Rupesin miettimään, että jos mä nyt kuolisin, syystä taikka toisesta, niin menisi vähintään vikkkoja, ehkä jopa kuukausia, kunnes joku alkaisi kyselemään perään! Ehkä joku ulosottomies sähkölaitoksen, teleoperaattorin tai vakuutusyhtiön tms. toimeksiannosta, tai työpaikalta joku, mutta tuskin sieltäkään...
Tunnetko ketään tällaista kaltaistani tyyppiä, oman elämänsä yksinäistä erakkoa?
Mietin, jos kuolisin, niin...
6
294
Vastaukset
Kunhat et kuolisi😔
- Anonyymi
Sama juttu.
- Anonyymi
Tunnen, lasteni isän veli on juuri tuollainen, on asperger, eikä itse ota koskaan yhteyttä edes lähisukulaisiinsa.
- Anonyymi
Kyllä minua kysellään, viimeksi elatusmaksuista. Ja ylipäätään rahan takia ei voi jäädä piiloon. Mutta kukaan ei kysy, mitä minulle kuuluu.
En tunne, mutta lehdissä on jatkuvasti juttua tuollaisista tapauksista, että on löytynyt hengetön kerrostalohuoneesta kun joku huoltomies on mennyt tekemään jotain säätöä. Viimeksi luin sellaisesta henkilöstä joka oli tyystin kadonnut, ja lopulta löytyi sängyn alta kuolleena....
- Anonyymi
Aikoinaan, kun ei vielä ollut lasta, ajattelin minulle käyvän niin eläkkeellä. Syyt: mies paljon vanhempi, ja tilastojen mukaan kuolevat muutenkin aiemmin kuin naiset, eli hän olisi poissa. Ei ystäviä. Vanhemmat oletettavasti kuolleet silloin. Eläkkeellä ei kaivata töihinkään.
Sitten saimme lapsen, ja toivoa löytymisestä ennen muumioitumista siis on. Tosin eihän se minua enää siinä vaiheessa haittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802171Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131878Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1251646- 1401311
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala434734- 52602