Räyh, räyh; ketä purisin?

Ketuttaa niin saatanasti. Osa tuohon ketutukseen liittyy epäoikeudenmukaisuus.... en edes voi nimetä sitä.... (tai koska olen raukka, niin en uskalla)

Toinen asia kun kun kävin aurausvallit lapioimasa niin meinasin heittää henkeni. Voi perse, voi kun olisin heittänyytlin.

Niin, ja siksi toisekseen, ketuttaa sekin kun piti olla kavereiden kanssa pölisemässä ja tässä yksin mörköilen. MÖRKÖ!

Ketä puren?

96

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Voishkan se noinkin olla. Kuka ikinä tietää?

        *näyks*


    • Anonyymi

      Eikö epäoikeudenmukaisuus ole kukaan ihminen, jota voisi ihan vähän näykkäistä?

      • Ehkä ihminen, ehkä trolli. Minua vaan keljuttaa kun on kohdistettu aikuisten oikeesti henkilöön, joka on kiltti kuin mikä.

        Siltikin, takana on ihminen. Puraisen palan persiistä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ehkä ihminen, ehkä trolli. Minua vaan keljuttaa kun on kohdistettu aikuisten oikeesti henkilöön, joka on kiltti kuin mikä.

        Siltikin, takana on ihminen. Puraisen palan persiistä.

        Kiltteydellä on aina kääntöpuolensa.


      • Anonyymi

        Ei varmasti ole, damien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltteydellä on aina kääntöpuolensa.

        Käännä toinen poski, niin saat uuden litsarin


    • Anonyymi

      Kuinka se henki sillä tavalla meinasi luiskahtaa?
      Vanha ylipainoinen mummo lapioi liian rivakkaan ja nitropurkkiin piti turvautua?

      • Arvioit minua? Tule katsoman, mistä kysymys.

        Juu, tottakai olen vanha (tiettyjen kriteerien mukaan), ylipainoinen (omienkin kriteerien mukaan), mutta nitropurkkiin ei tarvii turvautua koska minulla ei ole sepelvaltimotautia. Ja kenen mummo minä olen? Määrittele se ensin.

        *puraisen poskesta palan irti*


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Arvioit minua? Tule katsoman, mistä kysymys.

        Juu, tottakai olen vanha (tiettyjen kriteerien mukaan), ylipainoinen (omienkin kriteerien mukaan), mutta nitropurkkiin ei tarvii turvautua koska minulla ei ole sepelvaltimotautia. Ja kenen mummo minä olen? Määrittele se ensin.

        *puraisen poskesta palan irti*

        Kaikki yli 35v naiset on mummoja, varsinkin lapioivat naiset.

        Pelkkään lapioidessa liukastumiseen ei kuole, ei edes meinaa kuolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki yli 35v naiset on mummoja, varsinkin lapioivat naiset.

        Pelkkään lapioidessa liukastumiseen ei kuole, ei edes meinaa kuolla.

        Meinaa kuolla, kun ei henki kulje. Ja mulla on rikkonainen vetoketju. Sinullahan sitä ei ole. Jos olisi, tietäisit mistä puhun.

        Mutta sinun isoäitisi en ole . Mummoillakin on arvokkuutta, jota sinä et varmaan edes käsitä. Ehkä sinulla ei ole siihen kosketusta. Monet isoäidit ovat huolehtineet lapsista, joista heidän ei edes olisi tarvinnut huolehtia. Mummous -tai isoäitisyys - kunniaan.

        Miten on sinun suhteesi isoäiteihisi?

        *näyks*


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Meinaa kuolla, kun ei henki kulje. Ja mulla on rikkonainen vetoketju. Sinullahan sitä ei ole. Jos olisi, tietäisit mistä puhun.

        Mutta sinun isoäitisi en ole . Mummoillakin on arvokkuutta, jota sinä et varmaan edes käsitä. Ehkä sinulla ei ole siihen kosketusta. Monet isoäidit ovat huolehtineet lapsista, joista heidän ei edes olisi tarvinnut huolehtia. Mummous -tai isoäitisyys - kunniaan.

        Miten on sinun suhteesi isoäiteihisi?

        *näyks*

        Huono kunto jos hengen kulkeminen yhteen liukastumiseen vähän rispaantunessa takissa meinaa loppua. Tuollaisen mummon kuuluu lapioida enemmän ja rivakammin.

        Minä olen kuule nukkunutkin mummon kanssa samassa sängyssä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono kunto jos hengen kulkeminen yhteen liukastumiseen vähän rispaantunessa takissa meinaa loppua. Tuollaisen mummon kuuluu lapioida enemmän ja rivakammin.

        Minä olen kuule nukkunutkin mummon kanssa samassa sängyssä.

        Isoaitisi? Mummo tarkoittaa aina isoäitiä, tai isoisoäitejä. Luultavasti olen minäkin nukkunut mummin/mummon/maamon/mormor/ kanssa.

        Joo, mulla on huono kunto. Ei kaikkeen repeä. Kuten ei muutkaan elukat ja ihmiset..

        *näyks*


    • Juuri heräsin yöuniltani ja täällä sä rähiset..
      Ny riittää :)

      Mitä tapahtui?
      Mä olen kyllä iloinen kun olet siinä etkä heittäny veiviäsi.

      • No perse. Sua ronkitaan.. En tykkää siitä. Se yksi syy.

        Eikä muuten riitä!

        Noh, oli tänään niin omituinen päivä joka meni joka suhteessa persiilleen, niin ajattelin herjata kaikkea, kaikkia.

        *nipistys*


      • elisakettu kirjoitti:

        No perse. Sua ronkitaan.. En tykkää siitä. Se yksi syy.

        Eikä muuten riitä!

        Noh, oli tänään niin omituinen päivä joka meni joka suhteessa persiilleen, niin ajattelin herjata kaikkea, kaikkia.

        *nipistys*

        Auts! Sulla on tänään terävät hampaat!

        Juu, ei mua haittaa jos joku on ottanut minut silmätikukseen. En vällää.

        Ronkittu on tällä vikkolla monellakin tapaa. :)


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Auts! Sulla on tänään terävät hampaat!

        Juu, ei mua haittaa jos joku on ottanut minut silmätikukseen. En vällää.

        Ronkittu on tällä vikkolla monellakin tapaa. :)

        Voi miun murua. Mie en vaan tykkää, enkä tiedä miten sen ulos saisin.

        Tiedät mun toisenkin ketutuksen aiheen. Tuolla se saatana kuorsaa kuin mielipuoli.

        *puren mielipuolelta palan kankusta irti*


      • elisakettu kirjoitti:

        Voi miun murua. Mie en vaan tykkää, enkä tiedä miten sen ulos saisin.

        Tiedät mun toisenkin ketutuksen aiheen. Tuolla se saatana kuorsaa kuin mielipuoli.

        *puren mielipuolelta palan kankusta irti*

        Juu.. mut kumminkin sä toimit oikein.

        Voisit vaikka käpertyä kerälle sinne seuraksi hyrisemään .. tietenkin sen jälkeen kun olet näykkäissyt sen palan kankusta.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. mut kumminkin sä toimit oikein.

        Voisit vaikka käpertyä kerälle sinne seuraksi hyrisemään .. tietenkin sen jälkeen kun olet näykkäissyt sen palan kankusta.. heh.

        Ai niin, hän todella pahoitteil tilannetta. Ajatteli että hänen syytä. Ei todellakaan ollut. En olisi toiminut toisin.

        *puren silti, koska mehukas kankku*


      • Anonyymi

        Vasta heräsit yöuniltasi kun toiseen keskusteluun kirjoitit kellon ollessa 2024-02-25 01:26:29?

        Harvoin mun unet on olleet 8 minuuttia kestoltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta heräsit yöuniltasi kun toiseen keskusteluun kirjoitit kellon ollessa 2024-02-25 01:26:29?

        Harvoin mun unet on olleet 8 minuuttia kestoltaan.

        Kyllä ne unet voi olla vaikka kuinka lyhyitä. Itsekin herännyt neljään otteeseen yöllä ja joutunut nousemaan ylös. Eka herätys oli 21:38... Ei ollut pitkä uni, mutta sitäkin makoisampi, pahus...

        Aamukin sitten venahti, kun tuli valvottua yöllä. Vieläkin aamiaisella... 🥱

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne unet voi olla vaikka kuinka lyhyitä. Itsekin herännyt neljään otteeseen yöllä ja joutunut nousemaan ylös. Eka herätys oli 21:38... Ei ollut pitkä uni, mutta sitäkin makoisampi, pahus...

        Aamukin sitten venahti, kun tuli valvottua yöllä. Vieläkin aamiaisella... 🥱

        xLiner

        Meinaatko peräti lähteä TÖIHIN elättämään itse itsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko peräti lähteä TÖIHIN elättämään itse itsesi?

        En tänään, sunnuntaina me harvemmin tehdään övereitä kun tulee työnantajalle kalliiksi. Vain ihan poikkeustapauksissa, jos asiakas haluaa siitä maksaa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko peräti lähteä TÖIHIN elättämään itse itsesi?

        Entä sinä, joko löysit töitä? Eilen niitä vielä etsiskelit.

        xLiner


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai niin, hän todella pahoitteil tilannetta. Ajatteli että hänen syytä. Ei todellakaan ollut. En olisi toiminut toisin.

        *puren silti, koska mehukas kankku*

        Näin nyt tällä kertaa. Eipä ollut kenenkään syytä. Elämän.

        Asioita vaan tapahtuu ja niihin pitää sopeutua.
        Kyllä tämäkin tästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasta heräsit yöuniltasi kun toiseen keskusteluun kirjoitit kellon ollessa 2024-02-25 01:26:29?

        Harvoin mun unet on olleet 8 minuuttia kestoltaan.

        No heräsin viisitoista minuuttia ennen kun tulin palstalle. Se on minulle vasta..


    • Anonyymi

      Mä tässä oottelen auraterroristia, tulee varmaan ennen aamupostia tyrkkäämään kunnan lumet tontinomistajien maalle. Traktorikuskeille vielä maksetaan mokomasta. Mutta kun meen itse pyytään kaupungintalolta aurausavustusta niin tuumaavat vaan, että lumet kuluu katumaksun hintaan. Tee niille mitä haluat.

      • Jeps. tiedän. Mua joskus lähinnä keittää se, kun ei saa infoa. Ja sitten kun oma katu on sillä puolella, minne ne aurajäämät aina tulee. Mulla on vuokratontti.

        Toisaalta, en muutenkaan osaa elää. Joskus keittää vaan.

        *puraisen sua nilkasta*


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Jeps. tiedän. Mua joskus lähinnä keittää se, kun ei saa infoa. Ja sitten kun oma katu on sillä puolella, minne ne aurajäämät aina tulee. Mulla on vuokratontti.

        Toisaalta, en muutenkaan osaa elää. Joskus keittää vaan.

        *puraisen sua nilkasta*

        "Jeps" on hämäläisten käyttämä sana kuten nääs ja verbien väärin taivuttaminen.
        Hakemaan kirjoitetaan hakemaan, ei hakeen. Mikä tai missä on hake?
        Lukemaan kirjoitetaan lukemaan, ei lukeen.

        Tuhotkaa se lenin-museo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeps" on hämäläisten käyttämä sana kuten nääs ja verbien väärin taivuttaminen.
        Hakemaan kirjoitetaan hakemaan, ei hakeen. Mikä tai missä on hake?
        Lukemaan kirjoitetaan lukemaan, ei lukeen.

        Tuhotkaa se lenin-museo!!!

        ” Tuhotkaa se lenin-museo!!! ”En ymmärrä asiayhteyttä. Olen vieraillut en niin digannut. Harrastatko sinä koskaan oikeasti kulttuuria tai mitään yleissivistävää mitä kautta ymmärtää maailmaa? Sivusta


    • Mä luulen,että käännän kylkeä ja jatkan uniani. Tarvitsen kauneusuneni.. vaikka eipä nuo ole minua sen kauniimmaksi koskaan tehneet.

      Otin tuossa ysin aikaan unilääkkeet,eikä ne kantanut kuin tähän asti. Mut nyt taas tuntuisi, että voisin kuukahtaa nukkumaan.

      * silittää ketun kiiltävää turkkia*

      Öitä.

      • Olet kiltti. Nuku hyvin hani.

        *hellä näykki korvanlehteen*


    • Anonyymi

      Voi sinua. Mitäs me valtavista aurausvalleista pitävät möröt muuta.

      Kerran oli joku uusi auraaja taloyhtiöllä. Jopa minä 188cm jouduin heittäytymään lumivallin yli. 🤣

      >simiti<

      • Tuli mieleen Timppa-mörköseni, mitä juteltiin luottavaisista ketuista tässä yksi päivä. Jotka syövät jopa kädestä.

        Entäs sitten kun kettu murisee, näyttelee hampaitansa ja louskuttaa leukojaan?

        Niinpä niin.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tuli mieleen Timppa-mörköseni, mitä juteltiin luottavaisista ketuista tässä yksi päivä. Jotka syövät jopa kädestä.

        Entäs sitten kun kettu murisee, näyttelee hampaitansa ja louskuttaa leukojaan?

        Niinpä niin.

        Voih. Muistan kun koira teki niin. Tuumasin siihen, että rauhoituhan pikkuinen... toki tämä saksanpaimenkoira ei nyt niin hirveän pieni ollut.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Pure vaikka suomalaisia medioita ja tiedonvälitystä.
      Mikä Suomessa on muuttunut, yleistynyt "uutisoinnin tapa" masentaa.
      Siinä ei ole oikeudenmukaisuutta.

      Otetaan vaikka tämä Navalnyin tapaus. Mies kuolee vankilassa, noin voi joskus käydä myös Suomessa. Epäillään kuoleman olleen epäluonnollisen mutta missä ovat todisteet?

      Kuoleman jälkeen epäiltiin miten hänet todennäköisesti haudataan vankilan alueelle, nyt äiti sai poikansa ruumiin joten tuo ei toteutunut.

      Olleenkin huolissaan nyt siitä saako äiti järjestää normaalit hautajaiset.

      Mistä seuraavaksi oltaisiin huolissaan todennäköisin syin.

      Vankilakuolemat ovat ikäviä, ainakin jos tutkimuksissa paljastuisi kuolemantuottamuksellisia piirteitä.

      "Andrew Holland kärsi skitsofreniasta ja oli joutunut useita kertoja ongelmiin lain kanssa. Vuonna 2017 hänet sidottiin kalifornialaisessa vankilassa alastomana tuoliin, jossa hän vietti 46 tuntia ennen kuolemaansa. Kuolinsyy oli viisisenttinen jalassa kehittynyt veritulppa, joka kulkeutui hänen keuhkoihinsa."

      Joskus voi myös vanki unohtua selliinsä.

      "Viaton opiskelija unohdettiin eristysselliin
      Niin ikään viisi päivää ruoatta ja juomatta vietti 25-vuotias Daniel Chong. Ylipisto-opiskelija sattui olemaan paikalla asunnossa, johon USA:n huumepoliisi DEA teki ratsian vuonna 2012. Kiinnioton jälkeen DEA unohti hänet vessattomaan selliin yksin ja käsiraudoissa. Noiden viiden päivän aikana Chong oli juonut omaa virtsaansa, yrittänyt itsemurhaa ja kirjoittanut lasinpalasella käteensä ”Anteeksi äiti”. DEA sopi oikeudessa maksavansa Chongille 4,1 miljoonan dollarin korvauksen. Hän ei koskaan saanut mitään syytteitä"

      Uutisten tulisi olla huhuilta siivet leikkaavia, ei huhujen siiville tuulta antavia.
      Tuo on vaarallinen kehitys, tekoälyineen.

      • Anonyymi

        Kysyä nyt voisi myös sitä miksi toitotetaan Ukrainan potevan miespulaa ja sotilaspulaa.
        Ei heillä ole mitään hätää, on ilmoitettu sotilaita olevan 800 000, se kyllä riittää vallan mainiosti 500 000 sotilaan vahvuisen hyökkääjän pysäyttämiseksi. Tarvitseehan hyökkääjä kolminkertaisen miehistövahvuuden jotta voisi onnistua.

        Ovatko nykyisen "uutiset" tehty aivottomille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyä nyt voisi myös sitä miksi toitotetaan Ukrainan potevan miespulaa ja sotilaspulaa.
        Ei heillä ole mitään hätää, on ilmoitettu sotilaita olevan 800 000, se kyllä riittää vallan mainiosti 500 000 sotilaan vahvuisen hyökkääjän pysäyttämiseksi. Tarvitseehan hyökkääjä kolminkertaisen miehistövahvuuden jotta voisi onnistua.

        Ovatko nykyisen "uutiset" tehty aivottomille?

        Kun katselet tätä palstaa, jonne itsekin kirjoitat huomaat, että ihmiset on perin aivottomia. Sellaisille kun uutisoidaan niin mikä tahansa käy jymystä.

        Asian sivusta totean, että virkistävää lukea kommentointiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katselet tätä palstaa, jonne itsekin kirjoitat huomaat, että ihmiset on perin aivottomia. Sellaisille kun uutisoidaan niin mikä tahansa käy jymystä.

        Asian sivusta totean, että virkistävää lukea kommentointiasi.

        Jälkikäteen voi myös arvioida sitä miten osaavia ihmisiä meillä olisi ollut kommentoimassa suurelle yleisölle tarkoitettua uutisointia.

        Voi luottamus mennä, jos ylioptimisesta ajatusmaailmasta oltaisiin jo menty yltiö pessimismiin? Haastattelussa asiantuntija myös toteaa sivulauseessa miten tavallaan joukot uhrattiin, vajaamiehisinä ja vajaalla kalustuksella. Poliittisten pelien pelinappulat, jotka mullassaan nyt makaavat.

        https://www.iltalehti.fi/palat/57a7e58c-f38c-4959-9cef-177d7fa2162c


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälkikäteen voi myös arvioida sitä miten osaavia ihmisiä meillä olisi ollut kommentoimassa suurelle yleisölle tarkoitettua uutisointia.

        Voi luottamus mennä, jos ylioptimisesta ajatusmaailmasta oltaisiin jo menty yltiö pessimismiin? Haastattelussa asiantuntija myös toteaa sivulauseessa miten tavallaan joukot uhrattiin, vajaamiehisinä ja vajaalla kalustuksella. Poliittisten pelien pelinappulat, jotka mullassaan nyt makaavat.

        https://www.iltalehti.fi/palat/57a7e58c-f38c-4959-9cef-177d7fa2162c

        Toivotaan vain etteivät amerikkalaiset ala ohjeistamaan Suomen puolustusvoimia, ja oltaisiin itsenäisiä näissä tärkeimmissä asioissa.
        Voi muuten tulla uhrilampaita.


    • Anonyymi

      pure purraa perunaa pure.

      joku hyvä komediajut6tukin Volvo on Vulva... msswilmsn yut6bsllidimpis suyojs maailmassa... Larry Davidin ju6ueesw Curb your enthusiasm.... tuotakin komediaa pitäisi,

    • Anonyymi

      Tato tosa: Trolli! Pus kii! 🐵

      Jos vaan kroppa kestää, niin kiukkulenkki on ihan parasta raatelutoimintaa.

      xLiner

      • Anonyymi

        Unohdetaan lenkit. Keli on aika hanurista sellaiseen toimintaan tällä hetkellä.

        Kuntopyörä on kans tarpeeksi kettumainen kapistus, jos haluaa kiukkua purkaa 🥵☠️

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdetaan lenkit. Keli on aika hanurista sellaiseen toimintaan tällä hetkellä.

        Kuntopyörä on kans tarpeeksi kettumainen kapistus, jos haluaa kiukkua purkaa 🥵☠️

        xLiner

        No jaa, kyllä tuolla sohjossakin pystyy tikkaamaan. Tarpeeksi pitkä lenkki, niin ei jaksa olla kiukkuinen 😉

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, kyllä tuolla sohjossakin pystyy tikkaamaan. Tarpeeksi pitkä lenkki, niin ei jaksa olla kiukkuinen 😉

        xLiner

        Kolatkaa prkl!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, kyllä tuolla sohjossakin pystyy tikkaamaan. Tarpeeksi pitkä lenkki, niin ei jaksa olla kiukkuinen 😉

        xLiner

        Linukka, mä riehuin eilen kuin mielipuoli, siivoilin, lumitöitä jne. Jos kyse olisi pelkästä turhautumisesta, niin ehkä siihen kunnon lenkkikin riittäisi, mutta kun ei.

        Joskus vaan joku asia saa ahdistuksen palaamaan. Ja pelot. Mulla voi välillsenä tapahtumana toimia vaikka epäoikeudenmukaisuus, josta saan eka kevyet raivarit ja sitten pursuu ne omat möröt päälle.

        Mun pelot liittyy tietenkin puolison sairauksiin ja minne se johtaa. Välillä vaikuttaa että asiat on hyvin, sitten tulee joku takaisku taas. Sitten on tuo oma vaiva. Pelottaa jos joudun selkäleikkaukseen. Ei mua leikkaukset pelota, mulle on tehty kaksi isoakin vähälle aikaa, mutta ei ole vaan sairauslomalle varaa jäädä. Nyt pitää tienata välillä. Talous meni kuralle näiden muiden ongelmien takia.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Linukka, mä riehuin eilen kuin mielipuoli, siivoilin, lumitöitä jne. Jos kyse olisi pelkästä turhautumisesta, niin ehkä siihen kunnon lenkkikin riittäisi, mutta kun ei.

        Joskus vaan joku asia saa ahdistuksen palaamaan. Ja pelot. Mulla voi välillsenä tapahtumana toimia vaikka epäoikeudenmukaisuus, josta saan eka kevyet raivarit ja sitten pursuu ne omat möröt päälle.

        Mun pelot liittyy tietenkin puolison sairauksiin ja minne se johtaa. Välillä vaikuttaa että asiat on hyvin, sitten tulee joku takaisku taas. Sitten on tuo oma vaiva. Pelottaa jos joudun selkäleikkaukseen. Ei mua leikkaukset pelota, mulle on tehty kaksi isoakin vähälle aikaa, mutta ei ole vaan sairauslomalle varaa jäädä. Nyt pitää tienata välillä. Talous meni kuralle näiden muiden ongelmien takia.

        Aiai, teillä sitten epävarmuustekijöitä riittää.

        Tästä ei ole mitään apua, mutta olen normaalisti varautunut kaikkeen. Pettymyksiinkin :). Tiedän etten voi hallita asioita, vaikkakin voin joskus vähän vaikuttaa.

        Epävarmuus etenkin toisen vakavasta sairaudesta voi olla riipivää. Mun tapani puskea kivimuurien läpi on ratkaisukeskeisyys, mutta ratkaisut eivät siinä auta. Täytyy hyväksyä, että asiat tavallaan roikkuvat ratkaisutta. Se joskus painaa.

        Olen saanut asioita järjestykseen päivän metsäretkillä. Reppu täyteen ja kartan kanssa metsään mars! Siellä sitten muistuu taas mieleen oma mitättömyys suhteessa kaikkeen, ja talsiessa asiat saavat oikeat mittasuhteet. Toimii minulle paremmin kuin riehuminen, siinä vaan loukkaa itsensä ja rikkoo tavaroita.

        Näillä keleillä en tuonne lempimetsääni lähde. Tiet ovat niin sohjonpehmeitä, että auto jää taatusti pohjaa myöten jumiin. Nykyään otan aika vähän tuollaisia riskejä, vanhaksi tullut...

        Joskus sitä jopa kaipaa niitä aikoja, kun oli jokin (toinen) iso kriisi päällä. Silloin oli vielä se jokin tärkeä jonka vuoksi kriiseillä sillä tavalla.

        xLiner


    • Anonyymi

      Palstalla voi seurata halutessaan, kun mukavat ja niin ihkut nikkihenkilöt ryvettävät ihan itse itsensä uudestaan ja uudestaan. Sitä voisi kutsua jopa huomionhakuiseksi... Mutta ei, se on vain niiden ikävien trollien vika, että välillä sapettaa ja murisuttaa.

      Mitä muuta viehätystä niin ihanassa ja sujuvassa elossa on kuin alkaa mainostaa sitä keskustelupalstalla? Että minä minä ja vielä kerran minä. Ai niin, sitten on vielä se että ei mulla nyt niin hyvin meekään, tää juttu vaan tässä. Kevät ja blaa blaa blaa blaa blaa. Voi, kun mua taas kiusataan ja mulle muristaan. Noh, ne vaan niin kateellisia. Vai ovatko? Jos osaatte, tehkää parempia aloituksia, yrittäkää edes oikeaa keskustelua.

      Miksi niistä toisista muuten aina tulee niitä trolleja? Rankka oletus. Se joku toinen, voisi olla aivan hyvä kaveri keskustelemaan, jos aloittaja itse osaisi sitä olla. Aikansa kun ärsyttää, saattaa kuraa alkaa lentää. Se ihme kyllä ihkunikeiltä unohtuu.

    • Huomenta elisakettu 🤗

      Onpa sinulla ollut harmimieltä illalla. Surullista.
      - Mutta olet käyttänyt yhtä parhaimmista keinoista harmin purkamiseen; siitä puhumista. 👍Tai ainakin kirjoittamista. 🙂

      Ymmärrän täysin, että läheisen ystävän epäoikeudenmukainen kohtelu harmittaa. Tekisi mieli rynnätä peitsi tanassa kohti harmin aiheuttajaa, ellei tämä olisi niin liukas nilviäinen.

      Ikävä kuulla myös, että pääkalloliukkaus on tehnyt tepposet.. Toivottavasti sinulle ei käynyt pahemmin, etkä herää aivan kylki ja lonkka mustana. 🙏

      Toivon sinulle harmitonta päivää; *puuh* puhallan kiukkumielen pois ja tänään haluat haukata enää pehmeää sämpylää karkean kinkun sijaan. 😉

      Sujuvaa sunnuntaita sinulle elisakettu! 🌞

      • Thanks Xena ! :)

        Mjoo, ei tässä vihaisia enää olla. Eikä edes turhautuneita. En jaksa edes suutani soittaa. Joskus pitää vaan irvistellä ja näytellä hampaita. Tuskinpa kukaan on varsinaisesti loukkaantunut pienistä terävistä hampaistani.

        Huomaan vain etten osaa enää sanojen maalauksen taitoa. Pitää yrittää verrytellä sitä :-D Suomen kielihän on rikasta kuin mikä, mutta jos sitä ei harjoita tarpeeksi, taito unohtuu.

        Liukkaista nilviäisistä puheen ollen, ehkä sielläkin on joku ahdistus takana, joka laittaa käyttäytymään, kuten tekee.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Thanks Xena ! :)

        Mjoo, ei tässä vihaisia enää olla. Eikä edes turhautuneita. En jaksa edes suutani soittaa. Joskus pitää vaan irvistellä ja näytellä hampaita. Tuskinpa kukaan on varsinaisesti loukkaantunut pienistä terävistä hampaistani.

        Huomaan vain etten osaa enää sanojen maalauksen taitoa. Pitää yrittää verrytellä sitä :-D Suomen kielihän on rikasta kuin mikä, mutta jos sitä ei harjoita tarpeeksi, taito unohtuu.

        Liukkaista nilviäisistä puheen ollen, ehkä sielläkin on joku ahdistus takana, joka laittaa käyttäytymään, kuten tekee.

        ” Liukkaista nilviäisistä puheen ollen, ehkä sielläkin on joku ahdistus takana, joka laittaa käyttäytymään, kuten tekee.” Taidat äijä projisoida sympatiaa itsellesi. No mercy for the wicked ja vähän laajemmasta skaalasta puhutaan ku textari ym puutaheinää


    • Harmiksen hanurista voit aina näykkästä. 🤣

      • Harmishan on tosi kiltti palstalaiseksi.


      • Harmis on oikeasti kokenut konkari ja osaa varoa vihaisia naaraseläimiä. Osaa pitää persauksensa turvassa :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Harmis on oikeasti kokenut konkari ja osaa varoa vihaisia naaraseläimiä. Osaa pitää persauksensa turvassa :)

        No siinähän sit pyöritte...toinen yrittää puraista hanuria ja toinen suojells sitä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No siinähän sit pyöritte...toinen yrittää puraista hanuria ja toinen suojells sitä. 😁

        Aikamoinen mielikuva. Assosioin sitä hetken niin naurattaa väkistenkin :-D Harmishan voisi tehdä tuosta tarinan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Aikamoinen mielikuva. Assosioin sitä hetken niin naurattaa väkistenkin :-D Harmishan voisi tehdä tuosta tarinan.

        No mäkin jo sieluni silmin nään sen ringin, missä on hampaat irvessa kettu ja rämisevä peltipurkkityyppi juoksee persustaan pidellen. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No mäkin jo sieluni silmin nään sen ringin, missä on hampaat irvessa kettu ja rämisevä peltipurkkityyppi juoksee persustaan pidellen. 🤣

        Hah hah! Mielikuva on todella loistava! Voihan se ketunpentele irvistellä muillekin mennessään mutta Ritsku.... äääh.... vedet tirsuu silmistä.....

        Osaisipa tehdä animaatioita


      • elisakettu kirjoitti:

        Hah hah! Mielikuva on todella loistava! Voihan se ketunpentele irvistellä muillekin mennessään mutta Ritsku.... äääh.... vedet tirsuu silmistä.....

        Osaisipa tehdä animaatioita

        Pari rinkiä harmis juoksee siinä kettu hampaita irvistellen, mut kolmannella kettu näyttää kieltä ja vinkkaa silmää ohi juostessa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Pari rinkiä harmis juoksee siinä kettu hampaita irvistellen, mut kolmannella kettu näyttää kieltä ja vinkkaa silmää ohi juostessa. 😄

        Arvasin että hoksasit :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Arvasin että hoksasit :)

        Kyllä mä nää honaan.🤟 😄🤘


    • Anonyymi

      eräs koivu katkesai keskeltä pikki kun lensimme auolla siih3n ilmassa, mutta kaupunki on poistqanut sen ilma-aut5o katkaisee koivuja..

    • Kummua ramasee, masentaa ja keljuttaa, nii mää otan RaMaVit-öliksiirii tai lounastan herkkupalvigryynimakkaroi ja savupekolii pottumuussin kerä. Nii, ja sit jälkkäriks jätskii tai Rumperin pusui. Johan taas aurinko paistaa.

      • Lohturuokaa. Toimii lapsilla ja aikuisilla.

        Oikeastaan ketju kertoo ihan muusta. Kerropas miten peloissaan oleva kettu saadaan taas luottavaiseksi?


      • elisakettu kirjoitti:

        Lohturuokaa. Toimii lapsilla ja aikuisilla.

        Oikeastaan ketju kertoo ihan muusta. Kerropas miten peloissaan oleva kettu saadaan taas luottavaiseksi?

        Kamaloitunu kettu muuttuu kamaloitumattomaks, kun se muuttuu kesyketuks. Aika monet on nykysi muuttunu. Teeveessäki kun kesäohjelmassa grillasivat, citykettu asettu siihen oottaan, et grilliherkku valmistuu.

        Niet ei siihen muuta tarvii, ku asettuu vaan ihmisten sekaan. Siin sit itestään muuttuu cityketuks. Mut punane villakaulaliina ois hyvä olla. Se niinku sen lisäks et soon lämmin, myös luo yhteenkuuluvuuden tuntuu.

        Piristykseks ja rentoutukses sulle 🌹👀 Ja terkkuu myös Limikseltä eli Limarotalta. Se just diggaa kettui. 🐀


      • Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Kamaloitunu kettu muuttuu kamaloitumattomaks, kun se muuttuu kesyketuks. Aika monet on nykysi muuttunu. Teeveessäki kun kesäohjelmassa grillasivat, citykettu asettu siihen oottaan, et grilliherkku valmistuu.

        Niet ei siihen muuta tarvii, ku asettuu vaan ihmisten sekaan. Siin sit itestään muuttuu cityketuks. Mut punane villakaulaliina ois hyvä olla. Se niinku sen lisäks et soon lämmin, myös luo yhteenkuuluvuuden tuntuu.

        Piristykseks ja rentoutukses sulle 🌹👀 Ja terkkuu myös Limikseltä eli Limarotalta. Se just diggaa kettui. 🐀

        Suupalana vai? :-D

        Kiitos.


      • elisakettu kirjoitti:

        Suupalana vai? :-D

        Kiitos.

        Tosson! (Snadilaisten kielellä. Aikuiset sanoo niiku: "Ole hyvä!")


    • Anonyymi

      niin oikeazti jutella tuon haaveilijan kanssxa jotain, en tiedä... katson jotain noita naisten suksikilpailua, on pelottavaa jos lounntuu joku

      • Pääsit asian ytimeen- Pelottaahan se, jos joku loukkaantuu. Mutta pelottaako sinua jutella haaveilijan kanssa? Miksi se voisi pelottaa?


      • Anonyymi

        Laita hyvä mies televisio kiinni jos pelottaa. Sama neuvo sinun palstaöhkäilyihin


    • Voi sinua elisakettu. Sinulla on ollut raskasta ja se paistaa tekstistä läpi.
      Älä nyt puraise, mutta ehdotan, että ottaisit heman aikaa itsellesi. Saisit levätä ja selvittää mielessäsi asioita, jotka kuormittavat ja stressaavat eniten. Ole hyvä itsellesi.

      Tukea ja rohkaisua, sekä mielenrauhaa elämääsi.

      • Ymmärsit pointin typy. Olen asioita selvitellytkin ja levännyt, sekä tietoinen kuormittavista ja stressaavista asioista.

        Joskus joku tapahtuma saa taas pelot valloilleen. Tässä kävi juuri näin, ja aiheutti taas sen sietämättömän epävarmuuden tunteen, kun ei voi varmuudella hallita elämäänsä. Kyllä mä osaan sen nuijia pois, puraisematta ketään :) Enkä sinua purisikaan hassu :)


    • Olen ihan väsynyt ja tööt, mutta saat raadella väsynyttä raatoani.

      • Kiitos kettuseni!

        Mutta kun puhti mäni jo. En jaksa enää pureskella ketään.

        Sanopas noin sukulaissieluna, miten suuri osa ärhentelystä ja veren kaivaminen nenästä liittyy omiin pelkoihin, epävarmuuteen tai ahdistukseen, jota ehkei edes tiedostakaan?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiitos kettuseni!

        Mutta kun puhti mäni jo. En jaksa enää pureskella ketään.

        Sanopas noin sukulaissieluna, miten suuri osa ärhentelystä ja veren kaivaminen nenästä liittyy omiin pelkoihin, epävarmuuteen tai ahdistukseen, jota ehkei edes tiedostakaan?

        Minulla se liittyy pitkälti huumoriin. Pidän leikkimielisiä konfliktitilanteita perin juurin hauskoina.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla se liittyy pitkälti huumoriin. Pidän leikkimielisiä konfliktitilanteita perin juurin hauskoina.

        Juu, tiedän että se on sulla just noin. Ja olet aikas taitava siinä.

        Musta on makeaa katsella sun ja Dissen välisiä vääntöjä. Tai milloin kenenkin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Juu, tiedän että se on sulla just noin. Ja olet aikas taitava siinä.

        Musta on makeaa katsella sun ja Dissen välisiä vääntöjä. Tai milloin kenenkin.

        Haha. Kiitos :)


    • Anonyymi

      Pure vaikka omaa p*rsettäsi hehe.

      • Hehe. Mutta kun siinä ei ole mitään jännittävää.


      • Anonyymi

        Sillai ne jotku pojat- toinen syö persaustaan ja toinen lataa itteensä haulikolla jalkaan


    • Anonyymi

      Hyppää laskuvarjolla niin o*ska hännästä tipahtaa

      • Anonyymi

        Kuunnelkaa pientä jääkäriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunnelkaa pientä jääkäriä

        Tosin o*rskasta ei mitään käryä🧐, mutta ajatus on tärkein


    • Anonyymi

      Rauhaa sinulle, ota iisimmin.

      - Sheena

      • Mitä? Enkö mä saa möykätä? :-D


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mitä? Enkö mä saa möykätä? :-D

        Saat mutta se ei kannata, on haitallista mielelle ja kropalle 🤷‍♀️

        - Sheena


    • Niih.. nyt sain vasta oikeastaan levättyä.. nukuin kolmisen tuntia.

      Luin että ärripurri jo lientyi.. turhautuneisuus ja epävarmuus, pelko tulevasta siis tältä erää väistyi.
      Hyvä.

      Vastuusi on iso. Ite en kykenisi moiseen, mitä sä teet. Nostan hattua.

      En vielä tiedä onko mulla kesälomaa ollenkaan töistä, mutta jos on, voisin harkita reissua pohjoisempaan ilmanalaan. Äitee on haudattuna Nilsiään, niin voisin häntä käydä kahtomassa. Saas nähdä.

      Todennäköisesti mulla on lomaa vasta loka-marraskuussa ja sit ei oikein roadtrip enää maistu.

      Onko sulla kesälomaa vai oletko koko kesän töissä?

      Mun työkuviot on just nyt ihan kimurassa ja yritän huomenna alkaa selvittämään sitä.

      • Ihanaa että sait nukutuksi! Itselläni on yörytmit, niin elämä on aika sekavaa. Viikko vielä niin pitää muuttaa tilanne taas toisin. Vastuusta puheenollen... nostan hattua sinulle, mitä teet.

        Kerron sulle lomajutuista toisaalla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ihanaa että sait nukutuksi! Itselläni on yörytmit, niin elämä on aika sekavaa. Viikko vielä niin pitää muuttaa tilanne taas toisin. Vastuusta puheenollen... nostan hattua sinulle, mitä teet.

        Kerron sulle lomajutuista toisaalla.

        Juu. Mä tästä ny poistun taas .. pitänee ottaa etäisyyttä palstaan. Tympii taas.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Mä tästä ny poistun taas .. pitänee ottaa etäisyyttä palstaan. Tympii taas.

        Millä sinun feikkidialogin feikkihahmoista joiden kera sinä MIES keskustelet ketuttaa eniten? Taitaa ketutus tulla myös ulkopualelta


    • Anonyymi

      Monesko hahmo menossa multinikkimies? Sisällöllisesti samaa höttötuubaa

      • vIIDES.


    • Anonyymi

      Pure vaikka huomenna työvoimatoimiston virkailijaa tai KELAN akkaa.

    • Anonyymi

      jos on kafzonut jotain aika jännittävciä juttukja... josw on vietexxä nukkumaddas joku haaveilijaq, älä käytä noita jiujutsin juttuja un4e3zza<z

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018285469jr

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe