Ampukohan joku ittensä ja perheensä?

Anonyymi-ap

Kuulu 3 pamausta ja ne kuulosti siltä, että olis ammuttu.
Onneksi ne koirien kusettajat lähtee aamulla tarkistus kierrokselle niin ei tarvi itte vahtia kuka naapuri on hengissä ja kuka ei.

12

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita römpsä poliisit.

      • Anonyymi

        En viittiny soittaa, koska en tienny tarkkaa osoitetta.
        Inarin kunnanjohtaja on kuulemma Hallinnonjohtajan kanssa vastuussa kaikkien meidän alkuperäisten Inarin kuntalaisten turvallisuudesta ja ennen kaikkia alkuperäisten IVALOLAISTEN!
        Voisivat itse päivystää kylällä ja vahtia ettei meistä ALKUPERÄISTÄ IVALOLAISTA kukaan ei VAHINGOITA ITSEÄÄN!
        Meitä on niin vähäsen ja Inarin kunnanhallitus päätti aikoinaan lakkautta SYNTYYVYDENKI joka sai aikaan sen, että MEISTÄ TULI VIELÄ HARVINAISEMPIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viittiny soittaa, koska en tienny tarkkaa osoitetta.
        Inarin kunnanjohtaja on kuulemma Hallinnonjohtajan kanssa vastuussa kaikkien meidän alkuperäisten Inarin kuntalaisten turvallisuudesta ja ennen kaikkia alkuperäisten IVALOLAISTEN!
        Voisivat itse päivystää kylällä ja vahtia ettei meistä ALKUPERÄISTÄ IVALOLAISTA kukaan ei VAHINGOITA ITSEÄÄN!
        Meitä on niin vähäsen ja Inarin kunnanhallitus päätti aikoinaan lakkautta SYNTYYVYDENKI joka sai aikaan sen, että MEISTÄ TULI VIELÄ HARVINAISEMPIA!

        Minähän olen vain meidän ALKUPERÄISTEN IVALOLAISTEN LUOTTAMUS-NAINEN, koska sitä vartenhan meitä Petsamon suomalaisia KOMMUNISTI sukuja IVALOON ASUTETTU, että pidetään huolta ettei muualta tule KOMMUNISTEJA KÄYTTÄMÄÄN MEITÄ HYVÄKSI eivätkä kaltoinkohtele sekä syrji meitä Suomen valtion silmien edessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän olen vain meidän ALKUPERÄISTEN IVALOLAISTEN LUOTTAMUS-NAINEN, koska sitä vartenhan meitä Petsamon suomalaisia KOMMUNISTI sukuja IVALOON ASUTETTU, että pidetään huolta ettei muualta tule KOMMUNISTEJA KÄYTTÄMÄÄN MEITÄ HYVÄKSI eivätkä kaltoinkohtele sekä syrji meitä Suomen valtion silmien edessä!

        Inarin kunnanjohtaja ja hallinnonjohtaja käyttää ainakin minua TALOUDELLISESTI KOMMUNEISTANA HYVÄKSI sekä KALTOINKOHTELEVAT JA SYRJIVÄTKIN KAIKEN LISÄKSI!!!

        Eivät ole TARJONNEET PETSAMON SUOMALAISEN SUVUN EDUSTAJALLE EDES LUOTTAMUSTEHTÄVÄÄ JOSSA VOI TOIMIA KAIKKIEN MEIDÄN ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN EDUN sekä OIKEUDEN MUKAAN niin kaikki suomalaiset jotka asuu omalla synnyinseudulla pääsis yhdenvertaisuuslain avulla myös mukaan tähän!

        Inarin kunnanjohtaja sekä hallinnonjohtaja on sitä mieltä, että HEILLÄ ON OIKEUS KOMMUNISTEINA PÄÄTTÄÄ KETKÄ KUULUU HEIDÄN KOMMUNISTI SEURUEESEEN JA OVAT OIKEUTETTUJA NAUTTIMAAN MEIDÄN MUIDEN ELATUKSESTA ELI VERORAHOISTA!

        Tuotahan he on tehteen useita kymmeniä vuosia!


      • Anonyymi

        Minä olin niillä Siirtolan majoilla äidin työntekijänä siivoamassa.
        Nehän tuli sinne liikeneuvotteluihin eli töihin.
        Ei siihen aikaan kännyköillä otettu kuvia joita laitettiin Facebookiin sekä kirjoitettiin kuvaan teksti ” Täällä olen SAK:n majalla SIIVOAMASSA, koska ihan itte Lauri Ihalainen on tulossa tänne. Minä istun täällä SAK:n majan sauna-osastolla ja järjestelen näitä kaljoja, siideireitä sekä lonkeroita tähän koriin niin etiketit sopii tähän SAUNA-OSASTON DESINGNIIN!”

        Joku olis voinut kirjoittaa, että ” Miten SDP:een puolueeseen kuuluva voi JUODA KEPPAANA?”
        Minä olis joutunut vastaamaan ” Inarin kunnan KOKOOMUS päättää täällä nämä JUOMA POLITIIKAT ja minä toimin puolueettomana KOKOOMUKSEN antaman ohjeen mukaan!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin niillä Siirtolan majoilla äidin työntekijänä siivoamassa.
        Nehän tuli sinne liikeneuvotteluihin eli töihin.
        Ei siihen aikaan kännyköillä otettu kuvia joita laitettiin Facebookiin sekä kirjoitettiin kuvaan teksti ” Täällä olen SAK:n majalla SIIVOAMASSA, koska ihan itte Lauri Ihalainen on tulossa tänne. Minä istun täällä SAK:n majan sauna-osastolla ja järjestelen näitä kaljoja, siideireitä sekä lonkeroita tähän koriin niin etiketit sopii tähän SAUNA-OSASTON DESINGNIIN!”

        Joku olis voinut kirjoittaa, että ” Miten SDP:een puolueeseen kuuluva voi JUODA KEPPAANA?”
        Minä olis joutunut vastaamaan ” Inarin kunnan KOKOOMUS päättää täällä nämä JUOMA POLITIIKAT ja minä toimin puolueettomana KOKOOMUKSEN antaman ohjeen mukaan!”

        Kemiran majalla oli onneksi limukkaa niin ei tarvinnu sentään kaljaa juomaan janoonsa. Keittiöön ei ollut lupa mennä, mutta kyllä kävin kattomassa olisko edes kahvin keitintä niin sais keittää kahvit niin kuin tapoihin kuuluu.
        En löytäny, mutta katoin kaapit sekä kylmiöt läpi niin ei ollut edes Elovena pakettia niin joku iso herra olis voinut mennä sinne ilmottamatta käymään.
        Suklaata ilmesty jossain vaiheessa ja maja isäntäkin ilmesty itse sekä tarjos kahvit. Hän sano: Saat syödä suklaata ja ne on sitä varten hommattu tänne.
        Kemiran ammattiliitto liitty pesulaan ja kerran joku kävi pesulassa, kun työntekijät oli tehneet liittoon jonku ilmoituksen.
        Tuo oli aiheeton ilmoitus ja minä menin tuohon myöhemmin, koska olin jossain siivoamassa.
        Työntekijät väitti Kemiran miehelle, että minä olen päissään.
        Tuo ei pitänyt paikkansa ja Kemiran mies ilmotti : Tuo asia ei kuulu edes ammattiliitolle.
        En ollut ammattiliitossa tuolloin, koska minä kuuluin yrittäjän perheeseen ja yrittäjät ei kuuluu ammattiliittojen eikä työsuojelun piiriin!
        Yrittäjän on vastuussa liiketoiminnastaan vaikka makaisi KOOMASSA TEHOLLA!
        Yrittäjä ei pysty edes palkkaamaan työntekijää joka ottaa vastuun hänen liiketoiminnasta.

        Konkurssin jos yrittäjä tekee niin hän vastaa itse tuosta eikä työntekijät!
        Suomen yrittäjissä on joku mielisairas joka yrittää pukata YRITTÄJIEN vastuita liiketoiminnoista työntekijöille ja tuo teki tätinsä sekä äitinsä kanssa kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta.
        Jos työntekijä putsannut yrityksen tilit niin sehän yrittäjän oma vika jos jättää pankkitunnukset ja joku tyhjentää tilit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemiran majalla oli onneksi limukkaa niin ei tarvinnu sentään kaljaa juomaan janoonsa. Keittiöön ei ollut lupa mennä, mutta kyllä kävin kattomassa olisko edes kahvin keitintä niin sais keittää kahvit niin kuin tapoihin kuuluu.
        En löytäny, mutta katoin kaapit sekä kylmiöt läpi niin ei ollut edes Elovena pakettia niin joku iso herra olis voinut mennä sinne ilmottamatta käymään.
        Suklaata ilmesty jossain vaiheessa ja maja isäntäkin ilmesty itse sekä tarjos kahvit. Hän sano: Saat syödä suklaata ja ne on sitä varten hommattu tänne.
        Kemiran ammattiliitto liitty pesulaan ja kerran joku kävi pesulassa, kun työntekijät oli tehneet liittoon jonku ilmoituksen.
        Tuo oli aiheeton ilmoitus ja minä menin tuohon myöhemmin, koska olin jossain siivoamassa.
        Työntekijät väitti Kemiran miehelle, että minä olen päissään.
        Tuo ei pitänyt paikkansa ja Kemiran mies ilmotti : Tuo asia ei kuulu edes ammattiliitolle.
        En ollut ammattiliitossa tuolloin, koska minä kuuluin yrittäjän perheeseen ja yrittäjät ei kuuluu ammattiliittojen eikä työsuojelun piiriin!
        Yrittäjän on vastuussa liiketoiminnastaan vaikka makaisi KOOMASSA TEHOLLA!
        Yrittäjä ei pysty edes palkkaamaan työntekijää joka ottaa vastuun hänen liiketoiminnasta.

        Konkurssin jos yrittäjä tekee niin hän vastaa itse tuosta eikä työntekijät!
        Suomen yrittäjissä on joku mielisairas joka yrittää pukata YRITTÄJIEN vastuita liiketoiminnoista työntekijöille ja tuo teki tätinsä sekä äitinsä kanssa kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta.
        Jos työntekijä putsannut yrityksen tilit niin sehän yrittäjän oma vika jos jättää pankkitunnukset ja joku tyhjentää tilit.

        Minä olen sanonut exälle jo naimisissa ollessa, että : Minun päätä et käytä, kun asioita mietit koska siitä ei tule kuin riitaa!

        Olisivat tunnustaneet, että he loukkaa minun kunniaa niin asiat olis toisella tavalla, koska minähän olin panostaja jo tuolloin.
        He halusi kunniaa joten konkurssin tehnyt YRITTÄJÄ kyllä KUNNIAA ANTAA, mutta KUNNIAA SAANEET TEKEE TÖITÄ EIKÄ PALKKAILE TYÖNTEKIJÖITÄ sekä valita että ” EI ME JAKSETA!”

        Kunniallinen yrittäjä on KAIKKIEN ARVOSTAMA TYÖ-MYYRÄ niin, kuin minäkin olin ennen, mutta MENETIN KUNNIANI joten en kai minä enää tee töitä samalla tavalla töitä, koska kunniattomat lusmuaa menemään ja he jotka kunniaa vaatii tekee niitä töitä joita minä tein ennen, kuin kunniani menetin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sanonut exälle jo naimisissa ollessa, että : Minun päätä et käytä, kun asioita mietit koska siitä ei tule kuin riitaa!

        Olisivat tunnustaneet, että he loukkaa minun kunniaa niin asiat olis toisella tavalla, koska minähän olin panostaja jo tuolloin.
        He halusi kunniaa joten konkurssin tehnyt YRITTÄJÄ kyllä KUNNIAA ANTAA, mutta KUNNIAA SAANEET TEKEE TÖITÄ EIKÄ PALKKAILE TYÖNTEKIJÖITÄ sekä valita että ” EI ME JAKSETA!”

        Kunniallinen yrittäjä on KAIKKIEN ARVOSTAMA TYÖ-MYYRÄ niin, kuin minäkin olin ennen, mutta MENETIN KUNNIANI joten en kai minä enää tee töitä samalla tavalla töitä, koska kunniattomat lusmuaa menemään ja he jotka kunniaa vaatii tekee niitä töitä joita minä tein ennen, kuin kunniani menetin!

        Minun TYÖ-MYYRÄ ajan töitä on vaikea tehdä, koska monet asiakkaat on kuolleet sairauksiin sekä vanhuuteen.
        He oli vanhoja inarilaisia ja hän jonka talossa minä asuin oli ollut Inarin Kulta Hovissa johtajana, mutta mulla on muistikuva että tuo oli Inarin hotelli alunperin.
        Otsamon tilalle tuli Ranta-Marin hotelli ja Otsamon alakerrassa on kuulemma ollut Inarin koulun käsityötilat ja siellä oli pidetty käsityö tunnit.

        Alkuperäisiä Inarin kuntalaisia jotka sodan jälkeen ovat tänne jääneet sovussa sekä rauhassa asumaan ei voi edes verrata muualta muuttaneisiin jotka on tulleet myöhemmin tänne!

        Ivalon nykyisen Urheilukentällä on ollut ISO KOTA joka on antanut ihmisille suojaa. Täällä on ollut miinanraivaus sekä muut työt menossa joita SODAN PÄÄTTYMISEN JÄLKEEN on tehty.
        Petsamolaiset jotka Saksan armeija oli kuskannut Salmijärveltä pois oli menossa Salmijärvelle takasin, koska sehän on noin 200kilometrin päässä Ivalossa.

        Meidän suku lähti tapojensa mukaan katsomaan, että mitä helvettiä siellä tapahtuu!
        Samalla tavalla he aikoinaan meni Petsamoon Salmijärvelle, koska he kuuli että : Ruotsi oli vaihtanut meidät venäläisiin!
        Kyllä kai tuo oli jo niin suuri ihme siihen aikaan, että piti lähteä katsomaan!
        En muista niitä kaikkia nimiä, koska olin tuolloin vielä Petsamon Kaakkurin kylässä kuulemma.
        Minähän sieltä Kaakkurista Trifonaan ja kyllähän minähän Liinahamarissakin ehdin KALASTAMASSA olla niin kuin Kaakkurissa josta PYHKÄSIMMÄ VIENAMERELLE ahvenia, lohta, Ruijan pallasta sekä muita herkkuja pyytämään!

        En muista ketä muita siellä oli, koska siittiö josta minä olen alkuni saanut oli äitinsä AINUT POIKA tuosta avioliitosta.
        Salmijärven sukuun liityin Ivalossa, mutta äitini suvun sain olla tämmöinen kuin olen. Isäni suku on niin paljon parempia mitä äidin suku.
        Isän sukulaiset sanoo aina minusta : Saatanan Mäenpäät alko taas vittuilemaan!
        Setällä on SARAJÄRVI vaimona eikä näköjään NOSSE eikä ROUVAN PERSE! Tuo on kummaa sukua, kun eivät edes omiaan auta!
        Kyllä minä uskon, että MÄENPÄÄN suku kyllä auttaa jos apua tarvin! Meitä on aika vähän Ivalossa!


      • Anonyymi

        Kyllä nuo muualta tänne muuttaneet on niin kauniita, komeita sekä ÄLYKKÄITÄ!
        Tulevat tänne asti määräämään sekä VAATIMAAN vielä MAKSUA niin me nähdään kauniita, komeita sekä älykkäitä ihmisiä!

        Turistit tuli jo Petsamoon omilla kustannuksilla sekä lähtivät ajallaan pois ja EI HEILLE TARVINNUT MAKSAA. Me saatiin katsoa heitä ILMAISEKSI!

        Kyllä näistä Inarin kunnan muualta tulleiden katsomisesta kuuluu jo meille maksaa joiden suvut on joutuneet katsomaan sekä maksamaan kauniiden, komeiden sekä älykkäiden touhuja!

        Monet on sanoneet, että vanha Ivalon kylä oli kaunis ja nykyinen Ivalon kylä kauhea… olen sanonut heille, että ” Se kaunis Inarin kunta jossa kylät oli kauniita sekä me kaikki oltiin ihmisiä on tuhottu ja ei meiltä ole kysytty, että halutaanko me tämmösiä HOTELLI ja PELTILAATIKKO RAKENNUKSIA vaan he ovat itse päättäneet jotka näitä on rakentanut ja Inarin kunnan kokouksissa ovat hyväksyneet asioita!

        Kommunistit toimii noin ja minä luin sen jutun jossa ELY oli käskenyt siirtää rakennusjätteet pois.
        Kyseinen mäki johon rakennusjätteet oli viety on alunperin tehty MÄKIHYPPYÄ varten EI PULKKAILUA!
        Jotku idiootit ei erota MÄKIHYPPY MÄKEÄ PULKKAMÄESTÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo muualta tänne muuttaneet on niin kauniita, komeita sekä ÄLYKKÄITÄ!
        Tulevat tänne asti määräämään sekä VAATIMAAN vielä MAKSUA niin me nähdään kauniita, komeita sekä älykkäitä ihmisiä!

        Turistit tuli jo Petsamoon omilla kustannuksilla sekä lähtivät ajallaan pois ja EI HEILLE TARVINNUT MAKSAA. Me saatiin katsoa heitä ILMAISEKSI!

        Kyllä näistä Inarin kunnan muualta tulleiden katsomisesta kuuluu jo meille maksaa joiden suvut on joutuneet katsomaan sekä maksamaan kauniiden, komeiden sekä älykkäiden touhuja!

        Monet on sanoneet, että vanha Ivalon kylä oli kaunis ja nykyinen Ivalon kylä kauhea… olen sanonut heille, että ” Se kaunis Inarin kunta jossa kylät oli kauniita sekä me kaikki oltiin ihmisiä on tuhottu ja ei meiltä ole kysytty, että halutaanko me tämmösiä HOTELLI ja PELTILAATIKKO RAKENNUKSIA vaan he ovat itse päättäneet jotka näitä on rakentanut ja Inarin kunnan kokouksissa ovat hyväksyneet asioita!

        Kommunistit toimii noin ja minä luin sen jutun jossa ELY oli käskenyt siirtää rakennusjätteet pois.
        Kyseinen mäki johon rakennusjätteet oli viety on alunperin tehty MÄKIHYPPYÄ varten EI PULKKAILUA!
        Jotku idiootit ei erota MÄKIHYPPY MÄKEÄ PULKKAMÄESTÄ!!!

        Attendon hoitajat on ainakin kulkeneet lastensa kanssa MÄKIHYPPY MÄESTÄ laskemassa pulkalla.
        Kyllähän sieltä saa pulkalla laskea mäkeä, mutta omalla vastuulla!
        Ei ole opastetta, että kyseessä on YLEINEN PULKKAMÄKI!

        Tuo on minusta TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS merkata ASUINPAIKAKSI IVALO ja laskea MÄKIHYPPY MÄESTÄ LASTEN KANSSA PULKALLA ja eivät edes TIEDÄ MITÄ SIELLÄ LUMEN ALLA ON!

        Ei kai se ole meidän alkuperäisten Inarin kuntalaisten tehtävä ilmottaa HOITAJALLE, että : Nyt kun olet HOITAJAKSI tullut kylään niin kyllähän tunnet turvallisuus asiat jotka kuuluu hoitotyöhön ja osaat ennakoida nuo!

        Hoitajahan on opiskellut nuo asiat joten kyllä hänellä on nuo hallinnassa!

        Jos Jyväskylässä, Lahdessa tai Rovaniemellä menee MÄKIHYPPY MÄESTÄ lasten kanssa pulkalla mäkeä laskemaan niin kyllä HOITAJA pääsee NIUVANNIEMELLE ja lapset huostaan!
        Ivalossa tuommoset hoitajat hoitaa Attendossa vanhuksia!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1373
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1269
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1060
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      861
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      612
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      588
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      573
    Aihe