Melleri kokemuksii

Anonyymi-ap

Onko teillä kokemusta mölleristä.

3

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melleri oli autokoulun opettajana aikoinaan.

Jos Möllerillä tarkoitat Omegoita tai muita vastaavia ravintolisiä niin pitää olla 500 ja lukea Eepa.
      Eepa on se joka vaikuttaa aivojen toimintaan eli auttaa keskittymään sekä poistaa sitä ns aivosumua jota alkaa tulemaan, kun vaihdevuosi ikä tulee.
      Tuota ei saa käyttää jos syö verenohennus lääkkeitä.

Vaihdevuodet eli menopaussi alkaa jo 35vuotiaana ja se on sekä miesten että naisten vaiva.
      Tuo aiheuttaa ns aivosumua eli ajatus alkaa pätkimään ja virheitä alkaa tulemaan.
      Naisilla tuo vaikuttaa vielä vahvemmin ja jos he toimii tehtävissä missä pitää tehdä päätöksiä ja sopimuksia niin vaihdevuodet jos on niin päätökset sekä sopimukset on tehty huolimattomasti ja nuo voi olla todella suuria vahinkoja.
      Menopaussi ei mikään syy jolla saa tekoja anteeksi, koska tuo on luonnollista vanhenemista ja Inarin kunnassa MIELENTERVEYSTOIMISTOSSA hoidetaan VAIHDEVUOSI VAIVOJA sekä muita AIVOSUMUJA!

Etelä Suomessa Gyngelogit hoitaa vaihdevuosi vaivoja, mutta INARIN KUNNASSA VAIHDEVUODET ON MIELISAIRAUS ja PÄÄSEE TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE!

Minä HOLOMAN VITUN ÄMMÄ kyllä nämä asiat tiedän, koska minulla on sama geenivirhe joka on Angelina Joliella. Meillä on normaalia suurempi riski sairastua BRCA2 syöpään, mutta pääsin leikkaukseen jolla riski saatiin pienennettyä.
      8-9vuotta sitten kävin leikkauksessa jossa navan kautta poistettiin munasarjat niin syöpä riski pieni, mutta hormooni toiminta lakkas myös.
      Yleensä hoidetaan estogreenillä vaihdevuosi vaivoja, mutta minulle ei voinut antaa koska voi laukausta syövän.

Olen itse stressi ja diagnooseja löytyy joka lähtöön, mutta huonompaa kohtelua saan ja en viitisi edes mainita kelleen, että ” Oletko valmis kävelemään saman helvetin läpi YKSIN ilman tukea ja et saa edes omille vanhemmille sanoa, että sinulla on jotain mielen päällä joka huolestuttaa. Mielenterveystoimistoon et voi puhumaan, koska saat MIELISAIRAAN DIAGNOOSIN!”

Minä olen jo tottunut enkä edes kaipaa sääliä, koska minä tiedä kuolevani mutta viha on normaalia kun elää tuollaisten säälittävien paskojen kanssa jotka sanoo ” Kunnioitusta meitä kohtaan!”
      Toinen kiva on kylän ALKOHOLISTI LÄSKIT jotka sanoo ” On kyllä kiva nähdä sinua!”
      Minä vastaan ” On kyllä ja oot laihtunu sitte viime näkemän!” ( tarkoitan farkut on näköjään vaihtuneet sokkarin trikoisiin!)
      Kiva nähdä kaveri lähtee kävelemään ja joku tulee vastaan ja kysyy : Mikäs sulla on?
      Kiva nähdä kaveri sanoo: Vitun Holomalle erehdyin sanomaan päivää ja vittuilee suoraan!

• Anonyymi

Juu mölleristö on kyse. Että kannattako ottaa vai juoda poron verta.

• Anonyymi

Holo juo joka ilta pullon mölleriä ja näppäimistö pelaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3817
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3109
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2844
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2652
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2413
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      41
      1858
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1195
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1129
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1099
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      77
      1096
    Aihe