Toisen auttaminen

Anonyymi-ap

Heippa!

Tein eilen mulle ja poikaystävälle ruokaa, kuten aika usein.
Ongelma on se, että poikaystävä ei ikinä auta mua. Pyysin häntä kattamaan pöydän, hän vei vaan lautaset pöytään, ei laseja ei haarukoita tai veitsiä. No pyysin häntä laittamaan haarukat ja veitset ja hän sanoi kohta mutta sitä ei ikinä tapahtunut.
Aina mä olen se joka tekee ruuat ja tiskaa.
Kyllästyin eilen siihen.
Hänen isovanhemmilla hän on kyllä niin avulias ettei heidän tarvitse nostaa sormeakaan, mutta mua ei ikinö auteta.
Kerroin poikaystävälle että musta tuntuu että hän ei kunnioita mua kun auttaa aina isovanhempiaankin mutta ei mua.
Tähän hän reagoi että ei kiinnosta, en ole hänen isovanhemmat ja että hän ei jaksa kuunnella koska hän haluaa rentoutua.
Hänestä tuli niiin ilkeä mua kohtaan ja suorastaan vähätteli että ei ole oikea ongelma harmittaa se ettei hän auta mua, ja mun pitäisi pyytää, mutta mä pyysin ja pöydänkin kattaus jäi puolitiehen.
Ja ei tää ei ole eka kerta kun sanon että toivon että jos mä teen ruokaa hän tiskaisi edes mutta ei.

Onko järkeä enään jatkaa koska py ei kiinnosta edes se että musta tuntuu ettei hän arvosta mua ja se on hänelle yksi hailee.

12

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tosiaan kuulosta kivalle. Kyllä hänen kuuluisi auttaa sinuakin. Puhukaa asiasta, mutta vältä syyttelyä ja koita olla kannustava. Niin toivottavasti hän ymmärtää, että sinuakin tulee kuunnella ja kunnioittaa. Jos ei muutosta tule, niin sitten kannattaa punnita suhteen mielekkyyttä. Koska tuollaiset asiat hiertävät varmasti vielä pahemmin vuosien päästä.

    • Anonyymi

      Kuullostaa alkuun hyväksikäyttäjältä. Isovanhempiaan hän auttaa koska todennäköisesti he rahoittavat hänen elämäänsä hyvin pitkälle. Antavat rahaa siis.

      Mielenkiintoista olisi tietää, tuliko hän sinun luoksesi kylään vai asutteko yhdessä?

      Teit ruokaa kuten aika usein? Jos asutte erillään niin tuleeko hän luoksesi syömään usein? Ja käytännössä syö kustannuksellasi? Eikö hän itse osta mitään ruokatarvikkeita tullessaan tai asuessaan luonasi, mikä nyt sitten onkaan tilanteenne?
      Yleensä kuuluu asiaan tuoda jotain ruokatarvikkeita itsekin viersilulle tullessaan varsinkin jos viersilutvovst suht säännöllisiä ja yhdessä.asuessa ilman muuta osallistutaan ruokakustannuksiin.
      Eikä tee yhtään mitään, paitsi pyynnöstä tai kehoituksesta. Onko hän kirjolla oleva, , autisminkirjolla oleva siis..mahdollisesti
      Tai persoonallisuushäiriöinen?
      Näitä alkaa tulla esiin kuin sieniä sateella, omituisesti käyttäytyviä ihmisiä joille sitten löytyy mitä erilaisempia diagnooseja. On ihmisiä joilla on vaikeuksia tunnistaa toisten tunteita ja ilmeitä ja eivät tunnista itsessäänkään ilmeneviä tunnetiloja..

      Eivät osaa tehdä mitään oma- aloitteisesti vaan kaikeessa vaativat jotain pyyntöä.

      Toki jos isovanhempiaan kuitenkin auttaa pyytämättä niin johtuuko se siitä että hän on jo oppinut näin tekemään vai siitä että isovanhemmat lahjovat ja poika tietää että jos hän ei apua tarjoa, , loppuu rahantulokin?
      Jotain kyllä puuttuu pojalta, hän on ilmeisesti vielä nuori ja voi kehittyä tuosta mutta kannattaa aina sanoa ja huomauttaa, jos hän siihen kyllästyy ja ryhtyy haastamaan riitaa siitä että häntä komennetaan jne,tai uhkaa erolla ja suhteen lopettamisella niin siitä vaan..sama hänellä on edessä kaikien muidenkin kanssa. Tuskin löytyy naista joka tuollaista kauvaa katselee.

      • Anonyymi

        Ei asuta yhdessä, mutta teen usein joko mun luona tai hänen luona meille ruokaa, ja hän ei mua auta.
        Ja jos apua pyydän, niin sekin tehdään puoliksi.
        Tiskitkin jää tietty mulle.
        Ja joo kun hänelle asiasta sanoo niin hän suuttuu mulle koska ei nämä ole tärkeitä asioita ja hänellä on aina parempaa tekemistä jonka takia häntä ei kiinnosta miltä musta tuntuu ettei mua auteta. Kuulemma voisin vaan humoristisesti hänelle sanoa ettei taaskaan auttanut, mutta ei hän se ole mun tehtävä aikuista miestä pyytää ja yrittää hauskuuden kautta mua auttamaan vaan se kuuluu hänelle kun ollaan yhdessä ja teen meille yhteistä ruokaa hyvää hyvyyttäni.

        Ap


    • Kun tyttö tekee miehen onnelliseksi, niin mies menee vaikka läpi harmaan kiven tehdäkseen tyttönsä onnelliseksi.

      • Anonyymi

        Miehen onnelliseksi tekemiseen ei tarvita kuin seksin harrastamista. Näköjään Bedworthyn mielestä?
        Tosin sekään ei miehiä mihinkään muuta , siis heidän käytöstään, sutisminkirjolaisilla ainskaan, koska eivät tunnista tunteita, ja toinen seikka on se että seksiä on tarjoamassa moni muukin eli sitä saa myös netistä koskematta mihinkään. Seksi ei nykyään merkitse miehille mitään muuta kuin yhtä mielihyväkokemusta jonka tavoittelemiseen ja saavuttamiseen tarvitaan äärimmäisen paljon kuvamateriaalia, leluja, vaatteita, useampia erityyppisiä naisvartaloita ja tyylejä millä sitä mielihyvää tuotetaan.

        Mielihyväkokemuksen tarjoajia on useita satoja jopa tuhansia , niin sitten miehen täytyy miettiä mikä tarjotuista vaihtoehdoista oli paras ja vahvemmin vaikuttava. Mielihyväkokemuksen toistuvuuteen toki kyllästyy kun sitä on jatkuvasti tarjolla. Se menettää merkityksensä. Tai edellyttää että se muuntuu ja tarjoajat vaihtuvat.
        Ja toisaalta lmieöihyväkokemuksen
        voi myös itse tuottaa itselleen erilaisilla variaatioilla.
        Joten tuskin tässä tapauksessa mummo tai vaari on tarjonnut seksiä lapsen lapselleen vaan joko rahaa tai pojalla on muu lainen tunnesidos heihin mitä ei ole saatu seksin harrastamisella. Kun näitä muuntyyppisiäkin tunnesidoksia ihmisten välilllä on kuin vain seksi.n kautta saatavina.
        Toki joillekin miehille täysin tuntematon käsitteenä sellainen. Tunnesidos johon ei liity seksi. Eihän sellaista voi olla, ei naiseen.
        Kaikki perustuu joillain miehillä tähän ajatukseen; anna minulle mitä ruumiini kaipaa ja minä annan sinulle kaiken muun mitä sinun taloutesi ruumiisi ja sielusi kaipaa.
        Jos taas et anna minulle mitä ruumiini kaipaa , et saa minulta yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen onnelliseksi tekemiseen ei tarvita kuin seksin harrastamista. Näköjään Bedworthyn mielestä?
        Tosin sekään ei miehiä mihinkään muuta , siis heidän käytöstään, sutisminkirjolaisilla ainskaan, koska eivät tunnista tunteita, ja toinen seikka on se että seksiä on tarjoamassa moni muukin eli sitä saa myös netistä koskematta mihinkään. Seksi ei nykyään merkitse miehille mitään muuta kuin yhtä mielihyväkokemusta jonka tavoittelemiseen ja saavuttamiseen tarvitaan äärimmäisen paljon kuvamateriaalia, leluja, vaatteita, useampia erityyppisiä naisvartaloita ja tyylejä millä sitä mielihyvää tuotetaan.

        Mielihyväkokemuksen tarjoajia on useita satoja jopa tuhansia , niin sitten miehen täytyy miettiä mikä tarjotuista vaihtoehdoista oli paras ja vahvemmin vaikuttava. Mielihyväkokemuksen toistuvuuteen toki kyllästyy kun sitä on jatkuvasti tarjolla. Se menettää merkityksensä. Tai edellyttää että se muuntuu ja tarjoajat vaihtuvat.
        Ja toisaalta lmieöihyväkokemuksen
        voi myös itse tuottaa itselleen erilaisilla variaatioilla.
        Joten tuskin tässä tapauksessa mummo tai vaari on tarjonnut seksiä lapsen lapselleen vaan joko rahaa tai pojalla on muu lainen tunnesidos heihin mitä ei ole saatu seksin harrastamisella. Kun näitä muuntyyppisiäkin tunnesidoksia ihmisten välilllä on kuin vain seksi.n kautta saatavina.
        Toki joillekin miehille täysin tuntematon käsitteenä sellainen. Tunnesidos johon ei liity seksi. Eihän sellaista voi olla, ei naiseen.
        Kaikki perustuu joillain miehillä tähän ajatukseen; anna minulle mitä ruumiini kaipaa ja minä annan sinulle kaiken muun mitä sinun taloutesi ruumiisi ja sielusi kaipaa.
        Jos taas et anna minulle mitä ruumiini kaipaa , et saa minulta yhtään mitään.

        Seksiä ei voi saada yhtään mistään mediasta. Seksi tarkoittaa yhtä kuin yhdyntä (coitus) miehen peeniksen ja tytön vaaginan kesken. Mies "saa" seksiä tyttöystävältä/vaimolta sekä ilotytöiltä, maksuehdoissa on pieniä eroja.

        Esileikit+seksi eivät ikinä ole ainoastaan fysikaalinen tapahtuma, niissä on aina mukana ja ne tuottavat vahvoja tunnesidoksia. Esileikit+seksi ei myöskään poista muunlaisia tunnesidoksia kuin niitä joita Esileikit+seksi tuottaa.

        On totta että siinä vaiheessa kun suhteessa esileikit+seksi loppuu, mies yleensä on tyytymätön, ja siksi järjestää eron jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Bedworthy kirjoitti:

        Seksiä ei voi saada yhtään mistään mediasta. Seksi tarkoittaa yhtä kuin yhdyntä (coitus) miehen peeniksen ja tytön vaaginan kesken. Mies "saa" seksiä tyttöystävältä/vaimolta sekä ilotytöiltä, maksuehdoissa on pieniä eroja.

        Esileikit seksi eivät ikinä ole ainoastaan fysikaalinen tapahtuma, niissä on aina mukana ja ne tuottavat vahvoja tunnesidoksia. Esileikit seksi ei myöskään poista muunlaisia tunnesidoksia kuin niitä joita Esileikit seksi tuottaa.

        On totta että siinä vaiheessa kun suhteessa esileikit seksi loppuu, mies yleensä on tyytymätön, ja siksi järjestää eron jollain tavalla.

        Eli näet seksin penetraatiokeskeisenä. Selvä. Tätähän olet tuonut muuallakin vahvasti esiin, eriävistä näkökannoista huolimatta.
        Mutta mitä aloitajan tilanteeseen tulee niin autisminkirjolaiset toimivat juuri noin. Kaikiki toistaa ja selittää useampaan kertaan eikä sittenkään mene perille .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli näet seksin penetraatiokeskeisenä. Selvä. Tätähän olet tuonut muuallakin vahvasti esiin, eriävistä näkökannoista huolimatta.
        Mutta mitä aloitajan tilanteeseen tulee niin autisminkirjolaiset toimivat juuri noin. Kaikiki toistaa ja selittää useampaan kertaan eikä sittenkään mene perille .

        Näen niin kuin asia on, että sana seksi tarkoittaa (eli on yhtä kuin) yhdyntä. Seksiä tyypillisesti ei ryhdytä harrastamaan kylmiltään, vaan seksuaaliset ihmiset harrastaa sitä ennen esileikkejä, ja sitä ennen muita eroottisia pelejä/leikkejä.


    • Anonyymi

      Kuinka paljon olette hänen asunnolla vai asuuko hän vielä kotona? Jos hän sun luona paljon on niin kyllä silloin pitää osallistua myös kotitöihin. Kysy joku päivä mitä sä laitat tänään meille ruuaksi?

    • Anonyymi

      3 minuutin kattaus helppo

    • Anonyymi

      Paha merkki jos mä olisin niin laiska vaimolle palkkaisintoji kodinhoitajan
      Ruuanlaittajan puutarhurin pihalle sun muuta palvelusväkeä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe