Kuinka hyvin tunnet palstalaisia?

Anonyymi-ap

Siinäpä se otsikossa tulikin. Järjestääkö joku jotain kokoontumisia jossain päin Suomea ja jos, oletko osallistunut niihin?
Mielenkiinnosta vain kyselen.

😊

124

833

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraava miitti tulille. Tulisin satavarmasti.

      • Hyvää iltapäivää, täähä se ois 👍 kertyis vähä rohkeutta lähtee miitteilee, muutenki ku vaan välttämättömissä työasioissa 😊 olisi mukava tava uusia ihmisiä 😇 ja jospa löytyisi vaikka ihan oikeita ystäviä 🥰 itselläni kun ei ystäviä tosielämässä ole. mutta luulempa että tämä suomi24 miitti jää vain pelkän palstalla pohdiskelun tasolle 😌 on toki rehellisesti myönnettävä että onhan pohdiskelu hyvin terapeuttista ja terveyttä edistävää ainakin itselle ollut ☺️ ja pitää ajatukset sillee virkeinä, elämänvirta säilyy. oikein aurinkoista lauantai iltapäivää 🌞 siunaustasta 🙏 iloa valoa ja toivoa 💝💖


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää, täähä se ois 👍 kertyis vähä rohkeutta lähtee miitteilee, muutenki ku vaan välttämättömissä työasioissa 😊 olisi mukava tava uusia ihmisiä 😇 ja jospa löytyisi vaikka ihan oikeita ystäviä 🥰 itselläni kun ei ystäviä tosielämässä ole. mutta luulempa että tämä suomi24 miitti jää vain pelkän palstalla pohdiskelun tasolle 😌 on toki rehellisesti myönnettävä että onhan pohdiskelu hyvin terapeuttista ja terveyttä edistävää ainakin itselle ollut ☺️ ja pitää ajatukset sillee virkeinä, elämänvirta säilyy. oikein aurinkoista lauantai iltapäivää 🌞 siunaustasta 🙏 iloa valoa ja toivoa 💝💖

        Saanko tehdä kasvoistasitekoäly muudeldun version tähän viesti ketjuun, jota itse käytän kuvissani🥰
        Ehkä ihmiset tajuaisit lopettaaminun kiusaamiseni kun olen tunnistettu henkilö. Vertauskuvallisesti tekisin esimerkin. Ehkä lopettaisivat.😔
        Tässä on taas hyökkäys.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18306292/kuinka-hyvin-tunnet-palstalaisia#comment-126776230


      • Anonyymi
        AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää, täähä se ois 👍 kertyis vähä rohkeutta lähtee miitteilee, muutenki ku vaan välttämättömissä työasioissa 😊 olisi mukava tava uusia ihmisiä 😇 ja jospa löytyisi vaikka ihan oikeita ystäviä 🥰 itselläni kun ei ystäviä tosielämässä ole. mutta luulempa että tämä suomi24 miitti jää vain pelkän palstalla pohdiskelun tasolle 😌 on toki rehellisesti myönnettävä että onhan pohdiskelu hyvin terapeuttista ja terveyttä edistävää ainakin itselle ollut ☺️ ja pitää ajatukset sillee virkeinä, elämänvirta säilyy. oikein aurinkoista lauantai iltapäivää 🌞 siunaustasta 🙏 iloa valoa ja toivoa 💝💖

        Juu juu. Miittiin kaikki ätmiä myöten.


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää, täähä se ois 👍 kertyis vähä rohkeutta lähtee miitteilee, muutenki ku vaan välttämättömissä työasioissa 😊 olisi mukava tava uusia ihmisiä 😇 ja jospa löytyisi vaikka ihan oikeita ystäviä 🥰 itselläni kun ei ystäviä tosielämässä ole. mutta luulempa että tämä suomi24 miitti jää vain pelkän palstalla pohdiskelun tasolle 😌 on toki rehellisesti myönnettävä että onhan pohdiskelu hyvin terapeuttista ja terveyttä edistävää ainakin itselle ollut ☺️ ja pitää ajatukset sillee virkeinä, elämänvirta säilyy. oikein aurinkoista lauantai iltapäivää 🌞 siunaustasta 🙏 iloa valoa ja toivoa 💝💖

        Rakas olisi mukava pistää sinusta kiva kuva tähän🥰

        Annathan luvan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Saanko tehdä kasvoistasitekoäly muudeldun version tähän viesti ketjuun, jota itse käytän kuvissani🥰
        Ehkä ihmiset tajuaisit lopettaaminun kiusaamiseni kun olen tunnistettu henkilö. Vertauskuvallisesti tekisin esimerkin. Ehkä lopettaisivat.😔
        Tässä on taas hyökkäys.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18306292/kuinka-hyvin-tunnet-palstalaisia#comment-126776230

        Hyvää Iltapäivää, ja oikein paljon kiitos viestistä 🥰. tottakai saat tehdä, olisi itseasiassa ihan mielenkiintoista nähdä minkälainen siitä tulee 🤔
        oikein siunattua 🙏 ja aurinkoista kevättalvea sulle 🌞 ja paljon voimia, on tärkeää muistaa myös viikonloppuna levätä, jotta jaksaa taas harmaan arjen keskellä 😊


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hyvää Iltapäivää, ja oikein paljon kiitos viestistä 🥰. tottakai saat tehdä, olisi itseasiassa ihan mielenkiintoista nähdä minkälainen siitä tulee 🤔
        oikein siunattua 🙏 ja aurinkoista kevättalvea sulle 🌞 ja paljon voimia, on tärkeää muistaa myös viikonloppuna levätä, jotta jaksaa taas harmaan arjen keskellä 😊

        Olen kiitollinen sinun luvastasi lupa pitää aina olla koska en osannut päättää minkä laitan . Ole hyvä! toivon että tykkäät. Toivon että muuttaisivat käytöstä. Olen sinulle erittäin kiitollinen.

        https://aijaa.com/zH4oGT

        https://aijaa.com/7DQ5Xe

        https://aijaa.com/ppp2su


      • valtakunta kirjoitti:

        Rakas olisi mukava pistää sinusta kiva kuva tähän🥰

        Annathan luvan.

        Hei, kiitos viestistä 🥰 laitetaan kuva tulemaan 👍, annan sulle luvan 😇 jään jännityksellä seuraamaan minkälainen siitä tulee 🤗

        oikein aurinkoista 🌞 ja siunattua lauantai-iltapäivää 🙏 ja paljon haleja tietty 🤗 on mukavaa kun joku luotettava aikuinen kenen kanssa vaihtaa kuulumisia 😊✨


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen kiitollinen sinun luvastasi lupa pitää aina olla koska en osannut päättää minkä laitan . Ole hyvä! toivon että tykkäät. Toivon että muuttaisivat käytöstä. Olen sinulle erittäin kiitollinen.

        https://aijaa.com/zH4oGT

        https://aijaa.com/7DQ5Xe

        https://aijaa.com/ppp2su

        Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅

        Ole hyvä vaan pistetty Fantasiaa aihe ja jalkapallolija.
        Oikein kansikuva mystinen . Saisi kivan tausta kuvan yksinäiset naiset🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ole hyvä vaan pistetty Fantasiaa aihe ja jalkapallolija.
        Oikein kansikuva mystinen . Saisi kivan tausta kuvan yksinäiset naiset🥰

        Miksi joku haluaisi jonkun muokatun fiktioihmisen kuvaa katsella? En mä yksinäisenä halua silti vaan mielikuvitusmiestä ajatella.
        Mystistä on kyllä taas vaikka missä.


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅

        Tottakai sinun kuvia ei muut saa käyttää, jos et halua.
        Ettei ne henkilö saa pitää ees taustakuvina .🤔
        Onneksi sain luvan🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku haluaisi jonkun muokatun fiktioihmisen kuvaa katsella? En mä yksinäisenä halua silti vaan mielikuvitusmiestä ajatella.
        Mystistä on kyllä taas vaikka missä.

        Sinullahan siinä ihan oikea mies puhelinnumerot ja kaikki. Eikä se fiktio ole vaan kansikuva tauskuvaksi sitten teko älyn muuneltua olla mahtavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku haluaisi jonkun muokatun fiktioihmisen kuvaa katsella? En mä yksinäisenä halua silti vaan mielikuvitusmiestä ajatella.
        Mystistä on kyllä taas vaikka missä.

        Muutenkin
        https://www.suomi24.fi/profiili/AnttiMakkonen

        Kyllä se on ihan oikea mies on tekoäly muokkaukset hänen kasvojaan käyttäen.

        Minä ainakin tykkään kauniista luomuksista


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinullahan siinä ihan oikea mies puhelinnumerot ja kaikki. Eikä se fiktio ole vaan kansikuva tauskuvaksi sitten teko älyn muuneltua olla mahtavaa.

        No tuskinpa AM tuossa minulla on 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa AM tuossa minulla on 🤣

        Siis sinulla on ? Mikä?


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅

        Kiitos sinulle vielä. 🙏🏻
        Valoa ja iloa elämääsi🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa AM tuossa minulla on 🤣

        Mistä tiedät? En ole finderia käyttänyt tarkistaakseen.


      • AnttiMakkonen kirjoitti:

        Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅

        Muuten tuota tekoälyntekemää kuvaa tulee katsottua sinusta nyt usein😅
        Valitsin tottakai hyvät kuvat. Olen mieluusti täällä ystäväsi.🥰


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­­y­­m­f­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En tunne ketään paitsi noiden mini-kuvien mitä on jos painaa hiirellä näkee hanhmon jonkin kuvan.

    • Anonyymi

      ... siis jos painaa jotain mini-kuvaa: joka näyttää jmielenkiintoiselle siitä voi isontua umuita ominaisuksia..

      • Anonyymi

        Ovatko mies nämä mielikuvitushahmosi, mitä olet tänne nettiin luonut noin syviä kokemuksia tuovia, klikkaa kuvaketta ja lue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko mies nämä mielikuvitushahmosi, mitä olet tänne nettiin luonut noin syviä kokemuksia tuovia, klikkaa kuvaketta ja lue

        Esim tää ns valtakunta mistä eräs hönö päästellyt skeidaa posket hölisten- yhdeksän lapsen uskovainen äiti, joo-o


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim tää ns valtakunta mistä eräs hönö päästellyt skeidaa posket hölisten- yhdeksän lapsen uskovainen äiti, joo-o

        pyrit kovastikin pääsemään ensi ensi treffit poliisilaitoksella kanssani.

        Joudut pettymään, en ilmetyisi edes paikalle mutta poliisi kaappaa ennen pitkään kaltereiden sisään.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        pyrit kovastikin pääsemään ensi ensi treffit poliisilaitoksella kanssani.

        Joudut pettymään, en ilmetyisi edes paikalle mutta poliisi kaappaa ennen pitkään kaltereiden sisään.

        Sinuthan haetaan väkisin, siinä kysellä että tulisitko paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuthan haetaan väkisin, siinä kysellä että tulisitko paikalle

        Saisko kysyä mistä sä olet noin varma valtiksen olevan jotain miksi pollet hakis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuthan haetaan väkisin, siinä kysellä että tulisitko paikalle

        Eikö tähänkään asti ole ollut niin että ei ole uhri halunnut nähdä henkilöä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko kysyä mistä sä olet noin varma valtiksen olevan jotain miksi pollet hakis?

        Se on varmaan muut tahot jotka asiasta tiedottaa lähiaikoina


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eikö tähänkään asti ole ollut niin että ei ole uhri halunnut nähdä henkilöä .

        Riippunee henkilöstä. Vaikka ätmi onkin koko elämänsä ollut uhri koulukiusaamisesta lähtien niin sitä ei päätä ketä näkee ja milloin


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikö tähänkään asti ole ollut niin että ei ole uhri halunnut nähdä henkilöä .

        Mikä uhri ei halunnut nähdä henkilöä?
        Kenen uhri..
        Onpa taas mitä lienee juttua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan muut tahot jotka asiasta tiedottaa lähiaikoina

        Ai niiku samalla tavalla kun viimeiset puoli vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippunee henkilöstä. Vaikka ätmi onkin koko elämänsä ollut uhri koulukiusaamisesta lähtien niin sitä ei päätä ketä näkee ja milloin

        No kyllähän aika pitkälti ihminen saa päättää ketä näkee ja miten.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä uhri ei halunnut nähdä henkilöä?
        Kenen uhri..
        Onpa taas mitä lienee juttua..

        Etten halua nähdä henkilöä

        ”syyllistyy henkilö, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen niin, että teko aiheuttaa loukatulle kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.”

        En halua että minusta puhutaan moninikkeinä kun en ole sitä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Etten halua nähdä henkilöä

        ”syyllistyy henkilö, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen niin, että teko aiheuttaa loukatulle kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.”

        En halua että minusta puhutaan moninikkeinä kun en ole sitä.

        Se ei ole edes pahinta mitä susta kirjoitettu,
        ei täällä vaan toisaalla. Tai ainakin on hyvin annettu ymmärtää että sinä olisit kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole edes pahinta mitä susta kirjoitettu,
        ei täällä vaan toisaalla. Tai ainakin on hyvin annettu ymmärtää että sinä olisit kyseessä.

        Olisiko ihan viedä vihjepoliisille tietoa eteenpäin koska levitetään minusta vääriä väitteitä valheita yms laajasti voithan sinä pistää minullekin mistä sinä puhut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole edes pahinta mitä susta kirjoitettu,
        ei täällä vaan toisaalla. Tai ainakin on hyvin annettu ymmärtää että sinä olisit kyseessä.

        Kyllä olen ihan aito ihminen, jonka kunniakin on kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole edes pahinta mitä susta kirjoitettu,
        ei täällä vaan toisaalla. Tai ainakin on hyvin annettu ymmärtää että sinä olisit kyseessä.

        Muutenkin toimit jo todistajana asiassa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olisiko ihan viedä vihjepoliisille tietoa eteenpäin koska levitetään minusta vääriä väitteitä valheita yms laajasti voithan sinä pistää minullekin mistä sinä puhut?

        En mä täällä laita mitään julkisesti mihinkään. 😔


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        pyrit kovastikin pääsemään ensi ensi treffit poliisilaitoksella kanssani.

        Joudut pettymään, en ilmetyisi edes paikalle mutta poliisi kaappaa ennen pitkään kaltereiden sisään.

        Ilman muuta kaappaa niin, naisena esiintyvä mies jos tämä ajatus sinua jotenkin lämmittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko kysyä mistä sä olet noin varma valtiksen olevan jotain miksi pollet hakis?

        Kyseletkö mies omasta hahmostasi kun on noin tuttavallinen lempinimi?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olisiko ihan viedä vihjepoliisille tietoa eteenpäin koska levitetään minusta vääriä väitteitä valheita yms laajasti voithan sinä pistää minullekin mistä sinä puhut?

        Et voi mies lähteä käräjöimään henkilöllisyydellä mitä ei ole, mutta ei siinä viihdyttävä show tämä yksinkeskustelusi muka joistain vihjailuista toisella huuhaapalstalla


      • Anonyymi

        Odotatko mies, että joku kirjoittelee spämmiosoitteeseesi?



      • Anonyymi

    • Anonyymi

      minun mielestäni on hauskaa painaa jotain haaveilija39 nappulaajos hän on tehnyt uusia kuvia kun en oole homo kuin latelanlauri.

    • Anonyymi

      Vain ajatustensa perusteella...niin hyvin kuin palstakirjoittelu kuvaa ketään ihmistä oikeasti luonnossa. Eli ei yksi-yhteen, mutta ketä haittaa,
      koska tämä on parasta sitä varten.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Mikä sitten kiinnostaisi sinua?


    • Muutamien kanssa jutellut palstan ulkopuolella.
      En silti sano tuntevani sen enempää kun palstalla ollessa oikestaan,
      paitsi yhden uuden tuttavuuden.
      Ja Tarkoitus ois tavata kyllä.

      No on palstalla tuttujakin. :D

      • Ooh.🥰 mahtavaa.


      • Anonyymi

        Ethän sinä äitihahmoilija uskalla enää edes ulkona liikkua. Monellako rofiililla palstaätmi tuli tähänkin hoonottamaan eri persoonilla


      • valtakunta kirjoitti:

        Ooh.🥰 mahtavaa.

        Joo Susi on mahtava tyyppi 🤍🖤
        Harmi kun ei pysty tägäilemää täällä ketään 🤣

        Kyllähän mieluusti tutustuisin muutamiin muihinkin ihmisiin mut kovin hankalaa tuntuu olevan. Mukavan oloista porukkaa...

        On kai tässä kyl tarkoitus jonkun muunkin
        kanssa tutustua/nähdä myös saa nähdä.

        Kun kuvitellaan heti että sitä itseään vaan pitäis haluta ja olla jos tutustuu. 😔

        Tää on outo paikka kyllä kun ei oikestaan ole mukamas ollenkaan sellaisia tyyppejä joihin
        ei ikinä haluis tutustua. Muutama hassu joiden kohdalla kilkattaa varoituskellot.

        ( ehkä täällä tosiaan on vaan muutama tyyppi oikeesti joilla monta "hahmoa" vaan )

        On hankalaa löytää ystäviä näin aikuisena. 😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä äitihahmoilija uskalla enää edes ulkona liikkua. Monellako rofiililla palstaätmi tuli tähänkin hoonottamaan eri persoonilla

        Mähän olen nytkin ulkona liikkumassa,
        voi kun sulla on joku tosi iso ongelma
        kun haluat niin kovasti loukata
        tai mitä lie.

        Edelleen,
        mä olen valmis kyllä näyttämään
        olevani ihan nainen ja äiti.
        Mutta jostain kumman syystä sä
        ja mahdollisesti joku toinen itse
        pelkää olla muutakin kuin
        anonyymi palstalla.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mähän olen nytkin ulkona liikkumassa,
        voi kun sulla on joku tosi iso ongelma
        kun haluat niin kovasti loukata
        tai mitä lie.

        Edelleen,
        mä olen valmis kyllä näyttämään
        olevani ihan nainen ja äiti.
        Mutta jostain kumman syystä sä
        ja mahdollisesti joku toinen itse
        pelkää olla muutakin kuin
        anonyymi palstalla.

        Mittaillaan sitä pelkoa tässä lähiaikoina eikö jepa, naisia esittävä ätmikäs kyllä näin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mittaillaan sitä pelkoa tässä lähiaikoina eikö jepa, naisia esittävä ätmikäs kyllä näin on.

        Mittaile sinä jotai mitä mittailetkaan.
        Mä ainakin liikun ihmisten ilmoilla joka vtun päivä.
        Ja oon täysin tunnistettavissakin täälläkin käytännössä useillekin.
        Kyllähän se on huomattu että on tunnistettu
        Kun ihan ensimmäisestä päivästä lähtien niitä tunniste "vihjailu-vttuiluja" laiteltu tänne.
        Siis joku muu.

        7kk niitä tänne joku viljellyt, missä asun, mitä mulla päällä, tai mitä lapsella, millon lähen ulos, millon herään, avaan verhot, mitä ostan kaupasta, mun sairaudet, mun perheen asioita, mun traumoista ja
        menneisyydestä, siitä mitä teen milloinkin, siitä mitä puhun, siitä mitä sposteis tai viesteissä jne on. Siitä mitä mun lapseni tekevät tai sanovat, siitä mitä meillä kotona tapahtuu. Nimet vilahtaa vähän väliä täällä jne.

        Kerroppa vielä että mitä vttua mä pelkäisin?
        Muuta kun itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mittaillaan sitä pelkoa tässä lähiaikoina eikö jepa, naisia esittävä ätmikäs kyllä näin on.

        Ilmeisesti jättää ison aukon palstalle hahmoineen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti jättää ison aukon palstalle hahmoineen

        Täh kuka jättää aukon ja niinku miksi tai mitä lie?
        Kerroks mitä tarkoitit?


    • Anonyymi

      Näkisittepä aikamoisen pommin😁 kakkis kaikessa kaunedessaantai kauheudessan . Ihan ehta nainen.päästä varpaisiin jos
      Miitti turussa niin voisinpa tullakkin😁💩

      • Anonyymi

        Ihan vai vaikka vittuillakseni. Minulla ei ole luurankoja kaapissa tai muuta salailtavaa. Voisin tulla. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vai vaikka vittuillakseni. Minulla ei ole luurankoja kaapissa tai muuta salailtavaa. Voisin tulla. 💩

        Siinä päät kääntyisi ja voisin laittaa kakkahymiön vaikka rintavakoon😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä päät kääntyisi ja voisin laittaa kakkahymiön vaikka rintavakoon😁💩

        Sinne te kuitenkin tuijottaisitte😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne te kuitenkin tuijottaisitte😁💩

        Mua ei haittaa jos minut tunnistetaan. Päinvastoin,jopa hyvä niin💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei haittaa jos minut tunnistetaan. Päinvastoin,jopa hyvä niin💩

        Miten sut tunnistettaisiin täällä?
        Et siis olisi miittiin valmis muualla kun Turussa?
        Yks Kakkis on muuten iha muksa heppu 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sut tunnistettaisiin täällä?
        Et siis olisi miittiin valmis muualla kun Turussa?
        Yks Kakkis on muuten iha muksa heppu 🤣

        Joo en vaivaudu pitemmälle,ellei turussa. Ja olen niin ainutlaatuinen,ettei toista löydy. 😁Hyvässä ja pahassa🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en vaivaudu pitemmälle,ellei turussa. Ja olen niin ainutlaatuinen,ettei toista löydy. 😁Hyvässä ja pahassa🤭

        Niin tietysti joo ainutlaatuinen hyvässä ja pahassa.
        Harmillista ettei suhun saa yhteyttä.
        On kyllä suppeeta elämää jos ei Turusta pääse muualle. Paitsi jos on kaltereiden takana niin sittenhän sen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti joo ainutlaatuinen hyvässä ja pahassa.
        Harmillista ettei suhun saa yhteyttä.
        On kyllä suppeeta elämää jos ei Turusta pääse muualle. Paitsi jos on kaltereiden takana niin sittenhän sen ymmärtää.

        En ole kaltereissa vaan ihan vapaa. Mua ei pidättele mikään. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaltereissa vaan ihan vapaa. Mua ei pidättele mikään. 💩

        Täällä olen.tule ja ota😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olen.tule ja ota😁💩

        Jos pystyt😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pystyt😁💩

        En tule Turkuun kenen tahansa vuoksi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule Turkuun kenen tahansa vuoksi 😉

        En olekkaan kuka tahansa mutta pointtisi on aivan jees. En kaipaa parisuhdetta,koska olen onnellinen ilman sitäkin😉💩 heipat nyt😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä päät kääntyisi ja voisin laittaa kakkahymiön vaikka rintavakoon😁💩

        Onko sulla mies tukevat pusarit sitten?


    • Anonyymi
    • Voi hitsi, en meinannut päästä kirjautumaan kun salasana oli meinannut unohtua palstatauon aikana. 🤣

      Olen ollut yhden palstalaisen kanssa kaksilla viattomilla treffeillä, saman herran kuin aika moni muukin täällä. 😂 Aikaa tuosta on jo n.1.5v. Sen jälkeen emme ole edes vahingossa törmännyt, vaikka asuu 15km säteellä täältä ja ajoitan käyn viereisessä ostoskeskuksessa asioilla.

      Yhden palstalaisen kanssa kirjoittelin maaliskuusta alkusyksyyn sanoisinko aika intiimillä tasolla, mutta koskaan tapaamatta. Ihana ihminen, mutta elämäntilanteet eivät osuneen mitenkään yhteen. Hän ei tiedä, että tiedän kuka hän on. Tiedän kyllä, se on aivan selvää. Keskustelimme vain etunimillä. Terkkuja hänelle ja toivottavasti kaikki on hyvin elämässä.

      Kolmas palstalainen on ollut iso yllätys, kirjeystävä hänkin. Itse seurustelen irl, olen sitoutunut kumppaniini ja hän minuun. Kyse ei siis tällä kertaa ole romanttishenkisestä keskustelusta. Palstalla hänestä sai aluksi väärän kuvan, mutta pinnan alla on pohtiva ja nainen, jolla on arvomaailma kunnossa. Hyviä keskusteluja elämästä ja näen selkeästi, että hän on kehittynyt kirjoittajana aivan valtavasti. Alussa teksti on välillä vaikea selkoista, nyt kirjoittaa oikeasti hyvin. Olen hämmästynyt miten lyhyessä ajassa on kehittynyt noin valtavasti kirjoittajana ja omien ajatustensa tulkkina vain kirjoittamalla. Niiden tekstien takana on paljon fiksumpi ihminen, kuin mitä on palstalla halunnut tuoda edes ilmi. 😉

      Suositus kaikille sinkuille: toukokuussa on taas sinkkutapahtumien risteily. Mukaan voi mennä ilman, että kertoo kuka on tai voi sopia palstalla hyttikaverin ja vaihtaa yhteistiedot irl (jos haluaa päästä vähän halvemmalla). Jos haluatte tunnistautua anonyymisti, sopikaa vaikka, että S24 sinkku laittaa minkätahansa pinssin tai rintakorun vasempaan rintaan.

      • Anonyymi

        Miksi mä olen löytävinäni tosta sun kirjoituksesta
        nk vettuilua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mä olen löytävinäni tosta sun kirjoituksesta
        nk vettuilua?

        En tiedä mistä kohtaa löydät vittuilua. Vastaan vain omista ajatuksistani tai sanoistani, en rivien väleistä jonkun toisen päässä.

        En harrasta rivien välejä, olen suoran kommunikaation ystävä. Joskus toki tarkoituksella kirjoitan niin, että lukija joutuu itse kohtaamaan omat ajatuksensa. Silloin viesti ei ole rivien välissä, vaan tarkoituksena on pistää lukija ajattelemaan. En kuitenkaan hallitse tai pysty tai halua hallita mitä toisen aivoissa tapahtuu. Se on hänen oma asiansa.

        Tämä viesti kuitenkin oli vain toteava, se miten asiat olen kokenut. Se kenen palstalaisten kanssa olen ollut irl kontaktissa, ei aiheuta mitään tarvetta pistää ketään ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mä olen löytävinäni tosta sun kirjoituksesta
        nk vettuilua?

        Jos ny ihan näinkin paljon sait miehen sekavasta sikermästä irti, niin ehkä näin?


    • Anonyymi

      Suositus kaikille poliisimiehille: älä tee itsestäsi pedofiilia tulemalla sinkunkut-palstalle..

      • Anonyymi

        Miks vaan poliisimiehille?
        On täällä poliisinainenkin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks vaan poliisimiehille?
        On täällä poliisinainenkin 😉

        Jokainen on oman elämänsä poliisi.


    • Anonyymi

      aika huvittavakin juttu: oikuusu tejee utse rujijsua utseööb vastaab jyyub hakkutys tejee rujijsua jabsaa vastaab,,,

    • Anonyymi

      katsoitteko jotain uusia onlyfans ja xvideos, tietysti ammattilaisten tekemiiä ei lapsipornoa joista poliisi pitää

    • Anonyymi

      Sen tiedän että ylikomisariot pitävät lapsipornosta, MINÄ en pidä lapsipornosta.

      • Anonyymi

        Olisi kyllä mielekästä keskustella asioista ehkäpä sinun kanssasi. Jostain syystä. Jos olet siis se kenen kanssa olisi, niin tiedät kuka tämän kirjoittaa.


    • Mä en ymmärrä tätä ketjua, mutta vastaan nyt mitä tällä kapasiteetilla voin. Mikko Juhani järjesti kyllä, mutta on kadonnut kokonaan, toivottavasti ei ukrainan rintamalle joutunu.

      • Parisuhde taisi viedä mennessään kai. Toivottavasti on onnellinen. MJ siis.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Parisuhde taisi viedä mennessään kai. Toivottavasti on onnellinen. MJ siis.

        Palstahuhujen mukaan Mikkojuhan ja Norppa olisivat yhdessä. Tietääkö joku varmuudella jotakin?


      • Löysi itselleen kumppanin, näin se minulle sanoi.


      • Tohon ois ollu miittiin mielenkiin tosta osallistua, mutta mulla noi 80 luvun traumat tosta hml asemaravintolasta oli vähän liikaa. Se vihreä värimailma heitto ovineen ja partamies nurkkapöydässä mutustelemassa pitsaa. Eli ei kiitos, vaikka periaatteessa hieno idea. Hyvä että hengissä on, kun nykyään kaikenlaista tapahtuu. Mä aikoinaan lähetin joulukahjaks A ja K lle Kryvyy Rihiin mun vanhoja legoja, suunnittelin niistä ite autoja, kun niitä ei siellä sillon saanu. Mutta ovat hekin kasvaneet ja ovatko hengissä enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstahuhujen mukaan Mikkojuhan ja Norppa olisivat yhdessä. Tietääkö joku varmuudella jotakin?

        Ei sanonut sitä ja halusi pitää salaisuutena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstahuhujen mukaan Mikkojuhan ja Norppa olisivat yhdessä. Tietääkö joku varmuudella jotakin?

        Huhuja vain. Minä en tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstahuhujen mukaan Mikkojuhan ja Norppa olisivat yhdessä. Tietääkö joku varmuudella jotakin?

        Ei taida olla kellään tietoa, mutta 1 + 1 = ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No sinähän näet jänniä näkyjä jostain tytöstä..
        Mistä muuten sellaista näet?
        🦂🦂 jotkut pienehköjä mutta vaarallisia.


    • Anonyymi

      erittäin julmia sanontona voi meidän tiimilläå olla kut

    • Anonyymi

      ensin pitää tietysti se4elvittää tuon pedofiili-poliisin tunnuksek jok klapsipornoa etsii kiiheäsi, tällä alstalla ei ole...

    • Anonyymi

      Suoojelupoliisin asiaa ottaa kuer4iin tämä lapsipornoa etsiman netti-ylikomisarion tiedot...

    • Anonyymi

      Kukaan täyspäinen halua palstaa lähempää tuttavuutta palstalaisten kanssa.

      • Anonyymi

        No eipä kai kukaan ole ihan täyspäinen 😂
        Mut Miksei muka?


    • En tunne palstalaisi ollenkaan. Täällä ollaan vain palstakavereita.
      Osan kanssa olen käynyt keskusteluja jo pitempään, toisten kanssa olen vaihtanut ajatuksia vasta lyhyen aikaa.

    • Anonyymi

      En erityisen hyvin. Joittenkin kanssa irl vaihtanut kuulumisia, keskustellut henkilökohtaisempia. Vaan en voi sen perusteella sanoa vielä tuntevani heitä.

      Jasu

    • Anonyymi

      en tosiaan tunne pasljon palstwlwsiai, mutta trunnen paljon podofiilipoliiseja aktiivi palveluksekka ouluasaa oca

      • Anonyymi

        Ohhoh tämäkin vielä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh tämäkin vielä..

        Ajattele nyt- koko netti täynnä miesten asiattomia kirjoituksia mikä neuvoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele nyt- koko netti täynnä miesten asiattomia kirjoituksia mikä neuvoksi?

        En sen takia sanonut Ohhoh 😉


    • Anonyymi

      Viub jertiiA Oedifuuku.tkujinusariudeb bunet tuettsrujub var AWEB HÖJ´KJWWB JYB GWUKRÖ IB OÖÖR UEEIURWRRY WQ2KUNUARLARÖÖM OWKJI IB BUUB SYYEU,¨'

    • Pirpanan tunnen parhaiten

      • Minäkin tunnen sinut. I feel you.❤️


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minäkin tunnen sinut. I feel you.❤️

        Oletko kultaseni jo sängyssä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Oletko kultaseni jo sängyssä?

        Just tulin. Sänkyyn siis.. :)


    • Anonyymi

      kakkamaisen turhaa yrittää selviträä kua aevaanb että joku kiusaaja asuu espanjassa eli sieltä saa kiusaajan kiinni.

      fuengierolastq ne rosvot aina löytyypi interpolinkin kuuluttasmat ja veroa maskamaqttomat...

      nooh musiikki kikka -kolmipyörä on sylinteri-moottori
      https://www.youtube.com/watch?v=Xcdx2Q4Bo7A

    • Minä tunnen kaikki. Siis ihan kaikki.

      Osaan olen yhteydessä sähköisesti, osaa tapaan säännöllisesti tai epäsäännöllisesti. Jokaikisestä olen kirjoittanut myös päiväkirjan kaikkine muistinpanoineen. Sen lisäksi olen ylläpitäjä sekä bittitarkkailija, jonka kautta pystyn ottamaan selkoa asioista, joita kukaan muu ei saisi. Ai niin, unohtamatta uskomatonta ihmistuntemustani,

      Kysykää vain minulta ; )

      • Kysyähän siis saa.. =)

        Koskiko se ihan mitä vaan..? Maan ja taivaan välillä vai koskiko se vain palstalaisia?

        Täällä on viimeaikoina pyörinyt niin huuhaa porukkaa, että velho pitäisi olla, että pysyy perässä.
        Eipä ole palstailu kummemmin kiinnostanut. Minua siis.


    • Nykyisten palstalaisten kesken on tietääkseni ainakin muutamat tapaamiset järjestetty, mutta itse en ole osallistunut niihin. Muutaman palstalaisen kanssa olen kirjoitellut, mutta viime aikoina en enää niin aktiivisesti. En voi siis sanoa tuntevani ketään irl sen lähemmin.

      Tuskin osallistuisin mihinkään isompaan miittiin, mutta pienellä porukalla voisin tavatakin. Viime kesänä oli yhden palstalaisen kanssa tapaaminen lähellä, mutta se peruuntui.

    • Anonyymi

      Miarä tunnistaa poliisin? Jos poliisi kieltäytyy tunnustamasta olevansa poliisi tai ei sano mitään on poliisi, jos ei vastaa että

    • Anonyymi

      Kokemattomuus on ehtaa tavaraa. Ja muutenkin. Hei hei.

    • Anonyymi

      Valehtelevs pliisi joks ei kiellä olevsnsw poliisi on Suomen petturi h

    • Anonyymi

      pienesgfä nappulasta jod painaa sillä avoin tuntee..

    • Anonyymi

      todellakin niin netti on täysin eri kuin resslirlämä, mini-kubidys boi yunnitss joysin ihmidiä jod niiyä hiit

      • Anonyymi

        Niin mielikuvitus voi tunnistaa, ihan jopa oikein.


    • Anonyymi

      Pedofiili-Poliisin kyllä jokasinen tunnistss josd kyxelee kummi, outojs..

      • Anonyymi

        Ahaa näinkö?


    • Anonyymi

      Kaikki ymmäetävät että ketjun aloittaja on pwdofiili

    • Kuinka hyvin tunnet palstalaisia?

      Tulee pitkä lista😉 Eli suosittelen kaikille halukkaille osallistumaan miittiin. On ollut mukava saada kirjoittelijoille kasvot. Onhan tässä vuoden aikana tullut ”tutustuttua” jo moneen. Varmasti osallistun myös jatkossa jos sellainen vielä joskus järjestetään.🙂

      Mistäpä sitä aloittaisi😁 Noh kääk juoruilen nyt vähän. 🤭 Randen kanssa tapailtiin tosiaan viime kesänä.🥰 Lapset muistaa häntä lämmöllä. ❤️

      Olen saanut tätä kautta uusia kirjeystäviä. Ihania ihmisiä🙏 Dissestä on tullut minulle tosi tärkeä ystävä, melkein päivittäin vaihdellaan wa kuulumisia.

      Pirpana on lämminsydäminen ihminen tarjosi auttavan käden, että pääsen välillä hengähtämään ja nukkumaan pitkään. Seuraavat treffitkin jo tiedossa. 🤗

      Mikkiksen olen tavannut miiteissä ja ollaan vaihdeltu meilejä. Pitäisikin oikeastaan kysellä kuulumisia.🤔

      mustasusi lähetti kuvansa minulle pyynnöstäni. On aina haukkumassa omaa ulkonäköään. 😔 Itse näin kuvassa treenaavan, ja ei yhtään hullumman näköisen miehen.😁

      Pienenpieni raapaisu siis joidenkin palstalaisten suhteen.🤪 mielestäni kaikissa on sitä omaa persoonaa, niin täällä kuin myös Irl palstan hahmo-persoonasta huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe