Mitä meikkejä käytätte

Anonyymi-ap

…jos käytätte? ripsarimainoksestatuli mieleen, mitä ripsiväriä esim. käytätte???

34

414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ollut nyt Lancômen ripsivärit parivuotta käytössä ja KRYOLAN meikkivoide nappi. Muuten aika sekalaista.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­m­f­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kallista ripsiväriä joka lähtee vedellä pois. Clinique tai sensai. Minulla on niin kauniit ripset etten tarvitse mitään hämähäkkiripsivärejä.

    • Eniten käytössä viime aikoina on ollut Cliniquen High Impact mascara. Sillä saan hyvin erotellut ja tuuheat ripset ilman paakkuja ja ripset myös jäävät mukavan pehmeiksi eivätkä sellaisiksi koviksi koppuroiksi, kuten monella merkillä tapahtuu. Tämä ripsiväri ei myöskään ärsytä silmiäni, sillä olen melko herkkäsilmäinen.

      Ripsiväri on siitä jännä, että jokaisella saattaa olla tyystin erilainen kokemus samasta ripsarista. Minä esim en voi sietää pieniä, kovia harjaksia, kun jonkun toisen mielestä ne juuri ovat parhaita värin levitykseen. Ainoastaan kokeilemalla siis löytää sen itselleen oikean ripsarin.

      • Anonyymi

        Kenkälankki käy hyvin ripsarista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenkälankki käy hyvin ripsarista

        Kiitos vinkistä, mutta luulen, että pitäydyn vielä toistaiseksi ripsareissa 😄


      • Anonyymi

        Tää on kyllä totta noista ripsiväreistä, jakaa mielipiteitä rajusti. Itsekään en voi sietää mainitsemiasi kovia harjaksia, vaikken isompaa tuttavuutta niiden kanssa oo tehnyt. Joskus vaan tietää et ei toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä totta noista ripsiväreistä, jakaa mielipiteitä rajusti. Itsekään en voi sietää mainitsemiasi kovia harjaksia, vaikken isompaa tuttavuutta niiden kanssa oo tehnyt. Joskus vaan tietää et ei toimi.

        Meillä on esim siskoni kanssa aivan erilaiset mieltymykset ripsivärien suhteen. Annoin hänelle yhden kalliin ripsarin, joka ei toiminut minulle lainkaan ja hän sai sillä mitä upeimmat ripset aikaiseksi. En tajua, miten hän sen teki, mutta olin iloinen, ettei mennyt kallis ripsari hukkaan 😊


    • Anonyymi

      Sensaita yleensä. Joskus myös essencen bye bye panda eyes:ia, mutta mä en tiedä onko sen valmistus lopetettu, kun en ole sitä missään enää nähnyt.

      • Anonyymi

        Mun meikkivoiteet on Erborianin meikkejä. Mulla on ison osan noista muista kanssa ongelmana, että ne muuttavat väriä ihollani ajan kuluessa, ilmeisesti hapettumisen takia. Voide voi olla laittaessa täydellisen värinen, mutta jo tunnin päästä ihan liian keltainen tai tumma. Erborianin kanssa ei tuota ongelmaa ole ja muutenkin pidän noiden laadusta.


      • Anonyymi

        Ei löydy enää. Essencen I 💗 Extreme on käytössä. Sopii pitkille ja harvoille silmäripisille 3,50 euron hintaan. Oto paksu silikoniharja takaa paakkuuntomattoman tuloksen. Aikaisemmin käytin Sensai 38:a, mutta tämä parempi hinnasta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy enää. Essencen I 💗 Extreme on käytössä. Sopii pitkille ja harvoille silmäripisille 3,50 euron hintaan. Oto paksu silikoniharja takaa paakkuuntomattoman tuloksen. Aikaisemmin käytin Sensai 38:a, mutta tämä parempi hinnasta puhumattakaan.

        Testasin Maybelline SkyHigh:ta, jossa kätevämmän näköinen silikoniharja, mutta se ei ollut parempi. Eikä se ollut kätevämpi. Kummallista, mutta patukkamaisella Extremen harjalla saa todella hyvän tuloksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testasin Maybelline SkyHigh:ta, jossa kätevämmän näköinen silikoniharja, mutta se ei ollut parempi. Eikä se ollut kätevämpi. Kummallista, mutta patukkamaisella Extremen harjalla saa todella hyvän tuloksen.

        Lumenen Blueberry oli myös vähän aikaa testissä, mutta se tekee silmäripsiin möykkyjä, joita ei saa mitenkään pois sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy enää. Essencen I 💗 Extreme on käytössä. Sopii pitkille ja harvoille silmäripisille 3,50 euron hintaan. Oto paksu silikoniharja takaa paakkuuntomattoman tuloksen. Aikaisemmin käytin Sensai 38:a, mutta tämä parempi hinnasta puhumattakaan.

        Näin olen olettanut, että ei taideta valmistaa enää. Mulle on äärimmäisen tärkeää, että ripsarin pitää kestää erinomaisesti vettä, mutta en voi sietää sellaisia, joita pitäisi erikseen jollain putsareilla poistaa. Tässä mielessä sensai on pettämätön, eikä mulla kyllä koskaan ole ollut mitään ongelmaa siinä, että se paakkuuntuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testasin Maybelline SkyHigh:ta, jossa kätevämmän näköinen silikoniharja, mutta se ei ollut parempi. Eikä se ollut kätevämpi. Kummallista, mutta patukkamaisella Extremen harjalla saa todella hyvän tuloksen.

        Mä tykkään, että sen harjan pitää olla mahdollisimman pieni. Jahka tuo nykyinen alkaa loppua niin kokeilen jotain korealaista, joista löytyy pelkkä "metalli puikko", eli siinä ei ole oikeastaan minkäänlaista harjaa. Mä pidän sellaisesta "harjasta", jossa ei ole yhtään ylimääräistä väriä. Mua ärsyttää aina lääpätä isoja harjoja siihen tuubin suulle puhtaaksi väristä, kun sitä vain riittää ja riittää. En siis tosiaan ole vielä katsellut minkä otan kokeiluun, mutta onneksi tässä nyt on vielä aikaa ennen kun tuo pitää uusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen olettanut, että ei taideta valmistaa enää. Mulle on äärimmäisen tärkeää, että ripsarin pitää kestää erinomaisesti vettä, mutta en voi sietää sellaisia, joita pitäisi erikseen jollain putsareilla poistaa. Tässä mielessä sensai on pettämätön, eikä mulla kyllä koskaan ole ollut mitään ongelmaa siinä, että se paakkuuntuisi.

        Voi olla, että vaadin eri asioita ripsiväriltä. Tavoittelen luonnollista tulosta, eli paksuutta ja kerrosta ei saa olla kuten lakupötkössä.

        Extreme lähtee helposti vedellä, mutta sitäkin suurempi etu on, ettei ripsari värjää silmänalusia, kuten moni ripsiväri tekee.

        Se että joutuu hankaamalla hankaamaan vahvoilla meikinpoistoaineilla tai öljyllä silmien alta väriä, on myös huono asia. Extreme ei leviä tai värjää silmien alusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että vaadin eri asioita ripsiväriltä. Tavoittelen luonnollista tulosta, eli paksuutta ja kerrosta ei saa olla kuten lakupötkössä.

        Extreme lähtee helposti vedellä, mutta sitäkin suurempi etu on, ettei ripsari värjää silmänalusia, kuten moni ripsiväri tekee.

        Se että joutuu hankaamalla hankaamaan vahvoilla meikinpoistoaineilla tai öljyllä silmien alta väriä, on myös huono asia. Extreme ei leviä tai värjää silmien alusia.

        Siis juuri tasan sanat vaatimuksen kuin mullakin. Laitan mielummin monta kerrosta, jos siltä sattuu tuntumaan kuin niin, että kerrosta tulisi kerralla paljon.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että vaadin eri asioita ripsiväriltä. Tavoittelen luonnollista tulosta, eli paksuutta ja kerrosta ei saa olla kuten lakupötkössä.

        Extreme lähtee helposti vedellä, mutta sitäkin suurempi etu on, ettei ripsari värjää silmänalusia, kuten moni ripsiväri tekee.

        Se että joutuu hankaamalla hankaamaan vahvoilla meikinpoistoaineilla tai öljyllä silmien alta väriä, on myös huono asia. Extreme ei leviä tai värjää silmien alusia.

        Ripsari ei missään tapauksessa saa yhtään värjätä silmänalusia ja sekin on yksi syy miksi tykkään sensaista. Ja siis sen ripsarin pitää tosiaan kestää paikallaan, vaikka kaatosateessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen olettanut, että ei taideta valmistaa enää. Mulle on äärimmäisen tärkeää, että ripsarin pitää kestää erinomaisesti vettä, mutta en voi sietää sellaisia, joita pitäisi erikseen jollain putsareilla poistaa. Tässä mielessä sensai on pettämätön, eikä mulla kyllä koskaan ole ollut mitään ongelmaa siinä, että se paakkuuntuisi.

        Vielä jos kysymykseesi vastaisin. Tämä ripsiväri ei valu silmien alle sateessa mitenkään helposti. Siinä iäon lievästi vahamainen rakenne vähän kuten Sensaissa, mutta puhdistamiseen ei tarvitse nähdä vaivaa, koska se lähtee misellivedellä, jolla poistan meikkivoiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jos kysymykseesi vastaisin. Tämä ripsiväri ei valu silmien alle sateessa mitenkään helposti. Siinä iäon lievästi vahamainen rakenne vähän kuten Sensaissa, mutta puhdistamiseen ei tarvitse nähdä vaivaa, koska se lähtee misellivedellä, jolla poistan meikkivoiteet.

        Mihin kysymykseen? En mä tiennyt kysyneeni mitään. Mulle ei kelpaa mikään ripsari, joka valuu lainkaan sateessa. Ei mikään, joka ei ole taatusti normaalilämpötiloissa vedenkestävä. En mä nyt ymmärrä miksi tästä pitäö jankata. Sä itse kysyit mitä toiset käyttävät, enkä mä nyt käsittääkseni oke mitenkään vaatinut sinua tykkäämään mistä minä pidän.

        Mä kokisin miselliveden hitonmoiseksi vaivaksi, jos sitä tarvitsi ripsiin pyyhkiä ja lähellekään silmiäni. Nykyisen ripsarini kanssa mun tarvitsee nähdä täysin nolla ylimääräistä vaivaa. Mä ymmärrän, että sulla on eri kokemus, mutta kuten Aletheias totesi jo tuolla yllä, niin "jokaisella saattaa olla tyystin erilainen kokemus samasta ripsarista". Miksi ihmeessä sä nyt jäit tätä jankkaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jos kysymykseesi vastaisin. Tämä ripsiväri ei valu silmien alle sateessa mitenkään helposti. Siinä iäon lievästi vahamainen rakenne vähän kuten Sensaissa, mutta puhdistamiseen ei tarvitse nähdä vaivaa, koska se lähtee misellivedellä, jolla poistan meikkivoiteet.

        Ai niin ja mulle hinta ei ole se pointti. Mä maksan mielelläni (itselleni) liki täydellisestä käyttökokemuksesta.


    • Anonyymi

      En käytä 😅

      • Anonyymi

        Voi että 🤗


    • En käytä.

    • Anonyymi

      On se naisilla niin monimutkaista, meillä nuorilla miehillä mopopensalla hoituu ehostus ja naaman putsaus finneistä.

      • Anonyymi

        Se selittääkin miksi teillä on niin hitosti niitä finnejä. Kannattais pestä sitä naamaa jollain paremmalla aineella, niin se ei näyttäis pepperonipitsalta.


      • Anonyymi

        Mulla ei ole finnejä. Mopobensalla sellaiset varmasti saisin aikaiseksi.


    • Ripsiväri mulla on tällähetkellä Maybelline SkyHigh. Paljon hehkutetaan, mutta olen kyllä parempaakin käyttänyt. Lorealilla yleensä parhaat ripsivärit.

      Harvoin käytän mitään meikkiä. Lähinnä silloin kun lähden viihteelle, niin ehostaudun. Punaista huulipunaa oli pikkujouluissa.

      • Anonyymi

        Löytyikö huulipunaasi miesten paidankauluksista loppuillasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyikö huulipunaasi miesten paidankauluksista loppuillasta?

        Ei löytynyt. Tyttöporukassa olimme.


    • Käytin vuosikaudet Maybellinen Volum Expressiä, mutta kun he poistivat tuotannosta käyttämäni värin, siirryin KIKOon. Alla käytän Colosén Basic mascaraa.

    • Meikkipussista ja kylpyhuoneen laatikosta löytyy sekalaista meikkipurkkia ja -purnukkaa. YSL:n Lash Clash Extreme ripsiväri, joka oli aivan liian kallis, mutta erittäin hyvä. On jo loppumassa. Raavin vielä viimeisiä rippeitä hylsyn pohjalta.
      Mac:in musta kajali (hyvä ja laadukas, ei tuhraa).
      En käytä meikkivoidetta ollenkaan, vaan Origins SPF 40 Energy-Boosting Tinted Moisturizer värillistä päivävoidetta. Luomiväripaletteja, puutereita ja aurinkopuutereita löytyy isompi valikoima.
      Laukussa kulkee päivittäin mukana Mac/ 520 See Sheer huulipuna ja NYX butter gloss/ Strawberry Cheesecake huulikiilto.

      Ihonhoitosarjat La-Roche-Posay ja Roc.

    • Anonyymi

      Ripsivärini on jo usean vuoden ollut Lancomen vesiliukoinen Definit. Ei voita mikään. Kallis on (34 euroa) mutta kestäähän se pitkään, kun käytän hillitysti. Saan sillä tyngät ripseni näyttämään pidemmiltä eikä paakkuunnu. Myy tietääkseni vai Sokos ja Stockman.

    • Anonyymi

      Essencen tai lancomen (tällä hetkellä)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe