Sinkkuna ollessa

Anonyymi-ap

On vapaa tekemään mitä tahtoo.

46

335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Tosin luonnollinen lisääntyminen jää tekemättä mutta muuten olet oikeassa.
      Minua on naurattanut lyhyt satu: olipa kerran mies joka kysyi naiselta; tuletko vaimokseni.
      Nainen sanoi: en tule
      Niinpä mies eli elämänsä onnellisena loppuun asti. Söi mitä halusi ja piereskeli kun halusi. Sen pituinen se. 🤣🤣

    • Anonyymi

      Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.

      • Anonyymi

        Kaikki, mitä teemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, mitä teemme?

        Miksi kysyt? Mitä sitten. Miksi kysyt? Mitä sitten? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Toistoa äärettömiin...


    • Anonyymi

      Totta

    • Anonyymi

      Ätmillä ei paljon vaihtoehtoja ole.

      • Anonyymi

        Totta ilman rahaa ei ostella mitään ei oo köyhänä kivaa


      • Anonyymi

        Mä en oo ätmi, usko jo!


      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että sinä olet ätmi? Oikein.


      • Anonyymi

        En ole!


      • Anonyymi

        Juurihan sanoin, että sinä olet ätmi. Unohditko jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sanoin, että sinä olet ätmi. Unohditko jo?

        Oletko katkera lyhytkasvuisuudestasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että sinä olet ätmi? Oikein.

        Älä aloita tätä mielenköyhää viisastelua taas. Sivusta tämä


      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera lyhytkasvuisuudestasi?

        Minkä pituinen sitten olen? Kerro kun niin hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera lyhytkasvuisuudestasi?

        Mä oon 172 cm pitkä.


      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan, että sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 172 cm pitkä.

        Tarkoitat että 172cm lyhyt.


      • Anonyymi

        En ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat että 172cm lyhyt.

        En niin kovin lyhyt. Dating osumani ovat lyhyempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat että 172cm lyhyt.

        Isäni on saman pituinen vaikka näyttääkin lyhyemmältä.


      • Anonyymi

        No en oo ätmi kuitenkaan. Toisin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäni on saman pituinen vaikka näyttääkin lyhyemmältä.

        Sopisit pelivälineeksi kääpiönheittokisoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopisit pelivälineeksi kääpiönheittokisoihin.

        Ole ätmi hiljaa!


    • Anonyymi

      no kyllä mä suhteessakin voin tehdä mitä tahdon. sinkkuudessa on vaan erona se että on vapaa.

      • Anonyymi

        Onkohan noin vai suhteessa kysyt kullaltasi lupaa joka asiassa ja suostumus täytyy saada


      • Anonyymi

        Ei pettää kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin vai suhteessa kysyt kullaltasi lupaa joka asiassa ja suostumus täytyy saada

        Ei mun tarvitse kysyä lupia sen kummemmin jos suhteessa oisin.
        Tietty yhdessä jutella jos jotain isompia suunnittelee, matkoja asuntokauppoja tms.
        Ei mun tarvitse kysyä lupaa ja ootella suostumuksia jos haluan mennä ystävälle kylään tai muuta.
        Ei suhde ole vankila, itseasiassa suhteessa ollessa olisin vapaampi kuin nyt.
        Suhteessa ollessa saisin purettua tätä ylitsepursuavaa rakkautta ja hellyyttä toiseen,
        nyt se on vaan jumissa mun sisällä ja kiduttaa.
        Hän kenen vaimoksi menisin tietäisi kyllä etten tekisi mitään mitä ei saisi.
        Siksipä ei tarttis niitä lupia kysellä tai odotella suostumuksia.
        Hän tietäis ja tuntisi että hän on mun kultani, joka saisi musta kaiken sen mitä tarvitseekin.
        Ja ettei kukaan muu saisi musta sellaista joka kuuluu parisuhteeseen.
        Hän olisi mun valintani.
        Ja tää kaikki sama tietty toisinpäin.
        <3

        No, harmillista että tää on vaan toiveajattelua, haaveilua ja unelmointia,
        Todellisuus on karumpi, enpä kelpaa kun ainoastaan tunteilla leikkimiseen.
        Ennemmin uskotaan muita kun kysytään suoraan miten on, tai halutaan edes tutustua.
        Eli sinkkuna ollaan ja pysytään. Aina yksin koska ei mitkään yhen yön jutut kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvitse kysyä lupia sen kummemmin jos suhteessa oisin.
        Tietty yhdessä jutella jos jotain isompia suunnittelee, matkoja asuntokauppoja tms.
        Ei mun tarvitse kysyä lupaa ja ootella suostumuksia jos haluan mennä ystävälle kylään tai muuta.
        Ei suhde ole vankila, itseasiassa suhteessa ollessa olisin vapaampi kuin nyt.
        Suhteessa ollessa saisin purettua tätä ylitsepursuavaa rakkautta ja hellyyttä toiseen,
        nyt se on vaan jumissa mun sisällä ja kiduttaa.
        Hän kenen vaimoksi menisin tietäisi kyllä etten tekisi mitään mitä ei saisi.
        Siksipä ei tarttis niitä lupia kysellä tai odotella suostumuksia.
        Hän tietäis ja tuntisi että hän on mun kultani, joka saisi musta kaiken sen mitä tarvitseekin.
        Ja ettei kukaan muu saisi musta sellaista joka kuuluu parisuhteeseen.
        Hän olisi mun valintani.
        Ja tää kaikki sama tietty toisinpäin.
        <3

        No, harmillista että tää on vaan toiveajattelua, haaveilua ja unelmointia,
        Todellisuus on karumpi, enpä kelpaa kun ainoastaan tunteilla leikkimiseen.
        Ennemmin uskotaan muita kun kysytään suoraan miten on, tai halutaan edes tutustua.
        Eli sinkkuna ollaan ja pysytään. Aina yksin koska ei mitkään yhen yön jutut kiinnosta.

        Ennemmin uskotaan muita kun kun sinulta kysytään niin tohon se äkkii menee kun et kysy rakkaaltasi lupaa ja äkkiä antaa vapauden sinulle ja saat tehdä sinkkuna mitä tykkäät ja ystäväsi kysyy kumppaniltaan voiko hän pyytää sinua kylään vai haluaako kumppani tehdä ystäväsi kanssa jotain ja jos ei mitään tärkeää niin saa luvan pyytää sinut kylään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin uskotaan muita kun kun sinulta kysytään niin tohon se äkkii menee kun et kysy rakkaaltasi lupaa ja äkkiä antaa vapauden sinulle ja saat tehdä sinkkuna mitä tykkäät ja ystäväsi kysyy kumppaniltaan voiko hän pyytää sinua kylään vai haluaako kumppani tehdä ystäväsi kanssa jotain ja jos ei mitään tärkeää niin saa luvan pyytää sinut kylään

        No enhän mä voi kysyä lupaa rakkaaltani saanko kirjoitella palstalla jos ei ole sitä rakasta vielä. Ja en usko että mun ystävän täytyy kysyä lupaa saanko tulla majailemaan heille, niin ku ei munkaan tarvii erikseen kysyä ystävältä sopiiko tulla. Kunhan ilmoitan muutamia tunteja ennen perillä oloa että tietää onko kotona vai töissä.

        Vastaan tässä samassa tohon yhteen kommenttiin joka tuolla välis on..
        Ei ei mulla ole lupaa pettää kumppania. Kuten ei kumppanillakaan ole lupaa siihen.
        Ja se pettämisen häilyvä raja sovitaan kumppanin kanssa yhdessä mikä on pettämistä.
        Kyllähän mä olen tuolle mahdollisesti tulevalle miehelleni ihan rehellisesti kertonut
        kaikesta. Jopa Väliksen kanssa piparinkutitteluista ;)
        Ja asiahan on niin että mä en petä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enhän mä voi kysyä lupaa rakkaaltani saanko kirjoitella palstalla jos ei ole sitä rakasta vielä. Ja en usko että mun ystävän täytyy kysyä lupaa saanko tulla majailemaan heille, niin ku ei munkaan tarvii erikseen kysyä ystävältä sopiiko tulla. Kunhan ilmoitan muutamia tunteja ennen perillä oloa että tietää onko kotona vai töissä.

        Vastaan tässä samassa tohon yhteen kommenttiin joka tuolla välis on..
        Ei ei mulla ole lupaa pettää kumppania. Kuten ei kumppanillakaan ole lupaa siihen.
        Ja se pettämisen häilyvä raja sovitaan kumppanin kanssa yhdessä mikä on pettämistä.
        Kyllähän mä olen tuolle mahdollisesti tulevalle miehelleni ihan rehellisesti kertonut
        kaikesta. Jopa Väliksen kanssa piparinkutitteluista ;)
        Ja asiahan on niin että mä en petä!

        Ehkä ystäväsi haluaisi olla kahden kumppaninsa kanssa ja tehdä sen kanssa yhdessä jotain eli tuskin iloisia kun sinä majailet ja notkut heillä he haluis tehdä omii touhui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ystäväsi haluaisi olla kahden kumppaninsa kanssa ja tehdä sen kanssa yhdessä jotain eli tuskin iloisia kun sinä majailet ja notkut heillä he haluis tehdä omii touhui

        Nyt sitten sä alat taas ilkeilemään mulle uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten sä alat taas ilkeilemään mulle uudelleen.

        Ei ole ilkeilyä kyllä se asia noin on esim jos löydät itsellesi miehen niin sen kanssa haluat olla kahden kotona et kaipaa miehen kavereita kotiisi etkä sinkku ajan kavereitasi ja sama heillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ilkeilyä kyllä se asia noin on esim jos löydät itsellesi miehen niin sen kanssa haluat olla kahden kotona et kaipaa miehen kavereita kotiisi etkä sinkku ajan kavereitasi ja sama heillä

        No jos sulla on noin en asialle mahda mitään. Mä tiedän onneks itse mitä mun ja ystäväni juttu on. Ei mikään parisuhde saa olla syy hylätä ystäviä. Ja en mä oikestaan tarkoittanut ainoastaan tätä keskustelua tossa ilkeilyssä mulle. Ennen me sentään ymmärrettiin toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sulla on noin en asialle mahda mitään. Mä tiedän onneks itse mitä mun ja ystäväni juttu on. Ei mikään parisuhde saa olla syy hylätä ystäviä. Ja en mä oikestaan tarkoittanut ainoastaan tätä keskustelua tossa ilkeilyssä mulle. Ennen me sentään ymmärrettiin toisiamme.

        Tuskin ymmärrämme sama mitä sanon kaikki on sinusta ilkeilyä no sille en voi sitten mitään ja jos ystävääsi rakastat yli kaiken etkä voi olla minuuttiakaan ilman häntä ja hän samoin sinuun miksi ette mene naimisiin eli miksi teistä ei tule paria niin ei missään parisuhteissa kavereita katsella ei kaverit kumppania voita ja kaveritkin ihmettelee miksi joku heidän kanssaan on kun kumppanikin on ja kaverit aavistaa ettei suhteella hyvin mene kun kavereiden kanssa haluu olla ja kumppanilleen ilkeilee eli eroavat pian


    • Anonyymi

      No kyllä sitä saa tehdä parisuhteessakin. Ei toinen ole toiselle rautapallo nilkassa.

      • Ja jos on, niin sitten on väärän ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja jos on, niin sitten on väärän ihmisen kanssa.

        Näin sen homman näkee silloin.


    • Mutta kaikki mitä haluaisi tehdä, on hirveen kallista taikka kiellettyä.

    • Anonyymi

      No raskaana ollessa on vaikea lasketella :)

    • Sitä mä tässä oon sanonutkin. Eilen eksyin väärälle palstalle ja tällä kertaa se ei ollut mitään kiukuttelua. Kun yleensä, jos täällä on huonoja aiheita, niin kirjotan ikävään. Mutta tällä kertaa en sinne vaan, nettideittailuun. Ja se oli siksi, kun joku nainen väitti, ettei miehet osaa ottaa kuvia. Niin pakkohan mun oli väittää vastaan, kun osaanhan mä kuvia ottaa. Ja just sanoin että annan ystävän neuvon, että lähtekää nyt sieltä tinderistä. Että jos tavoitteena ei ole kymmentä kakaraa, niin vois keskittyä muuhun. Esim. Arkkitehtuuriin ym. Ja suosittelin noita mun kuvia noista vanhoista tehtaista ja vähän pohtia elämää laajemmin. Kun ei yksittäisen ihmisen teot paljoo paina. Kuten mun oma sinkkuus, ei tätä koko suomen syntyvyyttä oo romahduttanu.

    • Paljonhan sitä tahtoisi, mutta kun mitään ei saa.

      • Anonyymi

        Paljon sitä tahtoisi myös antaa, mutta kun ei kelpaa.
        Rapsuttelen ja silitän ohimennessäni tätä ihanaa kettua. 🧡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sitä tahtoisi myös antaa, mutta kun ei kelpaa.
        Rapsuttelen ja silitän ohimennessäni tätä ihanaa kettua. 🧡

        Palstalla ei kenestäkään tiedä millainen toinen on ja mistä päin Suomea. Siksi en usko palstarakkauteen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Palstalla ei kenestäkään tiedä millainen toinen on ja mistä päin Suomea. Siksi en usko palstarakkauteen.

        Voih en ole sellaista odottanutkaan sulta :( Muutoin oot kyllä ihan oikeessa ei täällä voi tietää ainakaan kysymättä, ja siirtymättä palstan ulkopuolelle. Mutta joskus sitä saattaa vaistota toisesta jotain, vaikka toinen koittais pitää piilossa.


    • Anonyymi

      Siihen se sinkkuuden hyvät jutut sitten jääkin, varsinkin jos on haluton tekemään mitä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe