Nyt on vangeille TÖITÄ TARJOLLA.

Anonyymi-ap

Ulkomaalaiset ei pääse poimimaan marjoja Suomeen.
https://yle.fi/a/74-20079361

Meillä on onneksi Ivalossa Holoman vitun Ämmä joka ratkas ongelman eli mistä saadaan TEOLLISUUDELLE marjat!

Vankiloista vangit poimimaan marjoja niin saadaan edes osa heidän kuluista takasin päin!

Noilla ei ole muuta, kuin AIKAA POIMIA MARJOJA sekä PUHDISTAA NIITÄ!!!!

17

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talvella he voi kutoa villasukkia, koska VALTIOLLA kyllä jalkoja riittää mihin villasukkia tarvitaan!
      Lapasia, pipoja, villapaitoja sekä muitakin asuja kyllä Suomessa Valtion varastoissa tarvitaan!

      Työtä se on käsityötkin ja noita tarvii aina Suomessa!

      Ei ole mikään ongelma jos villalle on allerginen, koska niin on monet käyttäjätkin joten sitä varten on puuvillalankaa jota voi käyttää!

      Minähän kävin tarkistamassa mitä siellä vankilassa voi tehdä, kun SELLISSÄ aikaa viettää!

    • Anonyymi

      Elinkautinen tulossa konsultti Hololle.

      • Anonyymi

        Höpö höpö,totuuden puhumisesta mitään linnaa saa


      • Anonyymi

        Elinkautinen on 12vuotta Suomessa, mutta mulle on tulossa ainakin 34vuotta vankeutta kun loukkausin 8 kunniaa ja he on tehneet kunnianloukkaus rikosilmoitukset jo joten tässä tilanteessa on sama jo kirjoittaa kaikkien kunniallisten teot mitä muistan!

        Yhdenvertaisuuslaki toimii niin eli jos olen 8 kunniaa loukannut niin yhdenvertaisuuslain mukaan olen loukannut kaikkien kunniaa jotka on yhdenvertaisia heidän kanssa.
        2 oli ennestään pohjalla joten he on luonnollisesti mukana.

        Eräillä on sentään aseitakin ja pitävät niitä kotona kaapissa josta ne voi ottaa esille niin, kuin Lauri Petteri ” IVALO ” Kiviniemi joka ampu erään joka totellut häntä vaikka oli käskenyt hänet kotia rauhoittumaan.
        Minä olen sentään KOTONA eli minä kyllä KUNNIOITAN Lauri Petteri ” IVALO ” Kiviniemeä vaikka en arvosta hänen tekojaan joilla saa itse tappaa ihmisen jos ei toimi niin, kuin hän sanoo!

        Luin netin kautta lehdestä tuosta hänen tempauksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elinkautinen on 12vuotta Suomessa, mutta mulle on tulossa ainakin 34vuotta vankeutta kun loukkausin 8 kunniaa ja he on tehneet kunnianloukkaus rikosilmoitukset jo joten tässä tilanteessa on sama jo kirjoittaa kaikkien kunniallisten teot mitä muistan!

        Yhdenvertaisuuslaki toimii niin eli jos olen 8 kunniaa loukannut niin yhdenvertaisuuslain mukaan olen loukannut kaikkien kunniaa jotka on yhdenvertaisia heidän kanssa.
        2 oli ennestään pohjalla joten he on luonnollisesti mukana.

        Eräillä on sentään aseitakin ja pitävät niitä kotona kaapissa josta ne voi ottaa esille niin, kuin Lauri Petteri ” IVALO ” Kiviniemi joka ampu erään joka totellut häntä vaikka oli käskenyt hänet kotia rauhoittumaan.
        Minä olen sentään KOTONA eli minä kyllä KUNNIOITAN Lauri Petteri ” IVALO ” Kiviniemeä vaikka en arvosta hänen tekojaan joilla saa itse tappaa ihmisen jos ei toimi niin, kuin hän sanoo!

        Luin netin kautta lehdestä tuosta hänen tempauksesta!

        Anna palaa,paljasta kaikki kylän touhut
        MUKAVAA LUETTAVAA👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elinkautinen on 12vuotta Suomessa, mutta mulle on tulossa ainakin 34vuotta vankeutta kun loukkausin 8 kunniaa ja he on tehneet kunnianloukkaus rikosilmoitukset jo joten tässä tilanteessa on sama jo kirjoittaa kaikkien kunniallisten teot mitä muistan!

        Yhdenvertaisuuslaki toimii niin eli jos olen 8 kunniaa loukannut niin yhdenvertaisuuslain mukaan olen loukannut kaikkien kunniaa jotka on yhdenvertaisia heidän kanssa.
        2 oli ennestään pohjalla joten he on luonnollisesti mukana.

        Eräillä on sentään aseitakin ja pitävät niitä kotona kaapissa josta ne voi ottaa esille niin, kuin Lauri Petteri ” IVALO ” Kiviniemi joka ampu erään joka totellut häntä vaikka oli käskenyt hänet kotia rauhoittumaan.
        Minä olen sentään KOTONA eli minä kyllä KUNNIOITAN Lauri Petteri ” IVALO ” Kiviniemeä vaikka en arvosta hänen tekojaan joilla saa itse tappaa ihmisen jos ei toimi niin, kuin hän sanoo!

        Luin netin kautta lehdestä tuosta hänen tempauksesta!

        En vankilassa ala valittamaan enkä muistelemaan KUNNIALLISIA KUNNON IHMISIÄ vaan heidät pitää päästää vankilasta pois!

        Vartijoille sekä poliiseille kyllä töitä riittää, kun minähän menen marjoja poimimaan TEOLLISUUDELLE niin saan korvattua edes osan aiheuttamastani vahingosta.
        Poliisit ja vartijat eristää alueen niin sinne ei pääsee kukaan ja vartioivat samalla, että en karkaa ja pääse NETTIIN kirjoittelemaan sekä laittelemaan kuvia joissa ilmoitan ” TÄÄLLÄ ON HILLOJA ja muita marjoja joten tänne kannattaa tullaa poimia!”

        Talvella he vartioi, että kudon sukkia, lapasia, pipoja ja villapaitoja joissa on niitä Valtion omia logoja!
        Valtion varastoista kuulemma meinaa loppua nuo ja minähän kyllä näppäränä kutasen nuo varastot täyteen niin saavat käyttöön!
        34 vuodessa ehtii kehittyä niin hyväksi kutojaksi, että kutoo unissaankin jo muutamat villasukan varret!


      • Anonyymi

        Saamelaiset on itse päästäneet SUOMALAISEN LÄSKIN KAUNIIN NAISEN EDUSTAMAAN SIIDAN RAVINTOLAAN SAAMELAISIA YRITTÄJIÄ!

        EI OLE LÄSKI JOS RASVAPROSENTTI ON NOLLA!

        Olen minäki läski, mutta en läskinä sentään itteäni joka paikkaan TUNGE EDUSTAMAAN koska olen omasta mielestä niin KAUNIS SEKÄ ESIMERKKILLINEN NAINEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamelaiset on itse päästäneet SUOMALAISEN LÄSKIN KAUNIIN NAISEN EDUSTAMAAN SIIDAN RAVINTOLAAN SAAMELAISIA YRITTÄJIÄ!

        EI OLE LÄSKI JOS RASVAPROSENTTI ON NOLLA!

        Olen minäki läski, mutta en läskinä sentään itteäni joka paikkaan TUNGE EDUSTAMAAN koska olen omasta mielestä niin KAUNIS SEKÄ ESIMERKKILLINEN NAINEN!

        Alkuperäiset ivalolaiset yrittäjä suvun penikka opetti minulle tuon rasvaprosentti asian, koska mehän ollaan kaikki tämmösiä RÄKÄ-NOKKA PENIKOITA sekä PÖHTÄNÖITÄ niin, kuin Veskoniemen Kxxxt sanoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäiset ivalolaiset yrittäjä suvun penikka opetti minulle tuon rasvaprosentti asian, koska mehän ollaan kaikki tämmösiä RÄKÄ-NOKKA PENIKOITA sekä PÖHTÄNÖITÄ niin, kuin Veskoniemen Kxxxt sanoo!

        Minä olen ilmoittanut, että minä en ole sukuni enkä muidenkaan ilmainen piika!
        Alkuperäisten ivalolaisten yrittäjä suvun penikka sentään opetti PANOSTAJALLE, että LÄSKIIN eli RASVAPROSENTTIIN PANOSTAT niin ei tarvi meidän ÄIDIN KUNNIAA HÄPÄSTÄ koska hän arvosti teitä ja mitä se te olette tehneet meidänkin suvun ihmisten hyväksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ilmoittanut, että minä en ole sukuni enkä muidenkaan ilmainen piika!
        Alkuperäisten ivalolaisten yrittäjä suvun penikka sentään opetti PANOSTAJALLE, että LÄSKIIN eli RASVAPROSENTTIIN PANOSTAT niin ei tarvi meidän ÄIDIN KUNNIAA HÄPÄSTÄ koska hän arvosti teitä ja mitä se te olette tehneet meidänkin suvun ihmisten hyväksi!

        Jos asiakas soitti mulle aikoinaan klo 7.45 ja oletti, että olen kotona niin voin korjata laskun jossa oli ollut reilu alv prosentti vahingossa.
        Sanoin hänelle : Olen justiinsa lähdössä töistä kotia, mutta minä ehdi sitä tarkistamaan joten soita minun äidille niin asia hoituu nopeampaa.
        Minä olin menossa kotia laittamaan penikoita kouluun ja päivähoitoon niin pääsin jatkamaan töitä!

        Mulla oli kotisiivouksia, osakkeita Saariselällä joita kävin siivoamassa ja hotelli sekä lomakylä siivoukset siihen päälle. Mulla oli toimistosiivouksia ja lentokoneet vielä tuohon päälle!
        Pyrin hoitamaan työni sekä lapset, mutta työntekijähän ei ymmärtänyt että olin irtisanonut hänet jo monta kertaa ja hän oli itse ilmoittanut tuosta minun äidille.
        Yritys oli minun ei minun äidin, mutta äitini oli sanonut : Mene sitte töihin!

        Jos ihmisellä on noin suuri vaikeus ymmärtää, että jos minä olen YRITTÄJÄ niin minun äiti muka PÄÄTTÄÄ minun yrityksen asioista niin EI MINULLA OLE YRITTÄJÄNÄ OLLUT MITÄÄN MAKSU VELVOTTEITA VAAN VELVOTTEET ON HEILLÄ JOIDEN MIELESTÄ ÄITINI OLI MINUN YRITYKSESSÄ PÄÄTTÄJÄNÄ!

        Minun yrityksen kirjanpidon sekoitti TYÖNTEKIJÄ jonka minä olin irtisanonut useita kertoja ja hän palkkas vielä ELÄKKEELLÄ olevan KOMIAN MIEHENSÄ TÖIHIN johon hän on rakastunut Ivalon terveyskeskuksen kanttiinin työntekijänä ja hänen ihana komea miehensä oli ollut kuulemma KATKAISUHOIDOSSA, koska hän oli meinannut kuolla alkoholismiin!

        Kuka vaan olis antanut noille potkut omasta firmastaan, koska he ei kuuluneet töihin vaan EDUNVALVONTAAN JA LAITOKSEEN!!!!

        Inarin kunnassa kyllä osataan RÄPIÄ ja niin osataan myös muualla Suomessa, kun kehitysvammaiset on terveitä ihmisiä! Tuo IHANA JA KAUNIS NAINEN ON KITEELTÄ PÄÄSSYT TERVEENÄ IVALOON, mutta POSITIIVISTÄ on se että ÄITINSÄ ON KOPPELOSTA ei IVALOSTA!!!

        Kyllä koppelolaisetkin osaa räpiä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asiakas soitti mulle aikoinaan klo 7.45 ja oletti, että olen kotona niin voin korjata laskun jossa oli ollut reilu alv prosentti vahingossa.
        Sanoin hänelle : Olen justiinsa lähdössä töistä kotia, mutta minä ehdi sitä tarkistamaan joten soita minun äidille niin asia hoituu nopeampaa.
        Minä olin menossa kotia laittamaan penikoita kouluun ja päivähoitoon niin pääsin jatkamaan töitä!

        Mulla oli kotisiivouksia, osakkeita Saariselällä joita kävin siivoamassa ja hotelli sekä lomakylä siivoukset siihen päälle. Mulla oli toimistosiivouksia ja lentokoneet vielä tuohon päälle!
        Pyrin hoitamaan työni sekä lapset, mutta työntekijähän ei ymmärtänyt että olin irtisanonut hänet jo monta kertaa ja hän oli itse ilmoittanut tuosta minun äidille.
        Yritys oli minun ei minun äidin, mutta äitini oli sanonut : Mene sitte töihin!

        Jos ihmisellä on noin suuri vaikeus ymmärtää, että jos minä olen YRITTÄJÄ niin minun äiti muka PÄÄTTÄÄ minun yrityksen asioista niin EI MINULLA OLE YRITTÄJÄNÄ OLLUT MITÄÄN MAKSU VELVOTTEITA VAAN VELVOTTEET ON HEILLÄ JOIDEN MIELESTÄ ÄITINI OLI MINUN YRITYKSESSÄ PÄÄTTÄJÄNÄ!

        Minun yrityksen kirjanpidon sekoitti TYÖNTEKIJÄ jonka minä olin irtisanonut useita kertoja ja hän palkkas vielä ELÄKKEELLÄ olevan KOMIAN MIEHENSÄ TÖIHIN johon hän on rakastunut Ivalon terveyskeskuksen kanttiinin työntekijänä ja hänen ihana komea miehensä oli ollut kuulemma KATKAISUHOIDOSSA, koska hän oli meinannut kuolla alkoholismiin!

        Kuka vaan olis antanut noille potkut omasta firmastaan, koska he ei kuuluneet töihin vaan EDUNVALVONTAAN JA LAITOKSEEN!!!!

        Inarin kunnassa kyllä osataan RÄPIÄ ja niin osataan myös muualla Suomessa, kun kehitysvammaiset on terveitä ihmisiä! Tuo IHANA JA KAUNIS NAINEN ON KITEELTÄ PÄÄSSYT TERVEENÄ IVALOON, mutta POSITIIVISTÄ on se että ÄITINSÄ ON KOPPELOSTA ei IVALOSTA!!!

        Kyllä koppelolaisetkin osaa räpiä…

        Paljokohan siellä Koppelossa niitä HIDAS ÄLYSIÄ OIKEIN ON?
        Kärnän Mikko heitä EDUSTAA, koska hänellähän on talo jossa asunut Koppelossa ja koppelolaiset on veskoniemeläisille sekä monille muille sukua, mutta EI HE OLE MINULLE!

        Olen vain olosuhteiden pakosta erään äiti, mutta hän saa valita onko isän lapsi vai äidin penikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljokohan siellä Koppelossa niitä HIDAS ÄLYSIÄ OIKEIN ON?
        Kärnän Mikko heitä EDUSTAA, koska hänellähän on talo jossa asunut Koppelossa ja koppelolaiset on veskoniemeläisille sekä monille muille sukua, mutta EI HE OLE MINULLE!

        Olen vain olosuhteiden pakosta erään äiti, mutta hän saa valita onko isän lapsi vai äidin penikka!

        Inarin kunnan sosiaalityöntekijä oli huostannut yhden tuon suvun lapsen ja sijoittanut entisen Pizzeriaan pyörittäjän sekä kalastaja miehensä luo, koska hänen vanhemmat oli tuon perheen AINOAT ALKOHOLISTIT!
        Tuo joka ei ymmärtänyt mitä lopputili tarkoittaa on heidän ÄITI-PUOLI ja isähän on kylän tunnetuin ALKOHOLISTI joka lopetti juomisen, koska meinas kuolla ja hoidossa rakastui nuoreen kauniiseen vaimoonsa joka on hänen lapsensa ex-miehen siskon tyttö eli hänen lapsenlapsen serkku!

        Tuo aina kerto, kun heidän piti käydä viinakaupasta ostamassa viinaa/viiniä tai muuta Pizzerian omistajalle niin se sai juopotella vapaalla, koska ei voinut sijaisäitinä juopotella julkisesti!

        Kunniallisia ihmisiä joille kuuluu IHMISARVOINEN ELÄMÄ ja kyllä Holoman Vitun Ämmä joutaa nöyrtyä sekä painua vankilaan lopuksi ikää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inarin kunnan sosiaalityöntekijä oli huostannut yhden tuon suvun lapsen ja sijoittanut entisen Pizzeriaan pyörittäjän sekä kalastaja miehensä luo, koska hänen vanhemmat oli tuon perheen AINOAT ALKOHOLISTIT!
        Tuo joka ei ymmärtänyt mitä lopputili tarkoittaa on heidän ÄITI-PUOLI ja isähän on kylän tunnetuin ALKOHOLISTI joka lopetti juomisen, koska meinas kuolla ja hoidossa rakastui nuoreen kauniiseen vaimoonsa joka on hänen lapsensa ex-miehen siskon tyttö eli hänen lapsenlapsen serkku!

        Tuo aina kerto, kun heidän piti käydä viinakaupasta ostamassa viinaa/viiniä tai muuta Pizzerian omistajalle niin se sai juopotella vapaalla, koska ei voinut sijaisäitinä juopotella julkisesti!

        Kunniallisia ihmisiä joille kuuluu IHMISARVOINEN ELÄMÄ ja kyllä Holoman Vitun Ämmä joutaa nöyrtyä sekä painua vankilaan lopuksi ikää!

        Tuo sama sossu huostas minun lapsen, mutta nuo jotka olis kuuluneet EDUNVALVONTAAN sekä LAITOKSEEN ovat saaneet sosiaalisilla perusteilla Inarin kunnalta asunnon ja muitakin tukia, koska he ovat HYVIÄ sekä ESIMERKILLIÄ VANHEMPIA ja ISOVANHEMPIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama sossu huostas minun lapsen, mutta nuo jotka olis kuuluneet EDUNVALVONTAAN sekä LAITOKSEEN ovat saaneet sosiaalisilla perusteilla Inarin kunnalta asunnon ja muitakin tukia, koska he ovat HYVIÄ sekä ESIMERKILLIÄ VANHEMPIA ja ISOVANHEMPIA!

        En kyllä viitti kunnianloukkauksista alkaa heidän kanssa tappelemaan vaan kyllä he ovat KUNNIANSA ANSAINNEET jotka tuota ovat vaatimaan alkaneet!

        Minä vaan ilmoitin facebookissa ” MINÄ EN KYLLÄ TUOMMOSIA SUOSTU EDUSTAMAAN!”

        Oli hänestä kunnianloukkaus, mutta minä ilmoitin REHELLISESTI KANTANI ASIOIHIN ja jätin äänestämättä vaaleissa niin en vahingossakaan tue ihmisiä joita en koe yhdenvertaisina minun kanssa vaan he ovat IHMISINÄ MINUA PAREMPIA eli en voi EDUSTAA HEITÄ!


    • Anonyymi

      Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.

      • Anonyymi

        Taijat olla valtion elätti kun tuommoisia raapustat,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taijat olla valtion elätti kun tuommoisia raapustat,

        En ole vankilassa!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe