nyt kun on vihdoin ja viimeinkin sanottu ääneen ja julkisuuteen näistä salilla olijoista/ vetelehtijöistä niin miten Rovaniemen kuntosaleilla onko sääntöjä !?
Puhelimeen huutamista ,laitteissa oleskelua,ja kuvaamista ?
Rovaniemen kuntosalit
7
397
Vastaukset
- Anonyymi
Manu tehda paaljo kasipanoliike.
- Anonyymi
Mikä on omassa elämässä pielessä jos pitää kuvata itseään kuntosalilla?
- Anonyymi
Ei kait niillä mikään ole pielessä, rakastavat itseään yli kaiken ja haluavat levittää itsestään kuvaa kaikille jotta muutkin pääsevät ihailemaan. Sama se on facessakin, yhtenään julkaistaan itsestään kuvia ja odotetaan kehuja. Niin paljon kohdistuu arvostelua ulkonäöstä, painosta, milloin mistäkin, että nämä tarvitsevat kehunsa heikkoa itsetuntoa pönkittämään.
Onhan se joidenkin kohdalla jopa sairaalloista tuo kehujen ja peukutusten kalastelu mutta taitaa olla koukuttavaa, kun kuvien julkaiseminen vain yltyy. Narsismiako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait niillä mikään ole pielessä, rakastavat itseään yli kaiken ja haluavat levittää itsestään kuvaa kaikille jotta muutkin pääsevät ihailemaan. Sama se on facessakin, yhtenään julkaistaan itsestään kuvia ja odotetaan kehuja. Niin paljon kohdistuu arvostelua ulkonäöstä, painosta, milloin mistäkin, että nämä tarvitsevat kehunsa heikkoa itsetuntoa pönkittämään.
Onhan se joidenkin kohdalla jopa sairaalloista tuo kehujen ja peukutusten kalastelu mutta taitaa olla koukuttavaa, kun kuvien julkaiseminen vain yltyy. Narsismiako?Ihailkaa minua, ihailkaa minua, ihailkaa ja kehukaa minua, ihailkaa ja peukuttakaa, kun olen niin kaunis ja body timmissä kunnossa, IHAILKAA MINUA, siksi jaan kuvaani ja viihdyn peilin edessä.
- Anonyymi
Kaikki ne sielä ovat vetelehtijöitä...
- Anonyymi
usumbu kuse mose hasa
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse millään mamu- tai kikattajabimbosalilla käydä, kun on työpaikalla kuntosali.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284