Nainen, pelasin muita naisia sua vastaan

Anonyymi-ap

Nautin kissatappeluista ja siitä kuinka alakynteen jäit.

28

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnon Alfa.

• Anonyymi

Ei ole alfa. Alfa ei kiusaa muita.

• Anonyymi

Aika sairas ajatus😂

• No, jokainen tyylillään. 🤔

• Anonyymi

Oli ne aikoja.

• Anonyymi

Annoin sulle tahallaan huomiota. Tiesin että naiset käyvät siitä kuumina ...

• Anonyymi

Auts.

• Anonyymi

Olisit vain jollekin muulle antanut

• Anonyymi

Enhän mä raaskinut sua ilman naista jättää, kun itsellä oli jo toinen kiikarissa.

• Anonyymi

Mitähän pahaa olin tehnyt sulle?
      Oliko joku syy rikkoa? Lopullisesti.

• Anonyymi

En olisi sulle valtikkaani antanut. Pelasin vain. Parempaa kuin siemensyöksy.

• Anonyymi

Näin voi olla. Paljon mahdollista. Mutta ei haittaa enään. Ainoa mikä harmittaa on etten antanut sille pienelle blondille samalla mitalla. Sivistys ja koulutus esti.

• Anonyymi

EnääN! Eli nainen oli sua koulutetumpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EnääN! Eli nainen oli sua koulutetumpi.

No ei ollut tässä tapauksessa. Eikä sillä ole väliä. Sivistys ratkaisee.

• Anonyymi

Jos en nähnyt sua taistelemisen arvoisena aiemminkaan. Miksi tekisin nyt niin.

• Anonyymi

Palailet sitten maanantaina taas, vaimon ja lasten vierestä, kun on tylsää

• Anonyymi

"pelasin sua vastaan"??

• Anonyymi

Siinähän sulla sitten on misukissaa repimään vaikka silmät päästäs, pahansisuinen on sitä henkeen ja vereen.

• Anonyymi

Osaat iskeä kiinni heikkouksiin, sinussa on narsistin vikaa. Ole kerrankin mies ja valitse noista se jolle et voi mitään. Minut voit jo jättää laskuista, olen toista maata.

• Anonyymi

Häiritseviä tuollaiset naiset. Onko ne todellakin niin tyhmiä että ei huomaa miehen pelaavan heillä? Ei niille pysty edes selittämään mitä on meneillään kun ovat itsekin narsisteja. Ei ole ikinä kiinnostanut taistella kenestäkään. Minä se palkinto olen eikä mies. Pitäköön ukkelin.

• Anonyymi

👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Mistä syystä mies ikäänkuin tyrmäät omia provojas, koetko, että se tuo uskottavuutta tarinallisuuteen mitä ei selvästi ole?

• Anonyymi

Niin taisit tehdä, olet sellainen pikkuisen pahis 😘

• Anonyymi

Hölmöhän sinä olet. Itse näin jo alussa mikä olet. Äläkä unohda sitä että minä itse valitsin harrastaa intiimiä kanssakäymistä sinun kanssasi. Se ei ollut sinun päätettävissä. Kuvittelet itsestäsi vähän liikoja ja olet kaukana Alfauroksesta 😆. Alfa tietää myös naisen arvon. Sinä et.

• Anonyymi

Haetko keskivertoa tyhmemmiltä ihmisiltä mies huomiota jatkamalla tätä feikkidraamailua?

• Anonyymi

SAatanan kakara

• Anonyymi

Aikamoinen mulkvisti.

• Anonyymi

Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4547
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3527
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      122
      2808
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2585
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2494
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2095
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1790
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe