Ei näytä hyvältä

Anonyymi-ap

Mitä ajattelette nykyajan uskovista mulla on yksi uskovainen ystävä tai oli oka erosi aviomiehestään ei raamatullisen syyn takia. Hän näyttää nyt olevan parisuhteessa hänen hengellinen tilanteensa ei näytä hyvältä. Hän joutuu raamatun mukaan kadotukseen.

19

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten siellä Espoon kirjastossa menee?
      Onko palvottu saatanaa?
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Entisaikoja voi toki tarkastella ikäänkuin ulkopuolelta, hieman kuin kuvastimesta.

    • Anonyymi

      Raamatussa selvästi sanotaan että lopun aikoina monet luopuvat uskostaan.
      T:aloittaja

    • Anonyymi

      Se voi naurattaa vielä mutta kuoleman porteilla kun olet ja Herra sanoo en tunne sinua muuttuu nauru itkuksi.
      T:aloittaja

    • Anonyymi

      Ei tuo ole niin kuoleman vakavaa. Tätä tapahtuu alvariinsa myös meidän lopun ajan kaikki käskyt pitävässä seurakunnassammekin.

      Vain yksi on tärkeä: muista pyhittää lepopäivä, sillä Sapatti peittää syntienkin paljouden!

      Kiitos sapatin Herralle! Amen.

      1234567---

      Ps. naispappeutta se ei kuitenkaan pyhitä!!!!

      • Anonyymi

        Kyllä se on kuoleman vakavaa avioliitosta voi erota vain raamatullisen syyn takia. Ja jos eroaa niin silloin ei saisi enää ottaa uutta kumppania koska se on aviorikos.


    • Anonyymi

      Ajattelen, että asia ei kuulu sinulle pätkääkään.

      • Anonyymi

        En tiedä kuka olet mutta minä olen ystävästäni huolissani toivon että hän pääsisi taivaaseen mutta avionrikkojat eivät pääse.


    • Anonyymi

      Joku poisti lähettämäni sananpaikka linkin.
      Oletko sellainen ihminen että luet raamatusta ne kohdat mitkä sinua miellyttävät elät oman pääsi mukaan.

      2https://raamattu.fi/raamattu/KR92/1TI.4

      • Anonyymi

        Tämä aloittajalta.


    • Mitä Jeesus sanoikaan kivien heittelystä...

      • Anonyymi

        En heitä kiveä puhun ihan raamatun säännöistä.
        Avaa raamattu sieltä löydät ja yllä oleva linkki se kuvastaa aikaa jossa elämme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En heitä kiveä puhun ihan raamatun säännöistä.
        Avaa raamattu sieltä löydät ja yllä oleva linkki se kuvastaa aikaa jossa elämme.

        Juurikin raamattuun viittasin. Ja kävin lukemassa sinun linkkisi. Siinä ei ollut mitään uutta.
        Sorry nyt vaan mutta kyllä sinä kivität. Erot on rankkoja, ystäväsi kaipaisi ystävyyttä ei selkäänpuukottamista.
        Älä tuomitse tai sinut tuomitaan, lukee Sanassa.


    • Anonyymi

      Nykyään näyttää siltä että se kadotus on zen kumppanin kanssa niin kovasti kasvetaan erilleen.

      Ei millään jakseta olla nykykumppanin kanssa pitää vaihtaa ihan pakko.

      • Anonyymi

        Jeesus Kristus liittää ihmiset takaisin yhteen.


    • Anonyymi

      Toisaalta se on hänen oma asiansa jos haluaa mennä helvettiin.

    • Anonyymi

      Hengellinen musiikki ei ole kovinkaan suosiossa tänäpäivänä. Varsinkin kun sottaavat niin paljon. Suviseuroillakin. Mutta mikäs keissi tää maksettujen viulujen miesjäsenen pedofilia rikos on? Saako kristityt laulajat maata kehdossa niinkuin aikuisen kanssa, ja tehdä rahaa musiikilla?

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe