IG:ssä oli Kiffelin sivulla hyvä päivitys.

Anonyymi-ap

Luki, että nostaa kuulemma Yrittäjiä paska kuopasta ylös!

Missähän paska kuopassa Espoon ja Uudenmaan läänin YRITTÄJÄT oikein on?
Ei he minusta kyllä missään paska kuopassa ole vaikka minä olenkin väliaikaisesti!

Toivon todella, etteivät käytä edes Espoon ja Uudenmaan läänin yrittäjiä rahallisesti missään muodossa hyväksi ennen, kuin KUNNIA asiat on käsitelty kunnialla loppuun!

Bisnes is Bisnes ja AINA KANNATTAA YRITTÄJÄNÄ miettiä missä YRITYKSEN PERUSTAA, koska sillä sitä rahaa loppu peleissä aina tehdään!

Ei ISOT YRITYKSET kuuluu Suomen Yrittäjiin, koska heidän ALIHANKKIJAT kuuluu yleensä Suomen Yrittäjiin.
Espoon ja Uudenmaan yrittäjät kyllä pärjätään ilman Suomen Yrittäjiäkin, mutta hyvähän se on heidänkin OPPIA jotain uuttaa!

Jokohan saan YRITTÄJÄN TUTKINNON suoritettua loppuun ja saan vaikka YRITTÄJÄMESTARIN paperit joilla pääsen ihan mihin vaan töihin ja voin alkaa vaikka konsultiksi!

13vuotta tulee yrittäjänä tänä vuonna täyteen, mutta kunnia peli on vielä kesken!
Mistä minä tiedän vaikka olisivat Moskovassa jonku yrityksen perustaneet jolla pyhkäsevät vielä ohi…

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun mummon kioski on vielä olemassa, mutta se on varastona nykysin.
      Äitin eno oli hakenut traktorilla hänen pihalleen talteen, koska hän oli ajatellut jos sitä joskus vielä johonkin tarviin!

Todistettavasti hän ei turhaa romua ole kyllä kerännyt vaan KAIKKI ON OLLEET TARPEESEEN!
      Mummon kioskia voidaan vielä tarvia TODISTEENA, kun kunnia taistelua käydään.

Äidin eno sano mulle, että : Sinä saat kutsua minua vaariksi!
      Ei ole kunnianloukkaus ketään kohtaan, koska hänen oma tahto ja minä vietin hänen kanssa hänen elämänsä viimeisen illalla!
      Minä en koskaan sanonut hänelle EI vaan tein niin, kuin hän pyysi!
      Pyysi tulitikkuja meidän saunalla, kun oli kaivanut lipastosta 4 vanhaa Joulukorttia. Minun piti katsoa hänen perään, koska sairasti syöpää ja oli morfiinilla pumpattu täyteen.
      Minun vanha lipasto se oli jonka laatikkoa hän kaivo ja löysi ne kortit. Saunalla kattelin vieressä, että mitä oikein puuhaa. Tikkuja pyysi niin minä kysyin : Mihin sie niitä tarvit?
      Hänen piti polttaa ne kortit.
      Sanoin : En anna tikkuja vaikka oliski, koska sinä et sähkökiukaan alle tulia laittele täällä.
      Alko nauramaan, koska ei ollut koskaan kuullut että minä sanon ei tai yleensäkään sanoin vastaan jos jotain pyysi.
      Joko tein tai sanoin : En osaa mutta näytä niin osaan.

Minun piti kerran lähteä vanhalla ambulanssilla käymään kaupassa, mutta joutu itse lähtemään käyttään minua.
      Ratti vaihteet oli ja sen päälle sitä ei saanu sammuttaa, koska se ei muka lähteny käyntiin. Omasta päästä keksi niitä ihme ohjeita miten ajetaan ja miten pitää jättää kaupan pihalle.
      Minä pistin käyntiin sen auton ja olin lähössä ajamaan niin sano : Pitää jättää käyntiin kaupan oven eteen koska se ei lähe käytiin. Sillä voi ajaa vain eteenpäin koska pakki on rikki.
      Kysyin : Pitääkö minun ajaa Härkösen kaupan ovista tällä ambulanssilla sisällä?
      Vaari sano: Ei helevetti kyllä mie lähen itte käyttämään sinua siellä kaupassa!
      En sanonut EI vaan kysyin oliko se ohje juuri näin!

• Anonyymi

Olenhan minäkin sen verran ehtinyt vaarille ambulanssia ajaa, että laitoin sen käyntiin.
        En ollut myöskään istunut hänen kyydissä koskaan ambulanssissa enkä muissakaan autoissa.
        Oli pyytänyt heille katsomaan vaimon perään ja pitämään seuraa.
        Hyvin hiljaisia sekä rauhallisia oltiin molemmat ja sano mulle : Minä olen laittanut lehtiä talteen sulle niin voit lukea niitä.
        Seura, Anna ja Me Naiset lehdet sille tuli ja Eeva lehti jota ei kumpikaan luettu.

Eeva lehteä luin tauoilla, kun olin myyntineuvottelijana ja möin puhelimessa noita lehtiä.
        Möin yleensä Koti Liesi lehteä ja olin selaillut Eevaa niin kokeilin sitä myydä.
        Minä vilasin aina nimen kenelle seuraava puhelu menee.
        Anna-Kaisa Hermusen nimi näky ja jäin miettiin, että miten hänelle voi myydä puhelimessa lehteä tuolla spiikillä ja asiakas on itse uutis työtä.
        Minä esittelin itseni sekä sanoin : Eeva lehteä olisin tarjoamassa jos kiinnostaa tilata?
        Sano ensin : Ei ja sitte sano ” Oota vähän ku oon postissa”
        Ootin ja sano ” Muistin että Eeva lehti on muutunut joten kyllä tilaan.”
        Kyllä me keskusteltiin kyseistä ja vähän muustakin, mutta en sanonu että : Muistan sut telkkarista ja mietin pitkään, että miten sulle voi yleensä edes Eevaa markkinoida.
        Anna-Kaisa Hermunen on ainut julkisuuden henkilö joka minulle jäi mieleen ja ei mennyt kauaa niin hän kuoli syöpään.
        Kyllä uskon että lehti jota markkinoin sekä se miten asian esitin niin oli suora viesti, että ” En viitsi turhaa häiritä.”

Sain nimen ” Epäluottamus myyntineuvottelija”, koska kysyin ” Kiinnostaako kyseinen lehti yleensäkään? Jos ei kiinnosta niin poistan sinut soittolistalta niin ei turhaa soitella.”

Minä olen koe-ajalla molemmilla kerroilla ja aluksi toimin niin, kuulu. Lopulta makasin jalat pöydällä ja soittelin sekä keksin omasta päästä niitä spiikkejä ja sanoin : Jos ei kiinnosta niin poistan sinut listalta!
        Kaikki oli tyytyväisiä…
        Kaverit sano : Voisit soittaa mullaki ja poistaa listalta!
        Sanoin : En kyllä soita koska joudut listalle, mutta jos oot niin poistan mutta pitää vastata niin voin KOHTELIAASTI kysellä luetko yleensäkään!

2 kertaa jaksoin kuukauden istua toimistossa puhelimessa.
        Jos olis ollut pakko jäädä vakituiseksi niin olis tullu ruumiita sekä SARJA TYÖNÄ kuuroja!
        Kyllä huutamalla olis noista hommista saanut lopputilin päässy käräjille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenhan minäkin sen verran ehtinyt vaarille ambulanssia ajaa, että laitoin sen käyntiin.
        En ollut myöskään istunut hänen kyydissä koskaan ambulanssissa enkä muissakaan autoissa.
        Oli pyytänyt heille katsomaan vaimon perään ja pitämään seuraa.
        Hyvin hiljaisia sekä rauhallisia oltiin molemmat ja sano mulle : Minä olen laittanut lehtiä talteen sulle niin voit lukea niitä.
        Seura, Anna ja Me Naiset lehdet sille tuli ja Eeva lehti jota ei kumpikaan luettu.

Eeva lehteä luin tauoilla, kun olin myyntineuvottelijana ja möin puhelimessa noita lehtiä.
        Möin yleensä Koti Liesi lehteä ja olin selaillut Eevaa niin kokeilin sitä myydä.
        Minä vilasin aina nimen kenelle seuraava puhelu menee.
        Anna-Kaisa Hermusen nimi näky ja jäin miettiin, että miten hänelle voi myydä puhelimessa lehteä tuolla spiikillä ja asiakas on itse uutis työtä.
        Minä esittelin itseni sekä sanoin : Eeva lehteä olisin tarjoamassa jos kiinnostaa tilata?
        Sano ensin : Ei ja sitte sano ” Oota vähän ku oon postissa”
        Ootin ja sano ” Muistin että Eeva lehti on muutunut joten kyllä tilaan.”
        Kyllä me keskusteltiin kyseistä ja vähän muustakin, mutta en sanonu että : Muistan sut telkkarista ja mietin pitkään, että miten sulle voi yleensä edes Eevaa markkinoida.
        Anna-Kaisa Hermunen on ainut julkisuuden henkilö joka minulle jäi mieleen ja ei mennyt kauaa niin hän kuoli syöpään.
        Kyllä uskon että lehti jota markkinoin sekä se miten asian esitin niin oli suora viesti, että ” En viitsi turhaa häiritä.”

Sain nimen ” Epäluottamus myyntineuvottelija”, koska kysyin ” Kiinnostaako kyseinen lehti yleensäkään? Jos ei kiinnosta niin poistan sinut soittolistalta niin ei turhaa soitella.”

Minä olen koe-ajalla molemmilla kerroilla ja aluksi toimin niin, kuulu. Lopulta makasin jalat pöydällä ja soittelin sekä keksin omasta päästä niitä spiikkejä ja sanoin : Jos ei kiinnosta niin poistan sinut listalta!
        Kaikki oli tyytyväisiä…
        Kaverit sano : Voisit soittaa mullaki ja poistaa listalta!
        Sanoin : En kyllä soita koska joudut listalle, mutta jos oot niin poistan mutta pitää vastata niin voin KOHTELIAASTI kysellä luetko yleensäkään!

2 kertaa jaksoin kuukauden istua toimistossa puhelimessa.
        Jos olis ollut pakko jäädä vakituiseksi niin olis tullu ruumiita sekä SARJA TYÖNÄ kuuroja!
        Kyllä huutamalla olis noista hommista saanut lopputilin päässy käräjille!

Nyt pitää kirjoittaa ylös tuohon käräjä lausuntoon sekä alkaa perämään vuorostaan keitä ne heidän YRITYSTEN ASIAKKAAT oikein!?
        Koska Uudenmaan läänin yrittäjät sekä asiakkaat kuuluu minun KUNNIALLE alle, koska minä kuulun Uudenmaan läänin YRITTÄJIIN ja Espoossa on yrittäjiä jotka tekee Espoon yrittäjän kanssa yhteistyötä jos YRITTÄJIEN KUNNIASTA TAISTELUA KÄYDÄÄN!

Ei kai Kärnällä mitään yritystä ole Espoossa, mutta minulla YRITYS sekä POIKA joka on syntynyt Espoossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pitää kirjoittaa ylös tuohon käräjä lausuntoon sekä alkaa perämään vuorostaan keitä ne heidän YRITYSTEN ASIAKKAAT oikein!?
        Koska Uudenmaan läänin yrittäjät sekä asiakkaat kuuluu minun KUNNIALLE alle, koska minä kuulun Uudenmaan läänin YRITTÄJIIN ja Espoossa on yrittäjiä jotka tekee Espoon yrittäjän kanssa yhteistyötä jos YRITTÄJIEN KUNNIASTA TAISTELUA KÄYDÄÄN!

Ei kai Kärnällä mitään yritystä ole Espoossa, mutta minulla YRITYS sekä POIKA joka on syntynyt Espoossa!

Espoon yrittäjien arvot toista luokkaa mitä VAASAN sekä SAARISELÄN YRITTÄJÄT!!!!

Ihmisarvokin on Espoon yrittäjällä paljon suurempi mitä ivalolaisella, koska Espoon yrittäjin liikevaihdot on YHTEENSÄKIN reilusti isommat mitä SAARISELÄN sekä VAASAN yrittäjien yhteensä!

Luin päivityksen jossa Kiffelin pyörittäjä oli ilmoittanut, että häntä oli varotettu konkurssista ja hän ei kuulemma voi mennä!
        Ei voi mutta pääsee YRITTÄJÄNÄ TÖIHIN, koska otetaan Ruotsin hyvää mallia avuksi!

Ruotsissa velat nimittäin maksetaan eikä anneta anteeksi niin, kuin Suomessa tehdään!

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 K­u­u­­­m­­a­­t­­ ­t­­y­­­t­­­ö­­t­ ­o­d­­o­­­t­­t­­­a­­v­­­­­a­­t­­ ­­s­­­i­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18325649

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe