Minä ajattelin pitää tänään vapaa päivän.

Anonyymi-ap

Tuo kiusaaminen käy ihan työstä, mutta jos päivän lepään sekä puuhaa muuta niin ehkä virkistyn ja jaksan taas illalla vähän kiusata niin ette ihan pääse unohtamaan, että KIUSAAJAA ASUU TEIDÄN KANSSA samalla ASUINALUEELLA, samassa KYLÄSSÄ, samassa KUNNASSA, samassa LÄÄNISSÄ, samasss MAASSA ( harmi ettei kuussa) sekä MAAILMASSA!

13

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää levätä välillä, koska LAURI PETTER ” IVALO” KIVINIEMI on vinkunut vankilasta itsensä pois ja eivät päästäneet sitä, mutta jos on kuitenkin päässyt hyvässä lihassa sekä voimassa ulos niin hänen kiusaaminen vaatii ENEMMÄ ENERGIAA!!!

      Netti kiusaamisen kautta joutuu koko hänen perhe kiusatuksi, mutta kun noudattaa hänen ohjetta ” PYSY KOTONA VANHEMPIEN LUONA NIIN OLET RAUHASSA!”

      Onneksi olen synytynyt Inarin kunnassa niin, kuin vanhempani joten pääseen kiusaamaan KUNNOLLA LAURI PETTERI ” IVALO” KIVINIEMEÄ jonka perhe ei ole edes ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA vaan FEIKKI IVALOLAISIA eli TROLLEJA!!!

      • Anonyymi

        Voi olla oikea BOTTI TROLLI tuo Lauri Petteri ” IVALO” Kiviniemi!

        Nyt alan pitämään vapaa päivää niin jaksan kiusata taas!


      • Anonyymi

        Minun kanssa kun alkaa tappelemaan niin McDonalad’s kyllä iskee ja alkaa näyttämään EURO CHEESELTÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kanssa kun alkaa tappelemaan niin McDonalad’s kyllä iskee ja alkaa näyttämään EURO CHEESELTÄ!!!

        Joku ilmoittanut tuosta lehteen, että Savosta oli uhkailtu Keski-Suomeen McDonaldsin PELLELLÄ.
        Tuo ilmoittaja on aika varmasti hän joka sano mulle, että : Laita viesti, että Kohtaa tulee Mc Donald’s kylään jos nuo viestit ei lopu!
        Viestit loppu, mutta on siellä varmaan Poliiseillakin ollut hauskaa, kun Kaunis Pullukka Rouva on vienyt viestin ja poliisi on katsonut että McDonald’s oli jo ehtinyt iskeä EURO CHEESEN VOIMALLA!

        Tuo oli mies joka sano, että laita tuo viesti!
        EURO CHEESEJÄ haki mun sisko AINA MÄKKÄRILTÄ 20-30 kipaletta!
        Minä yritin sanoa, että minä ottasin mielummin ateriat itselle sekä omille penikoille kuin EURO CHEESEJÄ!

        Ottaen huomioon, että olin siskoani puolta pienempi niin söin enemmän mitä hän. 30 Euro Cheesetä söin yksin varmaan 10 ja olin vähän ajan päästä jääkaapilla kaivamassa jotain syötävää sekä kyselin : Mitäs ruokaa me tänään tehdään?
        Sisko sano: Justiinsa ruuaksi euro cheesejä!
        Minä laitoin jääkaapin oven kiinni ja olin kohta taas jääkaapilla kaivamassa ruokaa.

        Yks päivä syötiin pizzaa vanhempien kanssa.
        2 isoa pizzaa paistettiin 3 aikuiselle niin sanoin isälle: Oon kyllä vetänyt jo oma osuuden, mutta pakko syödä vielä yks pala vaikka en jaksaisikaan!
        Söin ja näin et oli vielä pari palaa jäänyt, mutta olin jääkaapista hakemaan syömistä.
        Näin et keittiön pöydällä oli mandariineja ja katsoin, että eivät olleet maiden tuotteita jotka on sodassa.
        Pari mandariiniä söin niin minun nälkä loppu siihen.
        ADHD on syömishäiriö myös ja minun suuni vaatii, että minun pitää saada tunkea suu niin täyteen ruokaa kuin vain mahdollista.
        Mandariini on yks parhaista jonka voi tunkea suuhun ja purasta niin että mehut roiskuu ympärille!

        Yhteen väliin äiti huus: Vittu taas on keksit syöty!
        Sanoin: Yhen kupin kahvia join otin muutaman keksin!
        Jos suuhun mahtuu noin 10 Marie keksiä niin se on YKSI KEKSI joten asiat pitää osata suhteuttaa, että minun 3 keksiä voi olla toisen keksi paketti josta syö koko perhe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ilmoittanut tuosta lehteen, että Savosta oli uhkailtu Keski-Suomeen McDonaldsin PELLELLÄ.
        Tuo ilmoittaja on aika varmasti hän joka sano mulle, että : Laita viesti, että Kohtaa tulee Mc Donald’s kylään jos nuo viestit ei lopu!
        Viestit loppu, mutta on siellä varmaan Poliiseillakin ollut hauskaa, kun Kaunis Pullukka Rouva on vienyt viestin ja poliisi on katsonut että McDonald’s oli jo ehtinyt iskeä EURO CHEESEN VOIMALLA!

        Tuo oli mies joka sano, että laita tuo viesti!
        EURO CHEESEJÄ haki mun sisko AINA MÄKKÄRILTÄ 20-30 kipaletta!
        Minä yritin sanoa, että minä ottasin mielummin ateriat itselle sekä omille penikoille kuin EURO CHEESEJÄ!

        Ottaen huomioon, että olin siskoani puolta pienempi niin söin enemmän mitä hän. 30 Euro Cheesetä söin yksin varmaan 10 ja olin vähän ajan päästä jääkaapilla kaivamassa jotain syötävää sekä kyselin : Mitäs ruokaa me tänään tehdään?
        Sisko sano: Justiinsa ruuaksi euro cheesejä!
        Minä laitoin jääkaapin oven kiinni ja olin kohta taas jääkaapilla kaivamassa ruokaa.

        Yks päivä syötiin pizzaa vanhempien kanssa.
        2 isoa pizzaa paistettiin 3 aikuiselle niin sanoin isälle: Oon kyllä vetänyt jo oma osuuden, mutta pakko syödä vielä yks pala vaikka en jaksaisikaan!
        Söin ja näin et oli vielä pari palaa jäänyt, mutta olin jääkaapista hakemaan syömistä.
        Näin et keittiön pöydällä oli mandariineja ja katsoin, että eivät olleet maiden tuotteita jotka on sodassa.
        Pari mandariiniä söin niin minun nälkä loppu siihen.
        ADHD on syömishäiriö myös ja minun suuni vaatii, että minun pitää saada tunkea suu niin täyteen ruokaa kuin vain mahdollista.
        Mandariini on yks parhaista jonka voi tunkea suuhun ja purasta niin että mehut roiskuu ympärille!

        Yhteen väliin äiti huus: Vittu taas on keksit syöty!
        Sanoin: Yhen kupin kahvia join otin muutaman keksin!
        Jos suuhun mahtuu noin 10 Marie keksiä niin se on YKSI KEKSI joten asiat pitää osata suhteuttaa, että minun 3 keksiä voi olla toisen keksi paketti josta syö koko perhe!

        En minä ole ketään kieltänyt vetämästä Paketillista keksiä kupillisen kahvia kanssa!

        En ole kieltänyt muitakaan ADHD ruokailu tapoja!
        Samassa ajassa vetasen 3 levyä suklaata mitä toinen syö yhden, mutta minä voin toki sanoa : Annappa mullekki palanen, koska EN OLE SAANUT VIELÄ YHTÄÄN!


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuliko määräys käydä antenni huollossa

      • Anonyymi

        Ei tullut vaan kävin kylästelemässä erään vanhemman rouvan luona naapuri kylässä.
        Keskusteltiin kiusaamisesta ja sanoin hänelle, että ei hän voi kiusata minua enkä minä häntä vaan Ivalossa asuu kiusaajia jotka kiusaa kaikkia.

        Miten voin kiusata jos joku kolmas päättää, että toisten pitää käydä siivoamassa vaikka vois yhtä hyvin käydä siivoamassa itse eikä delegoida siivouksia toisille!

        Tuollaiset delegoinnit on vaarallisia sekä muualta Inarin kuntaan muuttaneiden ETUJA vastaan joihin kuuluu mm Inarin kunnan ja Hyvinvointialueen päättäjät jotka päättää asioista Inarin kunnassa.


    • Anonyymi

      Näky olevan ressu pystyssä eräällä nuorella naisella.kuulemma käytti vuosikaudet aineita.tuleeko terve lapsi?iloisen läskin sukulaisia?

      • Anonyymi

        FASD lapsista on vasta alettu puhumaan.
        FASD LASTENPÄIVÄ on 9.9 ja ALKO aukeaa tuolloin klo 9.09

        Ei liity minuun eikä minun lapsiin, mutta jos lukee näitä päivittäisiä uutisia niin ei voi välttää näkemästä kyseistä aihetta, mutta toki voi jättää lukematta tuon.

        ADHD diagnooseja oli annettu todella paljon vastakkain, mutta johtuu siitä että äidit ei suostu auttamaan omia lapsiaan eli tunnustamaan että he ovat käyttäneet PÄIHTEITÄ ennen odotusta reilusti sekä odotusaikana niin lapset sais FASD diagnoosin ja oikeaa hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        FASD lapsista on vasta alettu puhumaan.
        FASD LASTENPÄIVÄ on 9.9 ja ALKO aukeaa tuolloin klo 9.09

        Ei liity minuun eikä minun lapsiin, mutta jos lukee näitä päivittäisiä uutisia niin ei voi välttää näkemästä kyseistä aihetta, mutta toki voi jättää lukematta tuon.

        ADHD diagnooseja oli annettu todella paljon vastakkain, mutta johtuu siitä että äidit ei suostu auttamaan omia lapsiaan eli tunnustamaan että he ovat käyttäneet PÄIHTEITÄ ennen odotusta reilusti sekä odotusaikana niin lapset sais FASD diagnoosin ja oikeaa hoitoa.

        Minä en ymmärrä miksi päihdeongelmaisia suojataan, koska oikeesti kukaan EI HALUA HEITÄ EDES TYÖKAVEREIKSI!
        Syy on nämä sammutaan mihin sattuun ja kuka sattuu nuoleskelee tai härppii heidän haarojen välejä yleisillä paikoilla.
        Tämä eräs KYLÄN omasta mielestä KAUNISTA MAAILMAN KAUNEIN Rovaniemeltä muuttanut BLONDI joka on nuohonnut pitkin Ivaloa yli 20vuotta on ollut yhtä pitkään ALKOHOLISTI joka on pilannut kaikkien maineet.


        Minä olin Hipussa yötä miehen kanssa joka liittyy tuon blondin mieheen, mutta me oltiin ennenkin nukuttu samassa sängyssä hänen kanssa.
        Hän sano mulle: Olen hullu ja en välitä vaikka eukko saa tietää, että olen sinun kanssa mennyt Hippuun yöksi ja maksanut huoneen, koska minä haluan kertoa sinulle jotain!
        Hän pisti minut istumaan nojatuoliin sekä polvistui minun eteen sekä sanoi : Minulla vituttaa maksella sekä rahoittaa kavereiden konkursseja joista en hyödy vitunkaan vertaa!
        Pyysi minun puhelin numeron ja sanoi: Soitan sinulle, kun tulen Hankoon häihin!
        Kerroin et asun yksin omakotitalossa ja kyllä sanoin hänelle, että sieltä kyllä töitä sulle löytyy jos töitä haluat tehdä.
        Hän sanoi aina saman, kun tavattiin ja oltiin kahdestaan.
        Viimisellä kertaa sanoin hänelle, kun tavattiin sekä keskusteltiin, että : Ei sun tarvi minun konkurssia rahoittaa, koska maksan velkani itse jotka olen aiheuttanut.
        Hän hyväksy tuon sekä sanoi : Arvostan tuota piirrettä sinussa vaikka vituttaa kyllä!
        Ei meidä suhde perustunut rahaan, koska maksoin aina omat juomani enkä sanonut niin, kuin toiset sano ” Xxxxx maksaa!”
        Mulla vitutti kuunnella, kun hänen kaverit sanoin noin.
        En muista mistä tuo meidän ystävyys alkoi, mutta hän sano mulle: Nyt taksiin siitä ja tähän taksiin ei muita tule!
        Hänellä vitutti varmaan se, että jos hän jutteli minun kanssa niin PUOLI KYLÄÄ PAUKKUA VAILLA, mutta minä maksoin juomani itse vaikka hän olis nuo mielellään maksanut.
        Ei toisetkaan saaneet, koska hän sano minun vieressä : Jokainen maksaa omansa, koska niin mekin tehdään!


    • Anonyymi

      Onko mustalais Markusta näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe