Kyllä se vaatii aika kovaa motivaatiota, että lähtee kiertämään pitkää lenkkiä. Oletteko koskaan miettineet, mikä pitää teidät tiestöllä? Mistä se loputon motivaatio kumpuaa päivästä toiseen? Minä itse innostuin juoksemaan, kun 'maria' antoi pakit.
Lenkkeilymotivaatio
18
482
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole motii.
Alkoo mänee kuule.
Tulos E24 dns.
Mitä sinulle kuuluu hölkät.
Mäne tahkon ironmän keskusteluun - Anonyymi
Siula hyvä syy hölkätä. Nainen antoi pakit. Oletko harkinnut Kokkolaa?
- Anonyymi
Miula tavo marathon sub3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miula tavo marathon sub3.
Miula alle neljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miula alle neljä.
Kuule, tavo asetettava niin ylös, että sen voi alittaa kumartamatta. Sub3 siullekin ja dns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, tavo asetettava niin ylös, että sen voi alittaa kumartamatta. Sub3 siullekin ja dns.
Dns:t perheellisten ukkojen selityksiä. Aikamiespojat juoksee kilpailun maaliin tavossa onnistuen.
- Anonyymi
Hommosin Hokat.
- Anonyymi
Otappa eetuolavista oppia.
Ei tarvi motii - Anonyymi
Eipä se lönköttely ihmeempää motia vaadi. Ottaa vain aikansa.
- Anonyymi
Ei ole motivaatiota lenkkeilyyn. Sohva kutsuu.
- Anonyymi
Sub 3 haaveet miula lenkkimotivaatio.
- Anonyymi
Jonakin päivänä se sub3h vielä menee. Se saa käymään lenkillä.
- Anonyymi
Liika kova vauhti, jos motin kanssa haasteita. Rennosti kun mänee, jaksaa kevyesti 2h.
- Anonyymi
Miula hölkän rentous motivaation lähde.
- Anonyymi
En ole vielä uskaltanut soittaa `marialle`.
- Anonyymi
Minulla tilanne eteni siihen pisteeseen, että 'maria' soitti ja kertoi, ettei ole kiinnostunut. Juoksut jatkuu, kun ei tarvitse perheellisenä miehenä kuluttaa aikaa epäsynergioivasti parisuhdehommiin.
- Anonyymi
Miula hölkkähommat lähti siitä kun uattelin tekeväni vaikutuksen naisiin. No sitten menivät työtkin, nykyään olen ammattijuoksija.
- Anonyymi
Ooaaee : )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213698
- 891824
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881264Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671220- 551086
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182955- 61922
- 42876
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis141823