Suomalainen on sellainen että jos jollekin laittaa Facebook kaveripyynnön niin ei voi laittaa viestiä että "sorry en voi ottaa kaveriksi kun olen varattu" tms. Sen sijaan estetään facessa.
Kumminkin jos kännissä nähtäisiin niin hyökkäisit kaulaani ja suutelisit. Tuota en ymmärrä suomalaisissa naisissa. Vaikuttaa että kyse on enemmänkin sitten järki-avioliitosta kuin rakkausavioliitosta.
Facebookin estäminen
13
343
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo taida mikään yleinen toimintamalli olla. Olisikohan se nyt taas peiliin katsomisen paikka?
- Anonyymi
Tulikohan mieleesi että on naisia
Joille tulispaljon näitä outoja kaveripyyntöjä
Joille sanoa kiitos ei .
Joten on helpompi rajoittaa kaveri ja viesti pyynöt niin että itte lähettää eka viestin ja avaa yhteyden ...
Naiselta - Anonyymi
Ei facebook kaveripyyntö ole mikään treffipyyntö ja siihen olisi outoa vastata olevansa varattu. Olet kummallinen. Jos joku kännissä haluaa olla kaverisi niin älä odota liikoja. Pikkunaiset nyt vaan on tuollaisia kännihalailijoita.
- Anonyymi
Voi olla tauolla face.
- Anonyymi
Itse en ota enää lainkaan uusia kavereita. Entisetkin olen karsinut muutamaan. Ei ne vaan ole mitään kavereita siellä vaan liian uteliaita ihmisiä. Kaverit ottavat yhteyttä soittamalla, s.postilla tai tekstiviestillä. Ennen tuli myös kirjeitä kirjoiteltua kavereiden kanssa, ei enää.
- Anonyymi
Hyvä Ap, järkiliitosta on kysymys👍
Ei ole tarkoitus olla epäkohtelias, mutta mulla on sellainen periaate, et en hyväksy tuntemattomia kaveriksi. Pitää olla edes tuttu, että voisin hyväksyä.
Kaikki kaverit on jotain sukulaisia, entisiä työkamuja, koulukamuja tai lähimpiä kavereita / ystäviä. En ole siitä tinkinyt, mutta ei ole tarvetta myöskään estää tai ghostata ihmisiä. Vastailin muuten vain.- Anonyymi
Se on se ätmin vitsaus ollut varmaan läpi elämän. Feikkirofiilit estetään ja naiset ei halua limanuljaskaa elämäänsä seuraamaan, ätmin keino tähän on harrastaa sitä sitten laittomasti. Tajuat varmasti itekin mikä säälittävä pel le olet.
- Anonyymi
Nykyisin tulee paljon sellaisia feikkiprofiilin kaveripyyntöjä. Joku on onnistunut tekemään tutun nimellä profiilin ja kopioinut vielä jonkun facebook kuvankin siihen. Nyt ei kannata edes tuttujensa kaveripyyntöihin vastata, ellei ole ihan varma, että toinen on oikealla asialla. Nuo feikkiprofiilit alkaa pyytelemään salasanoja, rahaa lainaksi tms.
- Anonyymi
Vielä pahempi on Kun ne soittaa tekaistuihin töihin
Pitää olla tosi tarkkana
- Anonyymi
Se on nykyajan some elämää ja tyhmät naiset.
- Anonyymi
En nyt aina oikein ymmärrä.
Tämän.sanon.usein.silti aina ensimmäisenä kun.jotain jos nähtäisiin.
Sekin on minussa sisään "rakennettu" sanonta, koska inhoan päällehyökkäöväisyyttä.
On.parempi olla varovainen.
Siksi kai olen tälläiseksi syntynyt.
Laittaisko vielä sydämiä perään. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727