Valkaisua Inarissa

Anonyymi-ap

Pääsiäisviikko on Inarissan anaalin valjaisuviikko. Asiasta tiedotetaan lähipäivinä Tiedotus välineissä.

17

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko poromiesten kevät tempaus.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvä idea! Valkea kuin pääsiäispupu. 😙

    • Anonyymi

      Onko Trullit tänä vuonna liikkeellä vai onko niillä välivuosi?

      • Anonyymi

        Ei ole, mutta kaikilla on valkaistuna.


      • Anonyymi

        En oppinut kotona, mutta vanhempien luona sanoin isälle johonkin asiaan kun joku oli kertonut hänelle jonku asian niin sanoin isälle : Tuonki sanomisille on sama, että puhuuko pää vai perse, koska samaa paskaa suoltaa!

        Tuuliko se huulia heiluttaa sanonta oli yhden aikasen ” poika-ystävän ” äidin sanontoja!
        Samaisen miehen äiti sano myös ” No sano varis, kun nokka katkes.”

        Minun ns ex-anopileilla ja anopin tekeilellä on ollut tapana aina sanoa jotain joka jää mieleen!

        Yks ex-anoppi sano aina minun kuullen minua pienempänä ” Minä nostan kohta nuo jätkät seinälle niin lopettavat räkyttämisen!”
        Hänen kanssa me oltas pärjätty, mutta anopin tyttö väänty sekoilemaan ja sotkemaan asioita niin ensin lähin minä ja anoppi lähti perässä!
        Minä kyllä ymmärsin häntä, mutta tuo sekopää tyttärensä syytti minua hänen vanhempien erosta.
        Hän oli itse mennyt kotia ja heittänyt äitinsä pihalle ja kerto mulle, että ” Minä pakkasin äitin tavarat ja vein varastoon.”
        Minä jouduin kuuntelemaan tuota, kun hän vanhempiensa eroa käsitteli sekä kerto mulle. Minä ymmärsin, että äiti oli lähtenyt kyllä mutta ei minusta ollut lopullisesti lähtenyt vaan hänen tyttärensä päätti vanhempiensa puolesta asioista.

        Minä kuulin tuon jälkeen, että oli käynyt isänsä luona ja siirtänyt eli isoja summia rahaa omalle tililleen omilla luvilla. Isänsä ei ollut kotona vaan tuo tyttö oli menny omilla avaimilla sisälle ja oli löytäny ne pankkitunnukset ja ties mitä muuta, kun tyhjensi äitinsä tavaroita talosta ulos kysymättä isältään!
        Suuttu mulle, kun en suostunut antamaan lapsen tilinumeroa niin olis saanut siirtää minun yksinhuollossa olevan lapsen tilille rahaa jonka isä hänen veljensä on.
        Sanoin hänelle : Et saa etkä minun tyttöön ole missään yhteyksissä enää!
        Siellähän se hyvä ja kunniallinen täti oli kuulemma käynyt kylässä sekä kertonut vankilassa olostaan!
        En minä voi puuttua aikuisten asioihin ja he saa arvostaa sekä kunnioittaa mitä haluaa!
        Minähän se kunnioita loukkaan!


    • Anonyymi

      Minulla kunniattomalla on kokemusta eräästä poromiehen anuksesta.ei sopinut koltta saamelainen yhteen.huitasin sitten leukulla sitä.

      • Anonyymi

        Tuo on kunniallisen ihmisen teko eikä kunniattoman!
        Kärnä Mikko hoitelee kaikkien muiden kunnioita, mutta ei minun koska minulla oli jo kaksinkertainen kunnianloukkaus ennen, kuin Kärnä ASEISTANUT mies loukkaus kunnioita sekä ilmoitteli toistuvasti ” Ampukaa tuo!”

        Minähän en ole ihminen vaan eläin eli LUMIEN-MURSU joka pääsee hyvin huonosti liikkeelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kunniallisen ihmisen teko eikä kunniattoman!
        Kärnä Mikko hoitelee kaikkien muiden kunnioita, mutta ei minun koska minulla oli jo kaksinkertainen kunnianloukkaus ennen, kuin Kärnä ASEISTANUT mies loukkaus kunnioita sekä ilmoitteli toistuvasti ” Ampukaa tuo!”

        Minähän en ole ihminen vaan eläin eli LUMIEN-MURSU joka pääsee hyvin huonosti liikkeelle!

        8 kunnianloukkausta nostivat vielä lisää!
        Kärnähän ei loukannut kenenkään KUNNIAA Inarin kansanedustajana!

        Minä en ollut Kärnää edes äänestänyt ja hän on yks syy miksi lopetin äänestämiset taas, koska en tue tuollaisia jotka saa tehdä mitä haluaa kansanedustajina!
        Tuollaiset KANSANEDUSTAJAT kuuluu suoraan vankilaan jotka istu kansanedustajina käräjillä, koska kansanedustajan tehtävä on olla esimerkkinä kansalle eikä opettaa HUONOJA TAPOJA joiden takia minä joudun ONGELMIIN TOISTUVASTI!!!!


    • Anonyymi

      Voiko osallistua valkaisuun jos on peräpukamat.

    • Anonyymi

      Kannattaa näyttää pukamia ensin lääkärille.

      • Anonyymi

        Onneksi en ole aloittanut KUNNIODEN VAATIMISTA enkä ole istunut missään lautakunnassa päättämässä keitä palkataan töihin!
        Kunnanhallitukset päättää keitä lautakunnissa istuu jotka taas päättää keitä palkataan töihin!

        Ivalossa on töissä kunnanhallituksen aikaisten lautakuntien valikoimat lääkärit ja hoitajat vielä jotka siirty Hyvinvointi alueelle töihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en ole aloittanut KUNNIODEN VAATIMISTA enkä ole istunut missään lautakunnassa päättämässä keitä palkataan töihin!
        Kunnanhallitukset päättää keitä lautakunnissa istuu jotka taas päättää keitä palkataan töihin!

        Ivalossa on töissä kunnanhallituksen aikaisten lautakuntien valikoimat lääkärit ja hoitajat vielä jotka siirty Hyvinvointi alueelle töihin!

        Meillä ei ole minun tietojen mukaan julkisella puolella Gynekologi eikä Urologia jotka hoitaa kyseiset intimiteetti vaivat vaan YLEISLÄÄKÄRIT joutuu hoitamaan nuokin vaivat!

        Tuo on ollut Inarin kunnanhallituksen tehtävä huolehtia, että julkiselta puolelta löytyy joka alan lääkäreitä.

        Minä en vedonnut syrjintään, mutta onneksi laitoin ilmoitukseen jonka tein, että tämä on alkanut jo ennen Lapin hyvinvointialueen luontia.

        Minulla on oikeus saada omalla syntymäpaikkakunnalla hoitoa ja ei minua voi velvottaa sairauksien hoidon takia muuttamaan.
        Minä en ole ainut jolla sairauksia jotka vaatii sairaalan tasoista hoitoa, mutta ilmeisesti olen ainut MIELISAIRAS joka hulluja asioita vaatii!

        Lääkäri määräs töihin ja kyllähän tässä TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA töitä olen kokoajan tehnyt ja Kelan työttömyyspäiväraha on ILMEISESTI liian suuri, koska pitää kunnioittaa sekä maksaa korvauksia kun eivät itse ole YMMÄRTÄNEET tehdä ilmoituksia.

        Syytön minä siihen olen jos seuraan miten toiset toimii LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ ja minä en ole edes äänestänyt heitä, koska minä en koe heitä luottamukseni arvoiseksi!

        Sairaala sekä terveysasemat olis minusta olleet tärkeys järjestyksissä YKKÖSINÄ ja koulut vasta tuon jälkeen.
        Ei Rovaniemi olis voinut kieltää jos Inarin kunnassa olisivat päättäneet alkaa rakentamaan!
        Osaahan nuo kusettaa rahaa kunnasta muuhunkin paskaan joten on erikoista, ettei osata Sairaala palveluita Terveyskeskukseen luoda!

        34 vuotta vankeutta noiden VIISAIDEN KUNNIOITAMISESTA on kyllä rahana niin suuri summa, että pystyn maksamaan tuon Sairaalaan ja perustamaan säätiön joka jää perintönä sekä saan luoda säännöt itse joita kunnioitetaan!
        Saan itse päättää keitä huolin sinne säätiöön luomaan sääntöjä joilla tuo pidetään toiminnassa.

        Minun tehtävä ei ole opettaa Suomen Yrittäjiä vaan heidän tehtävä on OPETTAA SEKÄ TUKEA YRITTÄJIÄ, mutta en ole heidän opissa ollut vaan olen oppinut itse!

        Tuo TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS vaatia opettamaan heitä joiden pitäis OPETTAA MINUA!


    • Anonyymi

      Korvaako Kela valkaisun.

      • Anonyymi

        Noin 85% kaikista kuluista ja taksit päälle.


    • Anonyymi

      Mä tuun myös. Onha se hyvä. Kesäksi valkaistu anaali. Ji huu.

    • Anonyymi

      Voinko tulla vaikka olen metsässäni ja pätkin värinen Anus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe