Yksi nuorille ja näteille ja ja toinen kurpille. Ei näillä kahdella ryhmällä ole mitään yhteistä niin ei niitä voi samana päivänä juhlia.
Pitäisi olla kaksi eri naistenpäivää
26
350
Vastaukset
Onneksi tällä palstalla, tuo ehdottamasi tilanne, ei ole tarpeellinen. Täällä ei ole kurppia (ei ole koskaan ollut), vaan ainoastaan kauniita, fiksuja ja tyylikkäitä rotunaisia. Fakta tieto! 😃🌸
Heille kaikille toivotan Hyvää Naistenpäivää. 🌹- Anonyymi
Sinäkin olet kurppa, oikein emäkurppa 50+ v.
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet kurppa, oikein emäkurppa 50 v.
Olet taas väärässä.
Voisitko esittää mielipiteesi ilman herjaamista ja haukkumista? Koitahan uudestaan, jos se sinun verbaalinen lahjakkuutesi sittenkin löytyisi.
Ole hyvä! Voit aloitta ....- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihan samaa sakkia. Niillä on nimenomaan poittina se ettet sinä heitä ansaitse. Et kumpaakaan.👎💩
- Anonyymi
Ansaitset paljon parempaa!💩 ätmeihin,runkkareihin tai munaminämiehiin ei tyydytä.👍😊💩
Joo, minä voisin siihen kurppapäivään osallistua, kun en muutenkaan ole niin ulkonäkökeskeinen ihminen.
Nyt kun olen kuitenkin keski-ikäinen, niin ei voi nuoreksi enää puhua.
Voisin itseasiassa järjestää vaikka bileet meidän 35+ naisten kunniaksi ensi vuonna. Olisiko kiinnostusta naisilla? 😘- Anonyymi
Mitä sä siitä murehdit ku ei sulla ole ikin ollu eikä tule oleen minkäälaist naista niin ei sul ole mitää aihet juhlia ei minää muunakaa päivänä kyl ku suohirviöille ei ole omaa päivää
- Anonyymi
Ehkä ne just onkin niitä eri moninaisia sukupuolia.
- Anonyymi
kyllähän 18-vuotiaalle adonikselle jo 23-vuotias nainen näyttää vanhalle kurpalle poikkeuksettakin.
- Anonyymi
Heh, melkomoisia pikkupoikia 18v:t Ei se ole niinkuin jossain sarjoissa jossa niitä näyttelee reilusti kakskymppiset.
- Anonyymi
Kurpan päivä voisi olla kun kaamos on pahimmillaan ja nuorten naistenpäivä kun kesä on kauneimmillaan.
- Anonyymi
Eiköhän nuo mollaamasi kurpat ole kokenut paljon onnellisemoia ikimuistoisia kokemuksia elämässäsi,kun sinä olet keskittynytelämässäsi heitä katkeruudessasi maalittamaan.. kummalla on ollut mielekkäämpi elämä. Kysynpähän vaan.💩
Naistenpäivänä naisten ostokiima tuplaantuu. Kun tullaan kotiin, kauppakassit kahisten, ei tarvi ukolle mitään selitellä.
Sellainen on naisten päivä.- Anonyymi
Ei ihme ettei sinulle naista löydy.
- Anonyymi
Kurpasta se sinäkin oot maahan ponnistanut. Ensimmäiset sanat oli kaikella todennäköisyydellä että yhyyhy miks naiset on rumapainosii ja yhyhyhy tästä alkaa ätmin elämä.
- Anonyymi
Ai jaa, 3 litraa maitoa ja hiivapaketti, ei oikein kassit kahisseet. Huomenna pitää kyllä täydentää ostoksia, mutt oikein muuta en tänään tarvinnut. Riistapataa jäi töissä hieman tähteksi ja ostin sitä DronninHolmin mansikkahillo purkillisen.
Joten illallinenkin, oli suunnilleen sillä ratkaistu, mitä nyt simpukkapastaa hiukan keitin kastikkeen lisäksi ja eilinen salaatti jääkaapista pöytään. Elukoille oli omat teolliset eväänsä tänään, vaihteeksi purkkipuokaa niille... kaikille.
Hyvää naisten päivää sinnekin! - Anonyymi
Jumalauta mä oon ihana nainen ja vielä sen joku tajuaa, elämältä ansaitsen kaiken... en itke sun perään , mä etsin jonkun joka paremmin mua rakastaa....
- Anonyymi
Sä oot itse tota mieltä mutta harva mies pitää kurppaa ihanana.
No siinä tapauksessa pitäis olla kuule miestenpäiviäkin kaks.
- Anonyymi
Tai miksei kolmekin. Meille kilteille kunnollisille homomiehille salainen päivä jota ei laiteta kalenteriin.
- Anonyymi
Nimittelevätköhän nämä kurppamiehet myös omia äitejänsä ja mummujansa kurpiksi. Sääliksi käy.
- Anonyymi
Kitkeristä kommenteista näkee millaisia vanhoja tätejä tänne kirjoittelee.
- Anonyymi
Ei vaan aloittajasta huomaa kuinka yksinäinen ja surullinen ihminen on, ehkä koulukiusattu joka jakaa nykyään aikuisena pahaa oloaan virtuaalisesti.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti en ole missään iässä kaivannut naistenpäivää tai mitään muitakaan kissanristiäisiä.
Jasu Vähän samanlaista, kuin Italiassa muuan kaupunginjohtaja päätti, että nuoret naiset voivat rantailla ilman yläosaa, mutta vanhat eivät. Metelihän siitä tuli. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806