Kertokaapa oletteko

Anonyymi-ap

kokeneet anopin vihaa ja miksi? Mikä on ollut lopputulos?

19

297

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä kummoinen. Terve kriittisyys äitiinsä. Ite tykkään hänestä, ei välttämättä molemminpuolista.

• Anonyymi

En ole kokenut. Saattoi olla liian kovaneuvomaan jonkun mielestä. Ei itseni, tunsin olevani aika avuton kaikessa.

• Anoppi oli erittäin alistettuna aviossa heikkolahjaisen sovinistisian (veljen ilmaus isästään) kanssa. Oli ääneen lausunut toivovansa, ettei vaimoni koskaan menisi naimisiin, jotta pelastuisi hänen kammottavalta kohtaloltaan.

Kun suloinen vaimoni kuitenkin meni kanssani naimisiin, anoppi suhtautui minuun, kuin olisin ryöstänyt hänen tyttärensä. Ei tuntunut kivalta.

• Anonyymi

sähkö on vslkoixta ja xattuu kuin vszlokaaei

mutta tavallaan hassuakin jos itsentmaan osista hyödyllisiä juttuja, mikä tuokin on joku merkki: näyttää olecan joku buffered NAND-.jutytu, ja tuo on joku shift-register tai joku couter-juttu tuo on vsrmsxytikin joku väyläajurei...

• Anonyymi

Ei vihaa mutta sekaantumista. Anoppi oli kuitenkin järkevämpi ja sovittelevampi kuin appi, joka oli määräilevä tyranni. Häiden järjestelystä se jo lähti. Hui kun puistattaa, en jaksa pidempään muistella.

• Mulla oli kerran työkaveri, joka kovasti puhu appiukostaan, kun olivat töitä tehneet paljon yhdessä. Mä jo aattelin että ompa harvinaista, että jollain noin hyvät välit on appivanhempiin. Sitten viimesenä päivänä kun oltiin samalla työmaalla, niin kertoi että appi jätti sitten kaikki kertyneet lomarahat maksamatta, eikä sen jälkeen olleet missään tekemisissä. Että hyvin perinteinen suhde heilläkin sitten lopulta.

• Anonyymi

tuollainen juttu hassukin jos lait oman naamalle yukkii hengitystä..

• Anonyymi

moom yhipööaomnen kitti ee' kps osensä tukahduttaaq tavallaan jotyta aivot eivät saa happea, ei ole kipuja vaan kuin nukahtaa

• Anonyymi

Olen ymmälläni! Pojan vaimo ei ehkä pidä minusta? Olenko vaan liian hyvän-näköinen🤣

• Anonyymi

No, you just avoid it

• Pari kertaa ehkä? 🤔

Eron jälkeen anoppini soitti, että mitä hittoa säädän, kun en vahdi lapsiani, kuten pitää...

No mähän olin aluksi, että mitä ja v.ttua? Sanoin hoitavani sovitut vuorot kuten pitää. Vängättiin pitkään, eikä se meinannut minua kuunnella ollenkaan, kunnes sain lähetettyä vuorolistasta kuvan. Siihen loppui rutinat. Pahoitteli ja sanoi, ettei hän voinut tietää ja luuli, että oma lapsensa olisi puhunut hälle totta. Mä sanoinkin, että on teidän ongelma.

Toinen kerta oli vähän vastaava. Eikun eukolle dokumenttia whatsapilla, niin taas sama homma...sitten kyllä sanoin, että kyseleppä jatkossa siltä tytöltäsi näitä papereita ja sopimuksia, ennenkuin alat tänne suuntaan kiukkuamaan.

Sitten on ollut hiljaista. Kyllä se moikkaa kun tavataan ja saattaa jäädä kälättämään jotain aivotonta, mutta pientäkään poikittaista ei enää tule. 😃

• Anonyymi

Tuusniemeläiset anopit on pahapäisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuusniemeläiset anopit on pahapäisiä.

Voi ollakin, ei ole kokemusta...

• Anonyymi

Ehkä anoppi oli järkyttynyt vävyn tepsi kytköksestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä anoppi oli järkyttynyt vävyn tepsi kytköksestä.

Tuskin se edes tietää mikä on tepsi? Kysyis varmaan, onko se joku ruoka. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tuskin se edes tietää mikä on tepsi? Kysyis varmaan, onko se joku ruoka. 🤣

Eiku juoma...? 🤔

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku juoma...? 🤔

xLiner

No sanalla sanoen mun ex-anoppi ei ole mikään ruudinkeksijä. Sellainen hölöttäjä, mikä ei malta kuunnella mitään... sen pitää antaa kälättää kälättämisensä ja kun tulee taukoa, niin sitten voi kysyä väliin, että saanko sanoa jotain? Sitten se kälättää usein vielä ja pitää odottaa, että voi uusia kysymyksen, mutta kyllä sekin uskoo, kun oikein kädestä kiinnipitäen näyttää jonkun asian...

Mutta hivenen tosiaan rasittava ihminen. 🤣

• Anonyymi

hassu juttu tuo teki Dissestä Dissdy

• Keskituloinen perhe. Itse olin 3 vuotta tätä kundia vanhempi. ”Anoppi” ajatteli että vien pojan huonoille teille olinhan köyhästä yh perheestä. Jaoin ilmaisjakelulehtiä viikonloppuisin, että sain itselleni taskurahaa. Loppujen lopuksi anoppi tajusi, että olin pojalle hyväksi. Rauhoitin menoa aika lailla. Jalatmaassa ja ehkä oikeastaan katselin perään, ettei mitään kauhean tyhmää tee.. välillä kyllä jouduin pudistelemaan päätäni, Grafiittien tekeminen oli lempiharrastus…

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      101
      1172
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      75
      641
    3. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      110
      597
    4. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      34
      574
    5. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      94
      547
    6. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      75
      521
    7. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      39
      491
    8. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      485
    9. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      62
      471
    10. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      47
      468
    Aihe