Kyllä sen muistan mitä Putin lupas.

Anonyymi-ap

Putin lupas maksaa korvaukset ruplina sekä kopekkoina ja lupas kaikille KAKSOISKANSALAISUUDET!
En minä kyllä ole Venäjälle menossa, mutta Putin on Venäjän Presidentti ja oli Neuvostoliitto eli nykyinen Venäjä joka Petsamon halusi takaisin.
Saksan armeija evakoi Petsamosta suomalaisia ja osa jäi Neuvostoliittoon sotavangeiksi ja he luovutti heidät myöhemmin Suomeen.
Tuo luovutus on vahva merkki, että ” Petsamolaiset ei tule takaisin enää PETSAMOON, mutta kyllä muualta tulevat suomalaiset on SUURELLA KUNNIALLA TERVETULLEITA VENÄJÄLLE!”

Syytön minä siihen olen jos noin on käynyt, mutta en ole vielä kokeillut jos ulkomaalaiset kävis kunniani päälle ja päästäs heistä eroon!
Venäläiset alotti itse syrjinnän ja pakottivat suvut Petsamosta pois!

Putin kyllä tuosta lupauksesta kiinni pitää, koska venäläisiä on Venäjällä niin vähän ja EI MEILLÄ SUOMALAISILLA OLE VARA SYRJIÄ VENÄLÄISIÄ jotka haluaa palata Suomesta SUURELLA KUNNIALLA VENÄJÄLLE TAKASIN!

Länsi-rajan evakot oli Ruotsissa evakossa, mutta Itä-rajalta evakoitiin Oulun seudulle ihmiset turvaan.
Lapset oli sotalapsina Norjassa ja Ruotsissa, mutta ihan pienet lapset on olleet evakossa äitien mukana.

2

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on Ruotsin sotu turvana, koska Ruotsi ei ole halunnut poistaa minua heidän järjestelmästä.
      Ruotsista on poistettu kunnianloukkaus, koska se on kiusaamista sekä syrjintää Ruotsissa.

      He jotka tekee rikosilmoituksen vaatii kohtuuttomia rangaistuksia ja Ruotsi ottaa suomalaisia jotka on asuneet Ruotsissa mielellään Ruotsiin suojaan, koska he voi hoitaa pakolais ongelmia meidän avulla Ruotsissa.

      Mulle on ihan sama kummassa maassa asuu, koska kielellisesti pärjään ja mulla on tuttuja valmiiksi jotka kyllä ymmärtää sekä kysyy ” Onko Suomesta paljonki tulossa väkeä? Koska jos on niin alat töihin, koska me ei tuota Suomen paskaa kyllä tänne haluta, mutta annetaan mielellään Ruotsin paskat kyllä vaihdossa!

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe