Minä en kyllä HAUKU ketään vaan AUTAN KAIKKIA.

Anonyymi-ap

Te voitte käyttää minua tulevassa todistajana, että teitä syrjitään!
Minä hoidan kyllä nuo 8 kunnianloukkausta ja ilmotan, että he syrjii kaikkia jotka EI SAADA OLLA FACEBOOKISSA!

14

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selän takana puhujatkin saavat SYRJINTÄ SUOJAN ja heidän ei tarvi, kuin muistaa etteivät saa KIITTÄÄ VAAN HEIDÄN PITÄÄ JATKAA SELÄN TAKANA PUHUMISTA!

      Jos he ovat töissä ja minä käytän heidän työpaikan/yrityksen palvelua niin silloin kyllä saa puhua kasvostusten, mutta minä saan itse päättää kenen palveluja käytän!

      • Anonyymi

        Siis mitä?


      • Anonyymi

        Syrjintä suojan saaminen on mahdollista myös, mutta sen voi myös väistää eli minun pitää miettiä kumpi se on parempi.
        1. Olla yksin syrjitty
        2. Olla yksin syrjittyjen seassa.

        Minun voimalauseeni on ” Parempi sinä vihainen, kuin minä vihainen ”
        Eli ” Parempi sinä syrjitty, kuin minä SYRJITTY!”


      • Anonyymi

        Kyllä mulla on Instagram sekä Whats App edelleen käytössä, koska kunnianloukkaus koskee VAIN FACEBOOKIA.
        Facebookin he loi ensimmäisenä ja ostelivat muita yhtiöitä joiden myötä yhtiön nimeksi tuli Meta Platforms Inc. (aiemmin Facebook, Inc.).

        Jos hyvin käy niin he jotka on perustaneet Facebookin tulee todistamaan sekä he jotka omistaa META yhtiön tulee myös todistamaan, koska EN OLE HEITÄ LOUKANNUT enkä määrännyt kuka saa käyttää sekä miten facebookkia käytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla on Instagram sekä Whats App edelleen käytössä, koska kunnianloukkaus koskee VAIN FACEBOOKIA.
        Facebookin he loi ensimmäisenä ja ostelivat muita yhtiöitä joiden myötä yhtiön nimeksi tuli Meta Platforms Inc. (aiemmin Facebook, Inc.).

        Jos hyvin käy niin he jotka on perustaneet Facebookin tulee todistamaan sekä he jotka omistaa META yhtiön tulee myös todistamaan, koska EN OLE HEITÄ LOUKANNUT enkä määrännyt kuka saa käyttää sekä miten facebookkia käytetään.

        Todistajat ovat minun kutsumia EI HEIDÄN jotka KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSET ON MINUSTA TEHNEET!

        Kyseiset käräjät tuskin on SULJETTUJEN OVIEN TAKANA, koska sen verran harvinaisia vieraita on tulossa SUOMEEN joten toivottavasti osataan kaikki sen verran ENGLANTIA että pystytään ratkomaan FACEBOOKIN käyttäjä ongelma!

        Voi olla, että edes minä en läpäse tuota kieli testiä jossa pitää englanniksi pystyä käymään keskustelu läpi ja ei saa edes kaverilta kysyä ” Mitä sano / mitä hän tarkoittaa?”

        Kyllä käyttäjän pitää osata lukea kyseisen SOME sivuston Privacy Policy vaikka se olis tehty kiinaksi, koska käyttöjärjestelmän luoja eli Facebookin perustajat ei ole suomalaisia ja he puhu edes suomea vaan englantia.

        TikTok on kiinalainen palvelu ja heidän Privacy Policy on luotu kiinan kielelle ja en minä ala sen takia kiinaa opittelemaan.


    • Anonyymi

      EN MINÄKÄÄN, MUTTA KYLLÄ VIHREÄT ON HÄVITETTÄVÄ POIS. JA SAK JA VASEMMISTOLAISET OVAT HULLUJA, TUHOVAT SUOMEN TALOUDEN.
      -
      TEKEVÄT KIUSAA JA LAKKOILEVAT.
      ULKOMAALAINEN OSAAVA TYÖVOIMA ON RAKENTANUT HIENON TEOLLISUUDEN JA TUOTTEET.
      -
      SUOMALAISET ITSE TEKEVÄT VAIN ROMUA JA HUONOA TYÖTÄ.

      • Anonyymi

        Eivät itse suomalaiset tee mitää, eivätkä osaakaan, äly puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät itse suomalaiset tee mitää, eivätkä osaakaan, äly puuttuu.

        Minun pitää ensin läpäistä kielitesti Facebook käräjillä, koska jos perustajat sekä METAN omistajat tulee Suomeen kunnianloukkaus käräjille heidän yhtiöstä johtuvan riidan vuoksi niin kyllä heitä pitää kunnioittaa sekä käydä käräjät englanniksi.

        Minä en aloittanut tätä ja poistuin facebookista joten saan onneksi käyttää suomea, koska minä kunnioitin poistumalla facebookista.

        Minä kyllä oli facebookissa ryhmissä joissa käytiin keskusteluja englanniksi ja meillä oli välillä webinaareja joihin minäkin osallistuin.
        Minä otin toisen virallisen nimeni käyttöön, koska englannin kieliset ei osaa ääntää minun ensimmäistä nimeä oikein.
        Jäin webinaareissa keskustelujen ulkopuolelle, koska minua kutsuttiin IANA nimellä ja minä itse tajusin tuon joten vaihdoin Ireneksi niin englannin kielisten ei tarvinnut ihmetellä miten Suomessa voi olla naisella etunimi joka englanniksi lausuttuna on miehen nimi.
        Tuossa oltiin kansainvälisesti joka suuntaan kunnianloukkaus rajoilla, mutta minä ymmärsin itse tuon ja vaihdoin facebookissa etunimen niin en aiheuttanut turhaa hässäkkää siellä.

        Olen saanut ihan sähköpostiakin englanniksi usein ja kyseessä on miehiä jotka liitty manifestointi sekä muihin vastaaviin asioihin. Joku laitto mulle ” Olet yksi harvoista jotka on näin rohkeita.”
        Minun piti vasta hänelle vastat hänelle niin hän sai varmuuden että olen oikean ihminen.

        Hän kirjoitti vielä ” Tämä asia on alkanut 7-8vuotiaana.”
        Ruotsiksi minun etunimi äännetään Äini, mutta serkkuni nimet oli Iero, Atti, Jouha, Peivi, Sampu, Tiimu ja muita vastaavia nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitää ensin läpäistä kielitesti Facebook käräjillä, koska jos perustajat sekä METAN omistajat tulee Suomeen kunnianloukkaus käräjille heidän yhtiöstä johtuvan riidan vuoksi niin kyllä heitä pitää kunnioittaa sekä käydä käräjät englanniksi.

        Minä en aloittanut tätä ja poistuin facebookista joten saan onneksi käyttää suomea, koska minä kunnioitin poistumalla facebookista.

        Minä kyllä oli facebookissa ryhmissä joissa käytiin keskusteluja englanniksi ja meillä oli välillä webinaareja joihin minäkin osallistuin.
        Minä otin toisen virallisen nimeni käyttöön, koska englannin kieliset ei osaa ääntää minun ensimmäistä nimeä oikein.
        Jäin webinaareissa keskustelujen ulkopuolelle, koska minua kutsuttiin IANA nimellä ja minä itse tajusin tuon joten vaihdoin Ireneksi niin englannin kielisten ei tarvinnut ihmetellä miten Suomessa voi olla naisella etunimi joka englanniksi lausuttuna on miehen nimi.
        Tuossa oltiin kansainvälisesti joka suuntaan kunnianloukkaus rajoilla, mutta minä ymmärsin itse tuon ja vaihdoin facebookissa etunimen niin en aiheuttanut turhaa hässäkkää siellä.

        Olen saanut ihan sähköpostiakin englanniksi usein ja kyseessä on miehiä jotka liitty manifestointi sekä muihin vastaaviin asioihin. Joku laitto mulle ” Olet yksi harvoista jotka on näin rohkeita.”
        Minun piti vasta hänelle vastat hänelle niin hän sai varmuuden että olen oikean ihminen.

        Hän kirjoitti vielä ” Tämä asia on alkanut 7-8vuotiaana.”
        Ruotsiksi minun etunimi äännetään Äini, mutta serkkuni nimet oli Iero, Atti, Jouha, Peivi, Sampu, Tiimu ja muita vastaavia nimiä.

        Olin aika varmaan yksi harvoista joka Kunnioitti Facebookin perustaja tiimiä, koska Irene Holma äännetään englanniksi Airiin Holma ja minäkin olisin ymmärtänyt oman nimeni.

        Suomalaiset nimet englanniksi on esim. Matti tai Pekka niin he on Mätti and Pikkä 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Minä olen virallisesti saanut käyttö-oikeuden sukunimeen ennen exäni nykyistä vaimoa.
        Suomessa ei lakia joka määrää avioeron yhteydessä vaihtamaan sukunimen.

        Exän nykyinen vaimo sekä lukuisat muut joiden kunniaa loukkaan, koska päätän itse millä nimellä kuljen ovat minulle 1 000 000€ jokainen velkaa, koska minä olin virallisesti Rouva Holma eli miehen valinta.
        Hän valikoi minut vaimokseen sekä lapsensa äidiksi.
        En ole häntä enkä muidenkaan lasteni isiä moittinut isänä olosta enkä ole moittinut edes isä-puolena olosta.
        Nuorimman isän kanssa ei meillä ollut ongemia perheenä.
        Ongelmat tuli perheen ulkopuolelta, mutta nuo heijastu perheen sisälle.
        Minä olen perhe keskeinen äiti/nainen, mutta ei toimi niin että minut vedetään ” Nyrkin ja hellan ” väliin.

        Minähän pääsin erossa pois sieltä, koska mies ilmotti mulle eron syyksi ” Minulla ei ole vara olla naimissa sinun kanssa joten haluan eron.”
        Oli tavannut jonku minun sukulaisen Tellussa ja oli puhunut hänen kanssa.
        Hänen suku on ollut Ruotsissa evakossa, kun minun suku on evakoitu Petsamosta.
        Sehän kaltoinkohtelee sekä syrjii minua, koska hänen isovanhemmat sai palata evakosta takasin kotia mutta minun isovanhemmat ei saaneet.
        Tuon exä on venäläinen ja hän on Olga nimeltään.
        En muista sukunimeä, mutta tuo venäläinen ex-vaimo oli heti minun kaveri kun sai kuulla että exällä on uus nainen kuviossa.
        Laitoin hänelle muistaakseni viestin ” Mitäpä jos vetäisit itses hirteen, koska ei mulla kiinnosta ketä exä nussii!”

        Eihän sillä ukolla ollu enää rahaa koska tuo venäläinen oli nussinu kaiken minkä irti!
        Ex-anoppi kerto et olivat menneet kylään noille niin Olga-rouvan alusvaatteet oli olleet keittiössä kuivumassa joten appi-vanhemmat ei olleet saaneet edes kahvia!

        Meidän lyhyen avioliiton aikana meidän molempien vanhemmat tuli meille syömään jos appi-vanhemmat tuli käymään.
        Anoppi tuli pari kertaa viikoksi meille kylään ja isällä oli aikaa niin tuli meille päivähoitoon.
        Anoppi oli lasten kanssa niin minä ehin leipomaan sekä tekemään ruokaa.
        Yksin olin niin mulla oli 6 kättä ja keittiö täynnä jalkoja.
        Niitä 6 jalkasia ilmesty kun kuorin perunoita tai aloin paistamaan jotain. He sano ” Minäki haluan tehdä.”

        Sanoin heille kerran, että ” Seisokaa paikallanne niin äitipä tekee taikatempun.”
        Molemmat oli innosta pinkeitä ja minä äitinä heilutin paistinlastaa ilmassa sekä sanoin ” SIM SALA BIM teistä tulee sammakoita!”
        En ole nähnyt lapsiani sen jälkeen, mutta sammakot on nuijapäitä joille järki tunnetusti perästä mutta minä olen aika varmasti jo kuollut silloin!

        Ei kannata edes vaimoksi ottaa, koska ei ole lesken eläke kovin kummonen minkä minusta saa.
        Jos miehellä on hyvä firma johon voi minut palkata töihin ja saa minut töihin niin sitte kyllä kannattaa vaimoksi ottaa koska saatan vaikka tehdäkkin töitä.
        Mies voi laittaa firman kiinni sen jälkeen sekä sanoa : Oli niin hyvä vaimo, että sain lopettaa yrityksen ja työnteon kun jäin leskeksi!


    • Anonyymi

      Ei ole muumit kotona

      • Anonyymi

        Muumit on varmaan Japanissa vierailulla, mutta onneksi he eivät sentään liity tähän.


    • Anonyymi

      Olet hyvä ihminen

    • Anonyymi

      Ihminen joka haukkuu ja mollaa suomalaisia ja meidän tekemää työtä, sellainen Persu saa lunastaa itselleen pohjoiskorean passin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe