonyymi00107

Viettelin lestadiolaisten miehen hyvällä suu hoidolla.
      10vuotta ollut rakastajani.
      Vuorotyöläisillä käy pari kertaa kuussa 40minsan
      senssioita .
      Ei tartte tauteja pelätä on kymmenen vuotta nuorempi.

• Anonyymi00108

En mitenkään, moiset puuhat eivät kiinnosta ollenkaan!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      910
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      807
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe