Prinsessalle đđ
Kivaa viikkoa
334
1972
Vastaukset
- Anonyymi
niin vaikka haulaisi toi4elle hyvÀÀ ei voi vaikuttaa kuitenkaan...
- Anonyymi
HĂ€n ei ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Ai đ
- Anonyymi
KyllÀ tÀmÀ miehen fiktiohahmo on kÀsikirjoitettu olemaan kiinnostut miehestÀ itsestÀÀn, miksi kirjoitat tÀllaista onko kaikki ok?
- Anonyymi
hmm niin pitÀisiköhÀn laitrtaa jotrain nimiÀ nimittelijÀltÀ jots tekee hauskoja tuo ... mutts niin... iytseÀkin vÀhÀn ihmetyttÀÀ ettÀ miten pitÀisi pitÀÀ huolyts tytöistÀ jos joku tspasaminen noooh, uusia arvsilunimiÀ tulee...
Ti-
Ta-
Ri-
Kol-
Py-
C- Prinsessa on kyllÀ kiva palstahahmo. HÀn ei ole koskaan ilkeÀ ja on fiksun oloinen likka.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
SitĂ€ hĂ€n on kyllĂ€. Kivan nĂ€köinen myös. đ
En tiedĂ€ miltĂ€ nĂ€yttÀÀ mut hĂ€n on tosi mukava đ«¶đŒ
Kiitos samoin sinulle, kuka oletkin. đ
kaikille muille myös oikein hyvÀÀ alkavaa viikkoaâđ»- Anonyymi
Joku pÀÀsiĂ€isđ° vaan oon. Mut kiitos đđȘ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai sinĂ€ đ€
MitĂ€ kuuluu tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn?đ€
Anonyymi kirjoitti:
MitĂ€ kuuluu tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn?đ€
VapaapĂ€ivĂ€ ollut tĂ€nÀÀn. Sellaista kotoilua. đ
Nyt lÀhden ruokakauppaan.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
VapaapĂ€ivĂ€ ollut tĂ€nÀÀn. Sellaista kotoilua. đ
Nyt lĂ€hden ruokakauppaan.Kivaa đ nĂ€in myöhÀÀnkö kauppaan ja etkö tarvii pupua palvelijaksi? đ
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa đ nĂ€in myöhÀÀnkö kauppaan ja etkö tarvii pupua palvelijaksi? đ
Joođ saa tulla pupu mukaan đ€”đ»ââïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tulen limusiinilla pian hakemaanđšâđŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Olit kysynyt mitÀ minulle mut se poistui. Ihan hyvÀÀ minulle, olen lenkkelillyt ahkerasti.
NÀin uutisen: Puuilo ja Biltema tekivÀt uuden aluevaltauksen https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010312647.html
đ€Łđ€Ł Anonyymi kirjoitti:
Olit kysynyt mitÀ minulle mut se poistui. Ihan hyvÀÀ minulle, olen lenkkelillyt ahkerasti.
NÀin uutisen: Puuilo ja Biltema tekivÀt uuden aluevaltauksen https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010312647.html
đ€Łđ€ŁMukavaađ¶đŒ onko siellĂ€ ollut hyvĂ€ sÀÀ?
Oi ettĂ€, miten hienoa. Onks sulla tollaset âmorjensta pöytÀÀnâ boxerit vai nakkisĂ€mpylĂ€boxerit? đ đ€Ł- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mukavaađ¶đŒ onko siellĂ€ ollut hyvĂ€ sÀÀ?
Oi ettĂ€, miten hienoa. Onks sulla tollaset âmorjensta pöytÀÀnâ boxerit vai nakkisĂ€mpylĂ€boxerit? đ đ€ŁMorjensta pöytÀÀn tulee olemaan! Eilen kĂ€vin Puuilossa ostamassa halpoja pesuaineita mutten noita boksereita siellĂ€ vielĂ€ nĂ€hnyt. Ja on hyvĂ€t kelit tiet on sulat. EntĂ€ siellĂ€? đ
Anonyymi kirjoitti:
Morjensta pöytÀÀn tulee olemaan! Eilen kĂ€vin Puuilossa ostamassa halpoja pesuaineita mutten noita boksereita siellĂ€ vielĂ€ nĂ€hnyt. Ja on hyvĂ€t kelit tiet on sulat. EntĂ€ siellĂ€? đ
Tosi hienot. Olispa naisillekin tollasia pikkareita, heti hakisin. đ
Tiet on sulat ja kevĂ€istĂ€ on, muttei ole juurikaan aurinkoo nĂ€kynyt. Aika harmaa pĂ€ivĂ€đ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tosi hienot. Olispa naisillekin tollasia pikkareita, heti hakisin. đ
Tiet on sulat ja kevĂ€istĂ€ on, muttei ole juurikaan aurinkoo nĂ€kynyt. Aika harmaa pĂ€ivĂ€đHarmaa oli tÀÀllĂ€kin. Ois kivan matchaavat aluspöksyt sitten ja prinsessa nĂ€yttĂ€isi niissĂ€ syötĂ€vĂ€n hyvĂ€ltĂ€ đ lukisko niissĂ€ sitten jotain tuutko hakeen? đ€Łđ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Harmaa oli tÀÀllĂ€kin. Ois kivan matchaavat aluspöksyt sitten ja prinsessa nĂ€yttĂ€isi niissĂ€ syötĂ€vĂ€n hyvĂ€ltĂ€ đ lukisko niissĂ€ sitten jotain tuutko hakeen? đ€Łđ€Ł
Jotain sellasta niissĂ€ vois lukee. âTuutko hakeen? en. TUUNâ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jotain sellasta niissĂ€ vois lukee. âTuutko hakeen? en. TUUNâ đ
Tulisin đđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jaa đ€
Hihh đ€ ja saat pupulta pusun jos toisen đ ehkĂ€ muutun siitĂ€ unelmien prinssiksi kuten sammakko sadussa kun saa prinsessalta pusun đ
Anonyymi kirjoitti:
Hihh đ€ ja saat pupulta pusun jos toisen đ ehkĂ€ muutun siitĂ€ unelmien prinssiksi kuten sammakko sadussa kun saa prinsessalta pusun đ
Saisit sinĂ€ suukkoja Prinsessaltađ oliskin voimakas suukko kun saa pupun muuntautumaan ihmiseksđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saisit sinĂ€ suukkoja Prinsessaltađ oliskin voimakas suukko kun saa pupun muuntautumaan ihmiseksđ
Olisi mut sulta onnistuisi đ ja saisi suukot paljon muutakin kehossa aikaan đ
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mut sulta onnistuisi đ ja saisi suukot paljon muutakin kehossa aikaan đ
Ai jonkun virpomisvietin? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai jonkun virpomisvietin? đ
Haha đ no juurikin sen đ°đȘ
Virvon varvon đ Anonyymi kirjoitti:
Haha đ no juurikin sen đ°đȘ
Virvon varvon đâŠvitsa sulle, palkka mulle. Vai vitsaa mulle ja palkkaa sulle? đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
âŠvitsa sulle, palkka mulle. Vai vitsaa mulle ja palkkaa sulle? đ€
Yhteinen palkka ja vitsaa saat kyllĂ€ đ«¶đŒđ„° ja enhĂ€n mĂ€ tiedĂ€ minkĂ€laisista jutuista tykkÀÀt ja mitĂ€ vitsaa mulle annatđ€Łđ€Ł vĂ€hĂ€ rajummat prinsessaleikit đ
Anonyymi kirjoitti:
Yhteinen palkka ja vitsaa saat kyllĂ€ đ«¶đŒđ„° ja enhĂ€n mĂ€ tiedĂ€ minkĂ€laisista jutuista tykkÀÀt ja mitĂ€ vitsaa mulle annatđ€Łđ€Ł vĂ€hĂ€ rajummat prinsessaleikit đ
Yhteinen palkka siinĂ€ on tietysti ja se on kivađ
PrinsessaleikitâŠđ€Ł uskon ettet ainakaan lĂ€htökohtasesti mitÀÀn vitsaa sinuun kohdistađ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Yhteinen palkka siinĂ€ on tietysti ja se on kivađ
PrinsessaleikitâŠđ€Ł uskon ettet ainakaan lĂ€htökohtasesti mitÀÀn vitsaa sinuun kohdistađEiku aattelin jos sulla on joku piiska millĂ€ kĂ€skytĂ€t palveluspupua đŠčđ»ââïž
Anonyymi kirjoitti:
Eiku aattelin jos sulla on joku piiska millĂ€ kĂ€skytĂ€t palveluspupua đŠčđ»ââïž
Ei mulla kyllĂ€ ole, enkĂ€ kĂ€skytĂ€. đ€š
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei mulla kyllĂ€ ole, enkĂ€ kĂ€skytĂ€. đ€š
Sori, en niin ajatellutkaan đ tyhmĂ€ vitsi đ„č
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en niin ajatellutkaan đ tyhmĂ€ vitsi đ„č
No ei ollut tyhmĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No ei ollut tyhmĂ€đ
Kiva đ voi kun tĂ€mĂ€ pupu pÀÀsisi pupsuttelemaan sinua, teet vitsasta tosi jĂ€ykĂ€n đ€đ«ą
- Anonyymi
Joo, mut en yhtĂ€ nopea ois kuin puput kun ne pupsuttelee. Prinsessaa pitĂ€isi hellĂ€sti pupsutella. Hmm, alan kuulosta Sallalta salkkareista đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut en yhtĂ€ nopea ois kuin puput kun ne pupsuttelee. Prinsessaa pitĂ€isi hellĂ€sti pupsutella. Hmm, alan kuulosta Sallalta salkkareista đ€Ł
Just ajattelin, ettĂ€ sĂ€hĂ€n katot Salkkareita ja se yks kĂ€yttÀÀ tota sanaađ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Just ajattelin, ettĂ€ sĂ€hĂ€n katot Salkkareita ja se yks kĂ€yttÀÀ tota sanaađ đ
Tajusin itsekin just đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vai ollaanko sitten niinku henrik ja joanna ja mennÀÀn hotelliin aina pupsuttelemaan đ
Anonyymi kirjoitti:
Vai ollaanko sitten niinku henrik ja joanna ja mennÀÀn hotelliin aina pupsuttelemaan đ
MitĂ€ sitĂ€ nyt hotellista maksamaan sen takia. đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Totta, puuilossa on ihan ilmaista đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mietitkö mies useinkin itsesi kanssa onanoimisesta?
Anonyymi kirjoitti:
Totta, puuilossa on ihan ilmaista đ
Mites se mainos menikÀÀn⊠Puuiloa koko rahallađ
mutta siellÀ ne olosuhteet ei ole sitten niin hyvÀt mitÀ jossain hotellissa.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mites se mainos menikÀÀn⊠Puuiloa koko rahallađ
mutta siellĂ€ ne olosuhteet ei ole sitten niin hyvĂ€t mitĂ€ jossain hotellissa.Niih đ siks varmaan paras vaihtoehto oiskin se prisenssan sĂ€nky đ kai sulla on sellainen kunnon prinsessavuode?
Anonyymi kirjoitti:
Niih đ siks varmaan paras vaihtoehto oiskin se prisenssan sĂ€nky đ kai sulla on sellainen kunnon prinsessavuode?
MinkĂ€lainenhan se mahtaa olla? tĂ€mĂ€ on tĂ€llainen oikein mukava, sopivan pehmeĂ€, muttei liian pehmeĂ€, vaaleanpunaisen lakanan olen laittanutđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinkĂ€lainenhan se mahtaa olla? tĂ€mĂ€ on tĂ€llainen oikein mukava, sopivan pehmeĂ€, muttei liian pehmeĂ€, vaaleanpunaisen lakanan olen laittanutđ€
TĂ€llainen tietenkin đ
https://images.app.goo.gl/ct89GB4aRPXVjeAG9
Olisipa kiva viereesi tai allesi tai pÀÀllesi mihin vain siihen vaaleanpunaiselle lakanalle kĂ€ydĂ€ đ Anonyymi kirjoitti:
TĂ€llainen tietenkin đ
https://images.app.goo.gl/ct89GB4aRPXVjeAG9
Olisipa kiva viereesi tai allesi tai pÀÀllesi mihin vain siihen vaaleanpunaiselle lakanalle kĂ€ydĂ€ đOoh no tuohan olisi upea. Ei ole tuollainen, ihan tavanomainen vuode vaan. đ mutta tilaa tÀÀllĂ€ kyllĂ€ olisi.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ooh no tuohan olisi upea. Ei ole tuollainen, ihan tavanomainen vuode vaan. đ mutta tilaa tÀÀllĂ€ kyllĂ€ olisi.
Voisin tulla đ€Ł tuosta sais verhotkin kiinni đ
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla đ€Ł tuosta sais verhotkin kiinni đ
Nyt minĂ€ laitan silmĂ€t kiinni ja alan nukkua. HyvÀÀ yötĂ€đŽđ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt minĂ€ laitan silmĂ€t kiinni ja alan nukkua. HyvÀÀ yötĂ€đŽđ«¶đ»
Okei kauniita unia kivalle đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei kauniita unia kivalle đ
Huomaatko Àtmi ettÀ prinsessa ei tykkÀÀ sinusta? JÀtÀ se rauhaan.
Anonyymi kirjoitti:
TykkÀÀnpÀs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko, ettÀ prinsessa on Àtmi itse? TÀssÀ on siis aika paha paradoksi nyt
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TykkÀÀnpÀs.
đ«¶đŒ mitĂ€ kuuluu? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihan hyvÀÀđ mitĂ€ sinne?
HyvÀÀ đ ostin pieniĂ€ pĂ€tkis suklaamunia đ
MikĂ€s tuo silmĂ€nisku oli? đ Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ đ ostin pieniĂ€ pĂ€tkis suklaamunia đ
MikĂ€s tuo silmĂ€nisku oli? đMĂ€kin ajattelin ostaa pÀÀsiĂ€iseks suklaamunia, ne on kivoja koristeita myös samallađ
Se oli vaan sellainenâŠâșïž- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MĂ€kin ajattelin ostaa pÀÀsiĂ€iseks suklaamunia, ne on kivoja koristeita myös samallađ
Se oli vaan sellainenâŠâșïžEn olekaan ajatellut mut tosiaan ovat kivoja koristeita đ avaatko aina ne leluyllĂ€tykset mitĂ€ niis on?
Anonyymi kirjoitti:
En olekaan ajatellut mut tosiaan ovat kivoja koristeita đ avaatko aina ne leluyllĂ€tykset mitĂ€ niis on?
Avaan tietysti! đ enhĂ€n mĂ€ sillĂ€ mitÀÀn tee, mutta aina haluan katsoo mitĂ€ siellĂ€ on ja kokoan sen jos on osinađ€Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Avaan tietysti! đ enhĂ€n mĂ€ sillĂ€ mitÀÀn tee, mutta aina haluan katsoo mitĂ€ siellĂ€ on ja kokoan sen jos on osinađ€Ł
No samaa mietin et itsekin aina avaan ja kokoan đ
Anonyymi kirjoitti:
No samaa mietin et itsekin aina avaan ja kokoan đ
Onkos niissĂ€ PĂ€tkismunissa yllĂ€tys sisĂ€llĂ€? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onkos niissĂ€ PĂ€tkismunissa yllĂ€tys sisĂ€llĂ€? đ
Ei oo, nÀÀ on tĂ€llaisia pussissa olevia ihan pieniĂ€ munia âșïž oli uutuus. Suosittelen đ
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo, nÀÀ on tĂ€llaisia pussissa olevia ihan pieniĂ€ munia âșïž oli uutuus. Suosittelen đ
Kivađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kivađ
MikĂ€ sitten on paras suklaamuna sun mielestĂ€? Mun mielestĂ€ perus kindermuna đ
Anonyymi kirjoitti:
MikĂ€ sitten on paras suklaamuna sun mielestĂ€? Mun mielestĂ€ perus kindermuna đ
Kinder on kyllĂ€ hyvÀÀ ja varmasti paras kaikistađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kinder on kyllĂ€ hyvÀÀ ja varmasti paras kaikistađ
On seđ„ olin kĂ€velyllĂ€ ja venyttelin sen pÀÀlle oikein kunnolla, tulipa rento olo đ tykkÀÀtkö itse muista liikuntamuodoista kuin kĂ€velystĂ€?
Anonyymi kirjoitti:
On seđ„ olin kĂ€velyllĂ€ ja venyttelin sen pÀÀlle oikein kunnolla, tulipa rento olo đ tykkÀÀtkö itse muista liikuntamuodoista kuin kĂ€velystĂ€?
PitĂ€isikin venytellĂ€ enemmĂ€n kyllĂ€ itsekinđ no tuon kĂ€velyn lisĂ€ksi tykkÀÀn hölkĂ€stĂ€/juoksusta monesti niiden kĂ€velylenkkien ohessa, sitten se pyörĂ€ily mistĂ€ aiemmin mainitsin.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
PitĂ€isikin venytellĂ€ enemmĂ€n kyllĂ€ itsekinđ no tuon kĂ€velyn lisĂ€ksi tykkÀÀn hölkĂ€stĂ€/juoksusta monesti niiden kĂ€velylenkkien ohessa, sitten se pyörĂ€ily mistĂ€ aiemmin mainitsin.
Niin teitkin âșïž hölkkĂ€ onkin erittĂ€in hyvĂ€ksi. Muista laittaa kypĂ€rĂ€ kun ajat pyörĂ€llĂ€. KyllĂ€ se venyttely hyvÀÀ tekee đ€ž
Anonyymi kirjoitti:
Niin teitkin âșïž hölkkĂ€ onkin erittĂ€in hyvĂ€ksi. Muista laittaa kypĂ€rĂ€ kun ajat pyörĂ€llĂ€. KyllĂ€ se venyttely hyvÀÀ tekee đ€ž
Juuđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juuđ
Sormia varpaisiin vaan đ§đ sitĂ€ pyllistystĂ€ voisi pupu vaklata đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juuđ
Niin sitĂ€ vaan katsoisin yltÀÀkö sormet lattiaan đ
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitĂ€ vaan katsoisin yltÀÀkö sormet lattiaan đ
Aivan, niin justâŠđ
- Anonyymi
Joo đ minkĂ€hĂ€nlaista venyttelyĂ€ se oiskaan đ
Anonyymi kirjoitti:
Joo đ minkĂ€hĂ€nlaista venyttelyĂ€ se oiskaan đ
En tiedĂ€đ varmaan aika hmm⊠tehokasta? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En tiedĂ€đ varmaan aika hmm⊠tehokasta? đ
SitĂ€ en epĂ€ile 𫹠đ
Monenmoisia asentoja voisi koettaa... siinĂ€ venyttelyssĂ€ đ Anonyymi kirjoitti:
SitĂ€ en epĂ€ile 𫹠đ
Monenmoisia asentoja voisi koettaa... siinĂ€ venyttelyssĂ€ đNiinđ hyvĂ€ venytellĂ€ monipuolisesti! đ§đŒââïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niinđ hyvĂ€ venytellĂ€ monipuolisesti! đ§đŒââïž
Onko sulla jotain taikavoimia kun saat yhtĂ€ kohtaa minusta venytettyĂ€ pelkĂ€llĂ€ ajatuksenvoimalla? đ
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotain taikavoimia kun saat yhtĂ€ kohtaa minusta venytettyĂ€ pelkĂ€llĂ€ ajatuksenvoimalla? đ
On mulla varmaanđ âŠtaidat olla jo nukkumassa, minunkin pitĂ€is olla.
Anonyymi kirjoitti:
Haluan toivottaa vielĂ€ hyvÀÀ yötĂ€ sinulleđ€ nukuhan oikein hyvin. đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Haluan toivottaa vielĂ€ hyvÀÀ yötĂ€ sinulleđ€ nukuhan oikein hyvin. đ«¶đ»
Kiitos paljon. Harmi ettĂ€ olin jo nukahtan đ€ toivottavast sĂ€ nukuit myös hyvin ja kivaa pĂ€ivÀÀ toivotan đ€
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon. Harmi ettĂ€ olin jo nukahtan đ€ toivottavast sĂ€ nukuit myös hyvin ja kivaa pĂ€ivÀÀ toivotan đ€
Kiitosđ vĂ€hĂ€n huonoo unta oli ja lyhyeks jĂ€i𫣠kivaa keskiviikkoo sullekin!
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosđ vĂ€hĂ€n huonoo unta oli ja lyhyeks jĂ€i𫣠kivaa keskiviikkoo sullekin!
Voi itku âčïž Etkö saanut unta sitten vai herĂ€ilitkö? Ja kiitos, tĂ€nÀÀn varmaan pitÀÀki kĂ€ydĂ€ pÀÀsiĂ€isostoksilla. Huomenna kuitenki on jo ryysikset kaupoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Voi itku âčïž Etkö saanut unta sitten vai herĂ€ilitkö? Ja kiitos, tĂ€nÀÀn varmaan pitÀÀki kĂ€ydĂ€ pÀÀsiĂ€isostoksilla. Huomenna kuitenki on jo ryysikset kaupoissa.
En saanut unta ja oli aikainen herĂ€tys, niin jouduin herĂ€tĂ€ kun olin viimein nukahtanutđ sellasta se joskus on. Nukuitko sinĂ€ hyvin? đ
MĂ€ kĂ€vin ostamassa tulppaaneja pöytÀÀn ja vĂ€hĂ€n suklaamuniađ ei sitĂ€ tiedĂ€, vaikka tulis jotain trullejađ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En saanut unta ja oli aikainen herĂ€tys, niin jouduin herĂ€tĂ€ kun olin viimein nukahtanutđ sellasta se joskus on. Nukuitko sinĂ€ hyvin? đ
MĂ€ kĂ€vin ostamassa tulppaaneja pöytÀÀn ja vĂ€hĂ€n suklaamuniađ ei sitĂ€ tiedĂ€, vaikka tulis jotain trullejađNukuin ihan hyvin. Auttaako ne tulppaanit trulleihin? đ
Anonyymi kirjoitti:
Nukuin ihan hyvin. Auttaako ne tulppaanit trulleihin? đ
EihĂ€n ne mitÀÀn auta. Ne on nĂ€ttejĂ€ ja kevĂ€isiĂ€. đ
Suklaamunia voi tarjota trulleille, jos pÀÀttÀvÀt tulla ovelleni virpomaan.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
EihĂ€n ne mitÀÀn auta. Ne on nĂ€ttejĂ€ ja kevĂ€isiĂ€. đ
Suklaamunia voi tarjota trulleille, jos pÀÀttĂ€vĂ€t tulla ovelleni virpomaan.Virpojat on kyllĂ€ jo kĂ€yneet viime sunnuntaina đ
Anonyymi kirjoitti:
Virpojat on kyllĂ€ jo kĂ€yneet viime sunnuntaina đ
TÀÀllĂ€ virvotaan ja varvotaan tĂ€mĂ€n viikon lauantainađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TÀÀllĂ€ virvotaan ja varvotaan tĂ€mĂ€n viikon lauantainađ
HĂ€h đ€Łđ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
HĂ€h đ€Łđ€Ł
Joojoo, tÀÀllĂ€ pĂ€in Suomee virvoskellaan viikko myöhemmin. LĂ€nsi-Suomessa ja Pohjanmaan alueella virvotaan pÀÀsiĂ€islauantaina, se on tĂ€mĂ€n viikon lauantai đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joojoo, tÀÀllĂ€ pĂ€in Suomee virvoskellaan viikko myöhemmin. LĂ€nsi-Suomessa ja Pohjanmaan alueella virvotaan pÀÀsiĂ€islauantaina, se on tĂ€mĂ€n viikon lauantai đ
Huijaatko mua? đ€Łen oo tollasesta kuullut mut aina oppii uutta :D
Anonyymi kirjoitti:
Huijaatko mua? đ€Łen oo tollasesta kuullut mut aina oppii uutta :D
En huijaa, en vĂ€hÀÀkÀÀn. Googlettamalla löydĂ€t tuon vĂ€itteenđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En huijaa, en vĂ€hÀÀkÀÀn. Googlettamalla löydĂ€t tuon vĂ€itteenđ
Uskon mĂ€ ilman googlaamistakin âșïž hauskaa et eri aikaan. MistĂ€hĂ€n se johtuu?
Anonyymi kirjoitti:
Uskon mĂ€ ilman googlaamistakin âșïž hauskaa et eri aikaan. MistĂ€hĂ€n se johtuu?
En tiedĂ€ yhtÀÀn. Monien mielestĂ€ se ei ole niin hauskaa vaan tarpeetonta, ettĂ€ miks kaikkialla ei voisi virpoo samana pĂ€ivĂ€nĂ€. đ€š
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En tiedĂ€ yhtÀÀn. Monien mielestĂ€ se ei ole niin hauskaa vaan tarpeetonta, ettĂ€ miks kaikkialla ei voisi virpoo samana pĂ€ivĂ€nĂ€. đ€š
No joo onhan tuo jÀnnÀ. Kumpi sinusta on oikea pÀivÀ?
Anonyymi kirjoitti:
No joo onhan tuo jÀnnÀ. Kumpi sinusta on oikea pÀivÀ?
EhkĂ€ se voisi olla tuo palmusunnuntai, kun se kuitenkin on valtaosassa Suomea se virvontapĂ€ivĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
EhkĂ€ se voisi olla tuo palmusunnuntai, kun se kuitenkin on valtaosassa Suomea se virvontapĂ€ivĂ€đ
EhkĂ€ juu :D no jospa trulleja tulisi pikkumunia virpomaan đ mĂ€kin voisin pukeutua trulliks ja tulla virpomaa đ
Anonyymi kirjoitti:
EhkĂ€ juu :D no jospa trulleja tulisi pikkumunia virpomaan đ mĂ€kin voisin pukeutua trulliks ja tulla virpomaa đ
Saisit tulla! đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saisit tulla! đ
Luudalla lennĂ€n ja lĂ€ssĂ€hdĂ€n ikkunaasi đ€Łđ€Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saisit tulla! đ
Voihan Miki ja Susu kun noin kĂ€vi đ
Anonyymi kirjoitti:
Luudalla lennĂ€n ja lĂ€ssĂ€hdĂ€n ikkunaasi đ€Łđ€Ł
ĂkkiĂ€ juoksisin kadulle katsomaan kuinka sinun kĂ€viđ§
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Miki ja Susu kun noin kĂ€vi đ
Voihan sen sovinnon tehdĂ€ noinkinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voihan sen sovinnon tehdĂ€ noinkinđ
Voi toki virpomalla đ€Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
ĂkkiĂ€ juoksisin kadulle katsomaan kuinka sinun kĂ€viđ§
Tarviisin tekohengitystĂ€ suulle đđ
Anonyymi kirjoitti:
Voi toki virpomalla đ€Ł
Niin aivan totta, siellĂ€ virpoivat oikein olan takaađđ
Anonyymi kirjoitti:
Tarviisin tekohengitystĂ€ suulle đđ
Sitten tottakai annan tekohengitystĂ€đ aika hauska mielikuva sinĂ€nsĂ€, minĂ€ elvyttĂ€mĂ€ssĂ€ noidaksi pukeutunutta aikuista miestĂ€ kadullaâŠđđđ€Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sitten tottakai annan tekohengitystĂ€đ aika hauska mielikuva sinĂ€nsĂ€, minĂ€ elvyttĂ€mĂ€ssĂ€ noidaksi pukeutunutta aikuista miestĂ€ kadullaâŠđđđ€Ł
KieltĂ€mĂ€ttĂ€ voisi luulla et joku kuvaa piilokamerađđ kiva kun antaisit tekohengityst đđ
Anonyymi kirjoitti:
KieltĂ€mĂ€ttĂ€ voisi luulla et joku kuvaa piilokamerađđ kiva kun antaisit tekohengityst đđ
Tottakai antaisinđźâđš
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tottakai antaisinđźâđš
Sitten jaksaisin antaa sulle pÀÀsiĂ€isvitsaani đ«¶đŒđ§š
Anonyymi kirjoitti:
Sitten jaksaisin antaa sulle pÀÀsiĂ€isvitsaani đ«¶đŒđ§š
Kuinkahan sen kĂ€visi törmĂ€yksessĂ€? đ±
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kuinkahan sen kĂ€visi törmĂ€yksessĂ€? đ±
Sun tĂ€ytyy varmaan tarkistaa se? đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Sun tĂ€ytyy varmaan tarkistaa se? đ€đ€
Ilman muuta tarkistan, jos sai osumaa törmĂ€yksessĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ilman muuta tarkistan, jos sai osumaa törmĂ€yksessĂ€đ
SiitĂ€ tuntuisi hyvĂ€ltĂ€ kun hellĂ€sti hoitaisit đđŹ
Anonyymi kirjoitti:
SiitĂ€ tuntuisi hyvĂ€ltĂ€ kun hellĂ€sti hoitaisit đđŹ
Varmasti niinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Varmasti niinđ
Voisitteko jo panna eihÀn tuota kestÀ seurata
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaAnna nyt ÀijÀn lÀmmitellÀ ensin hyvÀks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOlisihan se mukavaa virpoa kivan ja ihanan kanssa đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se mukavaa virpoa kivan ja ihanan kanssa đ
MikÀÀn muu ole mielessÀ kun paneskelu. On kyllÀ aika nÀkyvÀÀ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Varmasti niinđ
Jokos pikkuhousut jalassa hyppĂ€sit unille? đ«ą
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MikÀÀn muu ole mielessÀ kun paneskelu. On kyllÀ aika nÀkyvÀÀ
Ei oo noin. Mene muualle ilkeilemÀÀ jos ei ole asiaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En vielĂ€đ«ą
Katselin muodin huipulle ohjelmaa ja olin kyl aika Ă€llikĂ€llĂ€ lyöty. En tajuu muodista selkeesti mitÀÀn đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Katselin muodin huipulle ohjelmaa ja olin kyl aika Ă€llikĂ€llĂ€ lyöty. En tajuu muodista selkeesti mitÀÀn đ€Ł
Juu katsoin samaa ohjelmaa tĂ€ssĂ€ yhtenĂ€ iltana. LĂ€hinnĂ€ nauratti ne jotkut luomuksetđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juu katsoin samaa ohjelmaa tĂ€ssĂ€ yhtenĂ€ iltana. LĂ€hinnĂ€ nauratti ne jotkut luomuksetđ
Tos tehtiin hÀÀmekkoja ni se mikÀ sai eniten pisteitÀ oli ku jÀtesÀkki. Se malli nÀytti kananmunalta millÀ on jalat.
Anonyymi kirjoitti:
Tos tehtiin hÀÀmekkoja ni se mikÀ sai eniten pisteitÀ oli ku jÀtesÀkki. Se malli nÀytti kananmunalta millÀ on jalat.
Hieno ilmestys varmastiđ
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo noin. Mene muualle ilkeilemÀÀ jos ei ole asiaa.
HyvÀÀ yötĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€đ
HyvÀÀ yötĂ€ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€đ
Miten kiirastorstaisi on sujunut? đ«¶đŒ
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiirastorstaisi on sujunut? đ«¶đŒ
Ihan kivasti, kiitos kysymĂ€stĂ€. Alkoi pÀÀsiĂ€isvapaat. Tein pizzaa juuri đ mites siellĂ€ menee?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihan kivasti, kiitos kysymĂ€stĂ€. Alkoi pÀÀsiĂ€isvapaat. Tein pizzaa juuri đ mites siellĂ€ menee?
Oi nam, mitĂ€ pizzaa? Hyvin menee, vapaata itsellĂ€kin ja pÀÀsiĂ€issaunassa oltu đ
Anonyymi kirjoitti:
Oi nam, mitĂ€ pizzaa? Hyvin menee, vapaata itsellĂ€kin ja pÀÀsiĂ€issaunassa oltu đ
TĂ€llainen kana-ranch pizza, kokeilin tuollaista uutta reseptii. Pohjataikinan kanssa oli vĂ€hĂ€n ongelmia, mutta sain sen lopulta jotenkin kasaanđ
Kiva kun olit pÀÀsiĂ€issaunassa. MĂ€ kĂ€vin vaan suihkusđż- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TĂ€llainen kana-ranch pizza, kokeilin tuollaista uutta reseptii. Pohjataikinan kanssa oli vĂ€hĂ€n ongelmia, mutta sain sen lopulta jotenkin kasaanđ
Kiva kun olit pÀÀsiĂ€issaunassa. MĂ€ kĂ€vin vaan suihkusđżVau eli ihan taikinaa myöten omatekoinen. Onpa herkullisen kuuloinen đđđ
Anonyymi kirjoitti:
Vau eli ihan taikinaa myöten omatekoinen. Onpa herkullisen kuuloinen đđđ
KyllĂ€ vaanđ€ tosi hyvÀÀkin oli. Pohjan tein kreikkalaisesta jogurtista ja vehnĂ€jauhoista. En oo aiemmin tĂ€llĂ€stĂ€ kokeillut, mutta yllĂ€ttĂ€vĂ€n hyvĂ€ ja rapee pohja tuliđđ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
KyllĂ€ vaanđ€ tosi hyvÀÀkin oli. Pohjan tein kreikkalaisesta jogurtista ja vehnĂ€jauhoista. En oo aiemmin tĂ€llĂ€stĂ€ kokeillut, mutta yllĂ€ttĂ€vĂ€n hyvĂ€ ja rapee pohja tuliđđ»
Toihan kuulostaa herkulliselt. En oo ikinĂ€ kuullut tuollaisesta pohjasta mut uskon et on tullut tosi hyvÀÀ đ
Anonyymi kirjoitti:
Toihan kuulostaa herkulliselt. En oo ikinĂ€ kuullut tuollaisesta pohjasta mut uskon et on tullut tosi hyvÀÀ đ
Mites sinĂ€ aiot pÀÀsiĂ€isen viettÀÀ? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mites sinĂ€ aiot pÀÀsiĂ€isen viettÀÀ? đ
Sukulaisilla kĂ€yn, otan rennosti, ulkoilen jos sÀÀ sallii ja syön ainakin kaikkea hyvÀÀđ
Anonyymi kirjoitti:
Sukulaisilla kĂ€yn, otan rennosti, ulkoilen jos sÀÀ sallii ja syön ainakin kaikkea hyvÀÀđ
HyvĂ€t suunnitelmat. Samantyyppiset itsellĂ€nikinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvĂ€t suunnitelmat. Samantyyppiset itsellĂ€nikinđ
Mukava kuulla đ Ristiriitaista kun pupun pitĂ€isi kokkailla prinsessalle mutta prinsessan kokkaama pizza kyllĂ€ saa veden kielelle đ
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla đ Ristiriitaista kun pupun pitĂ€isi kokkailla prinsessalle mutta prinsessan kokkaama pizza kyllĂ€ saa veden kielelle đ
JĂ€tin tuosta pizzasta puolet huomiselle, mutta kyllĂ€ sinĂ€kin sen saisit syödĂ€âșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
JĂ€tin tuosta pizzasta puolet huomiselle, mutta kyllĂ€ sinĂ€kin sen saisit syödĂ€âșïž
đ«¶đŒ tein mĂ€kin jotain mitĂ€ saisit sitten mut ei mitÀÀn noin hyvÀÀ. Lihapiirakkaa vain.
Anonyymi kirjoitti:
đ«¶đŒ tein mĂ€kin jotain mitĂ€ saisit sitten mut ei mitÀÀn noin hyvÀÀ. Lihapiirakkaa vain.
KyllĂ€ lihapiirakka mulle kĂ€visi, jos sellaista tarjottaisđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saisit tietysti sitĂ€ đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kauniita unia sulle đ«¶đŒ
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia sulle đ«¶đŒ
Kauniita unia myös sulleđ«¶đ» saako antaa hyvĂ€nyönsuukon?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kauniita unia myös sulleđ«¶đ» saako antaa hyvĂ€nyönsuukon?
Se olisi enemmĂ€n kuin mukavaa đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SiitĂ€ saat: đđ€
Oih đ hali ja suukko takas đ€đđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosđ„°
MitÀ mieltÀ oot siitÀ salkkareiden Kristianista?
Anonyymi kirjoitti:
MitÀ mieltÀ oot siitÀ salkkareiden Kristianista?
VĂ€hĂ€n Ă€rsyttĂ€vĂ€ hahmo jollain tapaa, en tiedĂ€ miksđ miten niin?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
VĂ€hĂ€n Ă€rsyttĂ€vĂ€ hahmo jollain tapaa, en tiedĂ€ miksđ miten niin?
Ei kun mun mummo sanoi et nÀytÀn siltÀ. En minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LÀhinnÀ hiuksien osalta nÀytÀn ehkÀ mut mulla on ihan eri vÀriset silmÀtkii ku sillÀ.
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no sĂ€hĂ€n olet sitten komea miesđ
Anonyymi kirjoitti:
LÀhinnÀ hiuksien osalta nÀytÀn ehkÀ mut mulla on ihan eri vÀriset silmÀtkii ku sillÀ.
MinkĂ€ vĂ€riset sulla on? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinkĂ€ vĂ€riset sulla on? đ
Meren siniset
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mulla myös siniset simmut đ
Kiva đ onko sulla sitten minkĂ€ vĂ€riset hiukset?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oon bruneđ
Kuulostaa oikein nĂ€tille đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ootko sÀkin brune?
Joo đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitenkÀs siellÀ pitkÀperjantain ilta sujuu?
Ihan tĂ€ssĂ€ herkkuja syödessĂ€ ja telkkaa katelless đ« đ entĂ€ siellĂ€?
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tĂ€ssĂ€ herkkuja syödessĂ€ ja telkkaa katelless đ« đ entĂ€ siellĂ€?
Tuleeko telkkarista hyvÀÀ ohjelmaa? mĂ€ vĂ€hĂ€n pessyt pyykkiĂ€ ja tiskaillutđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuleeko telkkarista hyvÀÀ ohjelmaa? mĂ€ vĂ€hĂ€n pessyt pyykkiĂ€ ja tiskaillutđ
Ei tuu oikein mitÀÀn đŽ
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuu oikein mitÀÀn đŽ
Kauheen tylsĂ€ pĂ€ivĂ€ ollut, pitkĂ€styttĂ€vĂ€ pitkĂ€ perjantaiđ„č
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kauheen tylsĂ€ pĂ€ivĂ€ ollut, pitkĂ€styttĂ€vĂ€ pitkĂ€ perjantaiđ„č
MitenköhĂ€n piristĂ€isin đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ€đ€đ€
Virpomalla vaikka! đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Virpomalla vaikka! đ€Ł
Ootko koristellu vitsan? vaikka ei sillĂ€, kĂ€y se koristelematonkin. đ mulla on tÀÀllĂ€ sulle pÀÀsiĂ€ismunaa palkaksi. đđ„
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ootko koristellu vitsan? vaikka ei sillĂ€, kĂ€y se koristelematonkin. đ mulla on tÀÀllĂ€ sulle pÀÀsiĂ€ismunaa palkaksi. đđ„
Kivaa đđ oon koristellut đȘ¶... kyllĂ€ palkkio kelpaakin oli kova homma koristelussa. Kirjaimellisesti đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa đđ oon koristellut đȘ¶... kyllĂ€ palkkio kelpaakin oli kova homma koristelussa. Kirjaimellisesti đ€Ł
Aiđ onks se nyt ihan kauttaaltaan höyhenissĂ€?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aiđ onks se nyt ihan kauttaaltaan höyhenissĂ€?
On ja pehmyt kuin pupun turkki đ tai siis ei sillee pehmeĂ€, Ă€h. đ€Ł Siis pÀÀltĂ€ pehmeĂ€, mutta pÀÀllyshöyheminen alta kova paketti đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
On ja pehmyt kuin pupun turkki đ tai siis ei sillee pehmeĂ€, Ă€h. đ€Ł Siis pÀÀltĂ€ pehmeĂ€, mutta pÀÀllyshöyheminen alta kova paketti đ€Ł
YmmĂ€rrĂ€n kyllĂ€. đ sitĂ€hĂ€n olisi mukava silitellĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
YmmĂ€rrĂ€n kyllĂ€. đ sitĂ€hĂ€n olisi mukava silitellĂ€đ
Ooh kohta sperma lentÀÀ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh kohta sperma lentÀÀ!
Heei, en mĂ€ vastannut noin đ§
Anonyymi kirjoitti:
Heei, en mĂ€ vastannut noin đ§
MĂ€ jotenkin arvasin, ettĂ€ tuo et ollut sinĂ€âŠđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oih eikö vielÀ tullut?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvĂ€ jos arvasit niin samis đ katotko telkkarii?
Anonyymi kirjoitti:
HyvĂ€ jos arvasit niin samis đ katotko telkkarii?
Katson aikani kuluksi ja selailen kanavia. Ei nyt mitÀÀn kauheen kiinnostavaa tuuđ„±
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katson aikani kuluksi ja selailen kanavia. Ei nyt mitÀÀn kauheen kiinnostavaa tuuđ„±
MĂ€kin selailen youtubea vaan đ
Anonyymi kirjoitti:
MĂ€kin selailen youtubea vaan đ
HyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia, nuku hyvinđđ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nuku sinĂ€kin đ«¶đŒđ mieluusti vieressĂ€ nukkiuisin đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oisko sulle suukon saanut antaa? đ
Anonyymi kirjoitti:
Nuku sinĂ€kin đ«¶đŒđ mieluusti vieressĂ€ nukkiuisin đ
Ihana kuullađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tottakai saađ
đđđđđ
Saat ainaki noin monta đ€ Anonyymi kirjoitti:
đđđđđ
Saat ainaki noin monta đ€Monen monta aamusuukkoa ja aamuhalia olisit myös saanut toimestani đ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Monen monta aamusuukkoa ja aamuhalia olisit myös saanut toimestani đ€đ
No sehĂ€n ois paras aamunavaus đđđ
Anonyymi kirjoitti:
No sehĂ€n ois paras aamunavaus đđđ
MitĂ€s sinun pĂ€ivÀÀsi? tĂ€nÀÀn Prinsessan keittiössĂ€ tehdÀÀn valkosipulikermaperunat ja siihen kylkeen tietysti pihviĂ€ ja kastike. đœ
Trulleja ei oo nĂ€kynyt. đ€·đŒââïž- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitĂ€s sinun pĂ€ivÀÀsi? tĂ€nÀÀn Prinsessan keittiössĂ€ tehdÀÀn valkosipulikermaperunat ja siihen kylkeen tietysti pihviĂ€ ja kastike. đœ
Trulleja ei oo nĂ€kynyt. đ€·đŒââïžHieno ulkoilusÀÀ on ollut ja kĂ€vellyt olen đ oi ettĂ€ mitĂ€ gurmee ruokaa! Oispa herkullista đđđ
Anonyymi kirjoitti:
Hieno ulkoilusÀÀ on ollut ja kĂ€vellyt olen đ oi ettĂ€ mitĂ€ gurmee ruokaa! Oispa herkullista đđđ
Tuu syömÀÀnđđœ tÀÀllĂ€ ollut tosi harmaa pĂ€ivĂ€, mĂ€kin kĂ€vĂ€isin lenkillĂ€ aiemmin.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuu syömÀÀnđđœ tÀÀllĂ€ ollut tosi harmaa pĂ€ivĂ€, mĂ€kin kĂ€vĂ€isin lenkillĂ€ aiemmin.
Tuun đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
âTuutko syömÀÀn? enâŠTUUN!â
Hahah đ đ
Anonyymi kirjoitti:
Hahah đ đ
Ootkos syöny munaa? mĂ€ syön just KinderiĂ€ jĂ€lkkĂ€riksđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ootkos syöny munaa? mĂ€ syön just KinderiĂ€ jĂ€lkkĂ€riksđ
Oon mĂ€ kindermunaa syönyt myösđ muita munia en. Joskus oli niitĂ€ tosi isoja munia mitkĂ€ oli hyviĂ€ mut nyt ei oo niitĂ€. EhkĂ€ kukko munisi ens yönĂ€đ
Anonyymi kirjoitti:
Oon mĂ€ kindermunaa syönyt myösđ muita munia en. Joskus oli niitĂ€ tosi isoja munia mitkĂ€ oli hyviĂ€ mut nyt ei oo niitĂ€. EhkĂ€ kukko munisi ens yönĂ€đ
Osaisinkohan mĂ€ munia sellasen. Sain tuollasen lelun sieltĂ€, en osaa edes selittÀÀ mikĂ€ toi on. đ€Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Osaisinkohan mĂ€ munia sellasen. Sain tuollasen lelun sieltĂ€, en osaa edes selittÀÀ mikĂ€ toi on. đ€Ł
Voihan se olla et osaisit đ„đ„đ„
Kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ lelulta đ - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupulla ois sulle ihan oma yllĂ€tysmuna đ«¶đŒđ«ą
Anonyymi kirjoitti:
Pupulla ois sulle ihan oma yllĂ€tysmuna đ«¶đŒđ«ą
AhaaâŠđ se on varmasti ihan uniikki yksilöđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
AhaaâŠđ se on varmasti ihan uniikki yksilöđ€
On uniikki đ oiskohan se kindermunaa parempi đ€
Anonyymi kirjoitti:
On uniikki đ oiskohan se kindermunaa parempi đ€
EihĂ€n sitĂ€ tiedĂ€, ennen kuin maistaa. đ đ„
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
EihĂ€n sitĂ€ tiedĂ€, ennen kuin maistaa. đ đ„
Hih đ€đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih đ€đ€
On se monipuolisempi kuin pelkkĂ€ kinder kun siitĂ€ on muhunkin kuin maisteluunâșïž
Anonyymi kirjoitti:
On se monipuolisempi kuin pelkkĂ€ kinder kun siitĂ€ on muhunkin kuin maisteluunâșïž
NiimpÀ⊠sieltĂ€ taitaa paremman yllĂ€tyksenkin saada, paljon paremman kuin jonkun epĂ€mÀÀrĂ€isen lelunđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NiimpÀ⊠sieltĂ€ taitaa paremman yllĂ€tyksenkin saada, paljon paremman kuin jonkun epĂ€mÀÀrĂ€isen lelunđ€
Saa đđ€ voi sinulla on jotain etĂ€voimia kun mietin kaunista prinsessaa niin se aiheuttaa sydĂ€mentykytyksiĂ€ ja pÀÀsiĂ€isvitsassakin se tuntuu âșïžđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tein Ă€sken kunnon venyttelyn. VetreĂ€ olo nyt đșđ€ž
Anonyymi kirjoitti:
Saa đđ€ voi sinulla on jotain etĂ€voimia kun mietin kaunista prinsessaa niin se aiheuttaa sydĂ€mentykytyksiĂ€ ja pÀÀsiĂ€isvitsassakin se tuntuu âșïžđ€
Aika herkĂ€sti ne reagoivat, sydĂ€n ja vitsađ€đ«
Anonyymi kirjoitti:
Tein Ă€sken kunnon venyttelyn. VetreĂ€ olo nyt đșđ€ž
Se on hyvĂ€ksiđđ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on hyvĂ€ksiđđ»
Virpomista teille
https://images.app.goo.gl/udpHibn5HJHYznB56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virpomista teille
https://images.app.goo.gl/udpHibn5HJHYznB56Kiva, menepĂ€ virpomaan kekenĂ€si đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aika herkĂ€sti ne reagoivat, sydĂ€n ja vitsađ€đ«
Ai mun vastaus poistettiin. Olen herkkis đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Ai mun vastaus poistettiin. Olen herkkis đ€Ł
Saat olla niin herkkis kuin oletđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saat olla niin herkkis kuin oletđ
Samoin sinĂ€. Musta tuntuu et olet sellainen miten sen sanoisin, sellainen vahvaluonteinen ja hyvin pĂ€rjÀÀvĂ€ ihminen đ
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sinĂ€. Musta tuntuu et olet sellainen miten sen sanoisin, sellainen vahvaluonteinen ja hyvin pĂ€rjÀÀvĂ€ ihminen đ
Sellainen olen kyllĂ€âŠđ tietysti hyvĂ€llĂ€ tavalla vahvaluonteinen, kiltti ja lempeĂ€.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sellainen olen kyllĂ€âŠđ tietysti hyvĂ€llĂ€ tavalla vahvaluonteinen, kiltti ja lempeĂ€.
Siten tarkotin, pelkĂ€ssĂ€ hyvĂ€ssĂ€ mielessĂ€ âșïž
Anonyymi kirjoitti:
Siten tarkotin, pelkĂ€ssĂ€ hyvĂ€ssĂ€ mielessĂ€ âșïž
Ootko sinĂ€kin sitten sellanen, vai miten kuvailisit? đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ootko sinĂ€kin sitten sellanen, vai miten kuvailisit? đ«¶đ»
Olen kiltti ja herkkĂ€ myös. Ainakin niin on sanottu minusta âșïž en ainakaan pahaa halua kenellekÀÀn ja kaikkia kohtelen parhaani mukaan đ
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiltti ja herkkĂ€ myös. Ainakin niin on sanottu minusta âșïž en ainakaan pahaa halua kenellekÀÀn ja kaikkia kohtelen parhaani mukaan đ
Se on oikein hyvĂ€ kuullađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on oikein hyvĂ€ kuullađ
Olen lempeĂ€ pupunen đ°
Anonyymi kirjoitti:
Olen lempeĂ€ pupunen đ°
HyvÀÀ yötĂ€ lempeĂ€lle pupuselleâșïž jĂ€lleen, halien ja suukkojen kera, jos ne sallitđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ lempeĂ€lle pupuselleâșïž jĂ€lleen, halien ja suukkojen kera, jos ne sallitđ
Sallin, hyvÀÀ yötĂ€đđnukahdinkin jo telkan ÀÀreen đŽ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ toivoo pupunen taas đ€đ
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ toivoo pupunen taas đ€đ
Prinsessa oli jo nukkumassa. HyvÀÀ huomenta aamupĂ€ivÀÀnđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Prinsessa oli jo nukkumassa. HyvÀÀ huomenta aamupĂ€ivÀÀnđ
Kiitos. Nyt alkaa olla pÀÀsiĂ€inen taputeltu. Oletko nyt virtaa tĂ€ynnĂ€ arkeen taas? đ
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Nyt alkaa olla pÀÀsiĂ€inen taputeltu. Oletko nyt virtaa tĂ€ynnĂ€ arkeen taas? đ
EnköhĂ€nđ ollaanko siellĂ€ valmiita uuteen viikkoon?đŠčââïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
EnköhĂ€nđ ollaanko siellĂ€ valmiita uuteen viikkoon?đŠčââïž
No joo, tosin kyllĂ€ tĂ€hĂ€n rentoiluunkin vois tottuu đ
Anonyymi kirjoitti:
No joo, tosin kyllĂ€ tĂ€hĂ€n rentoiluunkin vois tottuu đ
Niin vois đđŒââïžmutta onneksi sitĂ€ voi arjen pyörteissĂ€kin vĂ€lillĂ€ ottaa rennosti ja tietysti kannattaakin. đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
đđȘđâ°đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin vois đđŒââïžmutta onneksi sitĂ€ voi arjen pyörteissĂ€kin vĂ€lillĂ€ ottaa rennosti ja tietysti kannattaakin. đ€
KyllĂ€ arjessa kannattaa ottaa rennosti myös đ
Anonyymi kirjoitti:
KyllĂ€ arjessa kannattaa ottaa rennosti myös đ
HyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia pÀÀsiĂ€ispupulleđđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ prinsessaiselle đ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Samoilla silmillĂ€ töihin ja pöts pöts đ€Ł MitĂ€s sulle tĂ€nÀÀn?
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla silmillĂ€ töihin ja pöts pöts đ€Ł MitĂ€s sulle tĂ€nÀÀn?
đ ajattelin harjotella matikkaa seuraavaks, koe tulossaâŠ
MitÀ sinun pÀivÀÀsi?- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ ajattelin harjotella matikkaa seuraavaks, koe tulossaâŠ
MitĂ€ sinun pĂ€ivÀÀsi?MikĂ€ on matikan kokeen aiheena? Toi pöts pöts juttu oli salkkareis Ă€sken đ kastuin Ă€sken ulkona ja muutoin pĂ€ivĂ€ on ollut hyvin arkinen đ
Anonyymi kirjoitti:
MikĂ€ on matikan kokeen aiheena? Toi pöts pöts juttu oli salkkareis Ă€sken đ kastuin Ă€sken ulkona ja muutoin pĂ€ivĂ€ on ollut hyvin arkinen đ
Liuoksen laimentaminen ja infuusionopeus. Juu tiesin kun katsoin Salkkarit myösđ ja âĂ€lĂ€ nukahda senkin seireeniâ T. Noelđ€Łđ€Ł
Prinsessasi kirjoitti:
Liuoksen laimentaminen ja infuusionopeus. Juu tiesin kun katsoin Salkkarit myösđ ja âĂ€lĂ€ nukahda senkin seireeniâ T. Noelđ€Łđ€Ł
Kysyit mikĂ€ on infuusio, mutta se poistui. Eli kun ihmiselle laitetaan tippumaan jotain nestettĂ€/lÀÀkettĂ€/verta suonensisĂ€isesti niin se on infuusio, joka yhdistetÀÀn kanyyliin. đ©đŒââïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kysyit mikĂ€ on infuusio, mutta se poistui. Eli kun ihmiselle laitetaan tippumaan jotain nestettĂ€/lÀÀkettĂ€/verta suonensisĂ€isesti niin se on infuusio, joka yhdistetÀÀn kanyyliin. đ©đŒââïž
Okei, periaatteessa olin oikeilla jĂ€ljillĂ€. Oon varmaan tuon termin kuullut jossain nyt kun mietin đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kuuluuko siihen koulutukseen ambulanssisimulaattorilla ajoa?
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko siihen koulutukseen ambulanssisimulaattorilla ajoa?
Ei kuuluđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei kuuluđ
Ai, ei tuo ollut vitsi edes.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei kuuluđ
Voi nyt olla et sotken nyt koulutuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Voi nyt olla et sotken nyt koulutuksia.
Ei se mitÀÀn. Opiskelen sairaanhoitajaksi. Varmasti ensihoitajaopiskelijoilla on tuota justđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei se mitÀÀn. Opiskelen sairaanhoitajaksi. Varmasti ensihoitajaopiskelijoilla on tuota justđ
Joo niin se olikin. Muistan kun ne harjotteli koulun pihassakin ja koululla oli joku hieno simulaattorikin đ
Sairaanhoitajan työ on niin arvostettava työ 𫥠hienoa et opiskelet siihen đ MitĂ€ oot tykĂ€nnyt opiskelusta? Itse tykkĂ€sin amk ajoista lopulta tosi paljon, mutta alkuun en tykĂ€nnyt ihan Ă€lyttömĂ€sti kun oli niin paljon kaikkea ryhmĂ€ytymistĂ€ ja tavallaan siihen koulutukseen kuulumatonta. Anonyymi kirjoitti:
Joo niin se olikin. Muistan kun ne harjotteli koulun pihassakin ja koululla oli joku hieno simulaattorikin đ
Sairaanhoitajan työ on niin arvostettava työ 𫥠hienoa et opiskelet siihen đ MitĂ€ oot tykĂ€nnyt opiskelusta? Itse tykkĂ€sin amk ajoista lopulta tosi paljon, mutta alkuun en tykĂ€nnyt ihan Ă€lyttömĂ€sti kun oli niin paljon kaikkea ryhmĂ€ytymistĂ€ ja tavallaan siihen koulutukseen kuulumatonta.Oon kyllĂ€ tykĂ€nnyt ja tunnen olevani oikealla alalla. Opiskelu on vĂ€lillĂ€ aika vaativaa/raskasta ja tietysti on suuri vastuu sitten valmistuttuaan. Mutta kokonaisuutta ajatellen tykkÀÀn kyllĂ€. đ
MitÀ sÀ olet amk:ssa opiskellut?- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oon kyllĂ€ tykĂ€nnyt ja tunnen olevani oikealla alalla. Opiskelu on vĂ€lillĂ€ aika vaativaa/raskasta ja tietysti on suuri vastuu sitten valmistuttuaan. Mutta kokonaisuutta ajatellen tykkÀÀn kyllĂ€. đ
MitÀ sÀ olet amk:ssa opiskellut?En mitÀÀn noin tÀrkeetÀ, liiketaloutta vain. Joo vastuu on suuri. MitÀ sitten ajattelet siitÀ kun alalla on työntekijöistÀ pulaa? Varmasti valmistuessa on töitÀ luvassa mut pÀivÀt voivat olla pitkiÀ.
Anonyymi kirjoitti:
En mitÀÀn noin tÀrkeetÀ, liiketaloutta vain. Joo vastuu on suuri. MitÀ sitten ajattelet siitÀ kun alalla on työntekijöistÀ pulaa? Varmasti valmistuessa on töitÀ luvassa mut pÀivÀt voivat olla pitkiÀ.
Eli tradenomi olet? đ noh toivottavasti tĂ€hĂ€n työvoimapulaan joskus saadaan ratkaisu⊠rahalla siihen tietysti ainakin saatais parannusta, eli nostetaan palkkaa tuntuvasti niin ei hoitajat lĂ€hde pois alalta.
TÀytyy vaan huomioida se oma jaksaminen aina niitÀ ylitöitÀ ottaessa ja niistÀ maksetaan hyvin korvauksiakin. Mutta se on monesti työpaikkakohtasta.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Eli tradenomi olet? đ noh toivottavasti tĂ€hĂ€n työvoimapulaan joskus saadaan ratkaisu⊠rahalla siihen tietysti ainakin saatais parannusta, eli nostetaan palkkaa tuntuvasti niin ei hoitajat lĂ€hde pois alalta.
TĂ€ytyy vaan huomioida se oma jaksaminen aina niitĂ€ ylitöitĂ€ ottaessa ja niistĂ€ maksetaan hyvin korvauksiakin. Mutta se on monesti työpaikkakohtasta.Juu đ sehĂ€n se, kyllĂ€hĂ€n niiden palkkoja pitĂ€isi nostaa vaikka tĂ€ssĂ€ kuinka kaikesta joudutaankin leikkaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu đ sehĂ€n se, kyllĂ€hĂ€n niiden palkkoja pitĂ€isi nostaa vaikka tĂ€ssĂ€ kuinka kaikesta joudutaankin leikkaamaan.
HyvÀÀ yötĂ€ toivottaa pupunen đ€ antaako hoitaja halin ja pusun?đ
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ toivottaa pupunen đ€ antaako hoitaja halin ja pusun?đ
HyvÀÀ yötĂ€ pupulleđ€ ja antaa tietystiđ nukuhan hyvin.đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đđ©·đ«¶đŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Puspus sinne vielĂ€ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Puspus ja huomentađ„°đ„±
Miten matikan harjoittelu sujui? đ€
Anonyymi kirjoitti:
Miten matikan harjoittelu sujui? đ€
Hyvin, kiitosâșïž uskon pĂ€rjÀÀvĂ€ni hyvin kokeessa, ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€ kaavatđđ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvin, kiitosâșïž uskon pĂ€rjÀÀvĂ€ni hyvin kokeessa, ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€ kaavatđđ»
Uskon ettĂ€ pĂ€rjÀÀt parhaiten đ onko moodle vielĂ€ voimissaan?
Anonyymi kirjoitti:
Uskon ettĂ€ pĂ€rjÀÀt parhaiten đ onko moodle vielĂ€ voimissaan?
Teen parhaani. KyllĂ€ moodle elÀÀ ja voi hyvinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Teen parhaani. KyllĂ€ moodle elÀÀ ja voi hyvinđ
Vanha kunnon moodle :D Noel on taas niin Ă€rsyttĂ€vĂ€ đ€
Anonyymi kirjoitti:
Vanha kunnon moodle :D Noel on taas niin Ă€rsyttĂ€vĂ€ đ€
Kauhea tyyppiđŁ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kauhea tyyppiđŁ
On oikein Àllötys luonteeltaan tuossa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kauhea tyyppiđŁ
MitĂ€s muuta sinulle? MĂ€ olin vĂ€hĂ€n đââïžââĄïž ulkona ja sitten vĂ€hĂ€n đ„” saunassa. Iltapalaksi syön đ„Ș
Anonyymi kirjoitti:
MitĂ€s muuta sinulle? MĂ€ olin vĂ€hĂ€n đââïžââĄïž ulkona ja sitten vĂ€hĂ€n đ„” saunassa. Iltapalaksi syön đ„Ș
Koululla olin ja sitten myöhemmin kĂ€vin kaupassa. đ kauhee keli pihalla koko pĂ€ivĂ€n, lunta tuiskuttanut ja tuullut Ă€lyttömĂ€sti, oli aivan ihanaa kĂ€vellĂ€ nuo koulureissun ja kauppareissunđđ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Koululla olin ja sitten myöhemmin kĂ€vin kaupassa. đ kauhee keli pihalla koko pĂ€ivĂ€n, lunta tuiskuttanut ja tuullut Ă€lyttömĂ€sti, oli aivan ihanaa kĂ€vellĂ€ nuo koulureissun ja kauppareissunđđ«¶đ»
Mutta olit sisukas ja kĂ€velit vainâșïž mutta kyllĂ€ prinsessan olisi pupun limusiinikyyti tilata đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olit sisukas ja kĂ€velit vainâșïž mutta kyllĂ€ prinsessan olisi pupun limusiinikyyti tilata đ
PitĂ€nyt tilata siis. SiinĂ€ olisivat muut koulussa olleet ihmeissÀÀn đ€”ââïž
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa tekee mitĂ€ Prinsessan tĂ€ytyyđ tietysti olisin tilannut pupun limusiinin tilannutđ
Anonyymi kirjoitti:
PitĂ€nyt tilata siis. SiinĂ€ olisivat muut koulussa olleet ihmeissÀÀn đ€”ââïž
Niin olisivat tosiaan. đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin olisivat tosiaan. đ€
Onko sulla pitkÀ koulumatka ja kuljetko useinkin kÀvellen?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla pitkÀ koulumatka ja kuljetko useinkin kÀvellen?
2,5km per suunta ja kuljen aina kĂ€vellenâđ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
2,5km per suunta ja kuljen aina kĂ€vellenâđ»
Oho. Oletpa ahkera đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, nuku hyvinđ€đ
Samoin đ€ pupu saattaa hiipiĂ€ yöllĂ€ hiljaa viereen lĂ€mmittelemÀÀn đ«¶đŒđ
Anonyymi kirjoitti:
Samoin đ€ pupu saattaa hiipiĂ€ yöllĂ€ hiljaa viereen lĂ€mmittelemÀÀn đ«¶đŒđ
đ€đ€đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ€đ€đ„°
Kirjoitan tĂ€hĂ€n jos muut saa ilmotuksia sitten noista mun viesteistĂ€ turhaan. MĂ€ kyllĂ€ olin ruotsissa ihan hyvĂ€ mut edellisen kerran sitĂ€ tullu kĂ€ytettyy oikeestaa AMKn suullisessa kokeessa. Sain muuten 4/5 đ
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan tĂ€hĂ€n jos muut saa ilmotuksia sitten noista mun viesteistĂ€ turhaan. MĂ€ kyllĂ€ olin ruotsissa ihan hyvĂ€ mut edellisen kerran sitĂ€ tullu kĂ€ytettyy oikeestaa AMKn suullisessa kokeessa. Sain muuten 4/5 đ
SehĂ€n on tosi hyvĂ€! đ mulla vielĂ€ tuo suullinen koe edessĂ€pĂ€in, pieni lunttilappu saa olla siinĂ€âŠ
Mun erĂ€s kakskielinen kaveri sanoi, kun huvikseni yritin hĂ€nelle kertoo ruotsiks jotain (suoraan vihosta lukien) ettĂ€ puhun ja lausun melko sujuvastiđ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SehĂ€n on tosi hyvĂ€! đ mulla vielĂ€ tuo suullinen koe edessĂ€pĂ€in, pieni lunttilappu saa olla siinĂ€âŠ
Mun erĂ€s kakskielinen kaveri sanoi, kun huvikseni yritin hĂ€nelle kertoo ruotsiks jotain (suoraan vihosta lukien) ettĂ€ puhun ja lausun melko sujuvastiđMeillĂ€ ei ollut lunttilappua, mut uskoisin et sun alalla noita toisen kotimaisen kohtaamisia tulee todennĂ€köisemmin.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mun erĂ€s kakskielinen kaveri sanoi, kun huvikseni yritin hĂ€nelle kertoo ruotsiks jotain (suoraan vihosta lukien) ettĂ€ puhun ja lausun melko sujuvastiđHyvin se menee sinulla đ saatko itse valita parin siihen?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin se menee sinulla đ saatko itse valita parin siihen?
En yhtÀÀn tiedÀ siitÀ mitÀÀn vielÀ, oon kÀsittÀnyt ettÀ pienessÀ ryhmÀssÀ kÀydÀÀn joku keskustelu ruotsiksi.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En yhtÀÀn tiedÀ siitÀ mitÀÀn vielÀ, oon kÀsittÀnyt ettÀ pienessÀ ryhmÀssÀ kÀydÀÀn joku keskustelu ruotsiksi.
Me keskusteltiin parin kanssa. YllÀttÀvÀn nopeasti se sitten meni.
Anonyymi kirjoitti:
Me keskusteltiin parin kanssa. YllÀttÀvÀn nopeasti se sitten meni.
Joođ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ
Miten se matikan koe meni?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
LĂ€pĂ€isin sen, kaikki laskut oikeinâ đ
Wau đ€© arvasinkin et olet siinĂ€ hyvĂ€ đ
Anonyymi kirjoitti:
Wau đ€© arvasinkin et olet siinĂ€ hyvĂ€ đ
No yllĂ€tyin vĂ€hĂ€n itsekinâŠđ«Ł mitĂ€ sinulle kuuluu?đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No yllĂ€tyin vĂ€hĂ€n itsekinâŠđ«Ł mitĂ€ sinulle kuuluu?đ€
Ihan mukavaa et on viikonloppu ja saa nukkua. VÀhÀn huolta yhden kaverin voinnista, se jputui sairaalaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mukavaa et on viikonloppu ja saa nukkua. VÀhÀn huolta yhden kaverin voinnista, se jputui sairaalaan.
Aiđ eikai mitÀÀn vakavaa?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aiđ eikai mitÀÀn vakavaa?
Munuaistulehdus, en osaa sanoa onko se vakavaa?
Anonyymi kirjoitti:
Munuaistulehdus, en osaa sanoa onko se vakavaa?
Mun tietojen mukaan sitĂ€ pidetÀÀn vakavana sairautena, mutta se riippuu tosi paljon potilaan iĂ€stĂ€, yleiskunnosta, onko perussairauksia⊠mutta hĂ€n on parhaassa mahdollisessa hoidossa ja hĂ€nellĂ€ on tehokkaat antibiootit. đ€đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mun tietojen mukaan sitĂ€ pidetÀÀn vakavana sairautena, mutta se riippuu tosi paljon potilaan iĂ€stĂ€, yleiskunnosta, onko perussairauksia⊠mutta hĂ€n on parhaassa mahdollisessa hoidossa ja hĂ€nellĂ€ on tehokkaat antibiootit. đ€đ»
Nii đ nuori hĂ€n on ja varmaan sitten saa hyvÀÀ hoitoa.
Anonyymi kirjoitti:
KyllĂ€ uskon ettĂ€ hĂ€n toipuu.đđ»YmmĂ€rrĂ€n toki ettĂ€ oot huolissasi.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menen nukkumaan, vĂ€syttÀÀ paljon.đ„±
HyvÀÀ yötĂ€ ja nuku hyvin. đ€ nukutaan aamulla myöhÀÀn. đ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt menen nukkumaan, vĂ€syttÀÀ paljon.đ„±
HyvÀÀ yötĂ€ ja nuku hyvin. đ€ nukutaan aamulla myöhÀÀn. đHyvÀÀ yötĂ€, nukutaan vaan đ€
- Anonyymi
voisi olla hauskaa sien olla asynassa joo tyttöjern kanssa kesÀllÀ jotrqin....
- Anonyymi
iujasti jooh eimpautin ja pirautin soitin varasin 2kk kesÀksi erÀÀstÀ paikasteli kesÀ-heinÀkuut kokonaan ts
- Anonyymi
niin justiin fkin fuys workin with joku IBM tsai noidden jÀttifirmojen kansa heh
- Anonyymi
niin ei tuollaine34n taerkoita mitÀÀn sitoumusrta, vareaqsin vain eli siis kun niin pitÀisi tuota haaveilijaa kin nÀhdÀ...
- Anonyymi
yriyin kitrjoiyyaa jotsin juyyuaa niin aika haquskaakin niin hmm katkesi juttu nappis kai taas..
yreitin kirjoittaa ettÀ ei kymmeniÀ juhlijoita jonnekin mokille vsin 4 tytytö' kotrkrinytsssn ri yhyÀÀn mirdyÀ minun lidÀkdrni... - Anonyymi
KyssÀri vaan mihinkÀÀn liittymÀttÀ.
Onko aloituksen mekko sinen vai punainen?- Anonyymi
Sininen.
- Anonyymi
kivaa niin, mutts itseÀni asina pelottss hssbroöokakpsd sdsmpm kpysdom Äshaa hÀn4ellr...
- Anonyymi
niin tottai pystyn kstsomsn jotsinsÀÀkameran kuvaa live4nÀkin... jotkut tekevÀt jotain kummaa lumikasausta... heh
noooh.... - Anonyymi
tuli joku viksw nÀÄytönhoiimrrn niin jooh sdittAMDLller4, valmistajalle dsnoibsy ryyÀ jooh AMD Radon...joku oma asetus vÀÀrin ;ER
- Anonyymi
hqhmo5 jq temut timot tuvot kakkki valhetta hahmoja.
mutta luulen ettÀ haaveilija on oikewa eikÀ mikÀÀn lusmu-Timo. - Anonyymi
niin aqjatr4lin ettÀ kun pitÀisi jutellas tuon haaverilijan kaqnsdsa eyyÀ jonkin tyttökaqverin voisi ottassa seuraksi... ei yhtÀÀn miestÀ.
- Anonyymi
very fasti koodia ei python-pelleÀ' tuo...
jotain uusia nimiÀ mitÀ voisi keksiÀ:
Vei-
Us-
Sa-
Bud-
Cit-
Val-
keksi Veisu` - Anonyymi
šniinmpÀ niin piyÀÀ olla very far laskin e34li omputer uollaisia tekermÀÀnkin nrlilswdskin ei kelppaa ehkÀpÀ
- Anonyymi
niin unohdan kokonaan jonkin haaveilijan viikoissa kun niin paljon muitakin tyttöjÀ, mutta erikoista yyritÀn pitÀÀ mielessÀÀÀ.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oho. Sait kirjoitettua ihan selkeÀÀ tekstiÀ.
HyvÀ se on miehen itseÀÀn onnitella juu. Olen miettinyt tuon kirjoitusasun lÀhinnÀ mÀmmeissÀ kirjoitteluna tai vastaavaa, mutta kai sekin on olevinaan joku tarkoituksellinen tyylilaji, eikÀ öhm tuntuu niin hyvÀltÀÀ -tyylisenÀ touhuna
- Anonyymi
ErittÀin huonoa eilispÀivcÀÀ!
- Anonyymi
nÀyt6ÀÀ yoimivan OKJ yuo netdglixi
mutta p34lotytaa joku ihastuminer4nrn johonkin haaveilijaan, kosk m4ne4tyt5ÀÀ ytavallaan its3emÀÀ5r4ÀÀmisoikeuden, niiin - Anonyymi
HyvÀÀÀ Viimecvuotta sinulle myöskin :D
nubjö buub gueculnöuawaru aurrwb owkirraaaaa
bibuub hyyrujub hiyj gaaveukuhajub buub noh niiin muyys niin
Vapau7den menetys pelottsss - Anonyymi
kun ajattelin ettÀ tytöiullekin kiva laittaa kaikkia elekronisia osia juyttuihin vaqikka 6uosea ilmaisju6ussa NI Myulyidim..
IytseÀni vÀhÀn pelottaa tuokin ihastuminen tuohon haaveilijas-hsahmoon - Anonyymi
whole lottaq rosie, muttsa niin hassua niin joy
https://www.youtube.com/watch?v=h-SlOnDcpbM - Anonyymi
niin ei ole edes suunnitelmia vaan ehdoitelmia jotain voi olla, on tyhmÀ kuin joku popi jos muuta ajattelee
- Anonyymi
tsiixn huomsays miyrn suyoy liuksdyrlrbvsy joysin niiin mudyss jÀÀyÀ niin, nÀrn dÀÀkrmstjuyuidys...
-4.5 joytsin yirnpinys js musyyyyyyyyaa p4rilijÀÀyÀ
niin muyy6s olrn sjsyrlluy r4hkÀ liiksski tyttöjÀ muttasw ei hwaitytaaa. - Anonyymi
niin joo joku NI Mulyidim et ike sutteb kauyyabyt nutööb naadiuyystajaab eku isa bunekkö bunekkö NG... hah jooo
iölpö',ÄÀ' m'uyy'' muy 3w.t - Anonyymi
nebee buub guerceöb nibunytauszejsu sekuttöö hitsub fduguytsskuerjyibuujjaajub eku sduu sdhitjyt BNABD-jutut juurikin dfigiytsswlists
muttsa ajattelin oi tehdÀ tuolla simulointi ohjelmalla ihan helppojakin jjuyttujs - Anonyymi
farmi-johjelmassa oli oikwin ryrröjwn raistelu.. pwehmoisilla tyynyillÀ Sanna Illpöaillp,oes vastaam PPia nykÀnen
- Anonyymi
Sabba.Ukko-https://www.youtube.com/watch?v=RG6aC3Zo9JIappa tietysti hÀvisi...
- Anonyymi
kpp hirviöitÀ voi piileksi sukkalaatikossakin ja hyökkÀÀ heti naamalle kun avaat komeronkin :D
Mutta niin... oikeasti aika hauskaa sillei mennÀ nukkumaan jotkut hauskat ajatukset mielessÀ.. - Anonyymi
jauska juttu vÀhÀn katsoa miten jÀÀt ja lumey6 sulavat... sÀÀkamerata tiewtokoneella nÀen...
HyvÀ pelin nimi voisii olla joku niin SIimwoman 8900 Iltimate Edition. - Anonyymi
,omiööa eo pöe var,aamlaam 6ip haaveilija-hahmo tyttö kai en ole aivarma.
sÀÀjuttu nÀyttÀÀ nyt tÀysin kuivaa asfalttia, lumet ja jÀÀt vielÀ sulavat.. - Anonyymi
Taidat olla se runoilijanalle?
- Anonyymi
TÀÀ vaikuttaa ihan siltÀ runoilijanallen ja hehkun jutulta.
- Anonyymi
Jooh ja vaikuttais sille ettÀ joku loukkaa ja leikkii vtusti jonkun tunteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh ja vaikuttais sille ettÀ joku loukkaa ja leikkii vtusti jonkun tunteilla.
Miten niin? ja kumpi sinusta leikkii kumman tunteilla?
- Anonyymi
Paholaismaista Viime Vuotta ja toiveiden ensivuosituhatta sinulle.
Ja hauska Ylihuomenta myhös. - Anonyymi
ErittÀin krapulaisena menet työhaastatteluun ja tervehdit ja kÀttelet henkilöÀ sanoen: HyvÀÀ EilispÀivÀÀ, hÀn vastaa: Kuin Sinulle myös hahhah
Ketjusta on poistettu 17 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minÀ tietÀisin
Olisipa minulla tietoa, siitÀ oletko sinÀ nainen kiinnostunut minusta, miehestÀ joka tÀtÀkirjoittaa, vai olenko minÀ aiv262446- 1142076
- 1211732
SyitÀ vÀlttelyyn
En ennen ole kokenut tÀllaista. Miksi vÀltellÀÀn jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitÀ ettei kiinnosta?451557Yksi pÀÀvastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee vÀlittömÀsti.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lÀhdit etÀÀntymÀÀn? Kuinka kauan olisi pitÀnyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
NÀin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hÀnet
En tiedÀ jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jÀttimÀiselle vuorelle kiipeÀmiseltÀ. PitÀisikö luovuttaa. PitÀisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttĂ€ olemista... Mutta ei sitten. EhkĂ€ mies sĂ€ikĂ€hti, ettĂ€ haluan heti kaiken. đ KĂ€visi ihan sellainen kevyt meno35967TiedĂ€tkö ketÀÀn toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikÀvöisi samaa henkilöÀ tÀllÀ palstalla? Tai muualla? TiedÀtkö miten kaivattu suhtautuu tÀhÀn toiseen verrattu15949