Noita poro asioita mietin.

Anonyymi-ap

Luin, että poroilla on niitä GPS-paikantimia kuulemma kaulassa joiden avulla voivat seurata missä porot liikkuu.
Eikö se ole seksuaalista häirintää jos YKSINÄINEN NAINEN joka ei ole parisuhteessa viettää mökillä aikaa ja näitä poroja pyörii pihalla joiden avulla poromiehet pystyy kotoaan tietokoneen avulla katsomaan missä hänen porot pyörit!?
Luin, että GPS-paikantimen avulla poromiehet näkee sateliitin kuvan avulla mitä sillä pihalla tapahtuu missä poro on ollut.
Alko vähän ahdistaan, koska käyn mökillä ulkohuusissa vessassa ovi auki, koska mulla tulee ahtaan paikankammo joka juontaa siitä kun lapsena onnistuin lukitsemaan itseni kaappiin. En voi olla varma, että jos joku pyörii siellä ja laittaa ulkohuusin oven ulkopuolelta lukkoon ja minä jään sinne joten jätän oven auki tuon takia.
Tulin mieleen, että noita GPS-paikantimia on yhdellä sun toisella ja ei saa paskalla istulla mökillä rauhassa ulkohuusin ovi auki!

12

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä tuollainen kontrollointi on sairasta, koska noilla estetään ihmisen normaali sekä perinteinen toiminta.
      Jätän itse puhelimen mökkiin jos menen vessaan ja painan aina Googlen paikantajasta jossa kysyy haluanko jakaa sijainnin, että en halua!
      En sitä väitä, etteikö sijainti tiedot olis tarpeelliset, mutta jos otan kuvan tai videon jostain niin en halua, että koko maailma vaeltaa samaan paikan katsomaan sekä ottamaan kuvia tuosta samasta paikasta!
      En halua, että jonku idiootin työn takia koko maailman pitää saada KATSOA millainen paikka sekä ympäristö on kyseessä!

      Muddusjärven paliskuntahan tunnetusti ESTÄÄ sekä MÄÄRÄÄ INARIN KUNNASSA KAIKKEA!
      Muddusjärven paliskunta ei kyllä MÄÄRÄÄ EIKÄ PÄÄTÄ MISSÄ HEIDÄN POROT LAIDUNTAA niin HE SAA VAPAASTI TIETOKONEEN KAUTTA KATSOA MITÄ MINUN VANHEMPIEN MÖKIN PIHALLA TAPAHTUU!!!

      Tuo on aika laajamittaista vainoamista, koska kaikki tietää että tuo KOHDISTUU minuun ja minun kautta mökki naapureina asuviin MIEHIIN, koska se on mun exä joka tekee!
      Ei ole mitään VAINOHARHAISEN höpinää, koska kaikki mökki naapurit tietää kenen exä olen!
      Minä saan olla naapureilta rauhassa mökillä ja he kyllä pitää myös huolen, ettei siellä epämääräistä porukkaa pyöri ja jos pyörii niin he ilmottaa koska he häiriköi myös heitä!
      Ei me ollaan mitään roska-sakkia ja ei meistä kukaan tykkää, että mökeille tullaan juopottelemaan.
      Monet menee mökille niin he pääsee ongelmista eroon!

      Minä menen mökille niin saan ongelmia, koska MUDDUSJÄRVEN PALISKUNNAN pitää partioida poroja GPS-laitteen avulla ja katsoa tietokoneelta, että missä porot kulkee!

      Muddusjärven paliskunta varmaan väittää seuraavaksi, ettei nuo ole heidän poroja!

      Eikö mulla ole oikeus olla mökillä ilman, että Muddusjärven paliskunnan poroisännät kyttää sekä vahtii mitä mökillä teen?
      Hevva Lejo olis voinut kieltää sekä sanoa : Vitun jätkät! Me ei aleta porukalla vahtimaan minun exää ja kenen kanssa se siellä mökin pihalla nai menemään!!!!

      • Anonyymi

        En minä halua, että minun exä vahtii minua ja mitä teen!
        En usko, että edes mökki naapurit haluaa, koska he suhteessa olevia miehiä.
        Meidän on pakko pystyä keskustelemaan asioita, koska meillä on yhteisiä tie asioita ja ei minun isä sentään kuolematon ole. Minä olen meidän perheen lapsista vanhin sekä ainut joka sentään ymmärtää LAISTA jotain ja ei mulla ole riitaa heidän kanssa.

        Kyllä minä riitaa osaa naapurin kanssa järjestää, mutta naapurit on hoitaneet asiat keskenään sekä sopineet, että he EI ALA MINUN KANSSA RIITELEMÄÄN!
        Edes minun vanhemmat ei pärjää minun kanssa, koska jos minä päätän jotain niin asia on niin!

        Kyllä exä saa minun siskoa kytätä rauhassa, koska siskoni on sentään PRINSESSA!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­­­m­­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Onko arktinen hulluus iskenyt? Onneksi alkaa jo valjeta kevään koittaessa pian sinnekin. Niin pohjoisessa joutuu tosin vielä kuukauden pinnistämään.

      Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Satelliiittikuvat eivät ole reaaliaikaisia :)

      • Anonyymi

        Kyllä mulle sopii sateliittikuvat 20vuoden ajaltakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle sopii sateliittikuvat 20vuoden ajaltakin!

        Kyse on sentään minun YKSITYISSUOJASTA jota exäni on muiden poromiesten ja saamelaisten kanssa rikkonut kokoajan!
        Minulla on oikeus puolustaa itseäni, koska minua syytellään KUNNIANLOUKKAUKSISTA sekä määrätään millä nimellä saan olla!


    • Anonyymi

      Nyt ratkaisin rikoksen ja selvitin miten Antti Hanhivaarakin voidaan löytää!
      GPS oli olemassa ensin ja SATELIITTIKUVAT on edelleen olemassa jos ei joku ole ampunut alas SATELIITTIÄ joka kuvaa Inarin kuntaa!

      Satelliittikuvien avulla pitäs löytyä kaikki muutkin kadonneet joita Suomessa on etsitty turhaa vuosia!

      Onneksi mulla Holomanämmällä sentään tuon verran leikkas!
      Toivottavasti nuo sateliitin on edelleen taivalla eivätkä ole tippuneet alas, koska jos ovat niin joku on TIETOISESTI AMPUNU niin ei saada selville mihin heidät ovat piilottaneet!
      Pakolaisia ovat GPS:llä ohjanneet Suomeen sekoittamaan tutkimukset ja urkkimaan tietoja sekä varastamaan meidän omaisuuksia!

      Poromiehet vielä käyttävät noita GPS yhteyksiä ja lähettävät kaikki tiedot SATELIITTIEN kautta ympäri maailmaa!

      • Anonyymi

        Oon aina sanonut, että ” Niin hullua miestä ei olekkaan Suomessa, kuin minun EX-MIES!”
        Nyt tuli tuokin todistettua ja kaikki syyttää minua kunnianloukkauksesta vaikka minähän olin muuttanut etelään niin exä lopettaa tuon kyttäämisen!
        Toinen exä jatko vaimonsa kanssa joten tulin etelästä takasin, koska loukkasin heidän kunniaa asumalla siellä omassa rauhassa!
        Haukuin heidät juoppo hxxxx lumpuiksi jolla he sai kunnianloukkaus syytteen läpi!
        Olin kyllä todistus aineistossa ilmottanut, että ” Ei saa kuvata minun facebook profiilia, koska tuo on vainoamista!”

        8 kunnianloukkausta ovat nostaneet tuon jälkeen ja en voi sille mitään, että Sateliitit kuvaa kokoajan taivaalla.

        Minä kysyin yks ilta : Onko tuo kirkas tähti Pohjantähti vai Venus?
        Isä vastas : Se on Venus jos ei vilku, mutta sateliitti jos vilkkuu.
        Minä kattelin pihalla ja sanoin : Tuo on Venus, Pohjantähti, Otava sekä karhut näky molemmat, mutta näky siellä myös pari sateliittia ja toinen loistaa punaisena, mutta ei lukenu mistä se varoittelee!

        Minähän en saa näkyä, koska loukkaan kunnioita niin kyllä vähän mietin että miten JULKISUUDEN kipeitä he oikein ovat!?
        Aattelin lähinnä, koska kunnianloukkaus tarkoittaa sitä että minä vien heiltä HUOMION!
        Omasta mielestä minä nysvään nurkissa sekä komeroissa.
        Japanissa minua kutsuttas HIKIKOMORIKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aina sanonut, että ” Niin hullua miestä ei olekkaan Suomessa, kuin minun EX-MIES!”
        Nyt tuli tuokin todistettua ja kaikki syyttää minua kunnianloukkauksesta vaikka minähän olin muuttanut etelään niin exä lopettaa tuon kyttäämisen!
        Toinen exä jatko vaimonsa kanssa joten tulin etelästä takasin, koska loukkasin heidän kunniaa asumalla siellä omassa rauhassa!
        Haukuin heidät juoppo hxxxx lumpuiksi jolla he sai kunnianloukkaus syytteen läpi!
        Olin kyllä todistus aineistossa ilmottanut, että ” Ei saa kuvata minun facebook profiilia, koska tuo on vainoamista!”

        8 kunnianloukkausta ovat nostaneet tuon jälkeen ja en voi sille mitään, että Sateliitit kuvaa kokoajan taivaalla.

        Minä kysyin yks ilta : Onko tuo kirkas tähti Pohjantähti vai Venus?
        Isä vastas : Se on Venus jos ei vilku, mutta sateliitti jos vilkkuu.
        Minä kattelin pihalla ja sanoin : Tuo on Venus, Pohjantähti, Otava sekä karhut näky molemmat, mutta näky siellä myös pari sateliittia ja toinen loistaa punaisena, mutta ei lukenu mistä se varoittelee!

        Minähän en saa näkyä, koska loukkaan kunnioita niin kyllä vähän mietin että miten JULKISUUDEN kipeitä he oikein ovat!?
        Aattelin lähinnä, koska kunnianloukkaus tarkoittaa sitä että minä vien heiltä HUOMION!
        Omasta mielestä minä nysvään nurkissa sekä komeroissa.
        Japanissa minua kutsuttas HIKIKOMORIKSI!

        En oikeesti ymmärrä mikä tämä juttu on, koska en ole kenenkään miehiä tai vaimoja ollut vikittelemässä!

        Olen oppinut, että jos jonku miehen kanssa yhteen joskus menen niin miehen on pakko olla :
        1. Lapseton
        2. Vanhempia, sukulaisia eikä kavereita ei ole, koska minä aiheutan riitaa.
        3. Elää erakkona omavaraista elämää ja hänellä on vara elättää minutkin.

        Minun piti mennä Luostariin, mutta ei sinne mennä TOISTEN MÄÄRÄYKSESTÄ vaan omasta vapaasta tahdosta!
        Ihmiset on alkaneet määrämään ja he käyttää vielä POLIISEJA, TUOMAREITA, SYYTTÄJIÄ sekä lain oppineita avustajia APUNA niin saavat PAKOTTAA LUOSTARIIN ASUMAAN!


    • Anonyymi

      Yksinäinen nainen häiritsee miehiä keepeeässällään.

    • Anonyymi

      Meidän mökille lensi drone seuraavalla kertaa lähetän vihtavuorta perään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe