Mökkiolympialaiset

Lajeja?

Kertokaapas hyviä lajeja nk. mökkiolympialaisiin?

Osallistujia on n.10 ja toiminta suoritetaan pareittain, eli lajit voi vaatia molempien osallistumisen tai olla perinteinen yhden miehen laji.

Kertokaa kokemuksia tai uusia ideoita....
Suorituspaikkana on normaalihko mökkipiha, suht iso alue, melko tasainen, järven ranta ja kuusimetsää. Välineitäkin löytyy...

Kaljanjuonti ja tikanheitto kuuluu vakiolajeina ottelulistaan, mutta kaikkee muuta voi ehdottaa...
paitsi humalassa romurallia.

3

8947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flikka

-Tulitikun heitto (mielummin vastatuuleen),
      -tikan veitto vasemalla kädellä (tai sillä kädellä, jolla ei kirjoita),
      -tukkihumala (eli otsa vasten pesismailaa tms. ja pitää pyöriä esim. 5 kierrosta ympäri ja sitten juosta esim. 30m lenkki).
      -kottikärrykävely (toinen parista ottaa toista nilkoista kiinni ja nostaa jalat ylös, kierretään pieni lenkki, esteet esim. pujottelu tai puunrungon ylitys lisää vaativuutta)

• make

Täs jotain lajeja joita ollaan omissa skaboissa veivattu, ja ihan toimiviks havaittu:

-täyteen vesisaaviin lasi/kulho pohjalle, ja kolikko pitäis saada sinne osumaan. 5 pudotusta/nuppi.
      -fudiksella mölkkykeilojen kaatamista, 3 potkua/nuppi (vrt. speden peleistä tuttu keilojen potkiminen nurin)
      -frisbeellä tarkkuusheittoa omavalintaiseen maaliin (tiettyjen puiden väli tms.), naisille matkassa tasoitusta.
      -vauhditon pituus (kohtuu-turvallista pienessä hönössäkin)
      -riisipussin (tai vastaavan) pituusheitto jalkojen välistä kahdella kädellä eteenpäin
      -käpyjen tarkkuusheitto ämpäriin (voi helpottaa laittamalla ämpäriin vähän vodaa, ettei kävyt pompi pois

Lajit suurimmaks osaks tekniikka-, tarkkuus- ja tsägälajeja, eli on kohtuullisen tasapuolisia naisille, miehille, skideille ja starboille.

Jos skaboissa on enemmän äijäenergiaa, ni voimalajejahan löytyy laidasta laitaan, vahvin mies-kisojen lajeja mukaeltuna (Taunuksenvetoa ym ;)

• no moimoi!

ihanok:itamäkerrontässäomatvinkkini:

Eli: Ihan ok:ita mä kerron tässä omat vinkkini:

Tukkien välistä juoksu ja tukit n. 50 cm välissä toisistaan ja ei kun menemään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe