Kaipuu syvä miehen kainaloon?

Anonyymi-ap

Haluaisko joku palstalainen päästä nyt miehen kainaloon?...

52

495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välis varmaan haluaa kun kirjoittaa niin usein miehistä.

    • Anonyymi

      Pitääkö siitä vielä vttuilla :(

    • Anonyymi

      hyvä juttu aika paljon mehee autojakin tiellä ei ole 245-neliöinen mummomökki konnevedeltä jonk ARVO 230 SENTTIÄ HHEHE

    • Anonyymi

      Täällä ainakin yksi kunnollinen ja kiltti homomies haluis semmoisen niinkuin John Cena.

    • Anonyymi

      Auja ja ihmisiää liikkuu paljon, kun tuo sääkamera juttuni jotain napsii jonkin kuvan aina... mutta pystyn katsomaan ligenä switä jurruaq myös...

      kymmeniä autoja minuutissa heh¨

    • Joo🤗

    • Anonyymi

      Syvämies on Mariaanien haudassa.

    • Anonyymi

      Tietyn miehen joo, ihan vaan jonkun miehen ei.

      • Anonyymi

        Taas täytyy todeta, että on se hyvä, että meillä naisilla on niin erilaisia miesmakuja. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas täytyy todeta, että on se hyvä, että meillä naisilla on niin erilaisia miesmakuja. 😀

        Totta. Itse pidän karismaattisista ja ja miehekkäistä miehistä. Makuasia.

        Uskon kyllä, että tuo uusi Bachelor tulee särkemään naisten sydämiä, vaikka hän on olemukseltaan hyvin poikamainen. 😃


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Totta. Itse pidän karismaattisista ja ja miehekkäistä miehistä. Makuasia.

        Uskon kyllä, että tuo uusi Bachelor tulee särkemään naisten sydämiä, vaikka hän on olemukseltaan hyvin poikamainen. 😃

        Varmasti kelpaa hyvin monelle. Mä tunnen tuon oloisia (tietenkin siis puhun vain ulkoisesta olemuksesta ja mitä tuon linkkisi takaa nyt mielikuva tuli) IRL ja kyllähän heille ottajansa on.

        Musta siis tosiaan on hyvä, mutta aina kuitenkin tavallaa yhtä yllättävää huomata miten erilaisia naisten miesmaut ovat. Itselleni esimerkiksi nyt tuo linkkisi aiheutti voimakkaan negatiivisen reaktion, muten tuon oloiset miehet myös livenä aiheuttavat. Mä en edes koe häntä lainkaan poikamaiseksi. Poikamaisuus on mulle ihan ok, mutta se ei ole tuota mikä tunne mulle hänestä tuli. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kelpaa hyvin monelle. Mä tunnen tuon oloisia (tietenkin siis puhun vain ulkoisesta olemuksesta ja mitä tuon linkkisi takaa nyt mielikuva tuli) IRL ja kyllähän heille ottajansa on.

        Musta siis tosiaan on hyvä, mutta aina kuitenkin tavallaa yhtä yllättävää huomata miten erilaisia naisten miesmaut ovat. Itselleni esimerkiksi nyt tuo linkkisi aiheutti voimakkaan negatiivisen reaktion, muten tuon oloiset miehet myös livenä aiheuttavat. Mä en edes koe häntä lainkaan poikamaiseksi. Poikamaisuus on mulle ihan ok, mutta se ei ole tuota mikä tunne mulle hänestä tuli. 🙂

        Ihan hyvä vaan, että meillä naisilla on erilaisia miesmakuja ja näkökulmia.
        Siellä ohjelmassa varmasti monet naiset ihastuvat häneen.

        Omasta mielestäni tuo uusi Bachelor siirtyisi kaveriosastolle. Hän on varmasti ihan mukavaa heppu .... kaverina. 😁


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ihan hyvä vaan, että meillä naisilla on erilaisia miesmakuja ja näkökulmia.
        Siellä ohjelmassa varmasti monet naiset ihastuvat häneen.

        Omasta mielestäni tuo uusi Bachelor siirtyisi kaveriosastolle. Hän on varmasti ihan mukavaa heppu .... kaverina. 😁

        Nimenomaan, se on hyvä juttu. Mua jaksaa juuri tuosta syystä aina ihmetyttää, kun täällä muutaman jaksavat jankuttaa, että naiset muka kaikki tykkäisivät tietynlaisista miehistä. Ihmisellä ei voi olla juuri kokemusta ihmisistä, eikä hän voi juuri liikkua ihmisten ilmoilla, ainakaan paikoissa, joissa on pariskuntia, jos tuollaista kuvittelee.

        Mulla hän siirtyisi sille osastolle, jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Edelleen tietenkin vain sen mielikuvan tasolla, joka tuosta jutusta. Todellisuudessa hän voi tietenkin olla ihan mukava heppu.


      • Siis tykkääkö naiset noin limaisen oloisista miehistä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Siis tykkääkö naiset noin limaisen oloisista miehistä?

        Ehkä jotkut tykkäävät? Ainakin sinne on menossa paljon naisosallistujia.

        Itselläni on toisenlainen miesmaku.

        Mikä siinä on mielestäsi limaista? Ihan siisti tyyppi. Ehkä en näe tuota samalla tavoin kuin sinä? Hän on mukavan kaverin tyyppinen. Eikä mitenkään romanttisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Siis tykkääkö naiset noin limaisen oloisista miehistä?

        Sivusta totean, kuten tuossa ylläkin sanoin, että kyllä heille ottajansa on.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ehkä jotkut tykkäävät? Ainakin sinne on menossa paljon naisosallistujia.

        Itselläni on toisenlainen miesmaku.

        Mikä siinä on mielestäsi limaista? Ihan siisti tyyppi. Ehkä en näe tuota samalla tavoin kuin sinä? Hän on mukavan kaverin tyyppinen. Eikä mitenkään romanttisessa mielessä.

        Minusta naisten ja miesten erot on mielenkiintoisia. Monesti olen kuullut naisten kauhistelevan millaisista hutsuista miehet pitävät.

        Mutta kyllä. Minulle välittyy limainen vaikutelma. Eikä vaikuta missään nimessä mukavalta kaverilta. Mieluumminkin sellainen liiveihin luikertelija.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minusta naisten ja miesten erot on mielenkiintoisia. Monesti olen kuullut naisten kauhistelevan millaisista hutsuista miehet pitävät.

        Mutta kyllä. Minulle välittyy limainen vaikutelma. Eikä vaikuta missään nimessä mukavalta kaverilta. Mieluumminkin sellainen liiveihin luikertelija.

        Olet oikeassa. Naisten ja miesten, mielipiteiden ja näkökulmien, erot ovat mielenkiintoisia.

        Aika näyttää, onko hän mukava, vai ei. Itse tuskin jaksan katsoa tuota uusinta Bachelor Suomi ohjelmaa. Tylsistyin jo pari kautta sitten, eikä se kiinnosta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minusta naisten ja miesten erot on mielenkiintoisia. Monesti olen kuullut naisten kauhistelevan millaisista hutsuista miehet pitävät.

        Mutta kyllä. Minulle välittyy limainen vaikutelma. Eikä vaikuta missään nimessä mukavalta kaverilta. Mieluumminkin sellainen liiveihin luikertelija.

        Sivusta totean, että kyllähn se totta on, että osalla miehistä on hyvin, sanotaan nyt vaikka mielenkiintoinen naismaku. Itse olen huomannut, että osa tuntuu aina tykästyvän sellaisiin ominaisuuksiin naisessa, jotka sitten pidemmän päälle aina vituttavat heitä. En tosin sano, että kaikilla naisilla olisi yhtään sen "järkevämpi" miesmaku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että kyllähn se totta on, että osalla miehistä on hyvin, sanotaan nyt vaikka mielenkiintoinen naismaku. Itse olen huomannut, että osa tuntuu aina tykästyvän sellaisiin ominaisuuksiin naisessa, jotka sitten pidemmän päälle aina vituttavat heitä. En tosin sano, että kaikilla naisilla olisi yhtään sen "järkevämpi" miesmaku.

        Mikä se olikaan se vanha sanonta, että miehet haluavat naisen joka on samaan aikaan huora ja madonna.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mikä se olikaan se vanha sanonta, että miehet haluavat naisen joka on samaan aikaan huora ja madonna.

        Noin kai se sanonta menee, vaikkakaan en itse ole varsinaisesti juuri tuohon ongelmaan koskaan törmännyt (edes sivustakatsojana). Enemmän olen törmännyt mm. siihen, että kaivataan naista, joka pitää huolta ulkonäöstään ja on vähän sellainen "prinsessatyylinen" ja sitten se hetken päästä vituttaa miten paljon rahaa ja aikaa sillä naisella oikeasti siihen menee ja miten high mainteinance sellainen nainen yleensä pikku pakosta on.

        Toinen hyvin yleinen, jonka olen huomannut on se, että naisen pitää "tarvita" miestä ja olla vähän sellainen mihinkään kykenemätön. Seuraavaksi miestä sitten vituttaa se, että nainen ei osaa mitään itse ja mies joutuu aina tekemään kaiken vähänkään "vaativamman". Itse tunnen useamman naisen, jotka ovat tehneet tuosta "avuttomuudestaan" ja osaamattomuudestaan suorastaan taidetta. Eikä heillä välttämättä ole edes vain yhtä miestä auttelemassa, vaan niitä miehiä on joka sormelle ja varpaalle.

        Kolmat tosi yleinen on se, että hyvin moni mies tykkää "äänekkäästä" naisesta, naisesta joka näkyy ja varsinkin kuuluu. Naisesta, joka vaatii ja on vähän hankala ja vähän möksöttää ja kiukkuaa, jos ei saa kaikkea mitä tahtoo jne. Siitä ominaisuudesta valitetaan mutta samalla mies kuitenkin hyppää innoissaan jokaisen sen naisen oikun mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin kai se sanonta menee, vaikkakaan en itse ole varsinaisesti juuri tuohon ongelmaan koskaan törmännyt (edes sivustakatsojana). Enemmän olen törmännyt mm. siihen, että kaivataan naista, joka pitää huolta ulkonäöstään ja on vähän sellainen "prinsessatyylinen" ja sitten se hetken päästä vituttaa miten paljon rahaa ja aikaa sillä naisella oikeasti siihen menee ja miten high mainteinance sellainen nainen yleensä pikku pakosta on.

        Toinen hyvin yleinen, jonka olen huomannut on se, että naisen pitää "tarvita" miestä ja olla vähän sellainen mihinkään kykenemätön. Seuraavaksi miestä sitten vituttaa se, että nainen ei osaa mitään itse ja mies joutuu aina tekemään kaiken vähänkään "vaativamman". Itse tunnen useamman naisen, jotka ovat tehneet tuosta "avuttomuudestaan" ja osaamattomuudestaan suorastaan taidetta. Eikä heillä välttämättä ole edes vain yhtä miestä auttelemassa, vaan niitä miehiä on joka sormelle ja varpaalle.

        Kolmat tosi yleinen on se, että hyvin moni mies tykkää "äänekkäästä" naisesta, naisesta joka näkyy ja varsinkin kuuluu. Naisesta, joka vaatii ja on vähän hankala ja vähän möksöttää ja kiukkuaa, jos ei saa kaikkea mitä tahtoo jne. Siitä ominaisuudesta valitetaan mutta samalla mies kuitenkin hyppää innoissaan jokaisen sen naisen oikun mukaan.

        Haha, hyviä esimerkkejä. Ehkä eniten mikä nostaa itellä niskakarvoja pystyyn on sellainen kalkattava nainen. Nainen joka haluaa näkyä ja kuulua huutonauramalla ärsyttävällä äänensävyllä.


    • No eipä ole mifletöntä hinkua. 😁

      • Suosittelen lämpimästi. Miehen kainalossa on hyvä olla 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi. Miehen kainalossa on hyvä olla 😁

        No en kyllä ole kokeillut, että en voi kiistääkkään, mutta silti jokin ei vaan tuossa ideassa kiehdo? 😂


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi. Miehen kainalossa on hyvä olla 😁

        Kuitenkin haisee hiki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin haisee hiki.

        Kuka sinne kainaloon käskee mennä, kun se on hikinen?


      • Disseisback kirjoitti:

        No en kyllä ole kokeillut, että en voi kiistääkkään, mutta silti jokin ei vaan tuossa ideassa kiehdo? 😂

        Kannattaa kokeilla, mieti nyt miten ihania miehet on 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin haisee hiki.

        No se riippuu tietenkin miehestä. Minun elämäni miehet ovat osanneet huolehtia hygieniastaan niin, etteivät he ole haisseet hielle. Tietenkin hiki saattaa haista treenatessa tai muun fyysisen suoritteen seurauksena, mutta eipä tuo ole koskaan haitannut. Vähän hikinen mieshän saattaa tuoksua jopa hyvälle! 😉


      • Aletheias kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla, mieti nyt miten ihania miehet on 😄

        No itseäni jos mietin, niin pisteet nousee, mutta kun katselee ympärille (vaikka täällä) niin ei kuule hyvälle vaikuta 😂

        Mieti vaikka "välistä". Makkaraa tai silakkaa perunan ksnssa. Viinamiehiä ja äitiinsä sotkeutuneita 34-vuotiaita, Putinin likettäjiä ja/tai persukammoksujia, koronarokotevastaisia...😱


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No itseäni jos mietin, niin pisteet nousee, mutta kun katselee ympärille (vaikka täällä) niin ei kuule hyvälle vaikuta 😂

        Mieti vaikka "välistä". Makkaraa tai silakkaa perunan ksnssa. Viinamiehiä ja äitiinsä sotkeutuneita 34-vuotiaita, Putinin likettäjiä ja/tai persukammoksujia, koronarokotevastaisia...😱

        Sivusta totean, että jos perustaisi mieskuvansa tämän palstan pohjalle, niin kiertäisi kaikki miehet kolometrin päästä. Onneksi tällaisiin tapauksiin ei kuitenkaan juuri koskaan törmää IRL. Kei ne möllöttävät siellä kivenkoloissaan ja kantojen alla ja pysyvät poissa ihmisten ilmoilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että jos perustaisi mieskuvansa tämän palstan pohjalle, niin kiertäisi kaikki miehet kolometrin päästä. Onneksi tällaisiin tapauksiin ei kuitenkaan juuri koskaan törmää IRL. Kei ne möllöttävät siellä kivenkoloissaan ja kantojen alla ja pysyvät poissa ihmisten ilmoilta.

        Joo. Siis ei mun mieskuva todellakaan ole tämä, mitä täällä näkyy. 😄

        Kunhan leukailin vähän..😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että jos perustaisi mieskuvansa tämän palstan pohjalle, niin kiertäisi kaikki miehet kolometrin päästä. Onneksi tällaisiin tapauksiin ei kuitenkaan juuri koskaan törmää IRL. Kei ne möllöttävät siellä kivenkoloissaan ja kantojen alla ja pysyvät poissa ihmisten ilmoilta.

        Me vain hämätään teitä naisia reaalissa.
        Täällä paljastuu miehen todellinen luonne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me vain hämätään teitä naisia reaalissa.
        Täällä paljastuu miehen todellinen luonne :)

        Ei pidä paikkaansa. Te voitte olla mitä olette. Reaalissa ei kykene hämäämään.


      • Disseisback kirjoitti:

        No itseäni jos mietin, niin pisteet nousee, mutta kun katselee ympärille (vaikka täällä) niin ei kuule hyvälle vaikuta 😂

        Mieti vaikka "välistä". Makkaraa tai silakkaa perunan ksnssa. Viinamiehiä ja äitiinsä sotkeutuneita 34-vuotiaita, Putinin likettäjiä ja/tai persukammoksujia, koronarokotevastaisia...😱

        Älä nyt hyvä mies pilaa mielikuvaa hyvältä tuoksuvan miehen kainaloon käpertymisestä 😂

        Täytyy keskittyä niihin hyviin miehiin ja ignoorata ne.. Noh, vähemmän hyvät 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Te voitte olla mitä olette. Reaalissa ei kykene hämäämään.

        Minäkin olen kyennyt.
        Olen sisäinen renttu ja silti mulla on muija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen kyennyt.
        Olen sisäinen renttu ja silti mulla on muija.

        Saahan sun muijasi huolia rentun. Jotkuthan jopa tykkäävät sellaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen kyennyt.
        Olen sisäinen renttu ja silti mulla on muija.

        Jos kerta tykkäät vähän normaalia tyhmemmistä naisista, niin sehän on ihan sun oma valintasi. 👍


      • Aletheias kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies pilaa mielikuvaa hyvältä tuoksuvan miehen kainaloon käpertymisestä 😂

        Täytyy keskittyä niihin hyviin miehiin ja ignoorata ne.. Noh, vähemmän hyvät 😁

        No ehkä mulla saattaa tähän liittyä jonkinverran myös seksuaalista suuntautumista, mutta veikkaan, että siitä voi olla jopa minun kannalta etua...😄

        Vaikka itse en lähtökohtaisesti seksuaalisuuksista välittäisi, se toinen (kainalontarjoaja) ei miettisi yhtä avarasti. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No ehkä mulla saattaa tähän liittyä jonkinverran myös seksuaalista suuntautumista, mutta veikkaan, että siitä voi olla jopa minun kannalta etua...😄

        Vaikka itse en lähtökohtaisesti seksuaalisuuksista välittäisi, se toinen (kainalontarjoaja) ei miettisi yhtä avarasti. 😄

        No joo, uskaltanen väittää, ettet todennäköisesti saisi samanlaista nautintoa miehen kainalon lämmöstä kuin minä 😄 Vaikka avoin mieli on toki hyvä juttu, pidä kiinni siitä! 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        No joo, uskaltanen väittää, ettet todennäköisesti saisi samanlaista nautintoa miehen kainalon lämmöstä kuin minä 😄 Vaikka avoin mieli on toki hyvä juttu, pidä kiinni siitä! 😁

        No ehkä mä nyt tässä tapauksessa jotenkin pystyn elämään tämän tosiasian kanssa...tai ei ainkaan tuota hillitöntä epäreiluuden tunnetta. 😄

        Mutta pää olisi kiva joskus pistää vaikka naisen syliin ja ottaa silitystä vastaan. 😃

        Mutta sitähän tässä ei kysytty. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No ehkä mä nyt tässä tapauksessa jotenkin pystyn elämään tämän tosiasian kanssa...tai ei ainkaan tuota hillitöntä epäreiluuden tunnetta. 😄

        Mutta pää olisi kiva joskus pistää vaikka naisen syliin ja ottaa silitystä vastaan. 😃

        Mutta sitähän tässä ei kysytty. 😁

        No hyvä, ettei tuota sulle tuskaa 😁

        Ei kysytty, mutta saahan sitä keskustelupalstalla tuoda toistakin näkökulmaa keskusteluun. Voinemme siis lopputulemana todeta, että toisen ihmisen hellittely ja kosketus on aina ihanaa, kun vain se vastapuoli on oikea 😊 Ja siis se oikeahan voi olla joissain tapauksissa joku muukin kuin vakituinen kumppani. En tarkoita etteikö kosketus voisi tuntua hyvältä, vaikka se tulisi esim ystävän taholta platonisena kosketuksena, mutta se on sitten jälleen vähän eri asia 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        No hyvä, ettei tuota sulle tuskaa 😁

        Ei kysytty, mutta saahan sitä keskustelupalstalla tuoda toistakin näkökulmaa keskusteluun. Voinemme siis lopputulemana todeta, että toisen ihmisen hellittely ja kosketus on aina ihanaa, kun vain se vastapuoli on oikea 😊 Ja siis se oikeahan voi olla joissain tapauksissa joku muukin kuin vakituinen kumppani. En tarkoita etteikö kosketus voisi tuntua hyvältä, vaikka se tulisi esim ystävän taholta platonisena kosketuksena, mutta se on sitten jälleen vähän eri asia 😄

        No mä oon aikuisiällä sen vertaa nuukasti sellaista "vierijoitoa" saanut, ettei osaa erityisemmin hinkuakaan sitä. Hyvä niin. 😁


    • Anonyymi

      Mm... toisinaan. Mut ei niitä saa mistään just sillä sekunnilla tilattua. Kun haluan tuntea sen tyypin eka hyvin.

    • Anonyymi

      Mitä siellä? Ei ole oikein koskaan ollut sellaista hinkua.

      - Sheena

    • Itseasiassa juuri tällä hetkellä olisi ihana hautautua (jonkun tietyn) miehen lämpimään haliin. Todella pitkä ja raskas työpäivä takana ja väsymys on kova niin kainalossa kölliminen olisi juuri sopivaa aktiviteettia tähän iltaan.

    • Ei kainaloon hyi, mutta joskus sellainen nyrkillä lyönti olkapäähän tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        Älä nyt, kumminkin tykkäisit kivan pulskan miehen kainalossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt, kumminkin tykkäisit kivan pulskan miehen kainalossa.

        Tarjoatko paikkaa vai?


    • Anonyymi

      Kyllä jos mies on tummatukkainen, 50+ lyhyt mies.

    • Minulla on nykyään harvoin ollut tarve päästä miehen kainaloon. - Tykkään istua omassa nojatuolissani. Vaikka nyt tosin olen jo sängyssä.

      Hmm. 🤔 Miehen kainalo on kyllä hyvä paikka sängyssä silloin, kun ei kumpaakaan varsinaisesti nukuta.

      Joku nainen voi tykätä olla miehen kainalossa vaikka sohvalla. Minä en ole löytänyt sellaiseen oikein hyvää asentoa. Aina on jotenkin niska vääntymässä tai selkä kierossa.
      Ehkä minua ei vaan ole suunniteltu kainaloiseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe