Kyllä se vaatii aika kovaa motivaatiota, että lähtee kiertämään pitkää lenkkiä. Oletteko koskaan miettineet, mikä pitää teidät tiestöllä? Mistä se loputon motivaatio kumpuaa päivästä toiseen? Minä itse innostuin juoksemaan, kun 'maria' antoi pakit.
Lenkkeilymotivaatio
18
469
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole motii.
Alkoo mänee kuule.
Tulos E24 dns.
Mitä sinulle kuuluu hölkät.
Mäne tahkon ironmän keskusteluun - Anonyymi
Siula hyvä syy hölkätä. Nainen antoi pakit. Oletko harkinnut Kokkolaa?
- Anonyymi
Miula tavo marathon sub3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miula tavo marathon sub3.
Miula alle neljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miula alle neljä.
Kuule, tavo asetettava niin ylös, että sen voi alittaa kumartamatta. Sub3 siullekin ja dns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, tavo asetettava niin ylös, että sen voi alittaa kumartamatta. Sub3 siullekin ja dns.
Dns:t perheellisten ukkojen selityksiä. Aikamiespojat juoksee kilpailun maaliin tavossa onnistuen.
- Anonyymi
Hommosin Hokat.
- Anonyymi
Otappa eetuolavista oppia.
Ei tarvi motii - Anonyymi
Eipä se lönköttely ihmeempää motia vaadi. Ottaa vain aikansa.
- Anonyymi
Ei ole motivaatiota lenkkeilyyn. Sohva kutsuu.
- Anonyymi
Sub 3 haaveet miula lenkkimotivaatio.
- Anonyymi
Jonakin päivänä se sub3h vielä menee. Se saa käymään lenkillä.
- Anonyymi
Liika kova vauhti, jos motin kanssa haasteita. Rennosti kun mänee, jaksaa kevyesti 2h.
- Anonyymi
Miula hölkän rentous motivaation lähde.
- Anonyymi
En ole vielä uskaltanut soittaa `marialle`.
- Anonyymi
Minulla tilanne eteni siihen pisteeseen, että 'maria' soitti ja kertoi, ettei ole kiinnostunut. Juoksut jatkuu, kun ei tarvitse perheellisenä miehenä kuluttaa aikaa epäsynergioivasti parisuhdehommiin.
- Anonyymi
Miula hölkkähommat lähti siitä kun uattelin tekeväni vaikutuksen naisiin. No sitten menivät työtkin, nykyään olen ammattijuoksija.
- Anonyymi
Ooaaee : )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025