Olen kolmannen polven helluntailainen, mutta minulla ei ole mitään kokemusta Jumalasta. Ei sitten niin yhtään mitään.
Rukous ei auta. Todistaminen ei auta. Raamatun lukeminen ei auta. Kokouksissa käynti ei auta. Esirukoilu ei auta.
Ei yhtään kokemusta Jumalasta. Ei sitten niin yhtään mitään.
Mistä tämä johtuu?
Minulla ei ole mitään kokemusta Jumalasta
8
177
Vastaukset
Mistä sinä olet sitten todistanut?
- Anonyymi
Jeesuksesta. Siitä, kun hän kuoli ristillä ja Jumala herätti hänet ylös. Ja että synnit saadaan anteeksi, kun uskotaan tämä sanoma.
- Anonyymi
Tervetuloa ateismiin jonain päivänä.
Näin monet ovat menettäneet Jumaluskon. Jumalaa ei vain löydy mistään tai mitenkään.
Sen uskominen on vain opetettu lapsena ja lähipiiri saattaa vaatia sitä. Siihen kyllä haluisi uskoa, mutta koko ajan se on vain kauempana vaikka kuinka yrittää. Oma rehellisyys on myös koetuksella koko ajan kun pitää yrittää saada sitä mahtumaan sinne missä sitä ei ole omalla havainnolla.
Mutta jatka toki etsintää. Ehkä vielä löydät Jumalan. - Anonyymi
Jumala ei tahdo ilmestyä ja puhua sinulle. Ei siinä sen kummemmasta ole kysymys. Sinulle on varattuna toinen tehtävä ja toinen tarkoitus. Ateistina.
- Anonyymi
Et ole helluntailainen. Olet ateisti.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18295740
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss642948- 2002931
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232212- 701740
- 1451528
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1881470Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121418Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1571412- 901324
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2311251