Oon tässä kauan miettiny jo että onkohan mulla keliakia vai mikä mulla on…
Lapsesta saakka esim lettujen ja pannareiden jälkeen pitänyt mennä heti ulostamaan ja on ollut löysää.
Nyt lähiaikoina ollu todella paljon ummetusta ja verta ulosteen mukana, ruoka ei sula kunnolla ( esim pilttikin jää valillä sulamatta, ulostaminen sattuu todella paljon, paha olo melkein joka päivä, vatsa pitää paljon omituisia ääniä.
Useimmiten ummetuksen aikana uloste aluksi kovaa vähän muovailuvahamaista ja sitten löysää pitkien ponnistelujen jälkeen…
Alkaa pikkuhiljaa vi****amaan… kellään ideaa mikä on
Ummetus, paha olo... keliakia??
Anonyymi-ap
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Vatsa myös melkein joka päivä turvonnut…
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos ei ole peräpukamia niin voi olla suolistohaavaumia, kannattaa mennä tutkimuksiin.
- Anonyymi
Jos se veri on kirkkaan punaista niin todennäköisesti peräpukamsita, eikä kovin vaarallista, mutta jos tummaa niin voi olla esim Chronin tauti ja vaatii hoitoa. Peräpukamat hoituu helposti voiteella.
- Anonyymi
Keliakia voi aiheuttaa verenvuotoa. Kannattaa kokeilla gluteenitonta ruokavaliota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841