Että vain alkoholia juomalla tapaa naisia. Muutaman kerran olen vaan pyytänyt naisia luontoretkelle meren rantaan niin eivät ole halunneet lähteä. Ravintolaan kyllä olisivat lähteneet mutta itseäni ei baarit kiinnosta. En ole käynyt 10 vuoteen baareissa enää. Ja kyse ihan 40 v naisista. Kyllä on surkea paikka tinder, siellä vaan jotain alkkis naisia.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kevät tulee taas pian. Saa yksin mennä rannalle tai saareen grillaamaan makkaraa ja juomaan teetä. On mennyt kyllä vaikeaksi tutustu naisiin.
- Anonyymi
voi päästä AA-kerhoon jäseneksi jossa tapaa naisia.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata.
Me viinamiehet juomme viinaa naisseurassa.
Raitis mies ei naisia tapaa vaan käy merenrannalla kävelyllä ihan yksin.
t. viinamiesNo ei kyllä viinamieskään,muutku pubiruusuja,itse lähtisin mieluummin kyllä kävelylle merenrantaan kuin juomaan,jos näistä pitäis valita!
PallorMortis kirjoitti:
No ei kyllä viinamieskään,muutku pubiruusuja,itse lähtisin mieluummin kyllä kävelylle merenrantaan kuin juomaan,jos näistä pitäis valita!
Kivalta kuulostaa🥰
- Anonyymi
Nainen pelkää lähteä paikalle, jossa ei ehkä ole muita ihmisiä, tuntemattoman miehen kanssa. Baarissa parista drinksusta myös vapautuu, eikä jännitä niin.
- Anonyymi
Facebookissa on retkeilystä kiinnostuneita ryhmiä, jossa voisi löytyä sopivaa seuraa niin naisista kuin miehistä. Voi olla hyvinkin niin, etteivät naiset uskalla lähteä retkelle yksinään miehen kanssa, vaikka muuten kiinnostaisi.
- Anonyymi
Otamme viinakset mukaan luontoretkelle. Ja rakastelemme rajusti kuusen juuressa 🤣
- Anonyymi
Koettakaa vaikka picnikkiä. Sovitte mitä kumpikin tuo mukanaan. Eikä tarvitse olla mitään courmettia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505