musiikikimaku sinulla oikeasti olikaan, lastenlaulujen lisäksi?
Minkälainen
50
621
Vastaukset
- Anonyymi
Lastenlauluja 😅? Rokkia, metallia, poppia. Aika laidasta laitaan, mutta rock on ehkä omin genre.
- Anonyymi
60 vai 70 luvun rock? Vai uudempaa kenties
- Anonyymi
Minttu ja Ville on mun lemppari🥰
- Anonyymi
Ohan se klasikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohan se klasikko
Klassikko
- Anonyymi
Mun suosikki kanssa. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun suosikki kanssa. 🙂
Pussauskoppi🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussauskoppi🥰🥰
Joo.... 🙂
- Anonyymi
Himassa soi joo fröbelin palikat enimmäkseen. Itekseni kuuntelen fiiliksen mukaan laidasta laitaan. Iskelmästä ihan kunnon tykitykseen. Räppiä enimmäkseen… Poppia harvemmin. Tänäänkin oli tullut timanttinen albumi yhdeltä räppäriltä, niin olen sitten sitä luukuttanut
Aika electroniseksi menee. Myös pop, rock ja metallia. Yleensä aika alternative hengessä kuitenkin.
- Anonyymi
Vaikutat fiksulta kaverilta. miksi olet palstalla oikeasti?
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat fiksulta kaverilta. miksi olet palstalla oikeasti?
Ihan ajankulukseni. Liian paljon yksinäisiä iltoja... Joskus ennen kaipailin yhtä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan ajankulukseni. Liian paljon yksinäisiä iltoja... Joskus ennen kaipailin yhtä...
On tämä paljon mielenkiintoisempi kuin vaikkapa tekopyhä FB.
Ei täälllä silti määräänsä enempää pysty viettämään aikaa.
Täällä se ihmismieli repeilee ja provokaatioilla yritetään vaikuttaa mieleen Anonyymi kirjoitti:
Täällä se ihmismieli repeilee ja provokaatioilla yritetään vaikuttaa mieleenSen olen havainnut ja kokenut usein täällä... Täällä kyllä onnistutaan välillä repimään riekaleiksi.
Fb on ihan ok, jos seurailee kaikkia omiin harrastuksiin liittyviä juttuja yms... Kaverit eivät siellä paljon päivityksiä tee, enkä oikein itsekään enää, kuin satunnaisesti. Aika meme painotteista feediä. Joskus ihan hauskaakin.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sano vaan rohkeasti että kaipaat nettaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sen olen havainnut ja kokenut usein täällä... Täällä kyllä onnistutaan välillä repimään riekaleiksi.
Fb on ihan ok, jos seurailee kaikkia omiin harrastuksiin liittyviä juttuja yms... Kaverit eivät siellä paljon päivityksiä tee, enkä oikein itsekään enää, kuin satunnaisesti. Aika meme painotteista feediä. Joskus ihan hauskaakin.sulla on tuhansia fb kavereita ja kukaan ei päivitä mitään.johan olet löytänyt hyviä kavereita
Anonyymi kirjoitti:
sulla on tuhansia fb kavereita ja kukaan ei päivitä mitään.johan olet löytänyt hyviä kavereita
Niin. Ne löysi minut. En mä osaa alkaa täysin tuntemattomien kanssa höpöttelemään siellä. Monet niistä vaan koittaa kaupitella jotain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Ne löysi minut. En mä osaa alkaa täysin tuntemattomien kanssa höpöttelemään siellä. Monet niistä vaan koittaa kaupitella jotain.
no miksi et juttele heidän kanssaan kun olet hyväksynyt heidät sun kaveriksi facebookissa.
Anonyymi kirjoitti:
no miksi et juttele heidän kanssaan kun olet hyväksynyt heidät sun kaveriksi facebookissa.
Ei vaan huvita...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei vaan huvita...
ai niin sähän olit julkkis niin sen takia sulla on niin paljonfb kavereita. luulis julkkiksen saavan naisia kun oot kuuluisa
Anonyymi kirjoitti:
ai niin sähän olit julkkis niin sen takia sulla on niin paljonfb kavereita. luulis julkkiksen saavan naisia kun oot kuuluisa
Ei ne kotoa tule hakemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä se ihmismieli repeilee ja provokaatioilla yritetään vaikuttaa mieleenMinä oon täällä aina.
- Anonyymi
Virret
- Anonyymi
hyytävää kamaa
- Anonyymi
Tykkään Ki⚡⚡
- Anonyymi
Kastraattilaulajat on minun lempi bändi.
Riippuu niin tilanteesta ja mielentilasta. Mikäli olen mietiskelevällä tuulella, niin kuuntelen Queenia tai muuta lyyrisesti taidokasta musiikkia, kuten kotimaisista Leevejä.
Työpäivät saavat vauhtia trance / dance / tekno / ysäreistä. Nykyään olen innostunut kuuntelemaan myös räppiä, jota vielä viime vuonna inhosin.
Mikäli on oikein synkkä fiilis ja haluan rypeä, niin kuuntelen raskaampaa musiikkia, kuten Sentencediä tms. sanoituksiltaan toivotonta ja liian pitkään kuunneltuna jopa ahdistavaa musiikkia. Oikeastaan sellainen kunnon örinä on ainoa, jota en kuuntele ollenkaan.- Anonyymi
Radio vegan säätiedotus on aika kova juttu!
- Anonyymi
Sitä 24/7?
- Anonyymi
Miks ap oot niin pahalla päällä?
- Anonyymi
Hän tietäisi mun musamaun eikä kyselis täällä
- Anonyymi
Sä varmaan ajattelit, että kun yhden ainoan kerran soitin yhden lastenlaulun pianolla, niin että aina soitan lastenlauluja? Olin silloin masiksessa, kun olit tuuliviiri. Olen kuunnellut rockia, poppia, lattareita ja jopa räppiä. Tällä hetkellä kuuntelen nordic folkia ja tanskalaista ambientia.
- Anonyymi
En osaa soittaa pianolla muuta kuin Ukko Nooan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa soittaa pianolla muuta kuin Ukko Nooan.
Osaan säestää vapaasti, olen laulanut kuorossa ja lauluryhmissä.
- Anonyymi
Hengellinen musiikki
- Anonyymi
Tykkään sellaisista matalista semmonen murahtelu tyylinen vähän räkäisen kuuloisista mieslaulaja äänistä. Ne värisee oikealla taajuudella.
- Anonyymi
Peter Steele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peter Steele
Kyllä 🤤 - Siis sillon kun oli vielä elossa…
Sivusta.
- Anonyymi
Yhtä kuunnellu syksystä lähtien erityisen paljon. Muodostunu lemppariks ja tällee.
- Anonyymi
Mikä on yhtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on yhtä
Yksi vain.
- Anonyymi
Fiiliksen mukaan. Tekno kuiten eniten,sillä pysyy hereillä.
- Anonyymi
Kuunnelkaa Ylen Arkistosta:
Vihatut levyt – rakkaita inhokkeja - Anonyymi
Remu Aaltosen viittä vaille kaks ja sinfoniat yleensäkin🌟🌝
- Anonyymi
Pieni kissanpoikanen....😺
- Anonyymi
Hyvä ja monipuolinen
- Anonyymi
Sininen huivi♥️
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18316673
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648