näinkö kunnianhimoinen ilmastomuutos saavutetaan.

Anonyymi-ap

Suurten lentokoneiden melusta päätellen ilmaston pitäisi jo olla täysin kunnossa, ainakin Ivalon kohdalta. Nimittäin kun tuossa muutaman tunnin päivästä tekee lumitöitä ja kuuntelee tuota meteliä taivaalla ja Ivalon kohdalla niin on pakko uskoa että kaikki on OK.
Ei tuo meteli ole ainakaa tavalliselle pulliaiselle mitään hyvää tuonut jai ilmakin on ollut juuri saman laatuista kuin aina muulloin. Miksi kuitenkin suomalaiset kommunistit, demarit ja muut viherpunikit vaahtoaa kunnianhimoisesta ilmastosta ja tämän varjolla rahastetaan syytöntä kansalaista joka ei koskaan esim. lennä lentokoneissa, miksi ei haluta eikä osata nimetä tarkemmin henkilöitä, valtioita ja näiden lentotarkoituksia, jos joku saastuttaa tai aiheuttaa mainittua haittaa. Kohdistettas raaka ja kova maksu tai verotus haitan aiheuttajille tai hyödyn saajille.

12

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lentäminen ja matkustaminen on kallistunut, jos sitä kysyit.
      Juuri uutisoitiin, että esim thaimatkat maksavat tuplan siitä mitä vähän aikaa sitten.

      • Anonyymi

        Ehkä, mutta nuo rahat menevät yrityksille. Lentopolttoaineista ei edelleenkään makseta euroakaan veroa, ei edes ALV:ta.


    • Anonyymi

      viherpunikt puhuu toista ja tekee itse toisin, esimerkki joku Marin

    • Anonyymi

      joskus se tuo turha lentäminenki loppuu niin herroilta kuin narreilta

    • Anonyymi

      Marin ja muut punikit opertivat, että lentäminen saastuttaa ilmaa

      • Anonyymi

        tämä ylioppilas se lenteli tiuhaan ympäri maailman kun piti sitä ilmastoa olla parantamassa


      • Anonyymi

        tämä leuhka nousukas narsisti akka on yhteiskunnan syöpäläinen ollut jo aikaisemmin ja sitä rataa jatkaa. Sehän on varma että ei omillaan rällää aina ne on jostakin toiselta pois. Tämän akan kyvyillä ei tämän tasoiseen öky lämään yllettäs


    • Anonyymi

      Tuolta löyty Greenkey majoituksia https://greenkey.fi/sijainti-kategoria/majoitus/page/3/

      Heidän asiakkaat kävelevät sinne hotelliin joten heidän ei tarvi miettiä sen laajemmin näitä ilmasto ystävällisiä matkustus tapoja heidän hotelleihin ja muihin majoituksiin mitä myyvät.

      He vain ilmoittaa : Ei me olla heitä kuljetettu tänne vaan nuo toiset kuskaa. Me myydään vain majoitusta sekä ravintola palveluita.

      Kuulin huhua, että yksi näistä oli saanut monta miljoonaa euroa koronakorvauksia koska hänen hotellit sijaitsee saamelais- sekä kolttaalueella.
      En tiedä pitääkö paikkansa, mutta kyllähän koronalla repii rahaa jos saa kiinni sekä syyttelee asiakkaita vaikka itse on hotellit rakentanut saamelais- sekä kolttaalueelle ja liiketoiminta suunnitelmaan on liittynyt alusta asti matkailijat jotka voi tuoda mitä vain sairauksia joita levittävät ympäri kuntaa.

      Jos korvaus pitää paikkansa niin kyllä heidän elämät on Presidenttiäkin ylempänä.
      Presidentit Niinistö ja Ahtisaari sairastu molemmat koronaan ja Ahtisaari kuoli niin ei me suomalaiset olla mitään korona korvauksia saatu.

      Inarin kunnassa ei pysty edes hoitamaan korona potilasta joka tarvii hengityskoneen. Ohjeita jos noudatti niin koronan olis voinut välttää, mutta kaikilla kiinnosti kaikki mikä oli kiellettyä!
      Matkailuyrittäjät oli matkailijoita vailla, koska he tarvi rahaa ja työntekijöille töitä. Korona ei ollut johtajien mielestä vakava, koska heidän ei tarvinnut mennä töihin koska sitä varten on työntekijät!

      Sehän oli meidän muiden oma syy jos ei ymmärretty, että ilman ruokaa pärjää kotona ja kaupat olis voinut laittaa niin heidän asiakkaat ei olis menneet kauppoihin levittämään koronaa vaan pysyneet heidän majoitustiloissa.

      • Anonyymi

        Yks iso hotelli- ja Iglu yrittäjä joka EI OLE saanut mitään kunnia mainintoja vaikka teki kaikki niin saivat matkailun käyntiin korona aikana niin hän antoi minulle nimen ” Vittu oot semmonen kurttunen vittu.”
        Näin kirjoituksen, mutta laitto minut estoon niin en nähny oliko kirjoitus siellä Facebookissa minun profiilissa vai ei.
        Minä kirjoitin omaan profiiliin facebookissa ” Saa se xxxxxx xxxxxxxx haukkua minua niin, kuin toisetkin tekee koska ei tuo minua haittaa!”

        Minä en haukkunut vaan ilmoitin mielipiteitä eli keitä HAUKUTTAVIA en kyllä EDUSTA, koska heidän hommat liitty Saariselkään ja muualle sekä yhen veli oli ainakin jossain vaiheessa kyseisellä yrittäjällä töissä joka nimitteli ” kurttuseksi vituksi.” Sen jälkeen laitto estoon.

        Minä olisin vain vastannut hänelle ” Kiitos Siunauksesta BUDDHA 🙏🏻💞😇” En pystynyt kiittämään, koska BUDDHA alko syrjimään!


    • Anonyymi

      Eliitin etuihin ei voida puuttua, kaikki eliittibisnes pyörii eliitin rahoilla, omilla ja varastetuilla varoilla.

      Kaikki vain köyhiin vaikuttavat muutokset saadaan runnottua EU:ssakin heittämällä läpi, helposti.

      • Anonyymi

        Tietenkin näin, koska päättäjät ovat eliittiä. Vaikka nuo päättäjät olisivatkin olleet alun perin muuta kuin eliittiä niin päästessään päättäjäksi he ovat muuttuneet eliitiksi.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 K­u­­­u­m­a­­­t­­ ­­t­y­t­ö­t­ ­­­o­­­d­­­o­­­t­­­t­a­­­v­­­­a­­­t­­­ ­­s­­i­­­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18285563

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe