Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa uskot että sinulla olisi hyvä yöllinen yhteensopivuus?

-flowersreally-

12

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jasu <3

• Anonyymi

Tuskinpa. Minä kuorsaan.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa. Minä kuorsaan.

Jasu

Kissat kehrää, ei kuorsaa. 😊

• Aijaa no sitten. 😅

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa no sitten. 😅

No niin. 😂

Tykkään kyllä kissoistakin, mutten yhdestä kissojen ominaisuudesta. Siitä, että ne leikkii jyrsijöillä huvikseen ennen kun tappaa, eikä suinkaan tapa aina edes syödäkseen. Vain huvikseen. Ja minä kun taas olen jyrsijä hullu. Minusta ne on viehättäviä olentoja, jopa paljon parjatut ja pelätyt rotat on ihania.

Jasu

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa no sitten. 😅

No löytyikö viikonloppuna joku kiva mies treffeille ja otitko siitä oman miehen eli oletko nyt varattu nainen

• Anonyymi kirjoitti:

No niin. 😂

Tykkään kyllä kissoistakin, mutten yhdestä kissojen ominaisuudesta. Siitä, että ne leikkii jyrsijöillä huvikseen ennen kun tappaa, eikä suinkaan tapa aina edes syödäkseen. Vain huvikseen. Ja minä kun taas olen jyrsijä hullu. Minusta ne on viehättäviä olentoja, jopa paljon parjatut ja pelätyt rotat on ihania.

Jasu

En minäkään tykkää tuosta kissojen ominaisuudesta. 😕

• Anonyymi kirjoitti:

No löytyikö viikonloppuna joku kiva mies treffeille ja otitko siitä oman miehen eli oletko nyt varattu nainen

No en varmaan olisi täällä, jos olisin varattu. Ei mulla ole mikään kiire, mutta sulla vissiin on? 🤔

• Anonyymi

Ei kenenkään kiitos.

• Anonyymi

Aloittajan kanssa 😅

• Pitäisikö keskellä yötä herätä sovittelemaan?
      Parasta on sovitella päivänvalossa ja pirteänä, jos vaan aikataulu antaa myöden.

• Anonyymi

Ei kenenkään 😃

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe