Hampaani yritetään pölliä

Koska ovat irti hammasluusta täytyy hygienistillä. Pidän nyt hampaita puristuksessa edellinen oli vielä hygienisti aikoja varata joten sitä kautta sitten. Pyysin puhdistuksen että ettei ole kipeä enää.

Tiesittehän että hampaan voi istuttaa kun tapaturmassa kerätä ja istuttaa ja toinen hammas menetetty mielummin korjaan juurihammatut hampaat noilla ja

pyydän sitten kotioni hampaat, jos niitä joku yrittää poistaa.

26

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kyllä ymmärrän jos ei hampaat suuhun mahdu mutta minulla mahtuu myös viisauden hampaat.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä ymmärrän jos ei hampaat suuhun mahdu mutta minulla mahtuu myös viisauden hampaat.

        Muutenkin hammas lopettaa heilumisen kun on hyvin hoidettu ja usein

        Jos kun tässä elvytetään rahatilanne tulen vaihtamaan hampaat. Pidän nyt niitä tiukasti hampaat tiukasti kiinni kun rauhoittuu tulehdus onneksi ne puhdisti hampaat teen oman hoidon tulehduslääkkeillä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin hammas lopettaa heilumisen kun on hyvin hoidettu ja usein

        Jos kun tässä elvytetään rahatilanne tulen vaihtamaan hampaat. Pidän nyt niitä tiukasti hampaat tiukasti kiinni kun rauhoittuu tulehdus onneksi ne puhdisti hampaat teen oman hoidon tulehduslääkkeillä.

        Hampaan siis puhdisti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Hampaan siis puhdisti.

        Niin eivät edes antaneet etäpesäkkeisiin tulehdus antibioottia.😲


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niin eivät edes antaneet etäpesäkkeisiin tulehdus antibioottia.😲

        Antoiko ohjeiston potilastieto urkintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antoiko ohjeiston potilastieto urkintaan

        kANNATTA LAITTAA ASIA TUTKINTAAN URKKIMISESTA.


    • Anonyymi

      ganoaar jyub kanoaar,

      muttsa jotenkin todella aika mukavaa niin tuon haaveilijan kanssa jotain yrittänyt sopia tapaamista hänen kanssaan..

      mutta miten noista digitaalielektroniikan jutuista joku quadruple buffered nand gate rinnakkain gagag

      • Oikeasti tapaamista suunnittelet haaveilijan kanssa😁 se on hienoa todella.


    • Puhutaan onneksi vain kahden hampaan takimaisen hampaan eli viisauden hampaan poistosta. 😅

      • Ymmärrän hyvin, jos raha vilkkuu mielessä.


    • Minulla taas viisaudenhammat ei oikein mahdu sinne taakse ja on tehnyt nyt sitten haavan poskeen. Pitäisi kuulemma poistaa, mutta en ole siitä vielä malttanut luopua. Eihän se kyllä nyt tervettäkään ole, jos koko ajan on haava suussa.

      • Anonyymi

        Ompa mielenkiintoista yksityiselle voi mennä jos muuaalla jonoa.


      • Anonyymi

        torahampaat voi vetästä edestä pois jos vaivaa.


      • Ouh itselläni on silläin sirot hampaat niin hyvin mahtuvat suuhun tämmöiset tylsistyneet vamppyyri hampaat https://aijaa.com/3JXW3l siis vasemman puolelta oli viemässä kaksi hammasta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ouh itselläni on silläin sirot hampaat niin hyvin mahtuvat suuhun tämmöiset tylsistyneet vamppyyri hampaat https://aijaa.com/3JXW3l siis vasemman puolelta oli viemässä kaksi hammasta.

        mitens tää tietojen urkinta?


      • Anonyymi

        sinä sen vain tiedät


      • Anonyymi

        kuvan kalusto voi olla vaikka kiinasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuvan kalusto voi olla vaikka kiinasta

        Kyllä se on ihan suomesta minun suustani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuvan kalusto voi olla vaikka kiinasta

        😁 kyllä mä veikkaisin ihan kotimaiseksi tuotannoksi


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 kyllä mä veikkaisin ihan kotimaiseksi tuotannoksi

        Olet todellinen sydämen valloittaja, taas sait minut iloiseksi.


    • Anonyymi

      NIIN MITÄHÄN TAPAHTUU JOS TUOLLAISIA JOHTOJAKIN YHDISTÄÄÄ MAAILOMA RÄJÄHTÄÄ KAI...

    • Mulla jäi muutama vuosi hammaskiven poisto tekemättä, mutta viime kesänä oli jo oikeella ylhäällä kipeenä. Hammaslääkäri paikkas, mutta ne oli toisella puolen ja ihmetteli, että mikä siellä vois kipeyttää. Käski menee hygienistille. Ja hygienisti sano, että hammaskivi on jo painunu ikeneen. Sitten se poisti ja sano, että hammasluukin voi mennä ton hammaskiven takia ja sitten katto mun röntgeniä ja sano että oikeella ylhäällä on menny jo. Mutta kyllä noi ainakin toistaseks on pysynyt.

      • Anonyymi

        Melkein minuutin tarkuudellaa tulee komentit,en ole kuullut että hammaskivi menee ikeneen.


      • Jooh säännöllisesti pitäisi suuhygienistillä käydä. uskon tämä ientulehdus oli vain varoitus. Tippuu hampaat suusta koska en käynyt suuhygienistillä. Mutta olen vasta alkanut opetteleen hammasvälilankojen käytön ja tuntui juuri tämän aiheuttanee tulehduksen.


    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍑 K­­u­­u­­­m­­a­­t­­­ ­­­t­­­y­t­­­ö­­­t­­ ­­o­­­d­o­­t­t­a­v­­­­a­t­­ ­­­s­­­i­­­n­u­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18335138

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe