Yhet viisaat on kuulemma

Anonyymi-ap

Heittäneet äitinsä kunnan rivitaloon asumaan, kun isä on joutunu TK:n vuodeosastolle jossa odottaa hoivakotiin paikkaa.
Heidän tyttö asuu lapsen sekä uuden miehen kanssa nyt siinä talossa joka pitää myydä niin saavat hoitomaksuja joilla voivat maksaa tulevassa niitä talon omistajien hoivakoti maksuja.

Ihmettelen, että miksi he eivät osta sitä taloa, koska he on molemmat töissä käyviä ihmisiä.
Tyttö oli aiemmin ainakin kunnan kotipalvelussa töissä ja hänen uusi mies on palokunnalla palomiehellä, mutta onkohan se VPK:oon hommissa.

Ottasivat sen mummon ja ukin kotia asumaan niin saisivat omaishoitajina hyvinvointialueelta palkkaa.
Heillähän on valmis tukirinki eli tytön vanhemmat voi hoitaa vapaa päivinä mummoa ja ukkia.

En ole ihan varma, että onko tässä joku laajamittainen vanhusten kaltoinkohtelu sekä taloudellinen hyväksikäyttö kyseessä johon nuo kaikki tarvii minun apua…

Minun pitää vähän miettiä tätä asiaa, koska voi olla myös että he kaltoinkohtelee kaikki myös minua!
Tuo on syy miksi pitää miettiä sekä tutkia asiaa…

15

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo yks viisas joka omia viisaita perheensä asioita täällä kulkee selvittämässä varmaan väittää, että minä hoidan isäni pankki asioita ja tyhjentelen isäni pankkitiliä samalla.

      Olen sanonut isälle, että jos et pankki asioita pysty itse hoitamaan niin saat painua Attendoon tai Männikköön hoitoon, koska minä en ole sinun hoitaja enkä hoitele sinun pankki asioita! Hoivakodin hoitajat kyllä hoitelee Hoivakotien asukkaiden pankki asiat ja muut asiat!

      • Anonyymi

        Minä kyllä uskallan sanoa omalle isälle, että : Jos et omaa siittämään PENIKKAAS pysty sietämään niin TAPA koskahan sehän teoriassa sama asia, kuin vetäis käteen, käyttäs kortsua tai roiskia spermat perseelle!

        Kyllä ongelmat hoitaa noin paremmin ja ei kai tuo ole mikään rikos jos joku minun isälle sanoo, että : Hoida tuo elämäsi ensimmäinen ongelma pois päiviltä niin sinun elämäkin helpottuu!


      • Anonyymi

        Mikkolan Teemun lapsen äidistä tuli KOTKAN RUUSU, mutta minua jäi vähän häirestemään asioita kyseissä tapauksessa.

        1. Oliko he naimissa
        2. Jos olivat naimissa niin ehtikö he EROTA VIRALLISESTI?
        3. Jos olivat naimissa eivätkä ehtineet erota virallisesti, niin onko kyseinen LESKI eli nykyinen KOTKAN RUUSU ANSAINNUT LESKEN ELÄKKEEN jonka hän saa vaikka EI EDES HAKIS!?
        Laki määrää ja lesken eläke tulee vaikka ei hakiskaan, koska surussa puolison talous turvataan näin ja syy on se, että leski jää yleensä sairaslomalle ja ajautuu taloudellisiin vaikeuksiin joten hän saa lesken eläkkeen jolla korvataan puuttuvat tulot.
        Lesken eläkettä ei menetä vaikka menee uuteen suhteeseen ja ei menetä vaikka menee uusiin naimisiin.
        Lapset saa orvon eläkettä siihen asti, kunnes täyttävät 18v.
        Lapset menettää VAIN isän/äidin joita ei voi kukaan korvata, mutta leski kyllä voi korvata uuden puoliso uudella ihan samalla tavalla niin, kuin erossa.
        Ei eroissa saa mitään eronneen eläkettä vaikka menettäs kaiken mitä liiton aikana on yhteisesti hankittu.
        Jos eronnut menee uuteen suhteeseen ja on lapsen huoltaja niin menettää kaikki yksinhuoltaja korotukset vaikka uusi puoliso ei ole elatusvelvollinen.
        Eron lapsen isä/äiti on lain mukaan velvollinen turvaamaan uuden puolisonsa elatuksen myös!
        Eihän nuo suostu omista eduista sekä oikeuksita luopumaan!
        Lesken eläke voi olla 1500€ kuussa ylimääräistä rahaa joten kuka nyt tuosta suostuu luopumaan!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkolan Teemun lapsen äidistä tuli KOTKAN RUUSU, mutta minua jäi vähän häirestemään asioita kyseissä tapauksessa.

        1. Oliko he naimissa
        2. Jos olivat naimissa niin ehtikö he EROTA VIRALLISESTI?
        3. Jos olivat naimissa eivätkä ehtineet erota virallisesti, niin onko kyseinen LESKI eli nykyinen KOTKAN RUUSU ANSAINNUT LESKEN ELÄKKEEN jonka hän saa vaikka EI EDES HAKIS!?
        Laki määrää ja lesken eläke tulee vaikka ei hakiskaan, koska surussa puolison talous turvataan näin ja syy on se, että leski jää yleensä sairaslomalle ja ajautuu taloudellisiin vaikeuksiin joten hän saa lesken eläkkeen jolla korvataan puuttuvat tulot.
        Lesken eläkettä ei menetä vaikka menee uuteen suhteeseen ja ei menetä vaikka menee uusiin naimisiin.
        Lapset saa orvon eläkettä siihen asti, kunnes täyttävät 18v.
        Lapset menettää VAIN isän/äidin joita ei voi kukaan korvata, mutta leski kyllä voi korvata uuden puoliso uudella ihan samalla tavalla niin, kuin erossa.
        Ei eroissa saa mitään eronneen eläkettä vaikka menettäs kaiken mitä liiton aikana on yhteisesti hankittu.
        Jos eronnut menee uuteen suhteeseen ja on lapsen huoltaja niin menettää kaikki yksinhuoltaja korotukset vaikka uusi puoliso ei ole elatusvelvollinen.
        Eron lapsen isä/äiti on lain mukaan velvollinen turvaamaan uuden puolisonsa elatuksen myös!
        Eihän nuo suostu omista eduista sekä oikeuksita luopumaan!
        Lesken eläke voi olla 1500€ kuussa ylimääräistä rahaa joten kuka nyt tuosta suostuu luopumaan!?

        Kotkan Ruusuksi kutsuminen ei ole kunnianloukkaus eikä muutakaan halveksuntaa.
        Kotkan Ruusu oli arvostettu NAINEN jotka monet tuli ulkomailta asti tapamaan Kotkaan!
        Kotkan Ruusu oli Suomen kauneimpia naisia jota miehet ARVOSTIVAT sekä KUNNIOTTIVAT!

        Hän oli vähän niin, kuin Helsingin Havis Amanda, Kööpenhaminan Pieni merenneito ja New Yorkin Vapauden patsas, mutta Kotkan Ruusu oli vain elävä NAINEN ja nuo 3 on Patsaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotkan Ruusuksi kutsuminen ei ole kunnianloukkaus eikä muutakaan halveksuntaa.
        Kotkan Ruusu oli arvostettu NAINEN jotka monet tuli ulkomailta asti tapamaan Kotkaan!
        Kotkan Ruusu oli Suomen kauneimpia naisia jota miehet ARVOSTIVAT sekä KUNNIOTTIVAT!

        Hän oli vähän niin, kuin Helsingin Havis Amanda, Kööpenhaminan Pieni merenneito ja New Yorkin Vapauden patsas, mutta Kotkan Ruusu oli vain elävä NAINEN ja nuo 3 on Patsaita.

        Reeperbahnissa oli myös Ruusuja joita miehet meni ympärin maailman tapaamaan ja he veivät heille kalliita lahjoja mukanaan.

        Olen sentään lukenut Kotkan Ruusun tarinan netin kautta lehdistä ja siellä luki, että Kotkan Ruusu oli arvostettu sekä hyvin kaunis nainen jonka vuoksi miehet jaksoi olla pitkiä aikoja mm merillä ankeissa oloissa. Reeperbahnin Ruusut auttoivat myös miehiä jaksamaan samalla tavalla merillä, koska Kaunis Ruusu maissa auttoi jaksamaan.

        Ivalossakin asuu Ivalon Ruusuja joiden miehet käy merillä töissä ja heidän Ruusut auttavat heitä jaksamaan merillä ankeissa oloissa.
        En kyllä ole heitä tuominnut vaikka yhdenvertaisuuslaki saa aikaan sen, että kaikki naiset on RUUSUJA jotka on suhteessa ja he auttavat koko kylän miehiä jaksamaan.

        En minä kuulu RUUSUJEN joukkoon, koska minun tehtävä on kunnioittaa RUUSUJA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reeperbahnissa oli myös Ruusuja joita miehet meni ympärin maailman tapaamaan ja he veivät heille kalliita lahjoja mukanaan.

        Olen sentään lukenut Kotkan Ruusun tarinan netin kautta lehdistä ja siellä luki, että Kotkan Ruusu oli arvostettu sekä hyvin kaunis nainen jonka vuoksi miehet jaksoi olla pitkiä aikoja mm merillä ankeissa oloissa. Reeperbahnin Ruusut auttoivat myös miehiä jaksamaan samalla tavalla merillä, koska Kaunis Ruusu maissa auttoi jaksamaan.

        Ivalossakin asuu Ivalon Ruusuja joiden miehet käy merillä töissä ja heidän Ruusut auttavat heitä jaksamaan merillä ankeissa oloissa.
        En kyllä ole heitä tuominnut vaikka yhdenvertaisuuslaki saa aikaan sen, että kaikki naiset on RUUSUJA jotka on suhteessa ja he auttavat koko kylän miehiä jaksamaan.

        En minä kuulu RUUSUJEN joukkoon, koska minun tehtävä on kunnioittaa RUUSUJA!

        Minä en ole luonut Kotkan Ruusua enkä ole koskaan edes käynyt Kotkassa!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jutut menee aina vaan sair

      • Anonyymi

        Asuukohan tuon Mikkolan Teemun lapsen äidin sisko tuossa naapurissa… kävin vaan koska sehän meni jonku Svendsenin kanssa naimisiin. Onkohan se sama Svendsen joka on mystisesti kadonneen Antti Hanhivaaran ystävä 🤔
        Ikänsä puolesta kyllä sopis kyseiseksi Svendseniksi!

        Ettei vaan olis SAIRAAT kuitenkin tuossa naapurissa joten mitenkähän Antin sekä Teemun tarinat on oikeesti menneet!?
        Teemun sanoja lainaten ” Olisko kannattanut puhua!!!”
        Mistähän siellä oikeesti olis kannattanut puhua…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuukohan tuon Mikkolan Teemun lapsen äidin sisko tuossa naapurissa… kävin vaan koska sehän meni jonku Svendsenin kanssa naimisiin. Onkohan se sama Svendsen joka on mystisesti kadonneen Antti Hanhivaaran ystävä 🤔
        Ikänsä puolesta kyllä sopis kyseiseksi Svendseniksi!

        Ettei vaan olis SAIRAAT kuitenkin tuossa naapurissa joten mitenkähän Antin sekä Teemun tarinat on oikeesti menneet!?
        Teemun sanoja lainaten ” Olisko kannattanut puhua!!!”
        Mistähän siellä oikeesti olis kannattanut puhua…

        Mihinkähän se Herra ja Rouva Svendsenin pikku pullukka pullo silmä MOPSI on kadonnut jota Herra Svendsen NOKKA PYSTYSSÄ YLPEÄNÄ TALUTTI, kun onnellisena avioparina vaimonsa kanssa naapuriin muutti!?
        En olis edes tiennyt, että kyseessä on Herrasväki Svendsen, mutta Herra Svendsenin appi-ukko ajo tiellä vastaan ja tunnistin hänen auton heidän talon edestä kun tulin kylältä takaisin….

        2 ruumista ja molemmat liittyy ilmeisesti naapuriin, mutta mitähän he tänään pakkas Volvon peräkonttiin!?
        En voinut olla näkemättä, kun poistuin tänään kotoa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkähän se Herra ja Rouva Svendsenin pikku pullukka pullo silmä MOPSI on kadonnut jota Herra Svendsen NOKKA PYSTYSSÄ YLPEÄNÄ TALUTTI, kun onnellisena avioparina vaimonsa kanssa naapuriin muutti!?
        En olis edes tiennyt, että kyseessä on Herrasväki Svendsen, mutta Herra Svendsenin appi-ukko ajo tiellä vastaan ja tunnistin hänen auton heidän talon edestä kun tulin kylältä takaisin….

        2 ruumista ja molemmat liittyy ilmeisesti naapuriin, mutta mitähän he tänään pakkas Volvon peräkonttiin!?
        En voinut olla näkemättä, kun poistuin tänään kotoa…

        Minä asuin tällä alueella ENNEN Herrasväki Svendseniä joten ei heidän ollut PAKKO ostaa TALOA Mikkolan Teemun perheen ystävien NAAPUREISTA!

        Kyllähän kaikki tietää, että Teemun vanhemmat oli MINUN TYÖKAVEREITA PEURAVUONON VAPON SAHALLA ja he olis myös isäni työkavereita!

        Kyllä meilläkin on oikeus käsitellä Teemun kuolemaa, koska hän kävi myös meillä vanhempiensa kanssa kylässä.
        Teemu ei edes maininnut meille, että hänellä on ongelmia lapsensa äidin kanssa!

        Meillä on OIKEUS TIETÄÄ TOTUUS, koska nykyinen KOTKAN RUUSU salaa omia sanomisiaan sekä kirjoituksiaan. Kyllä se on tiedossa, että hän oli KOTKAAN LIITÄMÄSSÄ JA ALOITTAMASSA PESÄRAKENNUKSEN. Ei Teemu häntä estänyt, mutta hän auttoi lähtemään…


    • Anonyymi

      Ennekuin järvestä jäät sullaa niin ämmä on suljetulla

      • Anonyymi

        Kävin katsomassa sitä uutta asuntoa!
        Oli komia aita ja iso sähköllä toimiva portti.
        Näky naapuriki ja Fordilla ajeli kohti helevetti hänkin!
        Eivät olleet vielä ulkoverhous saaneet paikalleen.

        Kävin tuolla joutessani muutaman vessan pesasemassa niin ei tarvinnut vanhan äitini kylän RUUSUJEN kusia ja paskoja siivoota!
        Iski paska hätä Coronariassa ja oli niin tiukka paska, että en ehtiny siinä ajassa muuta tekemään kuin istumaan paskalla, keräämään roskat ja pikkusen harjalla sekä KIFFELILLÄ enimmät kivet lattialta pois. Helvetti oli niin paljon koiran karvoja, että nokka valu niin NIAGARAN PUTOUS. Onneksi ei sentään astama ollu, ku olisin kuollu sinne eikä äiti olis päässyt sisälle ku minä olin lukkojen takana sisäpuolella!

        Kyllä minä saan äitiäni auttaa, koska tuo on kaunis sekä hyvä tapa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin katsomassa sitä uutta asuntoa!
        Oli komia aita ja iso sähköllä toimiva portti.
        Näky naapuriki ja Fordilla ajeli kohti helevetti hänkin!
        Eivät olleet vielä ulkoverhous saaneet paikalleen.

        Kävin tuolla joutessani muutaman vessan pesasemassa niin ei tarvinnut vanhan äitini kylän RUUSUJEN kusia ja paskoja siivoota!
        Iski paska hätä Coronariassa ja oli niin tiukka paska, että en ehtiny siinä ajassa muuta tekemään kuin istumaan paskalla, keräämään roskat ja pikkusen harjalla sekä KIFFELILLÄ enimmät kivet lattialta pois. Helvetti oli niin paljon koiran karvoja, että nokka valu niin NIAGARAN PUTOUS. Onneksi ei sentään astama ollu, ku olisin kuollu sinne eikä äiti olis päässyt sisälle ku minä olin lukkojen takana sisäpuolella!

        Kyllä minä saan äitiäni auttaa, koska tuo on kaunis sekä hyvä tapa!

        Coronariassa näky olevan taas vaikka ketä KELAN RAHOILLA KUNTOUKSESSA.
        Minä käyn äitiä auttamassa niin sehän on vähän niin, kuin kuntouksessa kävis, mutta huomattavasti EDULLISEMPAA YHTEISKUNNALLE!
        Kuntouksessa 6 päivältä työttömyyspäivärahaa ja saavat 5 päivänä ruuatkin.
        Minä saan vain 5päivältä ja itse pitää vielä ostaa ruuatkin!
        Minun kuntouttaja on sentään tekee itsekkin eikä pukkaa toisille kuntoutuksessa olevaa töihin niin pääsee urkkimaan toisen yrittäjän tietoja. KELAA laskuttavat kun kuntoutukseen ihmisiä menee ja laskut pyörii 5000€ kuussa, kun joku läski Ruusu muka kuntouttaa työtöntä takaisin työelämään!


      • Anonyymi

        Naapuri oli myynyt tuolle K-raudan omistajan pojalle alushousut, kun kuuli tuon jutun.
        Kysyin paljo se sai niistä alushousuistaan?
        Oli saanut 300€ joten sanoin hänelle : Möit 300€:lla ja en suostunut myymään edes 5000€:lla!
        Naapuri sano mulle : Miksi et kertonu mulle heti, että oli tarjonnu sulle 5000€.
        Vastasin hänelle : Kyseessä oli mun perseen hinta, mutta sun perseellä on eri hinta!

        20€:n alushousut lähetin postin kautta, mutta naapuri möi suoraan ja kävi viemässä asuntolalle ne housut.
        Olin kotona omien pentujen ja naapurin lapsen kanssa.
        Oltiin perjantaina baarissa ja aika harvoin olin lauantaina muualla, kuin kotona.
        Omien pentujen kanssa makasin sohvalla katsomassa telkkaria ja penikoiden kanssa tappelin kuka missäkin makaa.
        Nuorimmat penikat oli molemmat sellaisia, että heitä piti rakastaa ja he rakasti myös.
        Penikat sano aina : Kiva kun äiti katsoo meidän kanssa leffaa.
        Olin ostanut kunnon löhö nojatuolin jonka asentoa pysty säätämään. Nuorin mahtu mun kanssa siihen ja nukahin aina, mutta heräsin siihen kun kuuluu ” Shh pitää olla hiljaa, koska äiti nukkuu.”
        Avasin silmät sekä sanoin ” Enkä nuku vaan kuuntelin.”
        Mamma Mia!!! Elokuvaa katsottiin ja minä pirstyin, mutta leffa kaveri nukahti.
        Pienemmät meni nukkumaan niin me katsottiin teinin kanssa Marilyn Monroen elämän kerta sekä Margaret Thatcherin elämän kerta.
        Margaret Thatcherin muistin lapsuudesta, kun mummolassa luin APU lehteä.
        Idi Amin oli toinen poliittinen henkilö jonka muistan, mutta en ole hänen elämän kertaan tutustunut.

        Margaret Thatcher eli Rauta rouvan elämän tarina politiikona iski suoraan sydämeen, koska hänellä ei ollut vaihtoehtoja. Hän oli pääministerinä, kun Englannin talous oli ihan kuralla ja kansa lakoilli sekä osotti mieltä joka asiasta.
        Hän oli pakko valikoida MAA tai PERHE ja hän valikoi MAAN. Hän oli vihattu, koska hän oli kansan puolella ja Margaret Thatcher on nostanut Englannin tuohon missä se nykysin on.
        Hän menetti perheensä vaikka luopui poliitikasta tuon jälkeen niin sais perheensä takaisin.
        Hänen perhe ei antanut hänelle koskaan anteeksi vaan he syyttii, mutta Margaret Thatcher ei varmaan ymmärtänyt itsekkään että hän oli kokoajan perheen kanssa.
        Silloin, kun maa on taloudellissa vaikeuksia niin politiikkojen on pakko valikoida maa tai perhe, koska maa vaatii oikeesti inhottavia ratkaisuja.
        Kuluja pitää karsia, mutta nuo pitää tehdä oikein.
        Eräs leski sanoi aikoinaan mulle ” Eronnut ja leski on sama asia.”
        Eronnut ja leski ei palaa samaa suhteeseen vaan hän aloittaa uuden suhteen uuden puolison kanssa.

        Kyseinen leski oli isäni enon vaimo ja hän kertoi myös miten hän oli rakastunut isäni enoon aikoinaan.
        Asu naapurissa ja yht äkkiä tuli pihalle ja alko kertomaan. Kävi muutaman kerran, mutta hän vissiin karkas kotoa koska hänellä uusi mies ja me vainajan sukulaiset loukattiin häntä koska hänen vaimo eli suurta rakkauttaan uudelleen.
        Hän olis voinut vanhoilla päivillä vaikka erota jos minun kanssa olis päässyt olemaan tekemissä.
        En olis tuominnut, koska ei uusi mies ollut oikein hänen makuun mutta ei hän varmaan kehdannut tuota sanoa miehelleen.
        Ei varmaan kehdannut muillekkaan sanoa, että : Olen väärän miehen kanssa ja tämä suhde ei toimi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe