Tajuan nyt, miltä itse näytän, ja miltä muut, joita ehkä näet arjessasi.
Kaikkea hyvää ja ihanaa sinulle silti. Minä yritän olla syömättä itseäni palloksi, pettymykseen.
Olen tullut järkiini
26
568
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas vähennän syömistä niin että seuraavalle miehelle kelpaan.
- Anonyymi
Kelpaat luultavasti juuri sellaisena kuin olet sinusta aidosti pitävälle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaat luultavasti juuri sellaisena kuin olet sinusta aidosti pitävälle miehelle.
Ei pitänyt, joten en kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitänyt, joten en kelvannut.
Oletko ihan varma? Sanoiko hän niin? Itse pidän eräästä naisesta ja suunnittelen usein kuinka hänelle kerron kun seuraavan kerran näemme mutta kun se hetki koittaa menen ihan lukkoon varsinkin kun en ole varma hänen tunteistaan ja poistun paikalta 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma? Sanoiko hän niin? Itse pidän eräästä naisesta ja suunnittelen usein kuinka hänelle kerron kun seuraavan kerran näemme mutta kun se hetki koittaa menen ihan lukkoon varsinkin kun en ole varma hänen tunteistaan ja poistun paikalta 😔
Olen varma. Ei vastannut tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma. Ei vastannut tunteisiin.
Olen pahoillani jos asia on niin ja hän on sen sinulle selvästi ilmaissut. Ehkä hän ei ollut kuitenkaan se oikea? Itseäni raastaa epätietoisuus koska en ole uskaltautunut vielä juttelemaan kunnolla ihastukseni kanssa. Luulin hänen pitävän minusta mutta viime aikoina on tuntunut että hän on vain vaivautuneen oloinen aina minut nähdessäni. Jaksamisia ja kyllä sä vielä kohtaat sen kelle sä kelpaat just sellasena kuin oot.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jos miehen melestä vyötäröllä on vähän liikaa tavaraa, niin senkun ottaa kädestä kiinni ja vie ulos kävelylle. Liikunta vaikuttaa ulkonäköön ihan päinvastaisella tavalla kuin palstalla kirjoittelu!
- Anonyymi
NYT LOPPUI KIDUTUS!
- Anonyymi
Ei ole vyötäröstä kyse, se löytyy tällä hetkellä , kasvoista on kyse. Ja kaikesta muusta luonteesta lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vyötäröstä kyse, se löytyy tällä hetkellä , kasvoista on kyse. Ja kaikesta muusta luonteesta lähtien.
Se on se luonne ei mikään muu
sivusta
- Anonyymi
Aurinko kun paistaa, alkaa käpyrauhanen supattaa sinullekin, että olet täydellinen sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
Masu ei haittaa miehellä yhtään. Sitä mieltä olen ja muut pitäköön omat mielipiteensä.
- Anonyymi
Eikä myöskään naisella. Sitä mieltä olen minä näin naisellisista ja muodokkaista naisista pitävänä miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä myöskään naisella. Sitä mieltä olen minä näin naisellisista ja muodokkaista naisista pitävänä miehenä.
Se on juuri näin. Meille jokaiselle on joku, jolle olemme se kaunein tai komein sellaisena kuin olemme.
- Anonyymi
Kyllä se masun paino haittaa lantion verenkiertoa ja erään asian kovuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se masun paino haittaa lantion verenkiertoa ja erään asian kovuutta.
Ei pidä yleistää.
Hei, nyt ihan oikeasti. Kaikilla on joskus huono päivä, viikko tai kuukausi (toki nuo kaksi edellistä harvemmin putkeen) Jos sinulla on yhtään enemmän ikää kuin 20 v. niin luulisi elämän opettaneen, että huomenna on uusi päivä. Tsemppiä ja voimia! Tänäänkin on paistanut ihan oikea aurinko. 😊
- Anonyymi
No kiitos tsempistä.
- Anonyymi
Rinnat?
- Anonyymi
Ei.. ei ole tullut järkiisi. Tulet järkiisi siinä vaiheessa kun alat pitämään itsestäsi juuri sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
et*
- Anonyymi
En minäkään tiennyt että pitää olla missiainesta että voi ikävöidä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689