Olisi kiva kun Ivalossa olisi sinkkujen merkattu tolppa

Anonyymi-ap

Ettei vaikeasti tarvitsisi mennä ravintolaan. Tolppaan kun nojaisi kaupparessun lopuksi niin saattaisipa siinä samalla saada naisen muksavat tai miehen matkaan.
Ihan liian vähän on ihmisillä mahdollisuus tutustu toisiin ihan tuosta vaan. Vertailuna Pariisissa on keskustan alueella paikka johonka pysahtyneet seusoskeleen ovat etsimässä kumppania, erittäin paljon ihmisiä hyvän sään aikaan?

11

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sipsi sorvaa sen sulle kun pyydät,hyvä idea.

      • Anonyymi

        Sipsin Toloppa sorvaukset on syrjintää!
        Sorvatkoon kotonaan sitä muijaansa joka 99.9% syrjii Sipsiä kotona sekä kyykyttää minkä ehtii, mutta Sipsi voi hoitaa nuo syrjinnät kuntoon!
        Jäädään Kylän suurimpia sekä komeimpia häitä!

        Me ollaan kaikki alkuperäiset ivalolaiset Sipsin koulukavereita ja muuten vaan kavereita!
        Sipsi ei kyllä syrjitä eikä me hyväksytä sitäkään, että Sipsin avovaimo sekä lapsensa äiti syrjii Sipsiä eikä halua edes Sipsin kanssa viettää häitä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipsin Toloppa sorvaukset on syrjintää!
        Sorvatkoon kotonaan sitä muijaansa joka 99.9% syrjii Sipsiä kotona sekä kyykyttää minkä ehtii, mutta Sipsi voi hoitaa nuo syrjinnät kuntoon!
        Jäädään Kylän suurimpia sekä komeimpia häitä!

        Me ollaan kaikki alkuperäiset ivalolaiset Sipsin koulukavereita ja muuten vaan kavereita!
        Sipsi ei kyllä syrjitä eikä me hyväksytä sitäkään, että Sipsin avovaimo sekä lapsensa äiti syrjii Sipsiä eikä halua edes Sipsin kanssa viettää häitä…

        Sipsin hommia minä olen kyllä hoitanut, koska Sipsi ei Kunnanjohtaja Timperille muistanu sanoa ” Isää pitää kunnioittaa ja ei saa Sairaalaa, synnytysosastoa eikä muitakaan kunnan palveluita lakkauttaa mitä isäni on kunnanhallituksessa/valtuustossa ollut aikoinaan luomassa ivalolaisten sekä Inarin kuntalaisten etujen sekä oikeuksien puolesta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipsin hommia minä olen kyllä hoitanut, koska Sipsi ei Kunnanjohtaja Timperille muistanu sanoa ” Isää pitää kunnioittaa ja ei saa Sairaalaa, synnytysosastoa eikä muitakaan kunnan palveluita lakkauttaa mitä isäni on kunnanhallituksessa/valtuustossa ollut aikoinaan luomassa ivalolaisten sekä Inarin kuntalaisten etujen sekä oikeuksien puolesta.”

        En kyllä muista, että oliko Sipsin isän KOKOOMUSLAINEN. Sen minäkin kyllä muistan niin, kuin kaikki toisetkin, että Sipsin isä oli pyytänyt Reijo Timperin Inarin kunnanjohtajaksi.
        Häneen liitty joku toisen kunnanjohtajana oleva juttu jota ruodittiin lehtien palstoilla.

        Kyllä me kaikki alkuperäiset ivalolaiset nöyrryttiin alkuperäisen Ivalon kokoomuslaisen tahtoon eli kunnioittiin vaikka kyseessä oli törkeä kunnianloukkaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä muista, että oliko Sipsin isän KOKOOMUSLAINEN. Sen minäkin kyllä muistan niin, kuin kaikki toisetkin, että Sipsin isä oli pyytänyt Reijo Timperin Inarin kunnanjohtajaksi.
        Häneen liitty joku toisen kunnanjohtajana oleva juttu jota ruodittiin lehtien palstoilla.

        Kyllä me kaikki alkuperäiset ivalolaiset nöyrryttiin alkuperäisen Ivalon kokoomuslaisen tahtoon eli kunnioittiin vaikka kyseessä oli törkeä kunnianloukkaus!

        Ainakin minä ole nöyrtynyt vielä Sipsin LÄHIHOITAJA avopuolisonki edessä joka kylällä oli väittänyt aikoinaan, että Ivalon äitiysneuvola sekä lääkärit oli syyllisiä hänen raskausaikana ilmenneisiin ongelmiin.
        Hän on VAIN ROVANIEMELTÄ muuttanut Ivaloon ja eihän lähihoitajien asiakkaat/potilaat tarvi lääkäriä tai muitakaan sairaala palveluita…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä ole nöyrtynyt vielä Sipsin LÄHIHOITAJA avopuolisonki edessä joka kylällä oli väittänyt aikoinaan, että Ivalon äitiysneuvola sekä lääkärit oli syyllisiä hänen raskausaikana ilmenneisiin ongelmiin.
        Hän on VAIN ROVANIEMELTÄ muuttanut Ivaloon ja eihän lähihoitajien asiakkaat/potilaat tarvi lääkäriä tai muitakaan sairaala palveluita…

        Sipsin lapsi on varmaan jo yliopistossa ja hänestä tulee lääkäri, koska psykiatri sano minulle ” Älykkyys geenit periytyy äidiltä.”

        En kyllä ala väittelemään Sipsin avovaimon ja lapsen älykkyydestä, koska ei he liity minun elämään enää nykysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipsin lapsi on varmaan jo yliopistossa ja hänestä tulee lääkäri, koska psykiatri sano minulle ” Älykkyys geenit periytyy äidiltä.”

        En kyllä ala väittelemään Sipsin avovaimon ja lapsen älykkyydestä, koska ei he liity minun elämään enää nykysin.

        Minä siihen olen jos yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki muualta muuttaneet NAISET yhden vertaisia Sipsin lapsen äidin kanssa!

        Minähän olen alkuperäisiä ivalolaisia naisia sekä äitejä!

        En ole Juviksen kaveri ollut moneen kymmeneen vuoteen. Kaveruus loppu siihen, kun oli sammunu Safariin päivällä hame päällä joku oli nuollut sen vittua.
        Olin kävin kahvilla Safarissa ja minä näin, että Juvis oli sammunu. Kävin jonku viemässä ja naurettiin vielä, kun Juviksella oli sulhasia…
        Menin myöhemmin takasin niin Juvis ja sulhaset oli kadonneet.
        Heidät oli heitetty pihalle, koska ei ollut mikään EROTIKKA BAARI jossa juodaan päivällä kaljaa sekä nuollaan Juviksen vittua.

        Safarissa istu lauantaisin vaikka kuinka paljon ivalolaisia päivällä kahvilla ja kaljalla.
        Joku vielä kysy multa ennen, kuin lähin ” Kuka tuo akka on joka sammuksissa tuossa sohvalla?”
        Katoin ja sanoin ” Voi vitun Juvis vetää taas parastaan.”

        Juvis oli Hipussa ystävänsä kanssa bilettämässä.
        Olihan minäkin tietenkin, mutta eri ystävien kanssa.
        Juvis alku illasta hyvässä kunnossa, mutta loppu illasta tai yötähän tuo jo oli niin Juvis käveli iso karva tuppo persestä roikkuen.
        Juviksella oli hiuslisäke irronnut ja tarttunut perseeseen.

        Ei me viittitty sanoa, koska Juviksella oli meno päällä…
        Meistähän oli mukava katsella, kun Juvis Rovaniemeltä oli tullut Ivaloon sikailemaan niin ei tarvinnut itse sikailla.

        Sipsi on ainut mies joka Juviksen puolisoksi sentään sai, mutta häät on vielä pitämättä…


    • Anonyymi

      Tuommosta ei muuten ole, mutta Holoki kannattaa kyllä tuota!
      En minäkään jaksa baariin mennä kattelemaan niitä samoja vanhoja juoppoja miehiä jotka istuu vuodesta toiseen.

      Voitas laittaa semmosia sinkku-tolppia jossa luki esim ” Sinkut 50-60v ” niin ei saatas syytteitä kehdonraiskauksesta.

      Tuossa olis se hyvä puoli, ettei tarvi miettiä onko se sinkku oman lapsen korvike vai vanhempien korvike!

      Ivalossa vois olla vaikka K-market sinkkujen kauppa, koska se ei ole iso market josta perheet ostaa isoja pakkauksia.
      Se olis hyvä, koska taksi asema on toisella puolella niin riittääpä asemalla juttu, kun Ivalon sinkut kuljetaan kauppa ja tolppa treffeillä.
      On ainut kiusaamis vapaa kauppa ja vähän niin, kuin meille sinkuille luotu!

      Voitas sitte vaikka käydä Ivalon sinkut Norjassa Rema1000:ssä, Coopissa ja vaikka Lakselvin Jokerissa sinkku kauppa retkellä porukalla niin saadaan vaihtelua ja vaikka Ruotsissa tai Sodankylän Lidlissä, koska me voidaan niin juopottelu rahoilla ostaa polttoainetta.

      Me kuljettiin ennen aina akka porukalla niin saatiin ostaa enemmän. Jos joku ei tarvinnu jotain niin toinen hänen puolesta niin kaikki pärjättiin näillä kauppa treffeillä!

    • Anonyymi

      Minä nostan jalkaa ja kusen tolpille. Saatan jopa päästää ribulit! 🙋🏽‍♂️

      • Anonyymi

        Et kyllä tee noin, koska Juvis tulee sinun sinkku tolpalle…
        Juvis on vain osa-aika suhteessa Sipsin kanssa.

        Joten et kyllä ala Juvista syrjimään osa-aika sinkkuna!
        Sipsin puolia pitää sen verran pitää AINA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä tee noin, koska Juvis tulee sinun sinkku tolpalle…
        Juvis on vain osa-aika suhteessa Sipsin kanssa.

        Joten et kyllä ala Juvista syrjimään osa-aika sinkkuna!
        Sipsin puolia pitää sen verran pitää AINA!

        Minä meen sinkku tolpalle jossa lukee ” SINKUT 70-80vuotta ”
        Minä olen sentään AINUT KUNNIATON joten ei haittaa vähän valehtelen ikää YLÖS PÄIN!

        En kyllä noille muille Sinkku tolpille kehtaa edes lähteä jonottamaan…


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe