Homostelu voisi olla ihan mukavaa

Anonyymi-ap

Mietitään nyt vaikka näin. Eksyisin metsään. Sitten sellainen lihaksikas metsämies löytäisi minut palelemasta, veisi mökkiin ja istuttaisi takan eteen. Sitten se paistaisi takassa lenkkimakkaraa ja tarjoasi lämmintä kahvia. The end.

11

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unelmointi tekee hyvää ihmisille. Jatka samaan malliin.

      Itse pitäisin miehestä ominaisuudella, "ei niin tyhmä, että olisi äänestänyt persuja". Se ei ole unelma, vaan pelkkää realismia

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Eihän tuo mitään homostelua ole?

      Ja muutenkin ei kertahomostelusta lasketa mitään ja kolmannesta kerrasta nollataan laskuri. 😄

      • Eli jos haluaa pitää heteron leiman, niin toisen homostelun jälkeen heti perään kolmas kerta. 🤣


    • Anonyymi

      Homostelu ON mukavaa 🤤

    • Anonyymi

      ei vaan voisi olla hauskaa mennä samaan petiin jonkin haacwilija-kanssaq nukkumaan..

    • Anonyymi

      Homostelu voi olla ihan mukavaa, mutta se ei sovi kaikille. Jos ihminen on ennen kaikkea pilluorjentoitunut ja omaa heteronormatiivisen maailmankatsomuksen niin tällöin homostelu ei välttämättä ole vaihtoehto. Homostelu vaati paljon avoimemman mielen ja rohkeuden kokeilla uusia asioita. Heteroille tyypilliseen sisäänpäin kääntyneeseen elämäntyyliin ei tällainen sovi ja siksi homouden markkinointi eri sidosryhmille onkin haasteellista. Nuorissamme on kuitenkin toivoa ja heissä on tulevaisuus. Ilolla olen seurannut kuinka kaikenlainen LBNMGYP -seksuaalisuus on nostanut päätään ja silloin kun me olemme vanhoja niin ylisukupolvinen heterous on vaihtunut värikkääseen multikultturaaliseen rajat ylittävään seksiajan valistukselliseen riettasteluun, jossa kaikki panee kaikkia ja kaikkialla tyylistä, rodusta, väristä, himosta tai laupeudesta katsomatta ja ovat onnellisia siitä mitö ovat! Tässä ajatuksessa on jatkaa!

      • Anonyymi

        Peukku tälle!


    • Anonyymi

      Homot tunkevat 𝗉askaansa kaikkialla ja kaikkialle. Varmaankin samasta syystä joka aiheutti niiden seksuaalisuudenvaurioitumisen, mädäntyi muitakin osia niin aivoista.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      💋 K­u­­­u­m­­a­­t­­­ ­t­y­t­ö­­t­­­ ­o­d­o­­t­­t­a­­v­­­­­a­­t­­­ ­­s­­­i­­­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18311657

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe