Morjestaminen lenkillä

Anonyymi-ap

Morjenstatteko muita hölkkääjiä lenkillä? Itse vaan tuijotan enkä edes nyökkää.

28

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi rentoa nostaa lapasta aina kun kollega tulee vastaan.

• Anonyymi

Rentoa nostaa vauhtia ja painella ohi.

• Anonyymi

Morjenstetaan vain alta 5min/km menijöitä ja sekin pitää näyttää helpolta, ei muita.6-8min/km menijät täyttä ilmaa.

• Anonyymi

En morjesta koskaan, jos ei ole tuttu. Eikä yli 4 min/km hölkkäreitä tahdo edes katsella, nolottaisi tervehtiä ja tulla tervehdityksi, sillä joku voisi luulla, että olemme samaa hölkkäreiden sakkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En morjesta koskaan, jos ei ole tuttu. Eikä yli 4 min/km hölkkäreitä tahdo edes katsella, nolottaisi tervehtiä ja tulla tervehdityksi, sillä joku voisi luulla, että olemme samaa hölkkäreiden sakkia

Minua yksi pappahölkkääjä morjestaa joka kerta kun tulee vastaan. Rentoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua yksi pappahölkkääjä morjestaa joka kerta kun tulee vastaan. Rentoa.

sienestäjät ja marjastajat morjestaa minnuu

• Anonyymi

Vantaalaisia en morjensta tunnistaa muhkeasta parrasta ja hitaasta kähö vauhdista.

• Anonyymi

+ metrien päähän ulottuvasta lemusta

• Anonyymi

Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Alle 4 min / km menijöille pysähdytään taputtamaan ja usein tulee huudahdettua samalla joku rytmikäs, isänmaallishenkinen kannustusfraasikin.

• Anonyymi

Hop hop, jaksaa jaksaa painaa painaa.

• Anonyymi

Rennosti hölkkään ohi jankoomatta

• Anonyymi

No en kyllä morjesta ketään tuntemattomia. Kengänkärkiä tuijotellen eteenpäin.

• Anonyymi

Hölkätessä ei kukaan morjesta koskaan. Kun vaihdan kilpapyörään, niin maantiellä autotiellä ajaessa tullee moikkauksia kilpapyörillä ajavilta. "Mummonpyörillä", maastopyörillä, jopoilla, hybrideillä jne. Ei tule moikkauksia.

• Anonyymi

minulle tulee morjestuksia kun mänen pelti paljaana

• Anonyymi

Perskokkareiden ei tarvitse tervehtiä toisiaan kun hölkkäävät SaksiRiikan perässä peräkanaa turmioon.

• Anonyymi

Ajan haaskausta edes vilkaista hitaita löntystelijöitä. Eivät viitsi edes yrittää. Toista se on stadissa, missä tervehditään nimellä kollegoita eli 4min vauhti eteneviä uljaita JUOKSIJOITA.

• Anonyymi

Minä läskinä nostan lapaa aina kun Bati tulee lenkillä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä läskinä nostan lapaa aina kun Bati tulee lenkillä vastaan.

Bati kannustaa sinua ihaillen ja näyttää iloisesti peukkua, kun hän itse köpöttelee 8min/km vauhtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bati kannustaa sinua ihaillen ja näyttää iloisesti peukkua, kun hän itse köpöttelee 8min/km vauhtia.

Höpsis. Bati polkee reipasta 23km/h vauhtia ja mulkoilee kulmien alta, kun köpöttelen 8min/km vauhilla vastaan.

• Anonyymi

Allekirjoittanut sanoo lenkillä muille
      mitä ukko?

Saa käyttää.

• Anonyymi

Onko kaikki vastaantulijat pelkästään ukkoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaikki vastaantulijat pelkästään ukkoja?

Naisille voi heittää mitä eukko.

• Anonyymi

Ai jaa.

• Anonyymi

Morjenstan gopro ukkeleita.
      Pääsen kuvaan. Ai että

• Anonyymi

Tööttäilen gopro ukkeleille ohi ajaessa.

• Anonyymi

Moe mistäs olet tulossa?

• Anonyymi

En morjesta juoksijoita.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe