Minähän voisin kysyä Kulta Hipusta jos tarvis sinne ravintoiloiden puolelle vessojen ja ravintola puolen siivoojia.
Sillähän on 3 ravintolaa joissa ihmiset käy juopottelemassa, mutta kukaan ei halua siivoota juoppojen jälkiä vaan kaikki tulee mielummin töihin puhtaisiin tiloihin.
Minähän voisin tarjota itseäni tuohon hommaan, koska työttömänä en juopottele mutta olen sentään oppinut HAUKKUMAAN KAIKKIA JUOPPOJA!
Minulla ei kunniakkaan ole niin voin pitää vaikka työnohessa Juoppojen Haukkumis Facebook ja Youtube tiliä!
Jos oikein hyviä ollaan niin tulevat syömään sinne ja ei voi tietää vaikka saatas Michelin tähtiä!
Kyllähän minä tiedän, että Kulta Hipussa kyllä osaavat tehdä hienoja ihmisten ruokia sekä Juoppojen annoksia…
Minä kävin kuntouksessa syömässä, mutta en viittiny enää sen jälkeen käydä kun Inarista tuli ulkomaalaisia turisteja syömään kelkoilla. Ensimmäisenä piti olla kaljaa ja Ivalossa kulki huhu, että ulkomaalaisten turistien mukana leviää korona.
Ilmotin kuntouksessa, että minä en mee Hippuun syömään enää koska en minä halua koronaa.
Ohjaaja jäi itse sairaslomalle, koska hänen lapsi oli saanut koronan ja hän sai lapselta.
Sillä lipsahti, että he oli käyneet Ruotsissa ja he oli olleet Joulun aikaan koko perhe korona-karanteenissa ja hänen äiti oli ollut käymässä ja hänki oli joutunut karanteeniin.
Minä ilmotin, että minä en halua koronaa ja käytin muotoa : En ole tilannut koronaan joten minä en sitä halua vaikka ilmaiseksi saisin.
Sanoin ohjaajalle : Koronan pystyy välttämättä, kun noudattaa ohjeita, mutta jos ei noudata vaan tietoisesti liituaa menemään ja tietää, että koronan voi saada niin silloin syyllistyy kaltoinkohteluun.
Sanoin hänelle : Poliisitkin on saaneet kuulemma koronan ja minä kerroin, että sinä istut perhees kanssa kotona koronassa.
Ohjaajahan sai jatkaa Coronariassa ja minä lopetin kuntoutuksen. Tuosta ohjaajasta olis Coronarian esimiehen kuulunut tehdä rikosilmoitus, koska semmosia kuntouksia ole missä istutaan tietokoneella ja tullaan TYÖKUNTOON!
Omien lasten kaltoinkohtelija varmaan levitti koronaan Hipun kautta poliiseille. Ei ilmottanut mitään, mutta poliisit istu siinä samassa pöydässä syömässä missä ohjaaja istui kun satuttiin yhtä aikaa Hippuun syömään.
Ei pöytäliinoja vaihdeta, kuin tarvittaessa ja ei poliisien tai ravintolan tarvi ovelle laittaa lappua ” Tutkitaan koronaa, koska on epäilys että joku levittää kylällä.”
Ei Inarin kunnankaan tarvi ilmottaa, että tämä tulee kuntoutukseen koska tiedossa on että olet huolimaton!
Miksihän minä en ollut aiemmin älynnyt tuota.
2
218
Vastaukset 2
- Anonyymi
En ole tehnyt rikosilmoitusta vielä, koska Coronian esimiehellä on 2 vuotta aikaa tehdä rikosilmoitus miten minun kuntoutuksessa kaltoinkohtelusta sekä syrjinnästä.
Ei he noudattaneet sopimusta eivätkä kunnioittaneet minua.
Vankeus olis voitu estää jos kuntoutuksessa olis toimittu niin, kuin kunnan kanssa sovittiin.
Kuulin huhua, että joku oli saanut useita miljoonia euroja Inarin kunnassa korona korvauksia.
Kyllä minun mielestä oikeus on korvauksiin, koska tein AVI:lle ilmoituksen kun korona riehu kylällä.
Ei täällä pysty hoitamaan korona potilaita hengityskoneessa.
Jos on saanut koronakorvauksia sillä perusteella, että minä teen ilmoituksen kaikkien kuntalaisten hengen sekä terveyden puolesta ja heidän asiakkaat on tuoneet koronaa niin he on ajaneet omia etujaan sekä käyttää suoraan hyväksi ja syrjii minua!
Lappalaisen ja Inkilän johtajilla on ollut suurempi velvollisuus tehdä AVI:lle ilmoituksia mitä minulla, koska heidän asiakkaat kaikki sai asettaa vaaraan.
Mukavahan se on, että he saa lisää rahaa ja tappaa kaikki!
Valviiralle tein uuden ilmoituksen ja kyllä sekin kunnanhallituksen/valtuuston käsittelyyn menee niin saavat taas omia minun tekemiä ilmoituksia joilla saavat lisää rahaa!
Vastuun tuntoiset yrittäjät toimii noin!
Kyllä minä saan haukkua, koska minä sentään olen töitä!
Lappalaisilta ja Inkilöiltä tuskin kukaan haluaa KORVAUKSIA, koska he käyttää suoraan minua HYVÄKSI ja ei tämmösiä ole SOVITTU!
Kyseessä on sopimus rikko jos noin ovat toimineet!
Minä olen ilmottanut, että minä haluan BILJOONA euroa ja minä otan niistä MILJARDIN euroa ja loput jaetaan ALKUPERÄISTEN SUOMALAISTEN kesken.
Saamelaiset ja koltansaamelaiset aloitti itse syrjimään ja he väittää, että me suomalaiset asutaan heidän mailla.
Ei heillä ole rahaa maksaa meitä pois täältä, he ei hoida asioita vaan kaltoinkohtelevat itseään sekä meitä muita!
Edes korona ei hetkauttanut…
Minä tein ilmoituksia, koska minulla alko huolestuttamaan että voi joutua EDUNVALVONTAAN.
Minua tuo ei haittaa, koska minulla ei ole semmosia omaisuuksia eikä varoja että vituttas jos edunvalvontaan joutuu.
Ei minun vanhemmillakaan ole, mutta isä on kerran jo antamassa minulle omien pankkitilien käyttöoikeudet koska hän pääsee äidin kanssa suoraan minun edunvalvontaan, koska minä olen tehnyt AVI:lle ja Valviiralle ilmoituksia.
Olen tätä kyttämäästi kestänyt joten minua ei tarvi kytätä tulevassa vaan kyllä kytät pääsee ihan itse kytättäväksi.
En ole kunnanjohtaja eikä minusta voi tulla Pormestaria, koska se ei ole ikuinen virka vaan Pormestari valitaan muistaakseni 2vuoden välein uudelleen!
Inarin kunnassa on paljon ihmisiä joita en SUOSTU EDES RAHASTA EDUSTAMAAN!
Ei ketään voi pakottaa edustamaan eikä pitämään sellaisten ihmisten puolia joita ei voi sietää eikä koe edustavansa heitä!
Joku ilmotti mulle facebookissa ” Oot niin ryppynen vittu!”
En ole omasta mielestä, mutta toki RYPPYNEN VITTU VOIN OLLA HEILLE jotka sitä mieltä on!
Varmaan vihanen vieläkin siitä, kun hänen työkaveri meni NAISEN kanssa hänen luvalla hänen kotia sekstaan.
Aamulla jouduttiin uudelleen sekstaan, koska ei keittänyt edes kahvia.
Lähettiin pois niin näki NAISEN ja eihän minua kukaan kutsu naiseksi vaan kaikki kutsu minua nimellä.
Nimen eteen tulee 99.9% varmuudella ” Voi vitun xxxx ja xxxx jutut! Näistä ei kyllä kukaan saa selvää onko nämä totta vai taas omia höpinöitään!”
Minusta kyllä mukava päästä käräjille näkemään kaikki faktat!
En tiiä, että tarvinko minä avustajaa mutta voin tarvia jonku joka pitää tuolissa paikallaan.
Jos minä repeän nauruun niin minä puren nyrkkiä, mutta voi olla että se ei auta vaan räjähdän nauruun.
Oon ensin kippurassa ja nousen seisoon koska menee vatsa kipeäksi, mutta voin myös tippua suoraan lattialle ja nauraa kippurassa!
Huomasin kerran, että NAURAMINEN laihduttaa sekä vahvistaa vatsalihaksia!
Nauraminen aktivoi semmosia vatsalihaksia joita et pysty edes punttisalilla treenaamaan!
Yrittäkää nostaa painoja sekä nauraa samalla! Ette varmasti onnistu siinä, koska en minäkään siihen pysty. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18292306
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531188
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 70648
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49607Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?63540