Olenko minä muka ainut

Anonyymi-ap

Jolla on Ruotsissa syntynyt sisko joka kuvittelee olevansa PRINSESSA?

Koltansaamelaisilla on myös PRINSESSA.
Sanilan Tiinahan on koltansaamelainen rokki-Prinsessa, mutta hän on avioliiton avulla ylennyt Saamelaisten ja Koltansaamelaisten Kuningatareksi ja miehensä on Kuningas.

Kyllä minäkin saan yhdenvertaisuuslain mukaan Tsaaritar, koska osaan PERUSTELLA!

Ei tarvi alkaa syrjimään tuon takia, koska en tarvi kuin miehen niin voin Tsaarin kanssa NUSSIA kunnolla niin yhdessä yössä SYNTYY TSAARIN KANSA ja päästään pitämään hauskaa!

En ole vielä tavannut häntä!

18

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aihetta olis kyllä tehdä syrjinnästä rikosilmoitus, kun sisko saa olla Facebookissa Prinsessa ja minä en saa edes näkyä siellä.

      Olisin vain Turjan meren maan Tsaaritar joka odottelee milloin Suomen valtio antaa minullekin palan taivasta, koska koltta kansanikin sai.
      Tsaaritar sai vaan sen verran maata mitä kynsien alle mahtuu.
      Lumi on maassa joten maata on luonnollisesti vähemmän, mutta kevät koettaa ja maa sulaa niin kynnen aluset kyllä kasvaa…

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täytyy olla joku mielipuoli käypäläinen se sinun tsaari.

      • Anonyymi

        Ei vaan sais sitä kansalaispalkkaa mitä hallitus on luvannut, kun luodaan näitä hienoja arvo nimikkeitä meille alkuperäisille suomalaisille joilla turvataan ettei meitä alkuperäisiä suomalaisia voi syrjiä Suomessa.
        Saamelaiset ajaa koltansaamelaisten kanssa vain omia etuja sekä oikeuksia SaKä:n avulla.

        Meitä alkuperäisiä Suomessa asuvia sekä syntyneitä on enemmän joten meidät voi suojata arvo nimikkeellä ja sen voi menettää jos toimii rikollisesti.

        Meillä olis Tasavallan Presidentti sekä Hallitus ja eduskunta edelleen.

        Tsaarien ja Tsaaritarien arvot omistavat ei saa syrjiä alempi arvoisia vaan meidän tehtävä on pitää heidän puolia ja saadaan kansalaispalkkaa siitä hyvästä, että me annetaan alempi arvoisille mahdollisuus asua sekä elää meidän yhteiskunnassa yhdenvertaisina, mutta sillä erolla että me saadaan kansalaispalkkaa korvauksena.
        Jos ei osaa toimia niin kansalaispalkan menettää ja Tsaarin/ Tsaaritaren arvon.

        Vähän niin, kuin diplomaatti, mutta oltas Suomen sisäisiä diplomaatteja jotka kulkee Tsaarien sekä Tsaaritarien arvonimillä.

        Ei ole syrjintää eikä viduilua naapurimaille, koska naapurimaat vei itse aikoinaan meiltä arvot.
        Jos eivät kestä sitä, että Suomessa asuu Tsaareja ja Tsaaritaria niin muuttakoot muualle. Kyllä Afrikasta tilaa löytyy ja töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sais sitä kansalaispalkkaa mitä hallitus on luvannut, kun luodaan näitä hienoja arvo nimikkeitä meille alkuperäisille suomalaisille joilla turvataan ettei meitä alkuperäisiä suomalaisia voi syrjiä Suomessa.
        Saamelaiset ajaa koltansaamelaisten kanssa vain omia etuja sekä oikeuksia SaKä:n avulla.

        Meitä alkuperäisiä Suomessa asuvia sekä syntyneitä on enemmän joten meidät voi suojata arvo nimikkeellä ja sen voi menettää jos toimii rikollisesti.

        Meillä olis Tasavallan Presidentti sekä Hallitus ja eduskunta edelleen.

        Tsaarien ja Tsaaritarien arvot omistavat ei saa syrjiä alempi arvoisia vaan meidän tehtävä on pitää heidän puolia ja saadaan kansalaispalkkaa siitä hyvästä, että me annetaan alempi arvoisille mahdollisuus asua sekä elää meidän yhteiskunnassa yhdenvertaisina, mutta sillä erolla että me saadaan kansalaispalkkaa korvauksena.
        Jos ei osaa toimia niin kansalaispalkan menettää ja Tsaarin/ Tsaaritaren arvon.

        Vähän niin, kuin diplomaatti, mutta oltas Suomen sisäisiä diplomaatteja jotka kulkee Tsaarien sekä Tsaaritarien arvonimillä.

        Ei ole syrjintää eikä viduilua naapurimaille, koska naapurimaat vei itse aikoinaan meiltä arvot.
        Jos eivät kestä sitä, että Suomessa asuu Tsaareja ja Tsaaritaria niin muuttakoot muualle. Kyllä Afrikasta tilaa löytyy ja töitä.

        Vieläkö joku väittää, että minä loukkaan kunnioita enkä osaa perustella kantaani!?
        Minä kyllä osaan jos haluan, mutta osaan olla myös vittumainen sekä hankala.
        Kyse on alkuperäisistä kuntalaista jotka ollaan suomalaisia ja tarkoitan sekä Inarin että Utsjoen kunnan alkuperäisväestöä!

        Kyllä me osataan hoitaa ja yhdenvertaisuuslain avulla kaikki saa samat oikeudet!

        MINÄ OLEN LAPIN SODAN KERSANTTIEN KASVATTAMA ja kyllä tuo koulutus alko, kun synnyin!

        Aikion Leon ja vaimonsa Sanila-Aikion Tiinan komppaniat oli KÄPY KAARTISSA! Tuo on syy miksi he heitti porukkaa SaKä:stä pihalle!

        Minähän olen Kapteeni arvoltani, kun Aikion Leo pääsi armeijasta!
        Minä ylenin ja oon nykysin jo Lapin Huuto Marsalkka!
        En minä huuda, mutta pojat huutaa ” Vittu etkö saatana muuta enää keksiny!”

        Heidän parastahan vain ajattelin…
        Ei ole suvussa muita näkyny jolle MARSALKKA MANNERHEIMIN SAAPPAAT kelepas joten MINÄ OTIN NE!
        Suku sanoo kuitenki : Kyllä ne vaan joutilaan jalakaan jousi…

        Minullehan tunnetusti kelepaa kaikki mikä ei muille kelepaa…

        Mannerheim tais olla Tsaarin aikaan jo Suomessa kansan suosiossa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö joku väittää, että minä loukkaan kunnioita enkä osaa perustella kantaani!?
        Minä kyllä osaan jos haluan, mutta osaan olla myös vittumainen sekä hankala.
        Kyse on alkuperäisistä kuntalaista jotka ollaan suomalaisia ja tarkoitan sekä Inarin että Utsjoen kunnan alkuperäisväestöä!

        Kyllä me osataan hoitaa ja yhdenvertaisuuslain avulla kaikki saa samat oikeudet!

        MINÄ OLEN LAPIN SODAN KERSANTTIEN KASVATTAMA ja kyllä tuo koulutus alko, kun synnyin!

        Aikion Leon ja vaimonsa Sanila-Aikion Tiinan komppaniat oli KÄPY KAARTISSA! Tuo on syy miksi he heitti porukkaa SaKä:stä pihalle!

        Minähän olen Kapteeni arvoltani, kun Aikion Leo pääsi armeijasta!
        Minä ylenin ja oon nykysin jo Lapin Huuto Marsalkka!
        En minä huuda, mutta pojat huutaa ” Vittu etkö saatana muuta enää keksiny!”

        Heidän parastahan vain ajattelin…
        Ei ole suvussa muita näkyny jolle MARSALKKA MANNERHEIMIN SAAPPAAT kelepas joten MINÄ OTIN NE!
        Suku sanoo kuitenki : Kyllä ne vaan joutilaan jalakaan jousi…

        Minullehan tunnetusti kelepaa kaikki mikä ei muille kelepaa…

        Mannerheim tais olla Tsaarin aikaan jo Suomessa kansan suosiossa…

        Joku oli sanonut eräälle sukulaiselle kylällä, että ” Tuo on sukulainen joten lähe sen mukaan!”
        Oli sanonut, että en ole hänen sukulainen enkä edes samoja sukuja.

        Ei minua haittaa, koska ei tarvi tapella Marsalkka Mannerheimin saappaista vaan sain ne sovinnolla!
        Kyllä se Ryti varmaan vilahtaa, mutta en voi olla Svinhufvud koska hän ei liity sukuuni.
        Tai liittyy kyllä, mutta häneltä äidin vanhemmat oli anoneet vihki luvan.

        Oon niin vanha, että en tarvi vihki lupaa…
        Jos tuleva Presidentti Stubb haluaa osallistua tähän niin en kiellä, mutta ei tässä muita vihkiäisiä ole tiedossa kuin kansan vihkiminen.
        Ei ole miestä, mutta penikat on onneksi sekä tyttöjä että poikia…


    • Anonyymi

      Ottaako se siskon tulo noin koville?

    • Anonyymi

      voi sitä nilkan nousua ja poven kaarevuutta

    • Anonyymi

      Tulerko etelän syster viemään syssanin laitoshoitoon kenties?vihdoin

      • Anonyymi

        Etelässä asuva Ruotsin suomalainen siskoniko joka meni Suomesta käännytetyn pakolaisen kanssa naimisiin niin pakolainen pääsi palaamaan Suomeen.
        Päivääkään eivät asuneet yhdessä ja häntä yritettiin saada tuosta kiinni niin kaverinsa suojasivat häntä.
        Siskon nuorin lapsi oli syntynyt ja hänen isäksi oli merkitty pakolainen jonka kanssa sisko oli naimissa, mutta hän asui avoliitossa lapsen oikean isän kanssa.
        Tuo mieskin suojas siskoani ja suostu vielä siirtämään osoitteen siskon ystävän luo Helsinkiin niin hän sai Kelasta asumis- sekä muita tukia!
        Mies oli kertonut, että hän oli 30 tuhannella eurolla maksanut velkoja kun otti lainaa niin hän joutu vielä eron jälkeen ottamaan 30 tuhatta euroa velkaa niin sai nuo siskoni sekoilut maksettua pois!

        Tuo olis pitänyt laittaa lukkojen taakse jo vuosia sitten, mutta hänen lasten isät sekä ystävät suojaa häntä joten häntä ei saa kiinni vaan heistä on hienoa, kun heidän ystävä sekä lasten äiti osaa kusettaa yhteiskuntaa!


    • Anonyymi

      "Saamelaiset ovat tuman DNA:n valossa geneettisesti vähemmän kaukana suomalaisista kuin muista eurooppalaisista. Tämä osoittaa saamelaisten ja suomalaisten polveutuvan suhteellisen lyhyt aika sitten eläneistä yhteisistä kantavanhemmista "

    • Anonyymi

      Ei ole yhtään ystävää.äiti ainut.isäkin jo kuulema väsynyt.oma ainut siskokin suututettu.ri ole välejä.onko kiva olla kun kaikki on suututfttu.oma tyttökin on .vai molemmat?ei ole yhtään ystävää,!

      • Anonyymi

        On mukava, kun ei ole YSTÄVIÄ vaan he on kaikki suututetun siskoni sekä hänen että omien penikoiden ystäviä!

        Ei tarvi olla huolissaan, että PILAAKO YSTÄVIENSÄ, PERHEENSÄ, SUKUNSA ja KAIKKIEN SUOMESSA ASUVIEN ELÄMÄT, kun ei ole kenenkään YSTÄVÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mukava, kun ei ole YSTÄVIÄ vaan he on kaikki suututetun siskoni sekä hänen että omien penikoiden ystäviä!

        Ei tarvi olla huolissaan, että PILAAKO YSTÄVIENSÄ, PERHEENSÄ, SUKUNSA ja KAIKKIEN SUOMESSA ASUVIEN ELÄMÄT, kun ei ole kenenkään YSTÄVÄ!

        Ei äiti voi olla ystävä vaan pakotettu synnyttämään minut, koska ETTE OLE HUOLEHTINEET AIKOINAAN ettei synnytä minua!

        Noin vastuuttomia ihmisiä ilmankin pärjään!


      • Anonyymi

        kaikki lapset suututettu.rankkaa kun joutuu muiten hoidettavasi vanhoilla päivillä.sääliksi käy lapsia…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki lapset suututettu.rankkaa kun joutuu muiten hoidettavasi vanhoilla päivillä.sääliksi käy lapsia…

        Jos tässä vielä miljonääriksi onnistuu tulemaan niin on vara palkata itselle NUORI KOMIA MIES HOITAJA jolta saa täyshoidon.

        Minähän voin mennä naimisiin tuon mies hoitajan kanssa ja tehdä testamentin hänelle jolla hän perii kaikki, koska minun lapset on siskoni kanssa jättäneet minut aikoja sitten heitteelle!

        Kuka vaan pystyy tuon todistamaan, että yksin pitää MIELISAIRAANA hoitaa kaikki asiat koska terveet ei viitsi hoitaa mitään!


    • Anonyymi

      Siekö sinne Marskin saappaaseen tulit ?

      • Anonyymi

        Minä tietenkin, koska nostelivat kunnianloukkaus syytteitä joten olen VAIN MARSKIN SAAPPAISSA YKSIN ja en tarvi YSTÄVIÄ VAAN näissä saappaissa kyllä yksin pärjää NAISENA!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe