Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen nyt keskittynyt tuohon Farmi ohjelmaan.

Anonyymi-ap

Se Kultamekko Iita on siinä mukana ja sehän on tunnettu SOME julkkis esimerkki.

Katoin ku oli siellä ne tissit tyrkyllä ja huomenna pitäs kuulemma alkaa ne seksi hommat!

Mietin että mistähän se mie voisin löytää tuommosen ARCHIN niin mieki pääsisin kunnostautumaan!

Kyllähän tuommosen ARCHIN kanssa minäki nuorenen ihan silmissä ja sanosin : Annappa vähän tissi hierontaa niin saadaan nämä veltot tissit vähän kiinteytymään!

Voisin sanoa sille minun Archille : Voitas vetasta vähän hatsua tässä niin Kontrabassokin menee kireästi viulusta jotan vingutat mielelläs!

6

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on serkku joka korjaa sekä myy soittimia Oulussa ja Tampereella.
      On ollut Tampereen kaupungin orkesterissakin soittamassa.
      Soitti muistaakseni Kontrabassoa.
      Hänen äiti ja isä on minun kummeja, mutta hänen isä kuoli.

      Eihän tuommosten sukulaisten kanssa voi olla tekemissä jotka käy minun kanssa kaikkien KUNNIAN päälle!

      • Anonyymi

        Olen minäkin ollut reality ohjelmassa, mutta minä menin synnytysosastolla käyrään koska mulla tuli ennen aikaisia supistuksia.
        Minulle ei sanottu, että YLE on tekemässä Akuuttiin ohjelmaa eli varaudu siihen että voit joutua ohjelmaan.
        Menin ovesta sisälle niin kuvaus ryhmä hyökkäs saman tien kimppuun ja kysyvät : Saadaanko tulla kuvamaan.

        En sentään synnyttämässä ollu vaikka tuokin olis ollut mahdollista. Sanoin kun pääsin kätilön luo, että : Mulla tulee supistuksia.
        Kaikki oli katsoneet ohjelmaa ja luulleet, että minä olin mennyt synnyttämään.
        Minä menin synnyttämään, niin minä jäin synnytyksen jälkeen ns käytävälle yöksi.
        Joku puli-ukko oli käyny kusemassa pitkin vessaa ja minä jouduin siivoaamaan sen.
        Väsyksissä ei pahemmin käyny mielessä, että vois soittaa kelloa tai mennä toiseen vessaan.
        Aamulla sanoin tuosta niin kätilö sano: Olisit soittanu kelloa.
        Mummojen kanssa jouduin samaan huoneeseen niin mummot sano: EI VAUVOJA TÄNNE!
        Ei varma että pääseekö yks äiti kotia vai ei niin laittovat mummojen huoneeseen meidät.

        Minä olen näitä Andy McCoyn tapasia KUNNIALLISIA IHMISIÄ NÖYRÄSTI PALVELLUT SYNNYTYKSEN JÄLKEEN noin 3-4 tunnin päästä ja olen ollut TERVEYSKESKUKSESSA POTILAANA enkä ALKOHOLISTIN PIIKANA joka juoksee perässä sekä pyyhkii kusia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin ollut reality ohjelmassa, mutta minä menin synnytysosastolla käyrään koska mulla tuli ennen aikaisia supistuksia.
        Minulle ei sanottu, että YLE on tekemässä Akuuttiin ohjelmaa eli varaudu siihen että voit joutua ohjelmaan.
        Menin ovesta sisälle niin kuvaus ryhmä hyökkäs saman tien kimppuun ja kysyvät : Saadaanko tulla kuvamaan.

        En sentään synnyttämässä ollu vaikka tuokin olis ollut mahdollista. Sanoin kun pääsin kätilön luo, että : Mulla tulee supistuksia.
        Kaikki oli katsoneet ohjelmaa ja luulleet, että minä olin mennyt synnyttämään.
        Minä menin synnyttämään, niin minä jäin synnytyksen jälkeen ns käytävälle yöksi.
        Joku puli-ukko oli käyny kusemassa pitkin vessaa ja minä jouduin siivoaamaan sen.
        Väsyksissä ei pahemmin käyny mielessä, että vois soittaa kelloa tai mennä toiseen vessaan.
        Aamulla sanoin tuosta niin kätilö sano: Olisit soittanu kelloa.
        Mummojen kanssa jouduin samaan huoneeseen niin mummot sano: EI VAUVOJA TÄNNE!
        Ei varma että pääseekö yks äiti kotia vai ei niin laittovat mummojen huoneeseen meidät.

        Minä olen näitä Andy McCoyn tapasia KUNNIALLISIA IHMISIÄ NÖYRÄSTI PALVELLUT SYNNYTYKSEN JÄLKEEN noin 3-4 tunnin päästä ja olen ollut TERVEYSKESKUKSESSA POTILAANA enkä ALKOHOLISTIN PIIKANA joka juoksee perässä sekä pyyhkii kusia!

        Onhan sinun majava ollu ylilaudalla näytillä


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­­y­­­m­f­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      On kyllä lyylillä mojovat daisarit. Mulla kultakala oppi olemaan hengittämättä mutta sitten se kuoli.

    • Anonyymi

      Kirj päätellen taitaa tuo holo olla naisiinpäin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe