Morjenstatteko muita hölkkääjiä lenkillä? Itse vaan tuijotan enkä edes nyökkää.
Morjestaminen lenkillä
20
479
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi rentoa nostaa lapasta aina kun kollega tulee vastaan.
- Anonyymi
Rentoa nostaa vauhtia ja painella ohi.
- Anonyymi
Morjenstetaan vain alta 5min/km menijöitä ja sekin pitää näyttää helpolta, ei muita.6-8min/km menijät täyttä ilmaa.
- Anonyymi
En morjesta koskaan, jos ei ole tuttu. Eikä yli 4 min/km hölkkäreitä tahdo edes katsella, nolottaisi tervehtiä ja tulla tervehdityksi, sillä joku voisi luulla, että olemme samaa hölkkäreiden sakkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En morjesta koskaan, jos ei ole tuttu. Eikä yli 4 min/km hölkkäreitä tahdo edes katsella, nolottaisi tervehtiä ja tulla tervehdityksi, sillä joku voisi luulla, että olemme samaa hölkkäreiden sakkia
Minua yksi pappahölkkääjä morjestaa joka kerta kun tulee vastaan. Rentoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua yksi pappahölkkääjä morjestaa joka kerta kun tulee vastaan. Rentoa.
sienestäjät ja marjastajat morjestaa minnuu
- Anonyymi
Vantaalaisia en morjensta tunnistaa muhkeasta parrasta ja hitaasta kähö vauhdista.
- Anonyymi
+ metrien päähän ulottuvasta lemusta
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Alle 4 min / km menijöille pysähdytään taputtamaan ja usein tulee huudahdettua samalla joku rytmikäs, isänmaallishenkinen kannustusfraasikin.
- Anonyymi
Hop hop, jaksaa jaksaa painaa painaa.
- Anonyymi
Rennosti hölkkään ohi jankoomatta
- Anonyymi
No en kyllä morjesta ketään tuntemattomia. Kengänkärkiä tuijotellen eteenpäin.
- Anonyymi
Hölkätessä ei kukaan morjesta koskaan. Kun vaihdan kilpapyörään, niin maantiellä autotiellä ajaessa tullee moikkauksia kilpapyörillä ajavilta. "Mummonpyörillä", maastopyörillä, jopoilla, hybrideillä jne. Ei tule moikkauksia.
- Anonyymi
minulle tulee morjestuksia kun mänen pelti paljaana
- Anonyymi
Perskokkareiden ei tarvitse tervehtiä toisiaan kun hölkkäävät SaksiRiikan perässä peräkanaa turmioon.
- Anonyymi
Ajan haaskausta edes vilkaista hitaita löntystelijöitä. Eivät viitsi edes yrittää. Toista se on stadissa, missä tervehditään nimellä kollegoita eli 4min vauhti eteneviä uljaita JUOKSIJOITA.
- Anonyymi
Minä läskinä nostan lapaa aina kun Bati tulee lenkillä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä läskinä nostan lapaa aina kun Bati tulee lenkillä vastaan.
Bati kannustaa sinua ihaillen ja näyttää iloisesti peukkua, kun hän itse köpöttelee 8min/km vauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bati kannustaa sinua ihaillen ja näyttää iloisesti peukkua, kun hän itse köpöttelee 8min/km vauhtia.
Höpsis. Bati polkee reipasta 23km/h vauhtia ja mulkoilee kulmien alta, kun köpöttelen 8min/km vauhilla vastaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346