laitettua kunnollista etulokasuojaa, mielellään peltistä, mtb koko 28" miten se menee kiinni?
Saako MTB joustokeulaan
9
262
Vastaukset
- Anonyymi
Maitopurkista oon leikannut ja nippusiteillä laittanut,samalla rasvannut ketjut luomuvaseliinilla
- Anonyymi
Jesarilla pysyy hyvin kans!
- Anonyymi
Muovisia lokasuojia kiinnikkeineen löytyy prismoista lähtien. Peltisiä ei taida juurikaan olla maastopyöriin, olisivat painavampiakin ja vähemmän joustavia.
Peltisiä tuskin kauheasti löytyy, muovia ovät lähinnä (ja monasti hieman taipuisia että kestävät maastoajossa mahdollisesti tulevia iskuja/kaatumisia).
Kiinnitettävyys riippuu paljon pyörässä olevasta keulasta, joissain on kiinnityspisteet lokasuojille, mutta oseimmissa ei.
Keulaan jossai ei lokasuojien kiinntyspaikkoja ole, on esim. Topeakin Defender maastolokasuojasarja erittäin pätevä valinta
https://www.topeak.com/global/en/product/537-DEFENDER-XC1---XC11- Anonyymi
Esimerkiksi Suntour keulissa on ruuvin reikä johon saa pultilla lokarin kiinni.
RockShox keulissa ei ole tätä ruuvinreikää valmiina, mutta sen saa siihen laitettua.
Vitosen tai oisko 5.2 mm poranterällä reikä ja 6 mm kierretapilla väännetään kierteet. - Anonyymi
Kylän seppä takoo lokasuojat kädenkäänteessä,sen voi tehdä muutamasta lusikasta sulattamalla.
- Anonyymi
Se on hienoa kun tapa roiskuu, ja tavaratelineet ne on ihan oma sfäärinsä nämä köppöset satulaputkeen kiinnitettävät.
- Anonyymi
Ei niitä kunnolla saa kiinni päätellen siitä miten paljon niitä näkee tienpientareilla, mutta kaupaksihan niitä näin saa yhtenään.
- Anonyymi
Kylä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625